Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Cityn peli o ihan sekasin.. melkee 2-0 jo khediralta...
Sami on ollut rautaa, kuitenkin!
Sami otti kiinnityksen vuoden humoristisin viimeistely-yritys -palkintoon
Ronaldo laittoi jo lomavaihteen päälle Näillä luvuilla mennään puoliajalle, jos ei City tee. Ei Benzema pysty yksinään ihmeisiin, Di Maria puolustaa vähän liiankin säntillisesti. Toki ihmeitä voi tapahtua, vaan tuskinpa.