Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72804 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #200 : 06.02.2006, 21.20.58 »
Loukkaantuiko Guti Espanyolia vastaan??

Eipä kai. Casillas ja Mejia olivat sivussa tämän päiväisistä harjoituksista, mutta huomisaamun harjoituksissa heidän pitäisi olla taas mukana. Mejia tosin luultavasti lepää Zaragozaa vastaan, ja muutenkin muutoksia avaukseen on luvassa. Zidane ja Cicinho ainakin tulevat luultavasti saamaan lepoa. Puolustuslinjassa aloittaneekin mahdollisesti Salgado, Helguera ja Ramos. Vasemmalle on vielä epävarmaa uskaltaako Caro lepuuttaa Carlosia ja näin antaa mahdollisuutta Raul Bravolle. Keskikentän laidat pysynevät samoina, Robinho ja Becks toivottavasti siis jatkavat hyviä otteita. Guti jatkaa myös todennäköisesti avauksessa, mutta Gravesen saattaa joutua sivuun. Ronaldo ilmeisesti jatkaa kärjessä, mutta Zidanen korvaaja on mielenkiintoisin kysymys. Cassano - Baptista akselilta se tulee varmaankin löytymään, ja itse kallistuisin kyllä Antonion puoleen.

Eli paperilla jotakin tähän suuntaan:

                              Casillas
                     Ramos  Helguera
Salgado                                          Carlos
                    Garcia(?)
                                     Guti
Beckham            Cassano         Robinho
                          Ronaldo

...Mutta kun Zaragozaan matkaavien pelaajien lista ilmoitetaan, niin taas ollaan varmasti paljon viisaampia...   ;D

"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #201 : 07.02.2006, 16.03.57 »
CONVOCATORIA ZARAGOZA-REAL MADRID:
Porteros: Casillas y Cobeño.
Defensas: Salgado, Roberto Carlos, Ramos, Helguera y Pavón.
Centrocampistas: Zidane, Robinho, Pablo García, Guti, Gravesen, Baptista y Beckham.
Delanteros: Ronaldo y Cassano.

Cicinhoa lepuutetaan ihan ymmärettävästi, varsinkin kun Salgado on nyt kuntotunut ja tarvitsee peliminuutteja. Woodgaten kohdalla luulen, että seuraavaa loukkaantumista ei haluta enään nähdä ja sisäänajo suoritetaan vähän rauhallisemmin kuin ennen.

AS uutisoi että Madridin kokoonpano koostuisi brassien tridentestä Robinho-Ronaldo-Baptista. Nyt kun Cassanon on hehkutettu päässeen ylimääräisistä kiloistaan, niin jos huomenna ei avauspaikkaa heru, niin pitäisiköhän tässä vähän huolestua? Raulin paluu lähenee, Ronaldo on jo palannut, Zizou esittää ylivertaisia otteita ja luotto Baptistaan ei ilmeisesti vielä lopu . Näiden miesten kanssa Antonio kuitenki kilpailee ja tuskin penkki hirveesti Cassanoa lämmittää. :-\

Ramos palaa puolustukseen viikon huilin jäljiltä :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #202 : 07.02.2006, 17.13.27 »
Puolustus alkaa olemaan aika selvä, samoin myös Ronaldon ja Casillaksen paikka avauksessa. Keskikentällä on kuitenkin vielä kysymysmerkkejä: Aloittaako Cassano vai Baptista? Entä alempi pivote, Garcia vai Gravesen? Oma ratkaisuni olisi:

                     Grave
                                     Guti
Beckham            Cassano         Robinho

...Ja peto sitten vaihdosta kentälle joko Ronaldon, Cassanon tai jopa mahdollisesti Gravesenin tilalle.

"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #203 : 07.02.2006, 17.15.58 »
AS uutisoi että Madridin kokoonpano koostuisi brassien tridentestä Robinho-Ronaldo-Baptista. Nyt kun Cassanon on hehkutettu päässeen ylimääräisistä kiloistaan, niin jos huomenna ei avauspaikkaa heru, niin pitäisiköhän tässä vähän huolestua? Raulin paluu lähenee, Ronaldo on jo palannut, Zizou esittää ylivertaisia otteita ja luotto Baptistaan ei ilmeisesti vielä lopu . Näiden miesten kanssa Antonio kuitenki kilpailee ja tuskin penkki hirveesti Cassanoa lämmittää. :-\

Minua tämä sama asia huolettaa.. Oliko Cassano vain talven pakko-ostos?

Cassano, Short and Swift Exercises
Real Madrid's physical trainers have detailed reports of the players' performances. This is why they design specific training exercises for individual players. Antonio Cassano was next up. The Italian worked hard on short yet intense physical exercises that would improve his stamina. San Martín supervised his times, which had to be constant, avoiding ups and downs. When he had finished, he walked off to the changing room exhausted.
lähde: realmadrid.com
« Viimeksi muokattu: 07.02.2006, 17.35.10 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #204 : 07.02.2006, 17.36.58 »
AS uutisoi että Madridin kokoonpano koostuisi brassien tridentestä Robinho-Ronaldo-Baptista. Nyt kun Cassanon on hehkutettu päässeen ylimääräisistä kiloistaan, niin jos huomenna ei avauspaikkaa heru, niin pitäisiköhän tässä vähän huolestua? Raulin paluu lähenee, Ronaldo on jo palannut, Zizou esittää ylivertaisia otteita ja luotto Baptistaan ei ilmeisesti vielä lopu . Näiden miesten kanssa Antonio kuitenki kilpailee ja tuskin penkki hirveesti Cassanoa lämmittää. :-\

Minua tämä sama asia huolettaa.. Oliko Cassano vain talven pakko ostos?
Sanoisin ennemminkin, että halpa kaappaus, josta voi koitua vielä suurta hyötyä. Minua taas huoletta eniten se, kauanko Antonio jaksaa penkillä istua? MM-kisoihin pääseminen jyskyttää varmasti takaraivossa suunnattomasti, ja jos peliaikaa ei ala tippumaan, niin vain kauhulla voi muistella sitä Cassanon pimeää puolta, toivottavasti se ei Madridissa edes tulisi missään vaiheessa esille. Ja tähän mennessä Cassano on jättänyt itsestään varsin positiivisen kuvan, toivottavasti mies on avauksessa huomenna, sen hän on ansainnut.

edit. Cassano on AS:n tietojen mukaan laihtunut 4 kiloa tulonsa jälkeen, ja on nyt saavuttanut ideaali painonsa.
« Viimeksi muokattu: 07.02.2006, 17.40.44 kirjoittanut HannuTouru »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #205 : 07.02.2006, 20.32.05 »
Samaa mieltä tässä muitten kanssa että huolettaa tuo Cassanon tilanne, Cassano ei ole ainakaan minun käsittäkseni penkkiä Rooman aikoina kuluttanut ja kun kerta ylimääräiset kilot on saatu pois niin luulisi Antonion olevan vedossa, Cassanolla voisi peli Ronskun kanssa sujua hyvinkin.Raulia voisi ehkä peluuttaa pikkasen alempana, en kyllä siitä tiiä miten homma hoituisi mutta tuohan oli vain ehdotus  ;D no seurataan joka tapauksessa tilannetta Lopez Caro tiätää näistä asioista paljon enemmän kuin me tavalliset Madristat.

« Viimeksi muokattu: 08.02.2006, 21.12.27 kirjoittanut RONALDO »

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #206 : 08.02.2006, 21.10.34 »
Casillas; Salgado, Helguera, Sergio Ramos, Roberto Carlos; Beckham, Guti, Gravesen, Robinho; Baptista y Ronaldo eli zidanea säästellään, muuten aika lailla ykkösmiehistö...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #207 : 08.02.2006, 21.12.35 »
tässä Zaragoza  kokoonpanoa

---------------------Casillas

-----Salgado-----Helguera-----Ramos-----R.Carlos
--------------------Gravesen

-----Beckham-----Baptista-----Guti-----Robinho
---------------------Ronaldo

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #208 : 08.02.2006, 22.23.01 »
1-0  :keskari: Diego Milito teki Zaragozan maalin, ei kuitenkaan vielä menetetä toivoa.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #209 : 08.02.2006, 22.27.05 »
Klup 2-0 sama miäs iski taas maalin  :-\

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #210 : 08.02.2006, 22.29.51 »
Se oli siin sit.. voi voi.. Real Madrid= Zidane näin se vaan on.. Ei Baptista hoida tota hommaa, se on jo nähty..  >:(
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #211 : 08.02.2006, 22.30.58 »
En haluaisi iälä tässä vaiheessa luovuttaa, tilanne voi viälä muuttua.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #212 : 08.02.2006, 22.38.33 »
Nyt alkaa mullakin vähän usko menemään saamarin Milito tehny jo hattutempun  :'(

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #213 : 08.02.2006, 22.41.52 »
Helguera on aivan pihalla.. kaks viimeistä menny ihan Ivanin piikkii.. Real lähti aliarvioimaan vastustajansa..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #214 : 08.02.2006, 22.42.54 »
En jaksa valvoa enää, vittu mitä peliä..ja vielä ku päästäis noilla lukemilla :keskari:Salgado ja Carlos ihan unessa, helgueraa en viitti ees kommentoida. Kaikki ollu tosi huonoja, joukkueena hävitään tää peli, alkaa toi cuppikin vaikuttaa aika apätoivoiselta ellei saada niitä vierasmaaleja.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #215 : 08.02.2006, 22.43.06 »
Jumalauta Baptista teki maalin  :peukku_ylos: jos se apina nyt putoisi Baptistan selästä ? Toivottavasti tekisi vielä tänään lisää maaleja.Tuo Helgueran vaihto Pavoniin on toivottavasti hyvä ratkaisu.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2006, 22.48.53 kirjoittanut RONALDO »

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #216 : 08.02.2006, 22.45.17 »
Jumalauta Baptista teki maalin  :peukku_ylos: jos se apina nyt putoisi Baptistan selästä ? Toivottavasti tekisi vielä tänään lisää maaleja.

Nätti maali, Beckham zippas vaparista puolustuksen yli ja Baptista pisti <3
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #217 : 08.02.2006, 22.49.58 »
Tulisko tästä vielä jotain? zz kentälle 2.puoliajalle!!
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #218 : 08.02.2006, 22.52.01 »
Tulisko tästä vielä jotain? zz kentälle 2.puoliajalle!!

zz kentälle ja 4-3 voitto?  :o
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

gintonic

  • Viestejä: 42
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #219 : 08.02.2006, 22.52.14 »
toivotaan et toisel puoli-ajalla noustaan..  :peukku_ylos: rolle vois nyt näyttää miks se on maailman paras maalintekijä  :)