Joukkue matkustaa tänään Kolumbian pääkaupunkiin Bogotáan seuraavalla 18 pelaajan kokoonpanolla: Dudek, Codina, Salgado, Heinze, Torres, Pepe, Antón, Diarra, Guti, Baptista, Robinho, Robben,
Van der Vaart, García, Raúl, Van Nistelrooy, Saviola ja Callejón. Hienoa, että Raffie päässee heti tositoimiin.

Ottelu kaupungin omaa joukkuetta Santa Fetä vastaan pelataan El Campín -stadionilla torstaina kello 17.30 alkaen. Aikaeroa Suomeen on sen kahdeksan tuntia, joten taitaa olla tyytyminen jälkilähetykseen...