Nyt ollaan aika varmasti jatkossa? Onko Copa Del Reyssa muuten vieras maali systeemi?
Kuitenkin 2 maalia pitää Betiksen tehdä 45 min aikana, mikä on aika epätodennäköistä . Betiksellä ei ole kulkenut ei millääm eikä varsinkaan maalinteko. Melko varma olo mulla jo on.
e. Ketkä pelas Realist hyvin ? ja pelasko Joaquin hyvin ?