Kirjoittaja Aihe: Joka keväinen aihe  (Luettu 16548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #20 : 06.03.2008, 10.55.46 »
Tottakai osin ollaan vielä ison opin tiellä, mutta nyt pitäisi jo ruveta sitten oikeasti tajuamaan, että cup pelaamisen on parannuttava. Kahden viime kauden aikana Real Madridin on tyrmännyt Copa del Reyssä Betis ja Mallorca ja Champions Leaguessa kriisin keskellä ollut Bayern ja AS Roma. Sanomattakin on selvää, että tulos on ollut häpeällistä cupien osalta.

Siinä on pari sanaa täyttä asiaa. Tämä cup pelleily on niin uskomattoman häpeällistä, että ei pysty painokelvollista tekstiä edes tuottamaan.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #21 : 06.03.2008, 12.03.31 »
"It is true that we had no major players, but a big team cannot complain about injuries, or referees, or bad luck." Caldreron

Ensimmäinen osa virkkeestä kiteyttää kaikki syyt siihen miksi Mestareiden liiga on osaltamme taputeltu.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #22 : 06.03.2008, 13.29.25 »
Niinpä niin, tämähän ei tosin ollut ensimmäinen kerta.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #23 : 06.03.2008, 15.56.24 »
Tänään kannattaa Viasatin omistajien seurata TV3+ kanavalta kello 22.00 alkavaa Benfica - Getafe ottelua, jossa De la Red ja Granero saavat taas todistaa osaamistaan.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #24 : 06.03.2008, 15.58.57 »
Itse en usko, että Sysse saa potkuja tai muutenkaan tapahtuu isoa muutosta joukkueen pelaajistossa. Gutin tilalle hankitaan joku pelimies, joku hyvä laitapakki ja ehkä laituri tai hyökkääjä.
Sneijder? Jos Gutin paikalle joku hankitaan, niin Diego olisi kyllä myös oma toiveeni. Laitapakiksi Alves ja Ramos keskelle. Laiturin voisi tosiaan hankkia, kun ei tuo Robben pysy millään ehjänä.
Uudella hyökkääjällä taas ei tee mitään, jos häntä ei peluuteta. Ruud ja Raul ovat tarpeeksi hyviä minkä tahansa joukkueen avaukseen ja sitten löytyy vielä Higsu, Baptista, Soldado ja Saviola. Saviolan liiallista haukkumista en ymmärrä. Toki ei ole pelannut kovin hyvin ja muutamasta paikasta olisi pitänyt tehdä maali, mutta jos peluutus on tuota tasoa, niin mitä vaihtomieheltä voi odottaa. Joukkueessa on jo kasa hyviä hyökkääjiä, joilla taso riittää, siitä se ei ole kiinni. Enemmän minuutteja alle, niin varmasti tulee heiltäkin enemmän tehoja.

Vaikka useampi peli on mennyt huonosti, niin mitään remonttia ei Madridissa tarvitse tehdä.

"It is true that we had no major players, but a big team cannot complain about injuries, or referees, or bad luck." Caldreron
Ensimmäinen osa virkkeestä kiteyttää kaikki syyt siihen miksi Mestareiden liiga on osaltamme taputeltu.
Casillas, Ramos, Cannavaro, Robinho, Ruud, Raul, (Diarra) Siinä on jo seitsemän pelaajaa, jotka ovat pelipaikallaan maailman parhaimpiin kuuluvia.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Pelle

  • Viestejä: 48
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #25 : 06.03.2008, 17.01.34 »
"It is true that we had no major players, but a big team cannot complain about injuries, or referees, or bad luck." Caldreron
Ensimmäinen osa virkkeestä kiteyttää kaikki syyt siihen miksi Mestareiden liiga on osaltamme taputeltu.
Casillas, Ramos, Cannavaro, Robinho, Ruud, Raul, (Diarra) Siinä on jo seitsemän pelaajaa, jotka ovat pelipaikallaan maailman parhaimpiin kuuluvia.

Näinpä! Kyllä materiaalin pitäis riittää jo nyt!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #26 : 06.03.2008, 17.42.37 »
Ei tää mikään paniikkinappulan paikka ole. Joukkue teki eilen parhaansa, mutta ei riittänyt. Niillä mennään ketä on terveenä eikä loukkaantumisia voi heinäkuussa ennakoida, saatana. Pikkasen huolestuttaa se, että ollaan nyt kaks peliä putkeen hävitty Bernabeu:lla, mutta liiga on edelleen hyvässä mallissa. Toistaiseksi on varaa vaikka hävitä jälkimmäinen Classico.

Olen muuten samaa mieltä kuin Schüster, joka sanoi pelin jälkeen haastattelussa "En nähnyt Roman dominoivan näitä pelejä, en Italiassa enkä Madridissa."
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #27 : 06.03.2008, 18.09.20 »
Jos kuitenkin valkku saa potkut niin ketä toivotte? Ideaalisin mies olisi Juande Ramos, mutta hän viihtyy varmaan hyvin Englannissa, ainakin tämän kauden jälkeen vielä kaksi kautta! :P
Jose Mourinho on pelityyliltään liian puolustava, joten häntä emme huoli. Jos vain Ramos olisi saatavilla... :(

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #28 : 06.03.2008, 18.37.13 »
Yksi nimi: Del Bosque. Tuskin kyllä haluaa enää valmentaa.
i Hala Madrid !

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #29 : 06.03.2008, 18.47.12 »
"It is true that we had no major players, but a big team cannot complain about injuries, or referees, or bad luck." Caldreron
Ensimmäinen osa virkkeestä kiteyttää kaikki syyt siihen miksi Mestareiden liiga on osaltamme taputeltu.
Casillas, Ramos, Cannavaro, Robinho, Ruud, Raul, (Diarra) Siinä on jo seitsemän pelaajaa, jotka ovat pelipaikallaan maailman parhaimpiin kuuluvia.
Lainaus

No tuossa eilisessä pelissä ei ollut niitä yksilöitä, jotka olisivat ottelun kääntäneet.Ramos ja Ruud vielä poissa, Robinho oli puolikuntoinen ei todellakaan häikäisevä, Cannavaron nyt ei maaleja kuulukaan tehdä.
Se vain menee niin, että cup- kilpailussa joukkuetaidon lisäksi suurin osa voitoista syntyy yksilöiden esiintulemisesta ja riskinottokyvystä. Sarjassa joukkueen tasaisuus on se valtti, joilla mestaruuksia napsitaan.

En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit tuolla maailman parhaimpiin kuuluvilla? Totta kai he sitä ovat jos valkoista paitaa saavat päällensä pukea. Olen edelleen sitä mieltä, että eilisessä joukkueessa ei ollut tarpeeksi suurta yksilöä, joka olisi rauhoittanut peliä ja määrännyt sille tahtia. Tämä on vain oma mielipiteeni muiden joukossa.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008, 18.51.29 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #30 : 06.03.2008, 19.31.21 »
Yksi nimi: Del Bosque. Tuskin kyllä haluaa enää valmentaa.

Bosse on todennäköisesti Hierron toimesta seuraava Espanjan maajoukkueen päävalmentaja.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #31 : 06.03.2008, 19.54.11 »
En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit tuolla maailman parhaimpiin kuuluvilla? Totta kai he sitä ovat jos valkoista paitaa saavat päällensä pukea.
No joo toki kaikki Madridin pelaajat ovat maailman huippuja, mutta nuo mainitsemani kuuluvat ihan ehdottomaan pieneen joukkoon, jos listataan maailman parhaat pelipaikaltaan. Esimerkiksi Higuain, Soldado, Torres jne. eivät ole lähelläkään oman pelipaikkansa eliittiä, ainakaan vielä.
Mutta olet kyllä myös mielestäni oikeassa siinä, että puuttui pelaaja, joka olisi tuon pelin voinut kääntää Madridin voitoksi. Toki potentiaalisia sellaisia pelaajia kentällä oli (Robinho, Guti), mutta tällä kertaa kävi näin  ja nyt keskitytään liigaan.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #32 : 06.03.2008, 19.54.57 »
Yksi nimi: Del Bosque. Tuskin kyllä haluaa enää valmentaa.

Bosse on todennäköisesti Hierron toimesta seuraava Espanjan maajoukkueen päävalmentaja.
Mitenkäs Hierro tuohon pystyy vaikuttamaan? Kuulostaa kyllä hyvältä Espanjan maajoukkueen kannalta.   :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #33 : 06.03.2008, 20.18.22 »
Gutin tilalle pitäisi nyt viimeistään tajuta hankkia tasaisempi suorittaja.
Itse lähtisin hakemaan Diegoa Bremenistä, melkein hinnalla millä hyvänsä.
Keskikenttä on meillä tällä hetkellä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kuutamolla. Ei kunnollista pelinrakentelua saada aikaiseksi. Niitä ns. oivaltaviasyöttöjä nähdään peli pelin jälkeen aina vaan vähemmän ja vähemmän.
Jos vertaa esim. Barcan keskikenttään niin eroa ku yöllä ja päivällä. Pahimmlata kilpailijalta löytyy keskikentältä niin kovia nimiä ku Xavi, Iniesta, Dinho, Deco yms. Kyllähän meidän jengi KALPENEE. Meiltä löytyy vain joku Darra ja Gago, joka oli mielestäni aivan umpi surkea eilisessä pelissä ROmaa vastaan!! 1/10 syötöstä omille.
Baptistan paikka ei ole keskikentällä vaan kärjessä, joten jäljelle jää vain RObson, RObben ja Guti, niin ja Drethe, joka on ollut joukkueen parhaita päästessään kentälle.
Tässä saa nyt ihan tosissaan jännittää kevään edetessä, että miten La Ligassa käy. Pahoin pelkään, että Barca painelee kalkkiviivoilla rinnalle ja ohi - leveämmän materiaalin turvin.


Nyt kun Barceloo....eiku siis Messi on loukkaantunut niin Tulee kyllä Katalaaneille synkät ajat. Deco ja Dinho ovat jo aikansa eläneet ja ainoa joka Messin ohella saa hyökkäyksessä jotain aikaan on Eto'o.

Mitä Gagoon tulee. Oli kyllä lähes Realin paras osa Roomaa vastaan.
Räpmies

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #34 : 06.03.2008, 20.41.52 »
Joo, Gagon ohella minun mielestä Heinze pelasi ihan hyvin vaikka Goal.com tyrmäsi hänet. Brasilialaisten (Robinhon ja Baptistan) syötöt sen sijaan menivät koko ajan vääriin osoitteisiin, poikkeuksena Robinhon syöttö Raúlille ( :pallo:). :peukku_alas:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #35 : 23.03.2008, 22.15.06 »
15 viimeistä peliä ja 10 tappiota :P.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #36 : 23.03.2008, 22.55.37 »
Yhdessä kilpailussa enää mukana niin onhan tässä varaa vielä hävitä ainakin yksi peli. Aletaan sitten tekemään niitä 90+5 voittomaaleja kun tarve niin vaatii.

Jossain mättää ja pahasti.

Ehkä vähän kärjistetysti sanottu, mutta usein kun pelejä seuraa, niin tuntuu, että harvoja välähdyksiä lukuun ottamatta kokonaisuus on jotenkin vaillinainen. En tiedä, onko muille herännyt tällaista fiilistä.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2008, 10.19.41 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #37 : 23.03.2008, 23.56.57 »
Itsellä peliä katsellessa on sellainen päinvastainen fiilari kuin viime kaudella. Usko, tahto, taistelu ja venymiskyky puuttuvat jotenkin tällä hetkellä. En saa jotenkin peleistä samanlaista fiilistä irti kuin yleensä, jotenkin koko toiminta on sielutonta. Kärjistäen.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #38 : 24.03.2008, 10.11.41 »
Kuten tuohon ottelutopikkiin laitoinkin, niin moni Valkoisten pelaajista ei ole läheskään samassa kunnossa mitä syyskaudella. Tärkeimpänä tietysti Robinho, Iker ja Sneijder.

Nyt tarvittaisiin jonkunasteista herätystä koko joukkueelle.

Milloin ollaan muuten viimeksi pelattu ottelu, jossa oma maali pidetään puhtaana?

manager

  • Viestejä: 529
Re: Joka keväinen aihe
« Vastaus #39 : 24.03.2008, 13.16.04 »
Kyllä jos tämä La Liga vielä ryssitään niin saa Bernd kyllä kenkää kesällä jos ei saa jo muutenkin.