Kirjoittaja Aihe: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?  (Luettu 28597 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #60 : 05.12.2011, 15.15.26 »
Vähän tihkunut tietoa madridilais-lehdille liittyen tuohon Ajax-peliin: Jese on lähdössä matkaan mukaan  :peukku_ylos:

http://www.marca.com/2011/12/05/futbol/equipos/real_madrid/1323079903.html

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #61 : 05.12.2011, 18.00.12 »
Vähän tihkunut tietoa madridilais-lehdille liittyen tuohon Ajax-peliin: Jese on lähdössä matkaan mukaan  :peukku_ylos:

http://www.marca.com/2011/12/05/futbol/equipos/real_madrid/1323079903.html
Hieno homma tosiaan. Eiköhän Castillasta lähde pari muutakin mukaan. CR ainakin hyökkäyksestä levossa, joten eiköhän Joselu ja/tai Morata mukaan pääse. Riippuu vähän, että onko Benzema mukana. Keskikentältä Alex saattaisi olla mukana myös. Pakistoon toivon ehdottomasti Carvajalia!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #62 : 06.12.2011, 14.24.14 »
Hieno homma tosiaan. Eiköhän Castillasta lähde pari muutakin mukaan. CR ainakin hyökkäyksestä levossa, joten eiköhän Joselu ja/tai Morata mukaan pääse. Riippuu vähän, että onko Benzema mukana. Keskikentältä Alex saattaisi olla mukana myös. Pakistoon toivon ehdottomasti Carvajalia!
Marcan mukaan vain puolustaja Pedro Mendes ja maalivahti Fernando Pacheco lähtisi Jesen lisäksi Amsterdamin reissulle.

http://www.marca.com/2011/12/05/futbol/equipos/real_madrid/1323079903.html

AS:n mukaan Cristiano, Iker, Ramos, Lass ja Khedira saavat huilivuoron. Marcelo ei ollut treenannut eilen muiden mukana, joten hänkin on varmaan sivussa.

http://www.as.com/futbol/articulo/lass-khedira-viajaran-amsterdam/20111206dasdaiftb_26/Tes


Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #63 : 06.12.2011, 17.04.40 »
Ajaxiin lähtijät on nyt virallisesti julkistettu. Casillas, Pepe, Ramos, Marcelo, Lass, Khedira ja Ronaldo ovat lepovuorossa. Arbeloa ja Xabi Alonso ovat jälleen mukana. Castillasta mukana ovat mainitut Pedro Mendes, Jese sekä Pacheco.

Goalkeepers
    Adan, Tomas Mejias, Pacheco
Defenders
    Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes
Midfielders
    Kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso
Forwards
    Higuain, Benzema, Jese

Yllättävän paljon siellä silti on avainmiehiä mukana... No, toivottavasti mahdollisimman moni saisi levätä, jotta Klassikkoon päästään teräkunnossa.

Vertailukohta Barcasta viikon UCL-kierrokselle: "The Barça manager will rest Valdés, Alves, Puyol, Abidal, Mascherano, Keita, Sergio Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc, Messi, Alexis and Villa.""

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

G Higuain

  • Viestejä: 341
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #65 : 02.01.2012, 13.28.42 »
En nyt mitään überpläjäystä kirjoita, mutta muutamia juttuja kevätkaudesta tuli mieleen

- Nuri Sahinin rooli, kaveri alkaa olemaan kunnossa ja saanee minuutteja Xabin(?) tilalla, varsinkin kun lähestytään kauden loppupuolta. Innolla odotan näkeväni kaverin pelaamassa.
- Kärkipari Benzema/Higuain, kumpi on se "ykköstykki" loppukaudesta. Pipita ainakin ollut iskussa kun kentälle päässyt ja välilevyt taitaa olla historiaa. Myös "kissa" on alkanut näyttää siltä kaverilta joka Valkoisiin hankittiin
- Khedira/Lass, varmaankin "Samppa" pelaa Xabin rinnalla ensisijaisesti, mutta kuinka "kovissa" peleissä ryhmitys sitten onkaan... kaikki kolme avaukseen? ;)
- Kaka/diMaria/MÖzil, kaksi mahtuu kentälle näistä kolmesta Cristianon lisäksi, jolla on selkeä kausari. Kakalta huikeita otteita syksyllä ja näytti samalta mieheltä joka viiletti Milanossa aikoinaan. Pieni injury ennen joulua, mutta keväällä pitäisi olla iskussa. MÖzil hieman yössä välillä, mutta Nuudelilta huikeita passeja ja palkkatoivomukset katossa ilmeisesti nyt  ::)
- Pulustuslinja, Ramos topparina on ehdottomasti hyvä veto, oikea laita jää Arbeloan kontolle ja Coentrao voi stunata välillä (Clasico...)
- Junnut, toivottavasti Castillan pojille löytyy käyttöä keväälläkin eikä kusta silmään. Hyvää menoa muuten kun ovat kentälle päässeet ;)

Siinäpä jotain mietteitä. Tarkoitukseni oli herättää hieman keskustelua, milläs fiiliksillä jengi kevätkauteen lähtee näin muuten? :peukku_ylos:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #66 : 05.01.2012, 21.10.52 »
Edellisen matsin toisen puoliajan jälkeen näin, että joukkueesta kyllä tahtotilaa löytyy, nyt on vaan Mourinhon tehtävä etsiä se esille isoissa matseissa. Itse ennustan triplaa mikäli Barca-peikko saadaan karistettua. Mikään joukkue ei ole samanlaisessa kunnossa (nyt, kun Crisukin alkaa heräillä) kuin Real.

Tällä hetkellä Realilla on yli 15 voittavaa pelaajaa joukkueessa ja sen takia pidän liigamestaruutta jo varmana, muut tittelit ratkeavat Klassikoissa, koska Espanjan ulkopuolelta ei Realin pysäyttäjää löydy.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

marttiina

  • Viestejä: 27
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #67 : 31.01.2012, 20.56.04 »
Tällä fanilla on melekosen hyvä fiilis ajatelle tulevaa kevätkautta! Vaikka nyt se cupin mestaruus meni sivu suun, niin kova on usko UCL-mestaruuteen ja liigapyttyyn! :) Nyt menee puntit päinvastoin ku viime vuonna, barca vie cupin ja reali ucl:n ja la ligan!

Toivon että Kaká sais nyt pelata ihan kunnolla, kun Di Maria ei ole kunnossa. Viimeisimmässä pelissä näytti jos erittäin positiiviselta Kakán pelaaminen, tulihan siitä plakkariin yks maali ja syöttöki! Minusta ois hyvä että Ronaldon annettais vähän huilata välillä, tuntuu että ei oo oikein aina esillä nuissa otteluissa, en tiiä onko puhti pois vai mistä kiikastaa.
Oottelen, että Sahin pääsis tosissaan pelaamaan, mutta tuntuu jäävän vain semmoseksi varavaramieheksi :/ Ja toivottavasti khedira toipuu pian, sitä työmyyrää ois kaivattu clasicoissaki!

mamut

  • Viestejä: 76
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #68 : 31.01.2012, 21.07.41 »
Tällä fanilla on melekosen hyvä fiilis ajatelle tulevaa kevätkautta! Vaikka nyt se cupin mestaruus meni sivu suun, niin kova on usko UCL-mestaruuteen ja liigapyttyyn! :) Nyt menee puntit päinvastoin ku viime vuonna, barca vie cupin ja reali ucl:n ja la ligan!

Toivon että Kaká sais nyt pelata ihan kunnolla, kun Di Maria ei ole kunnossa. Viimeisimmässä pelissä näytti jos erittäin positiiviselta Kakán pelaaminen, tulihan siitä plakkariin yks maali ja syöttöki! Minusta ois hyvä että Ronaldon annettais vähän huilata välillä, tuntuu että ei oo oikein aina esillä nuissa otteluissa, en tiiä onko puhti pois vai mistä kiikastaa.
Oottelen, että Sahin pääsis tosissaan pelaamaan, mutta tuntuu jäävän vain semmoseksi varavaramieheksi :/ Ja toivottavasti khedira toipuu pian, sitä työmyyrää ois kaivattu clasicoissaki!

Kakán tosiaan pitäis nyt olla Özilin kans samaan aikaan kentällä. Özil itsekin on sanonut että aina ku pelaa Kakán kans niin jompi kumpi tekee maalin, niin treeneissä kuin matseissakin. Mutta Callejoniakin pitäisi peluuttaa enemmän, tosi huippu pelaaja!

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #69 : 02.02.2012, 11.02.52 »
Päivän Marcassa juttua Sahinin tilanteesta. Marcan mukaan Jose haluaa tällä hetkellä "suojella" Sahinia. Mourinho ajattelee, että pelaamisesta saattaa olla haittaa Sahinille, jos ja kun hän ei ole fyysisesti ja psyykkisesti täydessä kunnossa. Taidettu jo täälläkin ennemminkin mainita, että nuo ongelmat ovat suurimmaksi osaksi nimenomaan psyykkisiä.

Tottahan se on, että Bernabeu kääntyy nopeasti pelaajaa vastaan, jos peli ei kulje. Kuten Jose mainitsi muutama päivä sitten, niin Bernabeulla on vihelletty sellaisille legendoille kuin Zizoulle, Ronaldolle ja Cristianolle. Turha Sahinia on siis heittää grillattavaksi, jos oletettavaa on, että mies ei vielä pysty lähellekkään parastaan.

Sahin on kuitenkin Mourinhon haluama pelaaja, jota Jose tarkkaili jo aikoinaan Interissä. Sahinille on luvassa vielä suuri rooli kevään edetessä, jos nuo ongelmat vaan pystytään selättämään.

“Ha venido al club para cinco años, no para cinco meses”
"Hän tuli joukkueeseen viideksi vuodeksi, ei viideksi kuukaudeksi"  :peukku_ylos:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #70 : 02.02.2012, 11.47.23 »
Päivän Marcassa juttua Sahinin tilanteesta. Marcan mukaan Jose haluaa tällä hetkellä "suojella" Sahinia. Mourinho ajattelee, että pelaamisesta saattaa olla haittaa Sahinille, jos ja kun hän ei ole fyysisesti ja psyykkisesti täydessä kunnossa. Taidettu jo täälläkin ennemminkin mainita, että nuo ongelmat ovat suurimmaksi osaksi nimenomaan psyykkisiä.

Tottahan se on, että Bernabeu kääntyy nopeasti pelaajaa vastaan, jos peli ei kulje. Kuten Jose mainitsi muutama päivä sitten, niin Bernabeulla on vihelletty sellaisille legendoille kuin Zizoulle, Ronaldolle ja Cristianolle. Turha Sahinia on siis heittää grillattavaksi, jos oletettavaa on, että mies ei vielä pysty lähellekkään parastaan.

Sahin on kuitenkin Mourinhon haluama pelaaja, jota Jose tarkkaili jo aikoinaan Interissä. Sahinille on luvassa vielä suuri rooli kevään edetessä, jos nuo ongelmat vaan pystytään selättämään.

“Ha venido al club para cinco años, no para cinco meses”
"Hän tuli joukkueeseen viideksi vuodeksi, ei viideksi kuukaudeksi"  :peukku_ylos:


Toivottavasti tämä tästä vielä iloksi muuttuu :).

mamut

  • Viestejä: 76
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #71 : 02.02.2012, 12.00.10 »
toivottavasti nyt kevään edetessä altintop ja sahin todella saisivat pelata! tykkään altintopin pelityylistä, mahtava pelaaja!:peukku_ylos:

  • Viestejä: 648
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #72 : 02.02.2012, 16.10.58 »
“Ha venido al club para cinco años, no para cinco meses”
"Hän tuli joukkueeseen viideksi vuodeksi, ei viideksi kuukaudeksi"  :peukku_ylos:

Jos Mou on itse noin sanonut (vieläpä noin hienosti! :peukku_ylos: ), niin mulla on ainakin yksi huoli vähemmän.

Kannattaiskohan sitä Sahinia sitten peluuttaa ulko-Madridin vierasmatseissa ensin.

mamut

  • Viestejä: 76
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #73 : 02.02.2012, 16.27.08 »
Sahin itsekin sanonut, että ennen kuin lopettaa uransa haluaa voittaa mestarien liigan ja että on pelannut realissa vuosikausia :)

kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu, kuhan Sahin pääsee siihen kuntoon kun oli dortmundissa  :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #74 : 06.03.2012, 13.15.04 »
110 synttäreiden kunniaksi Real Madrid on julkaissut tiedotteen, jossa vahvistetaan Estadio Santiago Bernabeuan remontointi sekä harjoituskeskuksen parannukset.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad/1330088745624/noticia/Noticia/El_Real_Madrid_del_futuro.htm
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #75 : 06.03.2012, 16.00.44 »
110 synttäreiden kunniaksi Real Madrid on julkaissut tiedotteen, jossa vahvistetaan Estadio Santiago Bernabeuan remontointi sekä harjoituskeskuksen parannukset.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad/1330088745624/noticia/Noticia/El_Real_Madrid_del_futuro.htm
Vähän aluksi näytti oudolta tuo "uusi" Bernabeu, mutta kun sitä vähän aikaa silmäili, niin alkoi kyllä näyttämään hyvältä. Melkoinen maamerkkihän uudistettu Bernabeu tulee Madridille olemaan, varsinkin pimeällä. Olettaen, että nuo luonnokset nyt edes suurinpiirtein kuvaavat tulevaa todellisuutta...

Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #76 : 06.03.2012, 17.33.21 »
Ihan kivaltahan tuo uusi Bernabeu näyttää vaikkakin ehkä vähän liian laatikkomaiselta.
Olen vain vähän hämilläni tuosta ulkonäöstä, eihän se voi olla tuollainen valopylväs, tai no olisihan se siistinnäköinen, mutta silti sen kattavat kulut aivan liian suuret tuollaiseen käytettäväksi/tuhlattavaksi.
En itse ymmärrä espanjaa, joten olisiko jollain tietoa suunnitellusta värityksestä tai sen semmoisesta?
Slaven Bilic: Respect to women, football is the most beautiful thing in the world.

G Higuain

  • Viestejä: 341
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #77 : 06.03.2012, 18.03.52 »
Ihan hyvältä näyttää tuossa arkkitehtikuvassa. Snadisti tulee mieleen Allianz-Arena.

Muuten tämän kauden menosta pientä juttua. Tuli kyllä hyvä tunne taas viimeistään tuosta sunnuntain myöhäisillan 5-0 voitosta. Onnistumisia tuli laajalla rintamalla ja Higuain erityismainintana sai parit byyrit heitettyä. Se lupaa ihan hyvää varsinkin kun Benzema on pienellä matkalla saigonissa. Kevättä kohden valkoisten "kone" virittyy varmasti parhaimpaan juuri oikealla hetkellä ( UCL ;) ).

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #78 : 06.03.2012, 18.08.04 »
Ihan kivaltahan tuo uusi Bernabeu näyttää vaikkakin ehkä vähän liian laatikkomaiselta.
Olen vain vähän hämilläni tuosta ulkonäöstä, eihän se voi olla tuollainen valopylväs, tai no olisihan se siistinnäköinen, mutta silti sen kattavat kulut aivan liian suuret tuollaiseen käytettäväksi/tuhlattavaksi.
En itse ymmärrä espanjaa, joten olisiko jollain tietoa suunnitellusta värityksestä tai sen semmoisesta?
Tuossa jutussa ei värityksestä sen erityisemmin puhuta.

Onhan tuollainen samantyylinen stadioni jo käytössä Bayern Munchenilla. Allianz Areenanhan pystyy valaisemaan usealla eri värillä ulkopuolelta.

Käyttökustannuksista sen verran, että Cristiano Ronaldon päiväpalkalla maksettaisiin Allianz Arenan yhtäjaksoinen valaistus noin kuukaudeksi. Allianz Arenan valaiseminen maksaa siis noin 50€/tunti.

e. G Higuain kerkesi ensin mainitsemaan Allianz Areenan  :)

iiro.saukkonen

  • Viestejä: 55
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #79 : 06.03.2012, 21.42.31 »
Voisikohan tuossa rakennustyön julkaisemisessa olla taustalla tuo cupin finaalin pelikaupunki (madrid). Barca ja Bilbao toivoi peliä Bernabeulle, mutta tuli "yllättävä" rakennusilmoitus :D Oiskohan peli pelattu Bernabeulla, jos pelaavina osapuolina olisikin valencia - bilbao? Keväällä nähdään rupeeko telineet nousemaan...
"Ja nyt siellä kaikki Culet vaativat Gutille keltaista korttia, ulosajoa, pelikieltoa ja vankilatuomiota." - Tuomas Virkkunen