Tämä tappio saattoi olla hyvä asia, koska viimeaikoina on joukkueen asenne ollut niin lepsua, että ehkä nyt taas joukkue tajuaa, että mestaruuksista on turha puhua ellei taistelutahtoa ole yhtään. Nyt pitäisi taas ruveta näkymään jouksemista ja taistelua koko joukkueelta, eikä vain muutamalta kaverilta. Toivottavasti tappio opetti.