Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93616 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #100 : 17.09.2006, 23.38.02 »
Reyes palkitaan maalista ottamalla mies vaihtoon ja Becks tilalle  :keskari:

annetaan Becksille minuuteja seuraavaa peliä varten..  :peukku_alas:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #101 : 17.09.2006, 23.41.15 »
Aika pahassa viennissä on Beckham heti. Ja keltainenhan siitä tuli palkkioksi.  :peukku_alas:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #103 : 17.09.2006, 23.47.09 »
Oikealaidan plei kuoli heti aivan täysin   :-[
Räpmies

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #104 : 17.09.2006, 23.51.09 »
Oikealaidan plei kuoli heti aivan täysin   :-[
koko peli kuoli :P
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #105 : 17.09.2006, 23.52.34 »
Oikealaidan plei kuoli heti aivan täysin   :-[
koko peli kuoli :P
No ei sentään. Sociedad pelaa miehen alivoimalla, me pelaamme Beckham kentällä, tasaista siis?

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #106 : 17.09.2006, 23.53.11 »
goooool, DAVID BECKHAM!

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #107 : 17.09.2006, 23.53.49 »
BECKS!!!!! WOOHOO!!! Who needs Reyes?  ;D  ;D
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006, 23.56.02 kirjoittanut Heinämies »
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #108 : 17.09.2006, 23.53.59 »
goooool, DAVID BECKHAM!
WTF!?!?!?  :o Heti sai Cicinhoa takaapäin, maalien motiivi..  ::)

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #109 : 17.09.2006, 23.54.37 »
Becks!!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #110 : 17.09.2006, 23.55.38 »
Kolmella nollaa vastaan!!  :D ;D :D
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #111 : 17.09.2006, 23.55.56 »
kolmella 0 vastaan :D edes Becks ei voi erehtyä 
Räpmies

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #112 : 17.09.2006, 23.56.15 »
Pakko nostaa Becksille viimeistelystä :peukku_ylos:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #113 : 17.09.2006, 23.56.22 »
 Hyvä juoksu becksiltä. Ihan hieno maali eipä siinä mitään. Muuten peli oli lopussa aikalailla hengailua enkä nyt syytä siitä Beckhamia vaan yleisesti 10 vastaan pitäisi saada parempaa aikaan.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #114 : 17.09.2006, 23.56.30 »
Luin muuten tuon maalin ensiksi täältä, näköjään stremini oli hieman jäljessä..  :peukku_ylos:

Aika paska peli, vaikka sitten voitettiinkin
nukkumaan --->

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #115 : 17.09.2006, 23.56.36 »
mitä vitttuuaa ja vielä yksin läpi.. Hyvä maali Becksiltä.. :peukku_ylos: moni poika olis vetäny päin..

tämä vaan tarkoittaa, että Becks nähdään seuraavassa pelissä avauksessa!! wohoooo!!
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006, 00.01.10 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #116 : 17.09.2006, 23.57.38 »
Tollasii 3 vs 0 hyökkäyksii fudikses näkee melko harvoin  ;D ihan hyvä viimeistely kyl Becksilt, se olis kyl ollu viime pisara jos pojat ton hyökkäyksen olis sössiny

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #117 : 18.09.2006, 00.03.10 »
Tossa kun katoin ton maalin uudelleen, niin mietin vaan mitä helvettiä Sociedadin veska duunas  :D Beckham ei ees heittäny harhautusta tai minkäänlaista elettäkään että esim syöttäisi. Veska kuitenkin päätti dyykata väärään suuntaa ennen vetoa :D. Mut hyvin vedetty silti   :peukku_ylos:
Räpmies

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #118 : 18.09.2006, 00.27.52 »
Pojilla karannut säälittävästi Beckhamin haukkuminen käsistä. Ei voi kun nauraa teidän naurettaville kommenteille Beckhamista. Levante pelissäkin Beckham syötti kolme Realin neljästä maalista?? Raul ollut paljon pahemmin pihalla kuin Beckham. Reyes on kyllä paikkansa ansainnut, mutta näkisin miehen kuitenkin vasenjalkaisena vasemmalla laidalla, kuin oikealla.

Lyon pelissä ei kukaan Casillasia lukuunottamatta ollut tasollansa ja kaikki foorumin tyypit vain haukku Beckhamia. Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #119 : 18.09.2006, 10.17.53 »
Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?
Niinpäniin, muistatko sinä aikaa ennen Beckhamia? Minkä näköistä peli oli silloin?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio