Jees, Real Madrid lohkovoittajana jatkoon

. Seuraavaksi sitten saadaan jännittää 21 joulukuuta pidettäviä CL-arvontoja, joissa arvotaan ensimmäisen kierroksen pudotuspeliparit. Real voitti siis lohkonsa, joten meille tulee vastaan jonkun lohkon 2. joukkue, mutta se ei voi olla Espanjalainen, koska ensimmäisellä kierroksella ei saman maan joukkueet voi kohdata. Real voi siis saada vastaansa; Liverpoolin, Schalken, Celticin, Lyonin, As Roman, Fenerbachen tai Arsenalin.. Jos suotuisinta vastusta Realille toivoisin, niin se olisi joku kolmesta; Schalke, Celtic tai Fenerbache. Nelikosta; Liverpool, Lyon, As Roma ja Arsenal varsinki Arsenalista ja Lyonista on pahoja muistoja ihan lähivuosilta. Kuitenkin Liverpool tai Roma ovat molemmat pahoja kohdattavia näin alkuun. Loppujen lopuksi sillä ei pitäisi olla mitään väliä kuka tulee, koska jos CL-kannun meinaa keväällä nostaa, niin kaikki on pakko voittaa..
