Barcalla on Realin pojista edelleen hämmentävä henkinen yliote, joka täytyy nujertaa, jos näitä Klassikoita mielitään voittaa. Valkopaidat on mun mielestä kuronut Barcan kiinni ja mennyt joillain osa-alueilla katalaanien ohi, mut se henkinen kantti ei vaan tunnu kestävän, kun vastassa on Barcan peikko. Lisää itseluottamusta ja sassiin.
Cristianolla oli paska ilta, mut jostain käsittämättömästä syystä Realin kannattajat on kritisoineet Ikeriä ja osa on jopa vaatinut, että Casillas jätetään seuraavassa Klassikossa penkille. Tää on mielipide, johon en missään nimessä yhdy.