Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72906 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #140 : 25.01.2006, 21.00.24 »
Cicinho   Helguera   Ramos   Carlos

     Baptista   Gravesen

Beckham  Zidane   Robinho

             Cassano 

Aika yllättävää et Real lähtee parhaalla mahdollisella kokoonpanolla.. No Cuppiin satsataan kaikki..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #141 : 25.01.2006, 21.10.19 »
Aika yllättävää et Real lähtee parhaalla mahdollisella kokoonpanolla.. No Cuppiin satsataan kaikki..

Tuota juuri tarkoitin, että aika yllättävä cupin kokoonpano.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #142 : 25.01.2006, 21.21.31 »
Oli kyllä yllättävä konoonpano  ??? mutta kyllä tuo mulle sopii  ;) :peukku_ylos:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #143 : 25.01.2006, 21.22.27 »
Ramos - Tarjeta amarilla

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #144 : 25.01.2006, 21.43.51 »
Realmadridin otteluseurannasta päätellen valkoset on painostanu  :peukku_ylos: Betis sai äskön 2 hyvää maalintekopaikkaa.

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #145 : 25.01.2006, 21.45.46 »
GOL DE ROBINHO! 43minutos!  :peukku_ylos:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #146 : 25.01.2006, 21.46.14 »
hyvin huomaa ku real tekee maalin, tais olla robinho :pallo: :pallo: :pallo:
Puoliaika: kaikesta päätellen oli vissiin realin hallintaa, näin sitä pitää
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 21.49.43 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #147 : 25.01.2006, 21.51.09 »
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #148 : 25.01.2006, 21.52.06 »
Nyt ollaan aika varmasti jatkossa? Onko Copa Del Reyssa muuten vieras maali systeemi?
Kuitenkin 2 maalia pitää Betiksen tehdä 45 min aikana, mikä on aika epätodennäköistä . Betiksellä ei ole kulkenut ei millääm eikä varsinkaan maalinteko. Melko varma olo mulla jo on.
e. Ketkä pelas Realist hyvin ? ja pelasko Joaquin hyvin ?
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 21.53.53 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #149 : 25.01.2006, 21.52.15 »
Loistavaa  :peukku_ylos: Robinholla alkaa jyvä löytyä se on hyvä se  :peukku_ylos: Robinholle  :tuoppi: :pallo:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #150 : 25.01.2006, 21.52.57 »
Hyvä puoliaika tulos :peukku_ylos: Oliskohan sitten Zidanen/Becksin/Carlos vaihtojen aika, näitä miehiähän piti ensitietojen mukaan lepuuttaa. Toivottavasti siellä vielä kaunistellaan numeroita eikä tyydytä nykyisiin :pallo:

Robinhon nykyvireelle :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 21.55.11 kirjoittanut Finale »

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #151 : 25.01.2006, 22.23.08 »
Hemmetti kun ei pysty katsella tuota matsia netin kautta tänään, toisaalta ekan puoliajan olisin missannut kuitenkin...  >:( :peukku_alas:

Mutta hyvältä näyttää kun oma pää pysyy puhtaana ja jatkoon ollaan menossa.
-----------------------
Robinho 1-0:

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=1ZKTRUZURM0UH3S5SFTW2R0XLN
------------------------

Upea maali, loistava vastahyökkäys, mitä tuohon nyt voi sanoa. Robinho on vihdoin alkanut lunastamaan odotuksia  :peukku_ylos: :pallo:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #152 : 25.01.2006, 22.25.34 »
Robinhon maali.

http://www.sniadek.neostrada.pl/Robinho.wmv

edit. Touru kerkes näköjään ensin, mut annetaan nyt olla.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 22.31.05 kirjoittanut Finale »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #153 : 25.01.2006, 22.37.41 »
Robinhon maali.

http://www.sniadek.neostrada.pl/Robinho.wmv


Hieno maali.. Jatkoon meno alkaa olla jo varma.. Sitten toivotaan, ettei Barca tule vastaan.. tai samapa se..  :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #154 : 25.01.2006, 22.40.29 »
Soldado ja Bravo kehiin. Cassano ja Zidane pois.

Ja maali oli kyllä upea; varmasti hieno synttärilahja Robinholle itseltään ;D

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #155 : 25.01.2006, 22.42.52 »
Ai niin Robinholla on 25 päivä synttärit onnea hänelle ja jatka samaan malliin  :peukku_ylos: Voisko joku pistää miten kukin pelaaja on pelannu matsin jälkee. Vaikka koulunumeroilla ;) Harmittaa ku matsia en nähny.
i Hala Madrid !

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #156 : 25.01.2006, 22.43.14 »
Niin itseasiassa toi Finalen pistämä on ihan sama kuin minun pistämä. Ajattelin vaan pistää sen eri kautta kun viimeksi ei joillain noi sniadekit toimineet...

Cassano --> Soldado

Zidane --> Raul Bravo
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #157 : 25.01.2006, 22.44.01 »
Cicinho   Helguera   Ramos   Carlos

     Baptista   Gravesen

Beckham  Zidane   Robinho

             Cassano 

Yllättävää, että Baptistaa peluutetaan noin alhaalla. Eikö mies pelannut kuitenkin sevillassakin joskus tuota paikkaa?

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #158 : 25.01.2006, 22.45.55 »
Yllättävää, että Baptistaa peluutetaan noin alhaalla. Eikö mies pelannut kuitenkin sevillassakin joskus tuota paikkaa?
Et ole tainnut seurata. Baptistaa varmaan peluutetaan niin alhaalla koska hän onnistuu siinä paremmin ja vielä kun ei maalien teko onnistu. Mies on tuhlannut valtavasti maalipaikkoja.
e. Nyt vois muutes Soldado tehä viimehetkel maalin  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #159 : 25.01.2006, 22.46.39 »
Mutta minun käsittääkseni Baptistahan ei pelaa noin alhaalla tässä ottelussa, Tai ainakaan RealMadridin sivujen mukaan.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 22.49.56 kirjoittanut RONALDO »