Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jaha just niinkuin ajattelin, tälläisiä faneja Realilla on "jos Raul lähtee niin fanitki lähtee". Jos oikeasti tykkää seurasta sitä ei jätetä yhden pelaajan takia
Ettet nyt vaan joutuisi pettymään: Tunnettu faktahan on, että GOAL on ilmiselvä Valioliigan ja etenkin ManU:n fanilehti. Senhän tajuaa lapsikin, ettei Becksiä enää Espanjaan siirtymisen jälkeen niin kovasti hehkuteta.
Lainaus käyttäjältä: Roberto - 24.11.2003, 16.00.10Ettet nyt vaan joutuisi pettymään: Tunnettu faktahan on, että GOAL on ilmiselvä Valioliigan ja etenkin ManU:n fanilehti. Senhän tajuaa lapsikin, ettei Becksiä enää Espanjaan siirtymisen jälkeen niin kovasti hehkuteta. Taidat muuten puhua totta, hetken jo luulin että siitä olisi tullut futis-lehti
Ettekös te pojat sitä tiedä, että jos Beckham on lehden kannessa, sen ostaa useampi. Jos vaikka esim. Figo olis kannessa, niin yhtä moni ei ostaisi sitä.