Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141799 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #60 : 11.02.2006, 23.25.28 »
Kannattaa pistää laiturit hyäkkääviks siis kaikki 4 ja jos pelaat 5 keskikentällä niin 1 hyökkäävä keskimmäisistä ja 2 normaalii.. Tai aineski mie teen sillee.
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #61 : 11.02.2006, 23.28.29 »
 :traktori:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014, 13.40.58 kirjoittanut RONALDO »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #62 : 14.02.2006, 21.49.48 »
Ihme on tapahtunut! peli on 1-1 ekan puoliajan jälkeen  :o

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #63 : 14.02.2006, 22.51.50 »
Noh, takkiin tuli 2-1 hyvä peli pojilta ja hyökkäävä taktiikka tuntu toimivan koitetaan samaa strategiaa viikonlopun liigapelissä  :peukku_ylos:

Mites muitten peleissä meni?

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #64 : 15.02.2006, 20.48.09 »
Huh 6-0 voitto, mut selväst heikompaa vastaa. Itse odotin enemmän.. Viikonloppuna helppo peli tiedossa  :tuoppi:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #65 : 16.02.2006, 19.35.33 »
ronaldo_90 haastoin sut ystävyysotteluun käykö?  

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #66 : 16.02.2006, 20.32.12 »
Joo hyväksyn itseasias sen nyt.  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #67 : 18.02.2006, 14.49.28 »
Tänään sit peli sarjan kolmosta vastaan mielenkiintoinen peli luultavasti  ::)

Loistavaa, sain kaikki haasteet läpäistyä tänään  :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #68 : 08.03.2006, 21.10.37 »
Vois nostella tätä taas ylös, voitin eilen ensimmäisen otteluni Hattrickissä,2-1 oli loppunumerot tosin harjoitusottelussa mutta kumminkin  ;)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #69 : 10.03.2006, 23.48.27 »
Huomen peli heikompaa vastaan. Voitto jos tulee se on mun 6 peräkkäinen sarjapeleissä ja nousen 2. tai 3. Miten noustaan ylemmälle divarille? 1. menee suoraan ja 2. karsintojen kautta vai? Itse en haluis mennä viel ens kaudel 7. divarii ku en pärjäis siel.
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #70 : 11.03.2006, 00.31.23 »
Huomen peli heikompaa vastaan. Voitto jos tulee se on mun 6 peräkkäinen sarjapeleissä ja nousen 2. tai 3. Miten noustaan ylemmälle divarille? 1. menee suoraan ja 2. karsintojen kautta vai? Itse en haluis mennä viel ens kaudel 7. divarii ku en pärjäis siel.

Ykkönen ja kakkonen nousee suoraan, ainakin tossa 8divarissa, itellä huomenna peli mun sarjan kutosta vastaan, jos turpiin tulee niin voi alkaa jo hyvästeemään 8divaria  :peukku_alas:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #71 : 11.03.2006, 22.24.28 »
Kellä kaikilla näkyy pelin tilanteet? Mulla ei ikävä kyllä näy  :peukku_alas:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #72 : 11.03.2006, 23.10.31 »
Kellä kaikilla näkyy pelin tilanteet? Mulla ei ikävä kyllä näy  :peukku_alas:
HT:n sivulta:
5.3.2006  Pahoja teknisiä ongelmia lauantaina
Hattrickillä oli pahoja teknisiä ongelmia lauantai-iltapäivän ja -illan aikana. Nämä hidastivat sivuston toimintaa ja viivästyttivät useita otteluita ja siirtoja. Olemme hyvin pahoillamme ongelmien aiheuttamasta haitasta. Ongelmaa oli hyvin vaikea jäljittää, eikä sitä ilmene kuin silloin, kun sivuston rasitusaste on korkea. Luulemme nyt löytäneemme ongelman lähteen tai ainakin osan siitä, viallisen web-palvelimen, joka ylikuormitti päätietokantaamme. Olemme kytkeneet tuon web-palvelimen irti verkosta, ja toistaiseksi ongelmaa ei ole esiintynyt uudelleen. Toivomme tämän tarkoittavan, että ongelma on saatu ratkaistua, joskaan emme tiedä sitä ennen huomisia otteluita. Mitä tahansa sitten tapahtuukin, pidämme teidät ajan tasalla. Pyydämme vielä kerran anteeksi.
----------------------
Itellä kusee kyllä pahasti mun joukkueen kanssa. Kaksi viimeistä ystävyysottelua olen voittanut mutta taisi olla kummatkin vastustajat amatöörejä. Sarjapelin voittoa saa sitten oikein ruveta etsimäänja tuskin sitä nopeasti löytää. Täällä hetkellä tunaroin kasi-divarissa lohkoni viimeisenä  :peukku_alas: :'( Pitää ruveta nyt vähän aktiivisemmin hoitamaan joukkuetta, jotta saisin ensi kaudelle jopa mahdollisuuksia nousuun..
Ykkönen ja kakkonen nousee suoraan, ainakin tossa 8divarissa, itellä huomenna peli mun sarjan kutosta vastaan, jos turpiin tulee niin voi alkaa jo hyvästeemään 8divaria :peukku_alas:
Älä huoli, kyllä sä vielä siellä kasi-divarissa pysyt, nimittäin alin sarjataso....
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #73 : 11.03.2006, 23.13.12 »
Mää en edes tiedä paljon mun peli on kun en edes nää sitä  :peukku_alas: :peukku_alas:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #74 : 11.03.2006, 23.16.27 »
Mää en edes tiedä paljon mun peli on kun en edes nää sitä  :peukku_alas: :peukku_alas:
En mäkään, eikä luultavasti moni muukaan.  ;)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #75 : 11.03.2006, 23.23.50 »
Mää en edes tiedä paljon mun peli on kun en edes nää sitä  :peukku_alas: :peukku_alas:
En mäkään, eikä luultavasti moni muukaan.  ;)

Haa, sain oman otteluni tuloksen selville, pelasin tasan 1-1  :peukku_ylos: maalintekijästä vain ei ole tietoa  :D

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #76 : 12.03.2006, 01.10.26 »
9 divari on kyl alin. Hävisin oman pelin jollee paskalle 4-1 ? ? ? Toivottavasti tekninen ongelma :(
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #77 : 12.03.2006, 09.40.32 »
Mulla on lähteny selvästi peli paraneen, neljässä viime pelissä tehtyjä maaleja 7 puolustuskin on alkanu vähän toimimaan  ;).Tosin tiistaina harkkapeli 6divarin joukkuetta vastaan, pistän parhaimmiston kentälle ja katotaan millatteen selkäsaunan saan  ;D

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #78 : 12.03.2006, 19.12.25 »
HannuTouru, haastoin sut. Uskallatko ottaa haasteen vastaan?   :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #79 : 12.03.2006, 20.26.09 »
Ei muuta kuin pallo keskelle  :pallo: :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."