Kirjoittaja Aihe: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid  (Luettu 17464 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #20 : 21.11.2012, 21.55.22 »
GOOOOOOL BENZEMAAAA  :pallo: :tuoppi: :pallo: :tuoppi:
jatkaa siitä mihin jäi mahtavaa :peukku_ylos: :peukku_ylos:

RMA

  • Viestejä: 72
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #21 : 21.11.2012, 21.55.45 »
G0000000000000L!!  :pallo:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #22 : 21.11.2012, 21.56.45 »
Ja Mancini naureskeli omilleen! 0-1, kiitos Karim!  :pallo:

Alkuun näytti jo, että hukattiin täydellinen tilanne, mutta onneksi tilanne jatkui ja saatiin pallo maaliin.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #23 : 21.11.2012, 21.56.57 »
Nopea ja oikea aikainen juoksu ja lähes millintarkka keskitys juoksuun. Upea maali  :peukku_ylos:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #24 : 21.11.2012, 21.58.24 »
Cityn peli o ihan sekasin.. melkee 2-0 jo khediralta... :peukku_ylos:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #25 : 21.11.2012, 21.59.12 »
Onneksi ei tullut Maicon Valkoisiin. Alkaa jo ikä painaan..  8)
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #26 : 21.11.2012, 21.59.59 »
Cityn peli o ihan sekasin.. melkee 2-0 jo khediralta... :peukku_ylos:
3. kerralla menee  :D

e. Ei mennyt.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012, 22.09.39 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

RMA

  • Viestejä: 72
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #27 : 21.11.2012, 22.01.07 »
Oli ainaki paikka  :peukku_ylos:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #28 : 21.11.2012, 22.01.28 »
MIKSI EI SYÖTÄ????!!!

Siinä oli vittu satavarma maali, mutta Cristiano ahneena, vittu kuinka sylettää.  >:(
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #29 : 21.11.2012, 22.01.55 »
voi räkä ku ei edes voi käydä tuuria CR7:lla.. perkeleen perkele  :peukku_alas:
mut kyl se tänää tekee ihan varmasti :pallo: :tuoppi:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #30 : 21.11.2012, 22.09.10 »
VOI EI MIKS EI VAA VETÄNY PERKELE :peukku_alas:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #31 : 21.11.2012, 22.10.01 »
Sami on ollut rautaa, kuitenkin!
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #32 : 21.11.2012, 22.10.25 »
Khediraaaaaa! Hyvin tuli läpi, mutta eihän nyt yksi mies voi täysin maaginen olla. Harmin paikka! Kyllä kai sitten neljännellä uppoaa!  :peukku_ylos:  :D

Sami on ollut rautaa, kuitenkin!

Totisesti! Sami on kyllä hyvässä pelivireessä, ilo nähdä mies taas kentällä täydessä touhussa.  :pallo:
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012, 22.12.26 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #33 : 21.11.2012, 22.10.49 »
Sami on ollut rautaa, kuitenkin!

kyllä todella näkyvä ja hyvä tänään  :peukku_ylos: :tuoppi: :pallo:

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #34 : 21.11.2012, 22.12.53 »
Sami otti kiinnityksen vuoden humoristisin viimeistely-yritys -palkintoon  :peukku_ylos:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #35 : 21.11.2012, 22.15.48 »
Ronaldo laittoi jo lomavaihteen päälle  :(

Näillä luvuilla mennään puoliajalle, jos ei City tee. Ei Benzema pysty yksinään ihmeisiin, Di Maria puolustaa vähän liiankin säntillisesti. Toki ihmeitä voi tapahtua, vaan tuskinpa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #36 : 21.11.2012, 22.16.14 »
plei vois olla 3 tai jopa 4-0 jos eivät olis munailleet  :tuoppi:

  • Viestejä: 648
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #37 : 21.11.2012, 22.17.40 »
Sami otti kiinnityksen vuoden humoristisin viimeistely-yritys -palkintoon  :peukku_ylos:

Hähhäh, joo ...  ;D

Ei muuten oo eka matsi jossa Sami menee pallon kanssan 3 puolustajan keskeltä läpi boksiin!

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #38 : 21.11.2012, 22.18.05 »
perkele kuhan nyt ei vaan ala pelaa ku suomi kiekossa....

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #39 : 21.11.2012, 22.31.27 »
Ronaldo laittoi jo lomavaihteen päälle  :(

Näillä luvuilla mennään puoliajalle, jos ei City tee. Ei Benzema pysty yksinään ihmeisiin, Di Maria puolustaa vähän liiankin säntillisesti. Toki ihmeitä voi tapahtua, vaan tuskinpa.

näinhän se meni.. sais nyt tehä sen pari viel ni voi hengittääkki välil... :tuoppi: