Kirjoittaja Aihe: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00  (Luettu 6532 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #20 : 21.10.2007, 00.22.40 »
Soldado olisi mukava nähdä kentällä.
Higsu pois Sotilas sisään  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 21.10.2007, 00.32.16 kirjoittanut RONALDO »

Raul

  • Vieras
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #21 : 21.10.2007, 00.47.57 »
2-1 Ramos! Vielä yksi pojat!!

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #22 : 21.10.2007, 00.58.33 »
Huhhuh... aika kauheeta peliä valkosilta. Vittu miten amatöörimäistä puuhastela Systeriltä?? Ainut plussa Soldadon peluuttamisesta. Sneijder <-> Drenthe, ja sitten Higsu pois, joka oli pirteimpiä hyökkäyspään pelaajia ottelussa, ennemmin Ruud tai Raul joilla ei kummallakaan ollut paras päivä. Ja missä viipyi se Gagon vaihto, jo puoliajalla olisi pitänyt ottaa Guti pois, oli nimittäin aivan sysipaska  :keskari: eli Gutin pari kauden loistavaa peliä sitten sattuivat aivan ensimmäisiin otteluihin ja loput pelit mitä tod.näk. ovat äsköisen näköistä kuraa. Tammikuussa joku pelintekijä kiitos!! tai sitten Sneijderiä voisi kokeilla siinä keskellä??

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #23 : 21.10.2007, 03.42.26 »
Isällisesti tekisi mieli sanoa, että mitä minä sanoin ;D. Maaottelutauon ja tämän viestin kirjoittamisen välillä on Real Madridin leiriin kiirinyt yksi hyvä uutinen ja se on Villarrealin voitto Messistä. Onneksi se on todella hyvä uutinen se.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #24 : 21.10.2007, 03.44.15 »
Ja missä viipyi se Gagon vaihto, jo puoliajalla olisi pitänyt ottaa Guti pois, oli nimittäin aivan sysipaska  :keskari: eli Gutin pari kauden loistavaa peliä sitten sattuivat aivan ensimmäisiin otteluihin ja loput pelit mitä tod.näk. ovat äsköisen näköistä kuraa. Tammikuussa joku pelintekijä kiitos!! tai sitten Sneijderiä voisi kokeilla siinä keskellä??

Jaa, mitäs oot tykänny muun joukkueen toiminnasta "kuherruskuukauden" jälkeen?

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #25 : 21.10.2007, 11.37.53 »
No joo, tuli ehkä vähän kärkkäästi kommentoitua ton pelin jälkeen suutuspäissään...
Mutta pakko myöntää että Guti oli oikeasti huono

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #26 : 22.10.2007, 12.48.51 »
Tämä tappio saattoi olla hyvä asia, koska viimeaikoina on joukkueen asenne ollut niin lepsua, että ehkä nyt taas joukkue tajuaa, että mestaruuksista on turha puhua ellei taistelutahtoa ole yhtään. Nyt pitäisi taas ruveta näkymään jouksemista ja taistelua koko joukkueelta, eikä vain muutamalta kaverilta. Toivottavasti tappio opetti.

Iker

  • Viestejä: 333
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #27 : 22.10.2007, 20.27.22 »
Mistä löytyy ottelun maalit?


Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus