Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34760 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kenttis

  • Viestejä: 688
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #100 : 04.08.2008, 14.27.09 »
voiskos joku laittaa linkkiä siihen videoon?

Arpikudos

  • Viestejä: 222
''- Siinähän on oikein kirjaimellisesti perseet olalla!''
Tuomas Virkkunen

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #102 : 04.08.2008, 16.17.50 »
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

Toivoisin Robbenia ja Robinhoa samaan aikaan aina kentälle. Varsinkin nyt kun Sneijder on poissa. Esim:

---------------Ruud--------------------
----Robben---------Robinho------

tai
--------Raul
----------------Robinho
---Robben------Guti

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #103 : 04.08.2008, 17.01.31 »
Ihmetteleekö joku vielä miksi olen kutsunut Arsenalia apinalaumaksi jo jonkunaikaa? Tervetuloa Bernabeulle ensi talvena, Diaby ansaitsee joka ikisen apinahuudon ja banaanin, joka kentälle lentää. :keskari:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #104 : 04.08.2008, 17.09.42 »
"Buenas Noticias"
Eli Sneijder sivussa sen kolmisen kuukautta. Mukavaa tosin nähdä Wesley peukku pystyssä ja hymyilemässä!


Jaksamisia!
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

luxemburgo

  • Vieras
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #105 : 04.08.2008, 19.11.14 »

Van der Vaart edullisesti joukkueeseen ja Snejder sivussa vain sen kolme kuukautta. Aivan mahtavaa.  :D

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #106 : 04.08.2008, 19.30.50 »
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
18 maalillako ei ansaitse paikkaa avauksessa?  ???

Onni onnettomuudessa on tietenkin se, että van der Vaart hankittiin. Melko samanlaisi pelaajia ovat (mielestäni), vaikka Sneijder onkin (taas mielestäni) se parempi.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #107 : 05.08.2008, 09.26.08 »
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
18 maalillako ei ansaitse paikkaa avauksessa?  ???

Onni onnettomuudessa on tietenkin se, että van der Vaart hankittiin. Melko samanlaisi pelaajia ovat (mielestäni), vaikka Sneijder onkin (taas mielestäni) se parempi.


Millä 18 maalilla? Ai niin viime kauden maalisaldo.

Minä kun puhuin ansaitsemisesta tulevan kauden kokoonpanoon. Suosittelen viestin lukemista ennen spämmäilyä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #108 : 05.08.2008, 14.10.13 »
Virkkusen Heinzen mollaamiselle taas.  :peukku_ylos:

"Mitähän Heinze on tehnyt taas kesälomalla ku mieshän on ihan pihalla *pitkä hiljaisuus* tai no en ehkä haluakkaan tietää."  ;D
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #109 : 05.08.2008, 16.30.19 »
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
18 maalillako ei ansaitse paikkaa avauksessa?  ???

Onni onnettomuudessa on tietenkin se, että van der Vaart hankittiin. Melko samanlaisi pelaajia ovat (mielestäni), vaikka Sneijder onkin (taas mielestäni) se parempi.


Millä 18 maalilla? Ai niin viime kauden maalisaldo.

Minä kun puhuin ansaitsemisesta tulevan kauden kokoonpanoon. Suosittelen viestin lukemista ennen spämmäilyä.
No, ainakin Raúl ansaitsi pelipaikkansa viime kaudella, ja jokainen joka väittä toisin on, pakko sanoa, tyhmä.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #110 : 05.08.2008, 19.19.37 »
Joo se on kans sanottava et kyl viime kaudella Raul todellakin ansaitsi peliaikansa, toivotaan et tahti jatkuu tulevana kautena :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #111 : 05.08.2008, 23.58.49 »
Jos en väärin muista niin viime kauden aloittelukin meni ihan perseelleen. florentinoperze on kyllä täysin oikeassa siinä, että kaikkien täytyy ansaita paikkansa joka kausi (ja jokaisessa ottelussa sekä harjoituksessa) uudestaan, mutta pretempiksellä en hätäilisi vielä kenenkään pelaajan otteiden takia.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #112 : 06.08.2008, 11.46.20 »
Joukkue matkustaa tänään Kolumbian pääkaupunkiin Bogotáan seuraavalla 18 pelaajan kokoonpanolla: Dudek, Codina, Salgado, Heinze, Torres, Pepe, Antón, Diarra, Guti, Baptista, Robinho, Robben, Van der Vaart, García, Raúl, Van Nistelrooy, Saviola ja Callejón. Hienoa, että Raffie päässee heti tositoimiin. :peukku_ylos:

Ottelu kaupungin omaa joukkuetta Santa Fetä vastaan pelataan El Campín -stadionilla torstaina kello 17.30 alkaen. Aikaeroa Suomeen on sen kahdeksan tuntia, joten taitaa olla tyytyminen jälkilähetykseen...

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #113 : 06.08.2008, 11.59.58 »
Missä Casillas, Metz, Ramos ja Dlr on?

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #114 : 06.08.2008, 12.58.32 »
EM-kisa krapulako?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #115 : 07.08.2008, 22.18.18 »
Nii onko toi 17.30 Kolumbian aikaa?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #116 : 08.08.2008, 01.38.45 »
Joo, ottelu on juuri alkamassa. miSexta.tv:n kautta voi yrittää katsoa, jos jaksaa ja pääsee läpi. Marcan mukaan Madridin avaus on seuraava: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Baptista; Raúl ja Van Nistelrooy.

Ottelu pelataan muuten Bogotán 470-vuotispäivän kunniaksi. :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #117 : 08.08.2008, 01.49.34 »
Joo, ottelu on juuri alkamassa. miSexta.tv:n kautta voi yrittää katsoa, jos jaksaa ja pääsee läpi. Marcan mukaan Madridin avaus on seuraava: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Baptista; Raúl ja Van Nistelrooy.

Ottelu pelataan muuten Bogotán 470-vuotispäivän kunniaksi. :peukku_ylos:
La sextalta kannattaa väijyä :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #118 : 08.08.2008, 08.27.46 »
Real Madrid voitti ottelun 1-2. Maalintekijöinä Pepe ja VAN DER VAART!

Van der Vaart oli muutenkin esiintynyt edukseen, according to reports in Spain ;D
Robinho oli avauksessa, mutta vaihdettiin Robbeniin puoliajalla.

Mikäli Robinho lähtee niin Calderonin hakema niskalenkki maailman suurimman seuran tittelistä kärsii anteeksiantamattoman kolauksen. Ei saada pelaajaa, joka 3 kk on päätargettina ja siinä sivussa menetetään toinen maailmanluokan pelaaja.

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #119 : 08.08.2008, 09.26.26 »
Jonkinlainen highlight pätkä pelistä..

http://www.youtube.com/watch?v=wHOhBS7MSfU

Salgado siis sai punaisen kortin kun peliä oli pelattu 20 minuuttia. Diarra ei vaikuta olevan samaa mieltä tuomarin kanssa..  :D

Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus