Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaajasiirroista 2026  (Luettu 15895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #240 : 22.06.2026, 15.06.00 »
Nico Pazin paluun piti jo olla varma, mutta Mourinhon saapuminen ja vaalit käänsivät kaiken ympäri.

Nicolla takaisinoston optio on voimassa vain kesäkuun, jolloinka loppukesä on aikaa, jolloin pelaaja saatetaan menettää, kun Comolla on mahdollisuus rahastaa hänellä.

Como voi ehkä ajatella, että ottaako nyt 30m hänestä vai 10m vuoden päästä.

Madridin pitäisi tehdä päätös halutaanko Nicoa laisinkaan takaisin. Parhaan hinnan saisi luultavasti nyt.

Seurajohto taisi kaavailla hänelle mahdollisuutta nyt edustukseen ja mahdollisesti myöhempää myyntiä, mutta kuinkahan siellä tilaa olisi näyttöjen antamiselle.
The chase is better than the catch.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #241 : 22.06.2026, 15.56.13 »
Real haluaa ostaa Pazin takaisin 10milj ja myydä 30milj Comoon uusilla ehdoilla. Jos Como ei suostu niin myydään 60milj jonnekin.

Laitaan Paz liian hidas ja meillä keskelle jo Arda ja Jude. Juden osto oli pakko, koska mieletön potentiaali ja Arda napattiin, kun Barcalta loppui raha.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2026, 15.58.54 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

RMadrid

  • Viestejä: 1315
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #242 : 22.06.2026, 19.26.59 »
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.

Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.
I drink wine and I know things

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #243 : 22.06.2026, 20.31.59 »
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.

Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.

Sama.

Nyt ollaan kuorruttamassa Pazilla kakkua, joka pursuaa jo kaiken maailman koristeista.

Myyntejä odotellessa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #244 : 23.06.2026, 09.41.15 »
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.

Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.
Niin jossain kohtaa pallo putosi. Jos ajatellaan, että Fede ja Casemiro olivat ensimmäiset näistä nuorista jotka hankittiin. Sitten seurasi vinit ja rodrygot. Sanoisin, että aika komiasti rekrypuoli toimi noihin aikoihin ja saatiin niitä edustusjoukkueen tukipilareita "halvalla". Hutejakin tietenkin tulee, mutta niin niitä tulee myös kokeneempien pelaajien kohdalla. Enrick ja Masta olisivat juuri sen pelipaikan pelaajia joita voisi tarvita, mutta kun isot pomot kuolaa lisää Galactikoja niin minkäs teet.

Se nyt Pazin erottaa näistä yllä olevista, koska on kolunut seuran junnujengit läpi. Taitaa vaan olla enemmän rasite, että on la Fabrican leima otsassa. Ainakin tuntuu siltä. Paz on kuitenkin kirkkain tähti mitä seura on tuottanut vuosikausiin ja hänellekään ei löydy käyttöä. G. Garcia on tällä hetkellä ainut ns. puhdas ysipaikan peluri, mutta saas nähdä roudataanko joku Jackson penkille hänen tilalleen.

Kyseessä on myös ns. positiivinen rakenteellinen ongelma. Kukaan ei oikein tahdo poistua Real Madridista, mutta kyllä niistä pelaajista pitäisi osata myös luopua. Esimerkiksi Rodrygo on nyt pari vai jopa kolme kautta roikkunut jossain ihme limbossa. Tietty loukkaantumiset tässäkin syynä.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #245 : 23.06.2026, 13.53.54 »
AS kertoo, että Madrid on valinnut Enzon kohteekseen.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #246 : 23.06.2026, 17.19.24 »
AS kertoo, että Madrid on valinnut Enzon kohteekseen.
Jos Enzon siirtoa ei saada maaliin niin Ayyoub
Bouaddi hankitaan, Juni Calafat seurannut nuorta jo kuukausia.

Enzo saattaa maksaa jopa 140milj niin Real tarvitsee myyntejä ennen hankintaa. Bouaddi on puolet halvempi.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2026, 17.21.19 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Kultainen kenkä

  • Viestejä: 192
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #247 : 23.06.2026, 17.29.59 »
Enzo ei ole edes 100 miljoonan arvoinen, ei vain oikeasti ole  :peukku_alas:

RMadrid

  • Viestejä: 1315
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #248 : 23.06.2026, 18.14.27 »
Jos Enzon siirtoa ei saada maaliin niin Ayyoub
Bouaddi hankitaan, Juni Calafat seurannut nuorta jo kuukausia.

Enzo saattaa maksaa jopa 140milj niin Real tarvitsee myyntejä ennen hankintaa. Bouaddi on puolet halvempi.
Ikää 18v, tarkoittaen että kaveri suuntaa lainalle jonka jälkeen viettää seuraavat 2-3 vuotta penkillä ja ehkä sitten voidaan miettiä aloituskokoonpanoon. Tarve olis löytää pelimies jo seuraavalle kaudelle.
I drink wine and I know things

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #249 : eilen kello 18:55:00 »
Huhutaan, ettei Vinicius tule perääntymään palkkavaatimuksissaan ja seura alkaa valmistelemaan myyntiä.

Vini on tehnyt viime vuodet aika tasan puolet vähemmän maaleja per kausi kuin Mbappe, joten vaatimukset samasta palkasta ovat kohtuuttomia, kun ei hän kuitenkaan ihan hirveästi enempää ole syöttöjä antanut eikä enää osallistu edes pelin rakentamiseen. Hirveästi vain hässäkkää ja hukattuja mahdollisuuksia.
The chase is better than the catch.

Kultainen kenkä

  • Viestejä: 192
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #250 : eilen kello 19:08:27 »
Itse pistäisin Vinin lihoiksi; mutta hän on Perezin henk.koht. projekti, joten ei tule tapahtumaan. Olisi liian suuri "häviö" Florentinolle.

Jos Vini myytäisiin, niin silloin tarvittaisiin joku oikesti kova nimi kuten se Olise

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #251 : eilen kello 19:43:36 »
Lähtöä helpottaisi, jos Brasilian kisoista tulisi pannukakku ja Vini ei ainakaan loistaisi yhtään enempää.

Perez rakastaa kahta asiaa: Viniä ja tuoreita MM-kisatähtiä. Jos ne ovat samassa paketissa, voimme haudata haaveet myynnistä.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #252 : tänään kello 07:35:57 »
Lähtöä helpottaisi, jos Brasilian kisoista tulisi pannukakku ja Vini ei ainakaan loistaisi yhtään enempää.

Perez rakastaa kahta asiaa: Viniä ja tuoreita MM-kisatähtiä. Jos ne ovat samassa paketissa, voimme haudata haaveet myynnistä.
4+1 kolmeen alkusarjapeliin on juuri se, mitä lääkäri ei määrännyt. Heppoiset vastustajat, mutta kuka niitä muistelee, jos Brasilia vielä nostaisi kannua muutaman viikon päästä.

Itsekin laittaisin Vinin lihoiksi, vaikuttaa olevan niitä joukkueen "ongelmakohtia." Vini ja Mbappe ei mahdu samaan aikaan remmiin, toisesta on pakko luopua ja näillä spekseillä se on Vini, joka voi pakata kamppeensa. Vuoden päästä sitten all-in Olisehen, ellei Mbappe puhu kaveriaan Madridiin jo tänä kesänä, mutta Bayern taitaa tuon siirron torpata kävi miten kävi.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #253 : tänään kello 08:49:53 »
Bayern ei ole ikinä myynyt heille tärkeää pelaajaa, ei ikinä. Olisen voi siis unohtaa.

Näkisin, että Vinin myynti onnistuu vain, jos kisoissa menee niin lujaa, että Saudit innostuvat maksamaan hänelle maltaita. Toivon siis, että Brazilia voittaa.
The chase is better than the catch.

RMadrid

  • Viestejä: 1315
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #254 : tänään kello 11:06:13 »
Itsellä vähä sellainen fiilis että Saudien projekti on jäähtymäs, eikä Vinikää varmaan kyllä halua uraansa tappaa siirtymällä sinne tässä vaiheessa.
I drink wine and I know things

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #255 : tänään kello 11:45:27 »
Ei näytä hyytyvän Vinin vire.

Ajatellaan positiivisesti. Ehkä kuitenkaan näin tutun pelaajan osalta ei mahdollinen kisamenestys hetkauta Perezin suhtautumista, kun ei ole tyhjistä nousevasta ilmiöstä kyse. Markkina-arvoa ja hintalappuahan tässä vain suurennellaan. :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Vastaus #256 : tänään kello 13:37:19 »
En usko alkuunkaan, että brassi on lähdössä mihinkään. Madridilta vaan vähän painetta median kautta agenteille tai pullistelua kannattajille. Vinillähän tässä ei ole mitään menetettävää. Vain totaalinen perseily pudottaa pelaavasta kokoonpanosta ja silti ottajia löytyy vuoden päästä samalla tai paremmalla palkalla Valioliigasta.

Olisi kyllä melkoinen temppu lähteä vuoden päästä ilmaiseksi muaalle - kaiken Real Madridin suojeluksen ja perseennuoleskelun jälkeen  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!