Voi surkeutta, kyllä tuli huonoon saumaan tämmönen peli, juuri kun näytti, että peli alkaa
rullata mukavasti. Toivottavasti tämä tappio ei murskaa Realin itseluottamusta ja Arsenal
saa kyytiä 2 viikon päästä. UCL on oikeastaan ainoa, mistä voi edes hieman realistisesti
vielä pystiä toivoa.