Kirjoittaja Aihe: Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.  (Luettu 36040 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Luis Enrique

  • Viestejä: 24
  • Oma teksti
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #60 : 09.09.2003, 14.43.23 »
Jaha just niinkuin ajattelin, tälläisiä faneja Realilla on "jos Raul lähtee niin fanitki lähtee". Jos oikeasti tykkää seurasta sitä ei jätetä yhden pelaajan takia :peukku_alas:
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #61 : 09.09.2003, 15.40.24 »
Jaha just niinkuin ajattelin, tälläisiä faneja Realilla on "jos Raul lähtee niin fanitki lähtee". Jos oikeasti tykkää seurasta sitä ei jätetä yhden pelaajan takia :peukku_alas:

Siis häh? Kuka näin on sanonut? Ja jos joku on kilareissaan noin sanonut ei se tarkota, että se olis rehellinen mielipide  :peukku_ylos:

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #62 : 09.09.2003, 22.37.32 »
Jaha just niinkuin ajattelin, tälläisiä faneja Realilla on "jos Raul lähtee niin fanitki lähtee". Jos oikeasti tykkää seurasta sitä ei jätetä yhden pelaajan takia :peukku_alas:
Mistä oot tollasta saanu päähäs?
Kyllä ite lähdin Barcan fanien joukusta pelkästään Figon kaupan ansiosta, siihen aikaan maailman paras pelaaja, ja maailman paras seura yhdistelmä oli silloin liian kova homma mulle, oli pakko siirtyä Realin porukkaan, enkä oo katunu, paitsi tän Becks kaupan ansiosta oon toivonu jotain Saddam Husseinin iskua Beckhamia vastaan ;D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Luis Enrique

  • Viestejä: 24
  • Oma teksti
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #63 : 11.09.2003, 12.01.39 »
luisfigon muut suosikkijoukkueet ovat vissiin Italiassa:Juventus, Englannis:ManU ja Saksas: Bayern Munchen. :peukku_alas: Olet siis niinkutsuttu gloryhunter
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #64 : 11.09.2003, 14.05.02 »
Sori Enrique, ei oo muuta suosikkia ku madrid, vaihada poika forumia jo
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

jee

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #65 : 23.10.2003, 11.08.09 »
roberto et tiädä mistään mitään :keskari:

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #66 : 23.10.2003, 13.24.15 »
Kuka? Mitä? Missä? Mitä se tietäminen on? Taannoiseen Beckham vs Figo keskusteluun voisi todeta että molemmat ovat kaukana parhaista päivistään, mutta joka sanoo Figoa paremmaksi, toteaa faktan, kun taas Beckhamin kehujilla on ravihevosen laput silmillä ja kaikki lukuisat herran tunaroinnit jäävät huomiotta.  :peukku_alas:

Se oli kaiken huippu, kun joku väitti Becksin vievän Figon kahville mennen tullen, eihän se pärjännyt edes valioliigapuolustajille. Kaksinkamppailut tuntuvat olevan tuntematon käsite, karkuun juoksu ja ryntäily ilman palloa arkipäivää.  :P
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #67 : 23.10.2003, 13.30.53 »
Totta toi edellinen kommentti, ei se Becks sitä ManU:n hyökkäystä johtanut vaikka media kovaa niin väitti, Giggs:in joukkue se oli silloin on nytkin, Giggs on ainoa ManU:n nykyinen pelaaja jota voi verrata Figoon, mukaan lukien Becks
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #68 : 23.10.2003, 21.00.05 »
"verrata figoon" .. laf.. giggs on vitusti parempi ku figo
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #69 : 23.10.2003, 21.53.03 »
"Giggs on parempi kuin figo". sehän on totta. Figo oli pari kautta takaperin parempi, mutta eipäs enää...

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #70 : 24.10.2003, 00.27.10 »
Jutun pointti ei ollutkaan siinä vaan Becks vs Giggs pelinrakentamisessa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #71 : 24.10.2003, 11.32.33 »
njoo.. onhan se giggs aina ollu beckhamiaki parempi
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #72 : 22.11.2003, 23.57.12 »
Nyt on tapahtunut ihme, tai GOAL-lehden toimitus on tajunnut jo yhden asian, Beckham ei olekaan mikään loistohankinta TOP 30: Beckham aina pakollisena joka rankingissa viimeisenä, oli kyse jostain ripsiväristä tai automerkistä, Beckham tulee aina esiin. Goal hyvä :tuoppi:
Ja sitä olen myös ihmetellyt että miksi jossain jalkapallo lehdessä täytyy aina olla se vähintään 10 sivua jotain Beckham paskaa, ei ketään jalkapallo-lehti lukevia kiinnosta mikään Beckhamin varpaan kynnet yms. vaan jalkapalloilijat :-[
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #73 : 24.11.2003, 16.00.10 »
Ettet nyt vaan joutuisi pettymään: Tunnettu faktahan on, että GOAL on ilmiselvä Valioliigan ja etenkin ManU:n fanilehti.  :keskari:  :peukku_alas:  :traktori:  
Senhän tajuaa lapsikin, ettei Becksiä enää Espanjaan siirtymisen jälkeen niin kovasti hehkuteta.  :P
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #74 : 24.11.2003, 21.08.47 »
Ettet nyt vaan joutuisi pettymään: Tunnettu faktahan on, että GOAL on ilmiselvä Valioliigan ja etenkin ManU:n fanilehti.  :keskari:  :peukku_alas:  :traktori:  
Senhän tajuaa lapsikin, ettei Becksiä enää Espanjaan siirtymisen jälkeen niin kovasti hehkuteta.  :P

Taidat muuten puhua totta, hetken jo luulin että siitä olisi tullut futis-lehti :peukku_alas:  :peukku_alas:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #75 : 26.11.2003, 15.58.44 »
Ettet nyt vaan joutuisi pettymään: Tunnettu faktahan on, että GOAL on ilmiselvä Valioliigan ja etenkin ManU:n fanilehti.  :keskari:  :peukku_alas:  :traktori:  
Senhän tajuaa lapsikin, ettei Becksiä enää Espanjaan siirtymisen jälkeen niin kovasti hehkuteta.  :P

Taidat muuten puhua totta, hetken jo luulin että siitä olisi tullut futis-lehti :peukku_alas:  :peukku_alas:

Ettekös te pojat sitä tiedä, että jos Beckham on lehden kannessa, sen ostaa useampi. Jos vaikka esim. Figo olis kannessa, niin yhtä moni ei ostaisi sitä.

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #76 : 26.11.2003, 19.11.04 »
Omasta mielestä beckham on pelannut ihan tyydyttävästi etenkin viime kierroksen upea maali.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #77 : 26.11.2003, 19.26.32 »
Lainaus

Ettekös te pojat sitä tiedä, että jos Beckham on lehden kannessa, sen ostaa useampi. Jos vaikka esim. Figo olis kannessa, niin yhtä moni ei ostaisi sitä.

No aina ei taidot ratkaise, harmi :'(
« Viimeksi muokattu: 26.11.2003, 19.28.17 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #78 : 26.11.2003, 21.29.28 »
Kokeilkaa kerrankin ajatella Beckhamia pelaaja ei mallina. Eli kyllä se pelimies on mutta ei kovin kummonen, mutta ei kyllä realilla oli hänelle korvaajaakaan.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #79 : 26.11.2003, 22.41.23 »
No esim Guti hoitais hommat huomattavasti paremmin ja vieläpä on oma kasvatti ja Beckham on niin käsi pelaaja ettei siitä tule mitään jalkapalloon littyvää asiaa. Jos verrataan Raúliin tota mörhöä niin harva puhuuu Raúlin kynsilakasta tai, huulipuna väristä. Pelimies on pelimies :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 26.11.2003, 22.54.00 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer