Kellä kaikilla näkyy pelin tilanteet? Mulla ei ikävä kyllä näy 
HT:n sivulta:
5.3.2006 Pahoja teknisiä ongelmia lauantaina
Hattrickillä oli pahoja teknisiä ongelmia lauantai-iltapäivän ja -illan aikana. Nämä hidastivat sivuston toimintaa ja viivästyttivät useita otteluita ja siirtoja. Olemme hyvin pahoillamme ongelmien aiheuttamasta haitasta. Ongelmaa oli hyvin vaikea jäljittää, eikä sitä ilmene kuin silloin, kun sivuston rasitusaste on korkea. Luulemme nyt löytäneemme ongelman lähteen tai ainakin osan siitä, viallisen web-palvelimen, joka ylikuormitti päätietokantaamme. Olemme kytkeneet tuon web-palvelimen irti verkosta, ja toistaiseksi ongelmaa ei ole esiintynyt uudelleen. Toivomme tämän tarkoittavan, että ongelma on saatu ratkaistua, joskaan emme tiedä sitä ennen huomisia otteluita. Mitä tahansa sitten tapahtuukin, pidämme teidät ajan tasalla. Pyydämme vielä kerran anteeksi.
----------------------
Itellä kusee kyllä pahasti mun joukkueen kanssa. Kaksi viimeistä ystävyysottelua olen voittanut mutta taisi olla kummatkin vastustajat amatöörejä. Sarjapelin voittoa saa sitten oikein ruveta etsimäänja tuskin sitä nopeasti löytää. Täällä hetkellä tunaroin kasi-divarissa lohkoni viimeisenä

Pitää ruveta nyt vähän aktiivisemmin hoitamaan joukkuetta, jotta saisin ensi kaudelle jopa mahdollisuuksia nousuun..
Ykkönen ja kakkonen nousee suoraan, ainakin tossa 8divarissa, itellä huomenna peli mun sarjan kutosta vastaan, jos turpiin tulee niin voi alkaa jo hyvästeemään 8divaria 
Älä huoli, kyllä sä vielä siellä kasi-divarissa pysyt, nimittäin alin sarjataso....