Pojilla karannut säälittävästi Beckhamin haukkuminen käsistä. Ei voi kun nauraa teidän naurettaville kommenteille Beckhamista. Levante pelissäkin Beckham syötti kolme Realin neljästä maalista?? Raul ollut paljon pahemmin pihalla kuin Beckham. Reyes on kyllä paikkansa ansainnut, mutta näkisin miehen kuitenkin vasenjalkaisena vasemmalla laidalla, kuin oikealla.
Lyon pelissä ei kukaan Casillasia lukuunottamatta ollut tasollansa ja kaikki foorumin tyypit vain haukku Beckhamia. Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?