Itse en usko, että Sysse saa potkuja tai muutenkaan tapahtuu isoa muutosta joukkueen pelaajistossa. Gutin tilalle hankitaan joku pelimies, joku hyvä laitapakki ja ehkä laituri tai hyökkääjä.
Sneijder? Jos Gutin paikalle joku hankitaan, niin Diego olisi kyllä myös oma toiveeni. Laitapakiksi Alves ja Ramos keskelle. Laiturin voisi tosiaan hankkia, kun ei tuo Robben pysy millään ehjänä.
Uudella hyökkääjällä taas ei tee mitään, jos häntä ei peluuteta. Ruud ja Raul ovat tarpeeksi hyviä minkä tahansa joukkueen avaukseen ja sitten löytyy vielä Higsu, Baptista, Soldado ja Saviola. Saviolan liiallista haukkumista en ymmärrä. Toki ei ole pelannut kovin hyvin ja muutamasta paikasta olisi pitänyt tehdä maali, mutta jos peluutus on tuota tasoa, niin mitä vaihtomieheltä voi odottaa. Joukkueessa on jo kasa hyviä hyökkääjiä, joilla taso riittää, siitä se ei ole kiinni. Enemmän minuutteja alle, niin varmasti tulee heiltäkin enemmän tehoja.
Vaikka useampi peli on mennyt huonosti, niin mitään remonttia ei Madridissa tarvitse tehdä.
"It is true that we had no major players, but a big team cannot complain about injuries, or referees, or bad luck." Caldreron
Ensimmäinen osa virkkeestä kiteyttää kaikki syyt siihen miksi Mestareiden liiga on osaltamme taputeltu.
Casillas, Ramos, Cannavaro, Robinho, Ruud, Raul, (Diarra) Siinä on jo seitsemän pelaajaa, jotka ovat pelipaikallaan maailman parhaimpiin kuuluvia.