Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104368 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #300 : 28.12.2007, 19.17.11 »
No L'Equipen all star - kokoonpano ei ole yhtään sen kummempi kuin kenen tahansa yksittäisen henkilön päissään vääntämä kokoonpano. Sen todistaa vaikkapa L'Equipen valinta vasemmaksi pakiksi, joka ainakin allekirjoittaneessa herätti valtavan naurunremakan.

Oli kyllä omituinen valinta Evra vasemmaksi laitapakiksi. Pelasiko paljoa ollenkaan viime kaudella? No L'Equipehan on ranskalainen lehti niin uskon, ettö vetävät vähän kotia päin. Minusta Gallasinkin valinta oli hieman omituinen. Hänen paikallaan olis voinut olla Ramos tai Canna.

Evran pelitaidoista en jaksa alkaa sepustamaan, mutta pelasi miltei jokaisen Manun pelin vasemman pakin paikalla. Syrjäytti Heinzen ja valittiin valioliigan tähdistöön. Tällä mittarilla mitattuna ei minusta huonoin vaihtoehto ollenkaan.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #301 : 28.12.2007, 22.30.37 »
Minunkin mielestä Buffon on maailman paras, mutta Casillas tulee hyvänä kakkosena! ;)
Eikös nuo ollu viime kauden vai 2007 vuoden valinnat ? btw. Buffon torjui serie b:ssä jo sillä periatteella Ikerin pitäs olla parempi.
i Hala Madrid !

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #302 : 29.12.2007, 05.08.49 »
Minunkin mielestä Buffon on maailman paras, mutta Casillas tulee hyvänä kakkosena! ;)
Eikös nuo ollu viime kauden vai 2007 vuoden valinnat ? btw. Buffon torjui serie b:ssä jo sillä periatteella Ikerin pitäs olla parempi.
Niin ja muistaakseni Buffon on ollut viime aikoina melkein enemmän loukkaantuneena kuin terveenä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #303 : 29.12.2007, 12.47.21 »
Mitä viime aikoina tarkoittaa? Buffon ei tietääkseni ole ollut loukkaantuneena sitten kauden 2005 (näin ainakin Wikipedian mukaan! :D). Serie B:ssä hän auttoi Juvea nousemaan...

Masatti

  • Viestejä: 280
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #304 : 29.12.2007, 14.19.56 »
Mutta Buffon pelasi Serie B:ssä vähän helpompia vastuksia vastaan kun Casillas Espanjassa. :(

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #305 : 29.12.2007, 14.41.21 »
Varmaankin nuo MM- kisat vaikuttavat aika paljon. Buffon parkittiin parhaana maalivahtina, nappasi pilkun finaalissa ja voitti maailman mestaruuden. Siihen vielä lisäksi sarjamestaruus ja jatkuva hyvin pelaaminen...  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

riq

  • Viestejä: 179
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #306 : 29.12.2007, 15.11.24 »
nappasi pilkun finaalissa  :pallo:
Ei Buffon yhtään pilkkua torjunut? Trézéguet ylähirteen..
¡HalaMadrid!

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #307 : 29.12.2007, 15.29.54 »
nappasi pilkun finaalissa  :pallo:
Ei Buffon yhtään pilkkua torjunut? Trézéguet ylähirteen..
Ja kaikissa pilkuissa vielä veikkasi väärään suuntaan.
Mutta tietenkin kisoissa taakse meni vain kaksi maalia, Zaccardon oma ja Zidanen pilkku. Joten ehkä tuo valinta oli ihan ansaittu kun molemmilla veskoilla on hyvät sarjakaudet alla, mutta Buffonilla myös MM-kisat.
32

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #308 : 29.12.2007, 16.04.37 »
nappasi pilkun finaalissa  :pallo:
Ei Buffon yhtään pilkkua torjunut? Trézéguet ylähirteen..
Sorry, my bad. Niinhän se olikin, että Trezeguet potkaisi ylähirteen. Ei tuo kuitenkaan mielestäni mikään ihme ole, että Buffon sen voitti.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #309 : 29.12.2007, 22.17.40 »
Miten MM-kisat nyt tähän liittyvät? Sehän on viime vuoden juttu...

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #310 : 29.12.2007, 23.44.55 »
Miten MM-kisat nyt tähän liittyvät? Sehän on viime vuoden juttu...
Ranskalaiset hakevat vieläkin selitystä sille miksi he eivät voittaneet finaalia.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #311 : 30.12.2007, 15.04.49 »
La Gazzetta dello Sportin vastaava joukkue näyttää puolestaan tältä: Buffon (Juventus), Sergio Ramos (Real Madrid), Pepe (Real Madrid), Carragher (Liverpool), Abidal (Barcelona), Essien (Chelsea), Pirlo (Milan), Iniesta (Barcelona), Cristiano Ronaldo (Manchester United), Kaká (Milan) ja Drogba (Chelsea).

http://www.fcbarcelona.es/web/castellano/noticies/futbol/temporada07-08/12/n071230102688.html

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #312 : 30.12.2007, 18.13.08 »
Ihan hyvä vaikka siinä onkin vain yksi kärki, yleensähän näissä on kaksi... Yllättäen Messi puuttuu sieltä, mutta Iniesta ansaitusti mukana. Pepe yllärinä mukana...

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #313 : 01.01.2008, 00.10.51 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma45628.htm

Mielenkiintoinen haastattelu Shusselta.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #314 : 04.01.2008, 10.50.18 »
Real Madridin kannalta hyvä uutinen on se, että Zaragozan tämän kauden paras maalintekijä Diego Milito sai eilen cupin ottelussa rojan (92. minuutilla!) ja on sen myötä poissa viikonlopun kamppailusta. Ottelun tuominnut Antonio Rubinos Pérez on sattumalta Madridin alueen erotuomariliitosta, hmm. ;) Zaragoza yrittää luonnollisesti saada pelikiellon kumottua.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #315 : 04.01.2008, 13.25.52 »
Miten cupissa saatu kortti vaikuttaa liigaan? No, onhan molemmat kilpailut saman liiton järjestämiä, ja esim. WC ja EC karsinnoissa saadut bännit jatkuvat myös loppukilpailuissa.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #316 : 04.01.2008, 20.58.59 »
Joka tapauksessa Militon kortti mitätöitiin, eli hän on kelvollinen pelaamaan Realia vastaan sunnuntaina. Vaan eipä haittaa, onhan meillä Pepe :traktori:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #317 : 04.01.2008, 22.48.41 »
onhan meillä Pepe :traktori:

Eikös Pepe ole loukkaantunut?

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #318 : 04.01.2008, 23.18.33 »
onhan meillä Pepe :traktori:

Eikös Pepe ole loukkaantunut?
IS Veikkaaja sanoi Pepen, Cannavaron ja Metzelderin harjoitelleen joukkueen ulkopuolella, mutta kaikki saattavat olla pelikuntoisia Zaragozaa vastaan.
Jos näin onnellisesti ei ole, näemmekö oikealla laidalla Hasardin (jota myös Salgadoksi kutsutaan) vai Torresin...

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #319 : 04.01.2008, 23.26.35 »
Eikös IS Veikkaaja ilmesty tiistaisin ::)

Pepe ja Canna aloittavat mitä todennäköisimmin.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi