RealMadridFIN::foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Foorumin ohjenuorat
-
Kaikille käyttäjille luettavaksi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Keskustelua Real Madridista
»
Aihe:
25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
Kirjoittaja
Aihe: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid (Luettu 30382 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
mikko29
Viestejä: 1540
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #60 :
25.08.2007, 21.26.16 »
Kirjattu
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi
Puskas
Viestejä: 1835
Oma teksti
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #61 :
25.08.2007, 21.28.33 »
Eiköhän nuo Audiovisual Sportsin suolenkairaajat ole taas vaihteeksi vauhdissa. Omasta puolesta kyseisen firman voisi upottaa paskaan ja LFP saisi myydä oikeudet jollekkin firmalle, jota oikeasti kiinnostaa hoitaa hommat kunnolla ilman tällaista mafiatyylistä paskaa. Iso
taas Audiovisual Sportsille.
Kirjattu
pähkinä
Viestejä: 800
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #62 :
25.08.2007, 21.31.08 »
Rauli selvästi tietoinen hänen arvostelustaan tällä foorumilla että pitäis olla penkillä, niin päätti näyttää heti
:sydän:
Kirjattu
Raulisti
Viestejä: 1140
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #63 :
25.08.2007, 21.45.00 »
Pepe teloi naiskuvaajan
Kirjattu
32
Kooma
Viestejä: 534
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #64 :
25.08.2007, 21.48.03 »
GolTV:ltä pitäisi ilmeisesti tulla jälkilähetys klo 1.00 Suomen aikaa.
Kirjattu
Alexio
Viestejä: 113
nueva madridista
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #65 :
25.08.2007, 21.53.31 »
Tauko.
http://www.goal.com/en/PartitaInCorso.aspx?IdPartita=12477&stato=Halftime
Tuolta kandee siis katsella tilanteiden kulkua, ellei satu osamaan Espanjaa radiosta.
Kirjattu
el Blanco
Viestejä: 3858
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #66 :
25.08.2007, 22.00.43 »
Nyt näkyy SopCastilla! 29995.
Kirjattu
JooelN
Viestejä: 64
La salsa del fútbol
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #67 :
25.08.2007, 22.02.24 »
Onpa huikea ottelu. Tilanteita on vaikka muihinkin peleihin jakaa. Nyt vain toiseen erään samalla meiningillä, mutta oma pää hieman tarkemmin, ja homma on plakkarissa.
Kirjattu
RONALDO
Viestejä: 2911
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #68 :
25.08.2007, 22.08.24 »
Cannavaro → Metzelder.
Kirjattu
Petri
Viestejä: 559
*REAL MADRID*
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #69 :
25.08.2007, 22.09.49 »
Kyllä oli rudilla hyvä paikka, noista sisään...
Kirjattu
REAL MADRID
PUMPULI
Viestejä: 425
¡Hala Madrid!
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #70 :
25.08.2007, 22.13.39 »
"José Antonio Reyes is warming up and joking with former team-mate Fernando Gago about his new colours."
Kirjattu
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.
C.G.E. Mannerheim
Kooma
Viestejä: 534
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #71 :
25.08.2007, 22.25.21 »
Mikä hymyilyttää, Reyes?!
Kirjattu
Petri
Viestejä: 559
*REAL MADRID*
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #72 :
25.08.2007, 22.38.08 »
RvN ---> Saviola
Kirjattu
REAL MADRID
Petri
Viestejä: 559
*REAL MADRID*
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #73 :
25.08.2007, 22.41.24 »
2-1!!!!
Kirjattu
REAL MADRID
Raulisti
Viestejä: 1140
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #74 :
25.08.2007, 22.41.45 »
Sneijder
:sydän: :sydän: :sydän: :sydän:
Kirjattu
32
mikko29
Viestejä: 1540
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #75 :
25.08.2007, 22.41.49 »
Loistavaa
Ei muuten ole ihan tuulesta temmattu toi Sneijderin #23
Kirjattu
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi
Kooma
Viestejä: 534
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #76 :
25.08.2007, 22.42.06 »
Hieno kuvio!
Kirjattu
riq
Viestejä: 179
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #77 :
25.08.2007, 22.42.15 »
:sydän:
Kirjattu
¡HalaMadrid!
PUMPULI
Viestejä: 425
¡Hala Madrid!
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #78 :
25.08.2007, 22.42.27 »
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kirjattu
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.
C.G.E. Mannerheim
Alexio
Viestejä: 113
nueva madridista
Re: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid
«
Vastaus #79 :
25.08.2007, 22.42.35 »
JEAH
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
« edellinen
seuraava »
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Keskustelua Real Madridista
»
Aihe:
25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid