Kirjoittaja Aihe: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?  (Luettu 28592 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #40 : 25.08.2011, 20.37.49 »

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #41 : 25.08.2011, 21.01.01 »
Helpohko lohko Realilla, pitäis mennä heittämällä jatkoon.

iVamos sanoi Sergio Ramos!

Totuuden torvi

  • Viestejä: 135
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #42 : 25.08.2011, 21.10.45 »
"oisipa kysyä mitä cristianon pitää tehdä jotta voittaa jonkun palkinnon, sillä olihan hän yksilötasolla viimekauden ylivoimaisesti paras pelaaja (Messihän suoriutui maajoukkueessakin niin pirun hyvin Roll Eyes) mutta vissiin La ligan yhden kauden maaliennätys (41 maalia!!!) ja koko kauden 53 maalia eivät riitä"

Samat 53 maalia teki Messiaskin, erotuksena mestarien liigan maalikuninkuus, ratkaisevat maalit mestarien liigassa sekä liigamestaruus ja mestarienliiga mestaruus.

Siinä se pieni ero pienen miehen hyväksi..

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #43 : 25.08.2011, 21.12.37 »

Samat 53 maalia teki Messiaskin, erotuksena mestarien liigan maalikuninkuus, ratkaisevat maalit mestarien liigassa sekä liigamestaruus ja mestarienliiga mestaruus.

Siinä se pieni ero pienen miehen hyväksi..

Messi voitti kyllä ihan ansaitusti. Alkaa vaan Realin miehenä jo vähitellen kyrsiin tää touhu.. Messi on vaan jo niin.... no, nähty.
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #44 : 26.08.2011, 00.14.57 »
No meneehän tosta totta tosiaan maku jos tuo katalonian koira meinaa vielä vuosien ajan voittaa näitä pystejä.

Tässä kaivataan jo Virkkusen Pedro-tarinan sanoja: Ensi kausi poikaseni, ensi kausi, silloin me olemme vahvoja.

Paroni

  • Viestejä: 65
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #45 : 26.08.2011, 11.00.50 »
"oisipa kysyä mitä cristianon pitää tehdä jotta voittaa jonkun palkinnon, sillä olihan hän yksilötasolla viimekauden ylivoimaisesti paras pelaaja (Messihän suoriutui maajoukkueessakin niin pirun hyvin Roll Eyes) mutta vissiin La ligan yhden kauden maaliennätys (41 maalia!!!) ja koko kauden 53 maalia eivät riitä"

Samat 53 maalia teki Messiaskin, erotuksena mestarien liigan maalikuninkuus, ratkaisevat maalit mestarien liigassa sekä liigamestaruus ja mestarienliiga mestaruus.

Siinä se pieni ero pienen miehen hyväksi..

Kristiinan pitää pystyä tekemään maaleja kovissa peleissä, joilla ratkaistaan pokaaleja tai tiputetaan esim. katalonian pirut jatkosta.



Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #46 : 01.09.2011, 13.17.46 »
Nyt on sitten tulevan kauden rosteri kasassa. Tai no ainakin tammikuun siirtoikkunaan asti  :) 23 pelimiestä joukkueesta löytyy eli sen verran kuin Jose halusikin.

Vastoin ennakko-odotuksia Lass jäi kuin jäikin valkoisiin. Kyllä terrierille varmasti käyttöäkin löytyy. Toisaalta nyt Altintopin hankinta vaikuttaa melkoisen turhalta. Luotetaan, että Jose tietää mitä turkkilaisella tehdään. Ei miehestä onneksi mitään kyllä maksettu.

Kärkimiestä ei kuitenkaan hankittu, vaikka ehkä tarvetta olisi. Benzeman loukkaantuminen olisi melkoisen paha takaisku tällä hetkellä. Tarkoittaisikohan tämä sitä, että Neymar on tulossa tammikuussa?

Rosteri näyttää muuten kyllä tosi vahvalta. 
------------------------Benzema----------------------------
------------------------(Higuain)----------------------------
Cristiano-----------------Özil------------------------Di Maria
(Altintop)----------------(Kaka)--------------------(Callejon)
-----------------Xabi------------Coentrao-------------------
-------------(Sahin/Granero)-----(Khedira/Lass)--------------
Marcelo----------Carvalho----------Pepe--------------Ramos
-----------------(Albiol)-----------(Varane)---------(Arbeloa)
--------------------------Iker------------------------------
-------------------------(Adan)----------------------------

Vähän vaikeaa noita on "piirrellä", kun muutama pelimies hallitsee useammankin pelipaikan(Coentrao, Ramos, Arbeloa, Altintop...).

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #47 : 01.09.2011, 20.18.18 »
Tosi hyvä joukkue tosiaanki kasassa. Ite ehdottomasti luulen, että kolmas kärki saapuu tammikuussa. Onko se Neymar, sitä en tiedä mutta vahvasti näyttää kyllä siltä. Itse tykkäisin ainakin, että se olisi joku tuollainen taitavampi mies kun Benzema ja Pipita on pitkälti suoraviivaisempia eikä mitään show-miehiä. Club World Cupista kultaa eka Neymarille niin tulee Barcan kaataminen tutuksi ja sitten vaan Valkoisiin niin hyvä tulee :peukku_ylos:

G Higuain

  • Viestejä: 341
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #48 : 02.09.2011, 09.48.41 »
Pakko kyllä tuosta Neymarista sanoa, että kaveri kyllä kelpaisi meikäläisen puolesta Valkoisten riveihin. Jos siirtosumma on sen 45M euroa tms, niin onhan se älytön läjä rahaa nuoresta kaverista, joka ei ole "breikannut" vielä täydellisesti. Toisaalta, jos Florentinosta tuntuu siltä, että "aivan vitun sama, rahaa löytyy perkele." niin sitten vaan spend that shit.

Käyttöä kaverille varmasti löytyy. Nuudelin otteet (ok preseasonia, supercopaa ja yksi peli kautta joten ei saa tietenkään tylysti dumata vielä heh) eivät vielä ainakaan ole olleet viime kauden tasolla, joten ehkä laidalle Neymarille tulee käyttöä vaikkakin vasta sitten kevätkaudella. Ei nyt mikään yksi-yhteen korvaaja tietenkään laidallekaan, mutta anyways.

Eli turhan ja sekavan kirjoitukseni conclusion: vihreää valoa Neymarin ostolle. :tuoppi: :pallo: :peukku_ylos:

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #49 : 22.09.2011, 15.52.51 »
Tämä taitaa olla oikea thread jutella yleisesti tästä kaudesta. Ei tarvitse Primera-otsikkoon Realin asioita sotkea tai alkaa ottelu-topicissa sen laajemmin ruotia tätä kautta. Kirjoitellaan nyt omia ajatuksia:

Form is temporary, Class is Permanent
Aika radikaalejakin mielipiteitä heitelty täällä ilmoille. Itse en kyllä näe, että tässä nyt mitään sen erikoisempaa ole kuin vain fyysisen ja sitä kautta pelillisen tason notkahdus. Haiskahtaa siltä, että kauden ensimmäinen kuntohuippu oli ajoitettu Super Copaan ja siitä sai osansa myös Zaragoza. Maaottelutauon aikana sitten fyysinen puoli otti takapakkia, joka näkyy selkeiten tuossa prässissä, jota Real ei ole pystynyt näissä heikoissa peleissä toteuttamaan kovinkaan erikoisesti. Ja kun sitä intensiteettiä ei saada pallottomaan peliin, niin pallollinenkin peli on tuollaista seisoskelua. Urheilijahan ei pysty olemaan täydessä kunnossa ympäri vuoden, vaan kunto vaihtelee vuoden aikana. Saattaa olla, että Realin valmennus suunnitteli seuraavaa kuntohuippua vasta tulevan maajoukkuetauon jälkeiseen aikaan, jolloin Malaga, Villarreal, Valencia jne. asettuvat vastaan.

Tietynlainen tappamisen meininki on kuitenkin puuttunut. Kahdesta viime ottelusta olisi pisteitä pitänyt raapia vähintään 4 pistettä vaikka millaisilla kuramaaleilla. Valitettavasti Realilta puuttuu nyt vaan semmoinen pelaaja, joka huononakin iltana ratkoo otteluita. Cristiano, Benzema, Özil, Di Maria, Kaka, Pipita ja muut tuntuvat kaikki olevan sellaisia flow-pelaajia, joiden taso tuntuu vajoavan siinä missä koko joukkueenkin. Eipä noissa otteluissa tuntunut oikein sellaista kaveria olevan, joka olisi joukkueen hartioilleen ottanut. Ruud oli kyllä tälläisissä peleissä täyttä timanttia. Puukenkä oli sellainen kaveri, joka taikoi vaikeissa otteluissa maalin vaikka millisesta puolittaisesta tilanteesta. Alakerrasta näitä kovia äijiä tuntuu löytyvän, mutta harmi, että Iker, Ramos, Pepe ja Carvalho eivät oikein omimmillaan maalinteossa ole.

Loistavaahan tässä on se, että Barcelona on ainoastaan yhden pisteen päässä. Jos Real pystyy tälläisellä pelillä pysymään pisteen päässä Barcasta, niin entäs sitten kun Realin peli taas palaa uomiinsa? Se, että mestaruudesta taistelisi tällä kaudella, joku muu kuin jättiläiset on ainakin allekirjoittaneen mielestä täysin absurdia.

  • Viestejä: 648
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #50 : 26.09.2011, 19.52.35 »
Olin ankean Racing-matsin jälkeen tunnekuohussa jo valmis luovuttamaan kauden La Liga -pystin muille joukkueille, mutta muutaman yön nukkumisten, yhden voitetun ottelun ja muutenkin yllättävän tasaisen La Liga -alkukauden jälkeen tilannehan on aidosti se että kaikki on vielä omissa käsissä. Tai siis jaloissa.  Siiiis ... aikuisten oikeastihan kaikki on pelaajien pääkopasta kiinni, minkä nämä pari kompuroitua ottelua todisti.

Real Betiksellä on mahdollisuus kuroa kaulaa muihin verrattuna viidennessä ottelussa. Muuten kärkisijat parin pisteen sisällä.

Kausi on pitkä ja Real syvän pelaajamateriaalinsa kanssa tulee vielä oikean paikkansa löytämään. Niin, ja Real Betis on jo seuraavaa seuraava liigamatsi.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #51 : 27.09.2011, 12.23.51 »
Hamit Altintop valittiin eilen ensimmäistä kertaa kokoonpanoon. AS:n mukaan Altintop ei ole suostunut vastaanottamaan palkkaansa ennen kuin hän pelaa ensimmäisen ottelunsa Realin riveissä. Vaikka turkkilainen kokoonpanoon valittiinkin niin peliaikaa tuskin on vielä tällä viikolla tulossa.

http://www.as.com/futbol/articulo/ha-cobrado-solo-euro-decision/20110927dasdaiftb_21/Tes

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #52 : 05.11.2011, 12.55.55 »
Mourinho paljasti aamuisessa lehdistötilaisuudessa, että Nuri Sahin on viimeinkin valmis pelaamaan ja on huomisen ottelun kokoonpanossa.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #53 : 05.11.2011, 13.03.57 »
Mourinho paljasti aamuisessa lehdistötilaisuudessa, että Nuri Sahin on viimeinkin valmis pelaamaan ja on huomisen ottelun kokoonpanossa.
Loistava uutinen! Tulee varmasti saamaan 10-15min huomisessa pelissä peliaikaa.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #54 : 10.11.2011, 14.33.00 »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #55 : 12.11.2011, 13.24.16 »
Ensi vuonna Real Madrid rakennuttaa Ciudad Real Madridiin uuden rakennuksen. Rakennuksessa edustusjoukkueen pelaajat yöpyvät  ennen seuraavan päivän peliä. Eli nykyinen hotelli-ilta korvataan omalla yöpaikalla. Samoin pelaajat voivat viettää siellä aikaa aikaa harjoitusten välissä. Lisäksi ulkopaikkakuntalaiset juniorit tulevat asumaan tuolla.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #56 : 29.11.2011, 11.39.19 »
Madridin derbyn (ja Barcan kompastelun) jälkeen onkin Espanjassa katseet suunnattu jo kohti Klassikkoa. Toki välissä Realilla on haasteena vaikea vieraspeli El Molinolilla ja merkityksetön reissu Amsterdamiin ja Barcakin pelailee 3 ottelua Camp Noulla. Silti 10-d (kuten Espanjassa on tämä Klassikko nimetty) alkaa jo viemään lehtien palstat.


Marcan mukaan Jose suunnittelee jo 'Operación blindaje'a eli 'Operation Shield'iä. Tämä on yhtä kuin Lass-Xabi-Khedira -kolmikko. Real on voittanut kaikki 6 ottelua, missä tämä kolmikko on ollut avauksessa. Mourinho on siis Marcan mukaan lähtemässä Klassikkoon 4-3-3:lla. Tämä tietäisi Özilille huonompaa hiihtokenkää eli penkkikomennusta. Cristiano ja Di Maria olisivat näin itseoikeutetusti avauksessa. Ykköskärkimiehen paikka on tällä hetkellä Benzemalla. Vaikka päivälleen vuoden takaiset painajaiset kummittelevat vieläkin, niin en silti innostu tuosta 4-3-3:sta. Olkoot sitten optimismia tai vaikka yltiö-optimismia, niin silti omasta mielestä tuohon otteluun pitäisi lähteä 4-2-3-1:llä.


Marca listaa 50 asiaa, jotka ovat muuttuneet vuoden takaisesta: http://www.marca.com/2011/11/29/futbol/equipos/real_madrid/1322549317.html

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #57 : 29.11.2011, 12.16.13 »
Vaikka päivälleen vuoden takaiset painajaiset kummittelevat vieläkin, niin en silti innostu tuosta 4-3-3:sta. Olkoot sitten optimismia tai vaikka yltiö-optimismia, niin silti omasta mielestä tuohon otteluun pitäisi lähteä 4-2-3-1:llä.

TÄYSIN samaa mieltä. Nyt kun joukkueen peli kulkee hemmetin hyvin ja tulokset on loistavia, Barcaa vastaan ei ole mitään syytä lähteä millään über-puolustavalla taktiikalla. Miksei tehtäisi vaan sama, mikä kaikkia muitakin vastaan, se mistä ollaan tultu tällä kaudella tunnetuksi. Agressiivinen kova prässi, terävät vastahyökkäykset ja "puolustetaan hyökkkäämällä". Olkoon kuuden pisteen johto, olkoon että tasapelikin riittää, ihan sama. Ei nyt haluta nähdä mitään 90%-10% pallonhallintaa Barcalle ja 1-1 lopputulosta. Nyt halutaan pitkästä aikaa nähdä, kun valta todella vaihtuu ja Barca saa kokea itsensä huonommaksi pelillisesti.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #58 : 29.11.2011, 12.44.37 »
Ihan turha lähteä puolustamaan ja antaa näin Barcalle pallonhallinta. Se on sama ku kaivais verta nenästä.
Ei muuta ku 4-2-3-1 liikkeellä ja pelataan omaa peliä.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #59 : 29.11.2011, 17.15.31 »
Ei voi kuin olla samaa mieltä kaikesta mitä on sanottu tähän mennessä Klassikkoon liittyen. Normisysteemillä avataan ja sitten ei muuta kuin verta pakkiin ja baletti pyörimään.
Madridista since -98