Atleticon puolustukseksi on sanottava, että Baskit pelasivat torstai-iltana Saksassa ja vierailu Camp Noulle oli luvassa jo lauantaina. Aika mahdottomuus tuolla pelityylillä on kahta huippupeliä pelata n. kahden vuorokauden sisällä
Athleticin puolustukseksi*

. Oli kyllä todella paha peli heillä Barcaa vastaan. Alle 48 tunnin palautuminen edellisestä ottelusta ja suoraan Camp Noulle. Sieltähän oli ainakin Llorente ja Muniain poissa avauksestakin. Joukkue on todella kova tietyissä peleissä, mutta välillä väsymys väistämättä painaa ja kun ringistä puuttuu tiettyjä avainpelaajia, niin peli kärsii pakostikin. Eipä tuosta siis voi tosiaankaan syyttää muuta kuin todella tiukkaa ottelurytmiä.
Canalille

, kun ei näytä Barca-Getafea. Huomisesta Madridin derbystäkin tulee vain toinen puoliaika, joten aika heikkoa suorittamista jälleen. Näin siis antennikanavilla.
Kaikkihan me toivomme tuosta pistemenetystä, mutta realistisesti ajateltuna kuulostaa aika kaukaiselta haaveelta. Barcelonan peli ei ole nyt näyttänyt siltä, että pisteitä taas vähään aikaan menetettäisiin. Kuitenkin totta kai; hoping for a miracle!
Itselläni heräsi äsken pieni toivonkipinä tulevaan Klassikkoon liittyen. Ei varmaan yksikään ihminen tällä planeetalla ole sanonut tähän mennessä, että odottaa Realin voittoa. Ehkä se tapahtuukin juuri nyt, kun sitä vähiten odottaaa...
Edit:
Tuollakin Goal.comissa yksikään näistä asiantuntijoista (olkoon heidän taso mikä tahansa) ei usko kuin korkeintaan tasapeliin, muuten veikkaavat Barcan voittoa. Nyt on Valkoisten aika iskeä!
