CONVOCATORIA ZARAGOZA-REAL MADRID:
Porteros: Casillas y Cobeño.
Defensas: Salgado, Roberto Carlos, Ramos, Helguera y Pavón.
Centrocampistas: Zidane, Robinho, Pablo García, Guti, Gravesen, Baptista y Beckham.
Delanteros: Ronaldo y Cassano.
Cicinhoa lepuutetaan ihan ymmärettävästi, varsinkin kun Salgado on nyt kuntotunut ja tarvitsee peliminuutteja. Woodgaten kohdalla luulen, että seuraavaa loukkaantumista ei haluta enään nähdä ja sisäänajo suoritetaan vähän rauhallisemmin kuin ennen.
AS uutisoi että Madridin kokoonpano koostuisi brassien tridentestä Robinho-Ronaldo-Baptista. Nyt kun Cassanon on hehkutettu päässeen ylimääräisistä kiloistaan, niin jos huomenna ei avauspaikkaa heru, niin pitäisiköhän tässä vähän huolestua? Raulin paluu lähenee, Ronaldo on jo palannut, Zizou esittää ylivertaisia otteita ja luotto Baptistaan ei ilmeisesti vielä lopu . Näiden miesten kanssa Antonio kuitenki kilpailee ja tuskin penkki hirveesti Cassanoa lämmittää.

Ramos palaa puolustukseen viikon huilin jäljiltä
