Aika laiskatempoinen otteluhan tuo loppujen lopuksi oli. Real Madrid pelasi kuitenkin suhteellisen nättiä syöttöpeliä, vaikkakin vastustaja oli aika mitään sanomaton.
Ottelussa esille nousseet pelaajat:
1.puoliaika
Guti: Ekan puoliajan näkyvin pelaaja, hidas tempo antoi aikaa loisteliaalle pelinäkemykselle ja muutama erinomainen oivallus.
Raul: Pelasi pirteästi ja maalissa loistava maltti.

Balboa: Haastoi aina kun sai tilaisuuden ja vielä onnistuneesti.
Puolustus: Perusvarmaa ja Ramokselta muutama loistava liuku.
2.Puoliaika
Cicinho:Yllättävän hyvä peli vasemmalta puolelta,hyviä puolenvaihtoja ja nousuja.
Higuain: Todella pirteä, pyrki aina viemään peliä ylöspäin kuin vain mahdollista
Muuta huomioitavaa:
El conejo oli todella näkymätön, mutta tämän perusteella nyt ei kannata syvä-analyysiä tehdäkään.
Henk.koht diggasin Schusterin verkkareista ja tyylistä

Viikonloppuja