Raul on muuten ollut kaikissa kuntotesteissä kärjessä. En tiedä näenkö vain jonkin sortin Elcapitano-lasien läpi, mutta myös kasvot näyttävät jotenkin kapeammilta ja hän näyttää olevan aivan loistavassa kunnossa.
Diarra ollut myös kovassa tikissä, malilainen nostaa kyllä koko ajan arvostustaan meikäläisen silmissä.
Kaikille ilouutinen näin aurinkoiseen perjantaihin! RMTV näyttää illan ottelun ja se alkaa suomen aikaa 19.30.

Illan otteluun lähtisin seuraavalla:
--Ramos------Cannavaro-----Metzelder---Cicinho-
---------------Diarra-----------------------------------
-------------------------Guti----------------------------
-----Higuain-------------------------------------------
----------------------------------Saviola-------------
----------Raul-----------------------------------------
-------------------------Soldado--------------------
Eli sama kuin yllä.