Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72892 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #220 : 08.02.2006, 22.52.26 »
Tulisko tästä vielä jotain? zz kentälle 2.puoliajalle!!

Voisi ehkä tullakkin, mutta jos Zidanella on jotain vaivoja niin ei missään nimessä, kannattaa säästellä ZiZouta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #221 : 08.02.2006, 22.52.43 »
Aika erikoista. Zaragoza voitti Barcelonan kotonaan 4-2 ja nyt näyttää siltä niinkuin Madridissa ei oltaisiin ikinä kuultuu kyseisestä pelistä, puhumattakaan miehestä nimeltä Diego Milito. Toivottavasti Baptistan 10 litran ketsuppipullo nyt aukesi.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #222 : 08.02.2006, 23.06.44 »
Baptista-Beckham akseli on tainnut pelata aika hyvin yhteen? "pedolla"ollut tässä nyt taas muutamia paikkoja.

Voi W 4-1 ja Diego Milito tehnyt vaihteeksi maalin  :keskari:  Ja nyt alkaa kuuppa keittäänn 5-1 Ewerthon mitä ne jätkät oikeen tekee sielä kentällä?
« Viimeksi muokattu: 08.02.2006, 23.21.31 kirjoittanut RONALDO »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #223 : 08.02.2006, 23.23.11 »
Hei hei Cuppi.. Ala-arvoinen esitys koko joukkueelta..  :keskari: :keskari:

edit. tuomari ei kyllä puhalla mitään virheitä.. ainakin 5 selvää virhettä jäänyt puhaltamatta..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #224 : 08.02.2006, 23.23.37 »
Kohta lentää tietokone ikkunasta ulos :keskari: :keskari: :keskari:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #225 : 08.02.2006, 23.25.17 »
Pojat saa juosta takasin Madridiin  :keskari: :keskari:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #226 : 08.02.2006, 23.26.31 »
Kohta lentää tietokone ikkunasta ulos :keskari: :keskari: :keskari:
Sama  :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #227 : 08.02.2006, 23.30.04 »
Saatana mää pimahdan kohta ei ihan heti uskois että Madrid on 5-1 tappiolla  :keskari: toivottavasti tästä ei lähde tappiokierre  :-\

Baptista otettiin vaihtoon ja Cassano meni sisälkle.Ja Grava vaihdettiin Zizouhun
« Viimeksi muokattu: 08.02.2006, 23.32.06 kirjoittanut RONALDO »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #228 : 08.02.2006, 23.30.26 »
Missä on Baptista, Beckham?? ei näy eikä kuulu! Cassano kentälle..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #229 : 08.02.2006, 23.42.36 »
Tänään ei tuu uni silmään...6-1... :peukku_alas:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #230 : 08.02.2006, 23.45.45 »
Ei tuu kyllä tänä yönä unta tää on jotain hirveetä  :keskari:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #231 : 08.02.2006, 23.46.04 »
ihan nätti toi 6-1 maali..täähän on oikea maalikimara. ewerthon ja milito pelaavat elämänsä ottelua; molemmilla 100%osumatarkkuus, kyl tää cuppi on nöhty juttu :'(
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #232 : 08.02.2006, 23.46.30 »
Muistatteko kun kaksi viikkoa sitten naureskeltiin täällä foorumilla kuinka Barca sai Zaragozalta selkään 4-2... :keskari: :keskari: :keskari:

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #233 : 08.02.2006, 23.46.54 »
Onko Real ottanut ikinä näin pahasti pataan? Tilastonikkarit?

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #234 : 08.02.2006, 23.47.14 »
Muistatteko kun kaksi viikkoa sitten naureskeltiin täällä foorumilla kuinka Barca sai Zaragozalta selkään 4-2... :keskari: :keskari: :keskari:


Kotona 5-0 voitto ni ollaan jatkos  :peukku_ylos:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #235 : 08.02.2006, 23.48.33 »
Mietityttää että kuinka paljon Parsa fanit naureskelee Epsaniassa nyt kun suuuret ja mahtavat valkoiset ovat häviöllä 6-1 Zaragozalle, ei sen puolin minä en joukketta aijo tälläisen tappion jälkeen jättää nythän sitä vasta pitäisi tukea.

Gioiello di Bari

  • Viestejä: 18
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #236 : 08.02.2006, 23.50.57 »
Nyt oon aika sanaton...........

Parempi olla kommentoimatta seuraavaan 24 tuntiin. Hyvää yötä kaikille, jotka uskovat saavansa unta....

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #237 : 08.02.2006, 23.51.29 »
Lopetin katsomisen.. Ei tuota peliä voi katsoa.. Kukaan "valkoisista" ei pelannut edes välttävää.. Beckham pelasi Becksimäisesti.. Baptistan pelinrakentelu jäi Gutin harteille.. Ronaldolla pari paikkaa.. Robinhon peli oli aivan sekaisin.. Puolustus ulkona kuin lumiukot.. Eli  :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Lähtikö Real todellakin sillä mielialalla, että tää peli voitetaan ilman taistelua. voih voih, ei näin.. ei näin. hirveetä!!!

Onneksi ei ollut kotimatsi.. Castilla voi varmaankin sitten pelata seuraavan matsin..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #238 : 08.02.2006, 23.53.22 »
Voi surkeutta, kyllä tuli huonoon saumaan tämmönen peli, juuri kun näytti, että peli alkaa
rullata mukavasti. Toivottavasti tämä tappio ei murskaa Realin itseluottamusta ja Arsenal
saa kyytiä 2 viikon päästä. UCL on oikeastaan ainoa, mistä voi edes hieman realistisesti
vielä pystiä toivoa.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #239 : 08.02.2006, 23.53.49 »
Mietityttää että kuinka paljon Parsa fanit naureskelee Epsaniassa nyt kun suuuret ja mahtavat valkoiset ovat häviöllä 6-1 Zaragozalle, ei sen puolin minä en joukketta aijo tälläisen tappion jälkeen jättää nythän sitä vasta pitäisi tukea.
samaa mieltä mut pakkohan se on silti kommentoida ku peli on tämännäköistä
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi