Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaajasiirroista 2026  (Luettu 15609 kertaa)

HeroSandro ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

maheinon

  • Viestejä: 2562
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #240 : eilen kello 15:06:00 »
Nico Pazin paluun piti jo olla varma, mutta Mourinhon saapuminen ja vaalit käänsivät kaiken ympäri.

Nicolla takaisinoston optio on voimassa vain kesäkuun, jolloinka loppukesä on aikaa, jolloin pelaaja saatetaan menettää, kun Comolla on mahdollisuus rahastaa hänellä.

Como voi ehkä ajatella, että ottaako nyt 30m hänestä vai 10m vuoden päästä.

Madridin pitäisi tehdä päätös halutaanko Nicoa laisinkaan takaisin. Parhaan hinnan saisi luultavasti nyt.

Seurajohto taisi kaavailla hänelle mahdollisuutta nyt edustukseen ja mahdollisesti myöhempää myyntiä, mutta kuinkahan siellä tilaa olisi näyttöjen antamiselle.
The chase is better than the catch.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7740
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #241 : eilen kello 15:56:13 »
Real haluaa ostaa Pazin takaisin 10milj ja myydä 30milj Comoon uusilla ehdoilla. Jos Como ei suostu niin myydään 60milj jonnekin.

Laitaan Paz liian hidas ja meillä keskelle jo Arda ja Jude. Juden osto oli pakko, koska mieletön potentiaali ja Arda napattiin, kun Barcalta loppui raha.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:58:54 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #242 : eilen kello 19:26:59 »
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.

Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.
I drink wine and I know things

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #243 : eilen kello 20:31:59 »
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.

Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.

Sama.

Nyt ollaan kuorruttamassa Pazilla kakkua, joka pursuaa jo kaiken maailman koristeista.

Myyntejä odotellessa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #244 : tänään kello 09:41:15 »
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.

Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.
Niin jossain kohtaa pallo putosi. Jos ajatellaan, että Fede ja Casemiro olivat ensimmäiset näistä nuorista jotka hankittiin. Sitten seurasi vinit ja rodrygot. Sanoisin, että aika komiasti rekrypuoli toimi noihin aikoihin ja saatiin niitä edustusjoukkueen tukipilareita "halvalla". Hutejakin tietenkin tulee, mutta niin niitä tulee myös kokeneempien pelaajien kohdalla. Enrick ja Masta olisivat juuri sen pelipaikan pelaajia joita voisi tarvita, mutta kun isot pomot kuolaa lisää Galactikoja niin minkäs teet.

Se nyt Pazin erottaa näistä yllä olevista, koska on kolunut seuran junnujengit läpi. Taitaa vaan olla enemmän rasite, että on la Fabrican leima otsassa. Ainakin tuntuu siltä. Paz on kuitenkin kirkkain tähti mitä seura on tuottanut vuosikausiin ja hänellekään ei löydy käyttöä. G. Garcia on tällä hetkellä ainut ns. puhdas ysipaikan peluri, mutta saas nähdä roudataanko joku Jackson penkille hänen tilalleen.

Kyseessä on myös ns. positiivinen rakenteellinen ongelma. Kukaan ei oikein tahdo poistua Real Madridista, mutta kyllä niistä pelaajista pitäisi osata myös luopua. Esimerkiksi Rodrygo on nyt pari vai jopa kolme kautta roikkunut jossain ihme limbossa. Tietty loukkaantumiset tässäkin syynä.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #245 : tänään kello 13:53:54 »
AS kertoo, että Madrid on valinnut Enzon kohteekseen.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7740
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #246 : tänään kello 17:19:24 »
AS kertoo, että Madrid on valinnut Enzon kohteekseen.
Jos Enzon siirtoa ei saada maaliin niin Ayyoub
Bouaddi hankitaan, Juni Calafat seurannut nuorta jo kuukausia.

Enzo saattaa maksaa jopa 140milj niin Real tarvitsee myyntejä ennen hankintaa. Bouaddi on puolet halvempi.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:21:19 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Kultainen kenkä

  • Viestejä: 191
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #247 : tänään kello 17:29:59 »
Enzo ei ole edes 100 miljoonan arvoinen, ei vain oikeasti ole  :peukku_alas:

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #248 : tänään kello 18:14:27 »
Jos Enzon siirtoa ei saada maaliin niin Ayyoub
Bouaddi hankitaan, Juni Calafat seurannut nuorta jo kuukausia.

Enzo saattaa maksaa jopa 140milj niin Real tarvitsee myyntejä ennen hankintaa. Bouaddi on puolet halvempi.
Ikää 18v, tarkoittaen että kaveri suuntaa lainalle jonka jälkeen viettää seuraavat 2-3 vuotta penkillä ja ehkä sitten voidaan miettiä aloituskokoonpanoon. Tarve olis löytää pelimies jo seuraavalle kaudelle.
I drink wine and I know things