Vittu olin aivan varma, että jos City tekee edes yhden maalin niin se on Toure, ihan saatanan varma! Mitä helvettiä, kolme miestä piirittää Touren keskikentällä ja turhaan, kyllä minua ainakin ottaa päähän tälläinen. Varane yksin kahta vastaan, ei mitään mahdollisuutta.

Tuli laitettua hupia monivetokin, löytyy lapusta 1-1. 2-1 tai 2-2.
