Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104375 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #280 : 08.12.2007, 12.11.16 »
Laitetaan tästä nyt tänne kun tuota ottelutopikkia ei ole.

As ja Marca epäilevät keskikentän muodotuvan Diarra-Guti-Gago kolmikosta. Itse en millään usko argentiinalaisen sinne pääsevän. Sneijder kokoonpanossa ja Babtistan hyvät otteet ovat merkki siitä, että Gago ansaitusti jää penkille. Arjen Robbenin rooli on myös mielenkiintoinen, miten hänet asetetaan kentälle ja milloin.

----Ramos---Canna--Pepe---Marcelo--
--------------Diarra-----------------------
---------La bestia-----Guti------------
-------Raul-------------Robinho----
-------------Rvn-----------------------


Miten tuo muodostelma on sitten kentälle aseteltu sitä on vaikea arvioida.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #281 : 08.12.2007, 12.12.33 »
Laitetaan tästä nyt tänne kun tuota ottelutopikkia ei ole.
Nyt on  ;)

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #282 : 12.12.2007, 18.42.44 »
Nyt kun alkaa vuodeosasto olla tyhjillään nähdään, ketkä ovat Schusterin listalla ja ketkä saavat lähteä. Ideaalista olisi, ettei tammikuussa olisi lähtijöitä ollenkaan, enkä totta puhuakseni näe hirveää tarvetta ostaa ketään. On hienoa nähdä, että Baptista on alkanut saada juonesta kiinni, oli jo aikakin. Olen alkanut pohtimaan, josko Peto pystyisi tuuraamaan Diarraa tämän ollessa Afrikan mestaruuskisoissa.

Kolmen miehen keskikentän muodostaisivat Sneijder - Guti - Peto, jossa Sneikka ja Guti vaihtelisivat koko ajan paikkaa pedon peesatessa alempana. Tämä ei olisi ehkä mikään puolustavin yhdistelmä mutta kokeilemisen arvoinen. Gago ei mielestäni ole yhtään sen parempi puolustamaan fysiikkansa takia, vaikka syötöt osuvatkin ehkä paremmalla prosentilla, korjaan osuivat ;). Raúl ja miksei Robinhokin ovat alkaneet huolehtia yhä enemmän myös puolustamisesta, mikä tukee yllä mainittua keskikentän rakennetta.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #283 : 13.12.2007, 08.16.55 »
Jees, Real Madrid lohkovoittajana jatkoon :peukku_ylos: . Seuraavaksi sitten saadaan jännittää 21 joulukuuta pidettäviä CL-arvontoja, joissa arvotaan ensimmäisen kierroksen pudotuspeliparit. Real voitti siis lohkonsa, joten meille tulee vastaan jonkun lohkon 2. joukkue, mutta se ei voi olla Espanjalainen, koska ensimmäisellä kierroksella ei saman maan joukkueet voi kohdata. Real voi siis saada vastaansa; Liverpoolin, Schalken, Celticin, Lyonin, As Roman, Fenerbachen tai Arsenalin.. Jos suotuisinta vastusta Realille toivoisin, niin se olisi joku kolmesta; Schalke, Celtic tai Fenerbache. Nelikosta; Liverpool, Lyon, As Roma ja Arsenal varsinki Arsenalista ja Lyonista on pahoja muistoja ihan lähivuosilta. Kuitenkin Liverpool tai Roma ovat molemmat pahoja kohdattavia näin alkuun. Loppujen lopuksi sillä ei pitäisi olla mitään väliä kuka tulee, koska jos CL-kannun meinaa keväällä nostaa, niin kaikki on pakko voittaa.. :peukku_ylos:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #284 : 14.12.2007, 21.47.31 »
Robben on sitten taas loukkaantunut. Uskomaton lasikoipi ei muuta voi sanoa. Marca vertailee Robbenin Madrid uraa jo "legendaariseen" Jonathan Woodgateen.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #285 : 14.12.2007, 21.59.51 »
Marca vertailee Robbenin Madrid uraa jo "legendaariseen" Jonathan Woodgateen.
:D kuinkas monessa matsissa se Woody pelaskaa?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #286 : 14.12.2007, 22.19.31 »
kuinkas monessa matsissa se Woody pelaskaa?
Yhdeksässä, ekassa ottelussa teki myös oman maalin.
Robbenin suhteen menetän kyllä malttini. Tiesin kyllä, että kyseessä on loukkaantumisherkkä kaveri, mutta en olisi kyllä osannut arvata että hän on näin usein lasaretissa  :peukku_alas:
Kauankos Robben on poissa?

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #287 : 18.12.2007, 16.12.56 »
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #288 : 19.12.2007, 10.24.42 »
Kyl Robben on ollu välillä aikas tervä kentällä mut kyl mies on flopannut, en olis koskaan uskonu et on noin paljon sivussa

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #289 : 19.12.2007, 11.40.35 »
Kyllä alkaa kismittää tuo Robbenin tilanne kun Arjen kerran maksoi 35 miljoonaa...miksi Calderonin piti hankkia Robben kun luultavasti tiesi että mies luultavasti yksi herkimmistä loukkaantumaan..onko ne vaalilupaukset vieläkin niin tärkeitä?Kyllä suurin osa faneista ovat ne unohtaneet kun kerran La Liga viime kaudella voitettiin

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #290 : 19.12.2007, 12.31.11 »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #291 : 22.12.2007, 16.34.27 »
Bernd Schuster 48 vuotta. Onneksi olkoon! :tuoppi:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #292 : 22.12.2007, 22.17.52 »
Joo kyllä alkaa tuo Valencian touhu olla ihan säälittävää...maalissa kolmosveskari ja valkoisten kasvattia kunnioittaen mutta silti kärkipari:Mata-Arizmendi......viime kaudella Arizmendikin teki huimat 5 maalia ja silti pääsi Valenciaan...

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #293 : 23.12.2007, 10.52.57 »
http://www.youtube.com/watch?v=RHrv9ru0pL8

Video parin päivän takaisesta hyväntekeväisyysottelusta

Nadal ainakin hirmuiskusssa, Calderon nyt hereillä. 8)

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #294 : 26.12.2007, 18.37.34 »
http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-baptista-consolida-fin-formula/dasftb/20071226dasdaiftb_30/Tes

Siinäpä erittäin hyvä juttu Baptistasta, ja lopussa vielä vertaillaan pelaamisen vaihtoehtoja silloin kun keskustassa on peto ja silloin kun siinä on Guti.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #295 : 28.12.2007, 13.08.54 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma45564.htm

Van Gol ainut madridista joka päässyt L´Èquipe lehden all-star kokoonpanoon, mikä on mielestäni pieni yllätys... ei siis Ruudin sinne pääsy vaan se että mies on ainut joukkueeseen mahtunut Madridin pelaaja sillä Ramos oli viimekauden ylivoimaisesti paras puolustaja ja Iker oli/on edelleen ja aina ollut Gigiä parempi maalivahti?? Mutta nämä ovat taas niitä mielipide asioita joten turha näitä nyt niin syvästi on spekuloida.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #296 : 28.12.2007, 15.50.28 »
No L'Equipen all star - kokoonpano ei ole yhtään sen kummempi kuin kenen tahansa yksittäisen henkilön päissään vääntämä kokoonpano. Sen todistaa vaikkapa L'Equipen valinta vasemmaksi pakiksi, joka ainakin allekirjoittaneessa herätti valtavan naurunremakan.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

El Fenomena

  • Viestejä: 188
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #297 : 28.12.2007, 16.39.36 »
Se on kyllä jännä juttu, että Buffon rankataan aina Casillaksen edelle, vaikka Casillas on käytännössä viime vuodet pitänyt Realia joskus yksistäänkin pystyssä. Mutta toki niinkuin ylempänä mainitaan, niin nämähän ovat vain mielipiteitä ja jokaisellahan on oikeutensa se ilmaista.

Arpikudos

  • Viestejä: 222
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #298 : 28.12.2007, 18.48.33 »
No L'Equipen all star - kokoonpano ei ole yhtään sen kummempi kuin kenen tahansa yksittäisen henkilön päissään vääntämä kokoonpano. Sen todistaa vaikkapa L'Equipen valinta vasemmaksi pakiksi, joka ainakin allekirjoittaneessa herätti valtavan naurunremakan.

Oli kyllä omituinen valinta Evra vasemmaksi laitapakiksi. Pelasiko paljoa ollenkaan viime kaudella? No L'Equipehan on ranskalainen lehti niin uskon, ettö vetävät vähän kotia päin. Minusta Gallasinkin valinta oli hieman omituinen. Hänen paikallaan olis voinut olla Ramos tai Canna.
''- Siinähän on oikein kirjaimellisesti perseet olalla!''
Tuomas Virkkunen

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #299 : 28.12.2007, 18.51.08 »
Minunkin mielestä Buffon on maailman paras, mutta Casillas tulee hyvänä kakkosena! ;)