Ajaxiin lähtijät on nyt virallisesti julkistettu. Casillas, Pepe, Ramos, Marcelo, Lass, Khedira ja Ronaldo ovat lepovuorossa. Arbeloa ja Xabi Alonso ovat jälleen mukana. Castillasta mukana ovat mainitut Pedro Mendes, Jese sekä Pacheco.
Goalkeepers
Adan, Tomas Mejias, Pacheco
Defenders
Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes
Midfielders
Kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso
Forwards
Higuain, Benzema, Jese
Yllättävän paljon siellä silti on avainmiehiä mukana... No, toivottavasti mahdollisimman moni saisi levätä, jotta Klassikkoon päästään teräkunnossa.
Vertailukohta Barcasta viikon UCL-kierrokselle: "The Barça manager will rest Valdés, Alves, Puyol, Abidal, Mascherano, Keita, Sergio Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc, Messi, Alexis and Villa.""