Kirjoittaja Aihe: Jornada 4: Real Valladolid(9) - Rea Madrid C.F.(1) 23.9 klo 22.00  (Luettu 16826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

Kokoonpano
Maalivahdit: Butelle, Alberto Lopez
Puolustajat: Cifu, Marcos, Garcia Calvo, Baraja, Oscar Sanchez, Pedro Lopez
Keskikenttäpelaajat: Borja, Sisi, Kome, Rafa, Alvaro Rubio, Dorado
Hyökkääjät: Llorente, Ogbeche, Sesma, Victor
Poissaolot: Camacho, Bea, Aleis, Estoyanoff, Anton, Capdevila

Tilastoja
3ottelun jälkeen 1 voitto, 1 tasapeli ja 1 tappio. 4 tehtyä ja 4 päästettyä maalia.
Parhaat Maalintekijät: Llorente, Garcia Calvo, Gonzalez, Kome (1)
Edelliset ottelut:
Valladolid - Depotivo 2-2, maalintekijät: Calvo ja Gonzalez
Valencia - Valladolid 2-1, maalintekijä: Kome

Real Madrid
Kokonpano
Maalivahdit: Casillas, Dudek
Puolustajat: Salgado, Ramos, Cannavaro, Marcelo, Heinze.
Keskikenttäpelaajat: Diarra, Gago, Robben, Guti, Drenthe, Sneijder
Hyökkääjät: Rau, Robinho, Van Nistelrooy, Saviola, Baptista, Higuain.
Poissaolot: Pepe, Metzelder(loukkaantuminen) Soldado, Torres(tekninen?)

Paras maalintekijä Wesley Sneijder 4

Tuomari: Iturralde Gonzalez 5,5. Tälla kaudella Gonzalez on viheltänyt kahdessa ottelussa. Kerran on voittanut kotijoukkue ja kerran vieras. Pilkkuja Gonzalez ei ole viheltänyt.

Televisio: Urheilukanava

Stadion: Jose Zorrilla (26000)

Ottelun maalit
http://www.youtube.com/watch?v=Tg3dfe_rJ7k
« Viimeksi muokattu: 28.09.2007, 15.43.15 kirjoittanut RONALDO »

Raulisti

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=421822
Goalin ennakko. Tosin hieman väärässä, kun luulevat että Pepe aloittaa.

Itse veikkaisin seuraavaa aloitusta, vaikka Salgadosta oikealla on puhuttu.

Ruud  Raul
Sneijder                Binho/Robben

Guti   Diarra

Marcelo Heinze Canna Ramos

Dudek

Marcelo pelasi yllättävän hyvin Bremen pelin , vaikka puolustus olikin heikkoa ja Dudek maaliin koska tämän luulisi olevan helppo peli.

Veikkaan 0-3. Ruud, Raul ja Sneikka.
32

el Blanco

Avausviestin kuvassa oleva stadion on muuten Sarria, Espanyolin vanha stadion, eikä suinkaan Valladolidin José Zorrilla.

RONALDO

Avausviestin kuvassa oleva stadion on muuten Sarria, Espanyolin vanha stadion, eikä suinkaan Valladolidin José Zorrilla.
Kiitos tiedosta  :peukku_ylos:

Derrick

Schuster on kertonut lepuuttavansa ainakin Sneijderia tänään ja harkitsevansa muidenkin paljon pelanneiden lepuuttamista. Robben ei aloita tänään vaan tulee joskus toisella puoliajalla mukaan.

Itse veikkailisin tällaista;

Ruud  Baptista

Robinho      Guti       Higuain

Diarra   Gago

Marcelo Heinze Canna Ramos

peikko

• Valitut
Jaa että ilman maalivahtia pelataan?

Huh, itse en tuohon usko enkä tuota toivo.

mikko29

Ilman molaria saadaan katsos ylimääräinen kärki kehiin ;)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Derrick

lol, nimenomaan.  ;D

Jospa sittenkin vaihdetaan Baptista Casillakseen niin veikkaus voisi osua hieman lähemmäksi.  :-X
En kyllä tosin toivo että Gago-Diarra aloittaisi keskikentällä mutta pahoin pelkään niin kun on Schuster tuosta rotaatiosta niin vahvasti nyt jankuttanut..
« Viimeksi muokattu: 23.09.2007, 17.53.19 kirjoittanut Derrick »

peikko

• Valitut

lol, nimenomaan.  ;D

Jospa sittenkin vaihdetaan Baptista Casillakseen niin veikkaus voisi osua hieman lähemmäksi.  :-X
En kyllä tosin toivo että Gago-Diarra aloittaisi keskikentällä mutta pahoin pelkään niin kun on Schuster tuosta rotaatiosta niin vahvasti nyt jankuttanut..

Gago-Diarra olisi hemmetin hieno nähdä kentällä, ja ehkä nähdäänkin  :peukku_ylos:

Jos tuolla avauksella mennään, ryhmitys on todennäköisesti sama mitä on koko alkukauden käytetty, eli 4-2-2-2. Gago-Diarra keskikentän pohjalla, Robinho oikealle, Guti vasemmalle ja Higsu Ruudin pariksi kärkeen.

Tosin itse veikkaan, että vaikka rotaatiota tapahtuisi, Raul jatkaa avauksessa. Ja - on muuten uskomatonta että ajattelen näin - sitä myös toivon. Ruud sen sijaan saattaa olla vaihdossa, ja hänen tilallaan joko Saviola tai Soldado. Näin uskon.

mikko29

Soldado ei ole kokoonpanossa.

mikko29

Ainakin itse näkisin mielelläni juuri Heinzen topparina, jos siis on kuntoutunut täydellisesti. Ramos kuitenkin tärkeä lenkki laidalla ja Heinzekin on pelannut hyvin topparina Manussa muutamassa näkemässäni pelissä, joten uusi paikka se ei olisi. Oma veikkaukseni:

Iker
Ramos - Canna - Heinze - Marcelo
Diarra
Roby - Gago - Guti
RvN - Raul

Vaihdosta kehiin Drentheä, Robbenia ja tarvittaessa Sneikkaa.

0-3 8)

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Oma kristallipalloni kertoi avauskokoonpanoksi seuraavan:

Casillas
Salgado----Ramos---Cannavaro---Heinze
                       Diarra

Higuain-----------Guti------------Robinho

Saviola-------Raúl

Vaikea ilta tulossa, sanokaa minun sanoneen.

Veikkaus: 2-3 ja voittomaalin iskee lisäajalla vaihdosta sisään tullut Arjen Robben.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Finale

Kyllä tänään on edessä kaikkea muuta kuin helppo peli. Tosin oikeanlaisella asenteella saadaan kyllä kunnon juhlat pystyyn. Kun tehdään nopea avausmaali niin lopputulokseksi arvataan 1-4.

mikko29

Kunhan Real tekee ensimmäisen maalin ja saadaan avattua peli niin ei pitäisi tulla minkäänlaisia vaikeuksia. ::)

Huoltra

Kyllä tunne on vahva että tänään tulee teurastus :D
Toivon kylä hartaasti että Robben aloituskokoonpanoon pääsisi..Huomenna sitten saadaan hehkuttaa taas kunnolla ja valitaan lampaat ja leijonat.. :peukku_ylos:

Raul # 7

• El Capitan
Jep, kyllä itsekin olen sitä mieltä että ottelusta voi tulla vaikeakin jos nyt liikaa lähdetöön peruuttelemaan tai varsinkin jos Dudek tungetaan maaliin ;D Jokaiseen otteluun on lähdettävä oikealla asenteella tai kyyti on kylmää. Itsekin saa kerrankin matsin nähdä, kun sen verran ajoissa aion olla kasarmilla että TV tuvassa pystyy pelin väijymään. Ainoa tulos mikä kelpaa on voitto, Hala Madrid!

Finale

Iker Casillas, Míchel Salgado, Sergio Ramos, Fabio Cannavaro, Marcelo, Diarra, Guti, Robinho, Drenthe, Van Nistelrooy y Raúl. Drenthelle toivotaan onnistumista keskikentällä :peukku_ylos:.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Iker Casillas, Míchel Salgado, Sergio Ramos, Fabio Cannavaro, Marcelo, Diarra, Guti, Robinho, Drenthe, Van Nistelrooy y Raúl. Drenthelle toivotaan onnistumista keskikentällä :peukku_ylos:.
Onko tää nyt varmistettu avauskokoonpanoksi?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Finale

Seuran sivuilta otettu eli eiköhän.

peikko

• Valitut
Ihan hyvä avauskokoonpano. Gago penkillä, mikä on ihan okei, koska he eivät sovi Gutin kanssa samalle keskikentälle, mikä nähtiin taas kerran Werder Bremen pelissä, jossa Gago söi Gutin pelistä parhaan terän pois.

Mukava nähdä, miten keskenään varmasti hyvin pelaavat Robinho ja Drenthe löytävät Gutin pystysyötöt. Taitavat vauhtikoneet juoksemassa pystysyöttöihin, jeee maali. :pallo: :pallo: