Kirjoittaja Aihe: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona  (Luettu 21981 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #60 : 11.12.2011, 17.17.39 »
Vittu mitä paskaa.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #61 : 11.12.2011, 17.36.11 »
Vieläkin sellainen fiilis että tekisi mieli potkia jotain, lähinnä 90 milj. euron flopin naamaa...voi s¤"#%&#/#na :keskari: :keskari: :keskari:...pitkä on odottavan aika :peukku_alas:

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #62 : 11.12.2011, 17.43.40 »
Huoltra on vieläkin kännissä järkky vitutuksen kanssa!!!! CR saa suksia vittuun eli penkille ja kovalla kädellä.. Kaka tilalle tai joku muu jolle maistuu pelaaminen ja joka iloitsee myös muiden onnistumisista!!!
Munatonta paskaa sanon minä...Voidaan unohtaa nyt El Clasicot ja keskittyä tästälähin vain ja ainoastaan kokonaisuuteen.. eli kauteen.. Vitutus on niin isolla tasolla ettei edes 24 tunnin juominen auta  :keskari:

Mourinhon munattomuudelle koskien CR:ää iso  :keskari:

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #63 : 11.12.2011, 17.47.34 »
Vieläkin sellainen fiilis että tekisi mieli potkia jotain, lähinnä 90 milj. euron flopin naamaa...voi s¤"#%&#/#na :keskari: :keskari: :keskari:...pitkä on odottavan aika :peukku_alas:
Turha tätä on vain Crissen niskaan kaataa, vaikka parhaat maalipaikat tuhrikin, johon ei ole Barçaa vastaan varaa. Mutta ihan järjestäen jokaisen hyökkäyspään pelaajan ratkaisut ja suoritukset olivat jäätävän huonoja ja huolimattomia viimeisen kolmanneksen alueella. Keskitykset, syötöt maata pitkin ja vedot, kaikki aivan vituilleen, toki paria suoritusta lukuunottamatta. Aikamoinen peikko tuosta Barcelonasta on kasvanut ja se kyllä eilen näkyi valkoisten pelaajissa.

Siltikin pieniä ovat erot! Barcan toinen maali oli täydellinen pulla, joka pakotti Madridin hyökkämään enemmän ja jättämään taakse enemmän tilaa, jonka katalaanit osasivat hyödyntää. Jossittelu on toki kivaa, muttei muuta lopputulosta.

Tällä(kin) kertaa Barcelona oli parempi, muttei niin paljoa kuin tulos voisi antaa ymmärtää.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #64 : 11.12.2011, 18.27.15 »
Joo mutta kyllä totuus on että rasvahiuksista lähtee neiti vittuun kauden jälkeen jos ei La liga tai mestarienliiga voittoa tule, se on aivan saletti se. Voi mennä sitten vaikka sinne Cityyn esiintymään manchesterin muotinäytöksissä.

Noora

  • Viestejä: 52
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #65 : 11.12.2011, 19.53.15 »
Barcalla on Realin pojista edelleen hämmentävä henkinen yliote, joka täytyy nujertaa, jos näitä Klassikoita mielitään voittaa. Valkopaidat on mun mielestä kuronut Barcan kiinni ja mennyt joillain osa-alueilla katalaanien ohi, mut se henkinen kantti ei vaan tunnu kestävän, kun vastassa on Barcan peikko. Lisää itseluottamusta ja sassiin.

Cristianolla oli paska ilta, mut jostain käsittämättömästä syystä Realin kannattajat on kritisoineet Ikeriä ja osa on jopa vaatinut, että Casillas jätetään seuraavassa Klassikossa penkille. Tää on mielipide, johon en missään nimessä yhdy.

Blanca

  • Viestejä: 17
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #66 : 11.12.2011, 19.57.26 »
Onko porukka todella laittamassa Crisua pihalle eilisen takia? Vaikka mies on käytännössä yksin voittanut useankin pelin viime kauden huonoimpina hetkinä? Armotonta touhua. Minun mielestä vika on ennemmin Mourinhossa joka ei raaski laittaa äijää penkille silloinkaan kun ei peli suju.

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #67 : 11.12.2011, 20.36.03 »
Mielestäni tämäkin ottelu osoitti että Barca on voitettavissa, vieläpä ihan "tavallisella" pelillä. Juuri nyt ei vaan ollut sellainen päivä että oltais edes siihen ylletty.

Vaikka tällä hetkellä tuntuu kornilta puhua kevään pokaaleista, niin kuitenkin: kaikki on vielä omissa käsissä. Tämän matsin kaltaisiin notkahduksiin tuskin silti on enää varaa.

Jotenkin näihin Barca-matsien voitottomuksiin on jo tottunut tai turtunut ja itseäni riipiikin enemmän se että meni hieno voittoputki katki kuin se että hävittiin juuri Barnecolalle.

Nyt vaan matsi kerrallaan eteenpäin: Sevillasta kannattajille joululahjaksi 3 pistettä, niin ollaan taas kiistatta La Ligan ykköspaikalla!

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #68 : 11.12.2011, 21.28.29 »
Onko porukka todella laittamassa Crisua pihalle eilisen takia? Vaikka mies on käytännössä yksin voittanut useankin pelin viime kauden huonoimpina hetkinä? Armotonta touhua. Minun mielestä vika on ennemmin Mourinhossa joka ei raaski laittaa äijää penkille silloinkaan kun ei peli suju.

Kunhan vielä samoissa höyryissä kirjoittelevat lämpimikseen paskaa. Moun pitäisi kyllä olla näissä spoteissa hereillä, ei se Crisu kentältä omaehtoisesti ole pois tulemassa. Nooran mainitsemaa Casillaksen kritisointia en voi myöskää ymmärtää sitten yhtään ja kysyisinkin että mistä lähteestä noi Iker-huhut on?

Barcan henkinen yliote oli selkeesti havaittavissa toisella puoliajalla kun valkoisten touhu ei ollut omaan voittoonsa uskovan joukkueen peliä sitten yhtään. Vähän alkaa muistuttaa wanhaa Suomi-Ruotsi hokimeininkiä ikävästi. En usko että tässä varsinaisesti mitään muuta tarvitsee muuttaa, kuin että Jose saisi jätkät pelaamaan omalla tasollaan näissä peleissä.
Madridista since -98

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #69 : 11.12.2011, 21.44.21 »
Kunhan vielä samoissa höyryissä kirjoittelevat lämpimikseen paskaa. Moun pitäisi kyllä olla näissä spoteissa hereillä, ei se Crisu kentältä omaehtoisesti ole pois tulemassa. Nooran mainitsemaa Casillaksen kritisointia en voi myöskää ymmärtää sitten yhtään ja kysyisinkin että mistä lähteestä noi Iker-huhut on?

Barcan henkinen yliote oli selkeesti havaittavissa toisella puoliajalla kun valkoisten touhu ei ollut omaan voittoonsa uskovan joukkueen peliä sitten yhtään. Vähän alkaa muistuttaa wanhaa Suomi-Ruotsi hokimeininkiä ikävästi. En usko että tässä varsinaisesti mitään muuta tarvitsee muuttaa, kuin että Jose saisi jätkät pelaamaan omalla tasollaan näissä peleissä.

Casillasin kritisoiminen nyt olisi lähinnä vitsi. :peukku_alas:

Eikä tässä yksin Mourinhoa voi syyttää, vaan se on nyt kiinni siitä, mitä jokaisen pelaajan korvien välissä tapahtuu. Mourinho ei kuitenkaan pelin aikana pysty vaikuttamaan siihen, kuinka pelaajien sisällä kuohuu. Ei varmasti tehnyt Josekaan kaikkea oikein eilen, että totta kai vähän voi sinnekin luultavasti kritiikkiä heittää. Jotenkin pitäisi vaan saada tätä pelkoa Barcaa kohtaan pois edes sen verran, että pystyttäisiin pelaamaan omalla tasolla. Ylitsepääsemättömän vaikeata se tuntuu välillä olevan.

Noora

  • Viestejä: 52
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #70 : 11.12.2011, 22.58.06 »
Kunhan vielä samoissa höyryissä kirjoittelevat lämpimikseen paskaa. Moun pitäisi kyllä olla näissä spoteissa hereillä, ei se Crisu kentältä omaehtoisesti ole pois tulemassa. Nooran mainitsemaa Casillaksen kritisointia en voi myöskää ymmärtää sitten yhtään ja kysyisinkin että mistä lähteestä noi Iker-huhut on?

Tota mun mainitsemaa Ikerin kritisointia on ollut vähän ympäri nettiä eilisen pelin jälkeen, muun muassa http://www.realmadridfootballblog.com/ tuolla suht suositussa blogissa (kommenteissa), jota itse seuraan aktiivisesti.

Nikkee

  • Viestejä: 27
  • ¡Vivimos por ti, vence por nosotros!
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #71 : 11.12.2011, 23.52.08 »
Real Madrid on jo parin kauden ajan elänyt pitkälti CR7 maaleilla. Naurettavaa tällainen "seurasta pihalle potkiminen" parín maalipaikan tuhrimisen jälkeen. Yhdessä voitetaan yhdessä hävitään. Eilisessä tappiossa oli paljon huolestuttavampaa se käsittämätön puollustuspeli. Omassa päässä oltiin koko ajan kusessa. Ja Ronaldoa jumaloidaan täällä hyvien pelien jälkeen, ja silloin harvoin kun sattuu huono päivä niin tulee näitä "potkikaa se 100 milj. tyyppi pihalle". Erästä viisasta miestä lainaten "If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win"
¡Siempre Campeones!

Mussukka

  • Viestejä: 12
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #72 : 12.12.2011, 00.37.03 »
Täytyy myöntää, että Crissen vaisut otteet vielä eilen hieman ärsytti, mutta sitten rupesin ajattelemaan kuinka monta pistettä CR on käytännössä yksin hommannut realille. Eilen menetetyt kolme pojoa ei sen jälkeen tunnu kovinkaan pahalta. Champions League on asia erikseen, niissä peleissä täytyy tasoa löytyä koviakin vastaan, ja jokin lääke on myös Barca-peleihin löydettävä. Iker sen sijaan saa vaikka heittää 15 maalia itse kassiin ennen kuin alan miettimään maalivahdinvaihdosta, sen verran paljon on ikimuistoisia otteita takana.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2011, 00.39.00 kirjoittanut Mussukka »

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #73 : 12.12.2011, 07.45.27 »
Erästä viisasta miestä lainaten "If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win"


 :peukku_ylos: Juuri näin.
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

G Higuain

  • Viestejä: 341
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #74 : 12.12.2011, 12.32.21 »
Shankly :peukku_ylos:

Cristianon missatut paikat, "tuurimaali", Clasicon nopein maali ja Messin toinen keltainen. Semmoista tällä kertaa. Ehkä EOM, mutta silti häviö. 0p. Blaah. Sevilla kaatuu.

 :-\

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #75 : 12.12.2011, 21.02.49 »
Taas jostain teini fanit kaivautuneet esiin puolustelemaan  ihq CR7:aa...fakta kuitenkin on että Ronaldo alisuoritti, floppasi, munasi, miten sen nyt ikinä tahtoo ilmaista ja ''oikeassa'' elämässä ronaldo olisi saanut jo potkut työpaikalta. Enkä arvostele Ronaldoa vain edellisen klassikon perusteella vaan koko hänen uransa perusteella, hän on aina jäätynyt tosiotteluissa, silloin kun se suorittaminen eniten merkitsee; karkean tylysti sanottuna luolamiesaikoihin pedot olisivat jo syöneet CR7:n suihinsa. Ja vielä mainittakoon että elämme nykyään kilpailuyhteiskunnassa, olet juuri niin hyvä kuin edellinen tekosi ja jos epäonnistut aina löytyy 6 miljardista joku kovempi suorittaja tilalle; kuten Dna sen sanoi: ''Elämä on'' ja voi voi.

Nikkee

  • Viestejä: 27
  • ¡Vivimos por ti, vence por nosotros!
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #76 : 12.12.2011, 21.48.23 »
haha emmä ny tiiä onks tää mitää teinipuollusteluu :D Vituttaa vaa älyttömästi tollaset tuuliviirit, "tänää rakastetaa, huomenna vihataa". Asiantuntemuksella väität ettei oo saanu mitää aikaseks. Herra on kuitenki hakannu maalei kovemmal prosentil ku kukaa täs seuras ja ennätyksii o uusittu enemmä ku useesti. Pitkälti kiitos hänen voitimme ees yhen pokaalin viime kaudella, ja saatii pitkä kuivakausi loppuu. Pelinrakentaja, mikäli olisit Cule fani olisit varmaan ollu ihan valmiina potkimaan Messinki pihalle seurast sen jälkee ku se kusi pilkun sevillaa vastaa :D
¡Siempre Campeones!

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #77 : 12.12.2011, 21.57.14 »
haha emmä ny tiiä onks tää mitää teinipuollusteluu :D Vituttaa vaa älyttömästi tollaset tuuliviirit, "tänää rakastetaa, huomenna vihataa". Asiantuntemuksella väität ettei oo saanu mitää aikaseks. Herra on kuitenki hakannu maalei kovemmal prosentil ku kukaa täs seuras ja ennätyksii o uusittu enemmä ku useesti. Pitkälti kiitos hänen voitimme ees yhen pokaalin viime kaudella, ja saatii pitkä kuivakausi loppuu. Pelinrakentaja, mikäli olisit Cule fani olisit varmaan ollu ihan valmiina potkimaan Messinki pihalle seurast sen jälkee ku se kusi pilkun sevillaa vastaa :D

Itseasiassa hormonikääpiö olisi ollut jo puolimatkalla ulos seurasta, voi vielä osoittautua kalliiksi se pilkku...

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #78 : 12.12.2011, 22.23.05 »
Taas jostain teini fanit kaivautuneet esiin puolustelemaan  ihq CR7:aa...fakta kuitenkin on että Ronaldo alisuoritti, floppasi, munasi, miten sen nyt ikinä tahtoo ilmaista ja ''oikeassa'' elämässä ronaldo olisi saanut jo potkut työpaikalta. Enkä arvostele Ronaldoa vain edellisen klassikon perusteella vaan koko hänen uransa perusteella, hän on aina jäätynyt tosiotteluissa, silloin kun se suorittaminen eniten merkitsee; karkean tylysti sanottuna luolamiesaikoihin pedot olisivat jo syöneet CR7:n suihinsa. Ja vielä mainittakoon että elämme nykyään kilpailuyhteiskunnassa, olet juuri niin hyvä kuin edellinen tekosi ja jos epäonnistut aina löytyy 6 miljardista joku kovempi suorittaja tilalle; kuten Dna sen sanoi: ''Elämä on'' ja voi voi.

Mene vaikka ulkoilmaan hetkeksi rauhottumaan. Ei tosta kirjottelusta näytä nyt tulevan mitään. :(

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #79 : 12.12.2011, 22.39.23 »
Mitäpä jos huudettais kaikki yhteen ääneen muutaman kerran Hala Madrid!

Yksi asia meitä kuitenkin täällä yhdistää: Real Madrid. Niin vähän meitä Realin kannattajia täällä Suomessa on ja tällä foorumilla vielä vähemmän että eiköhän siedetä toisiamme ja sunnataan energia Realin kannattamiseen eikä irvailla toisiamme.

Huomenna on muuten matsi.

Vielä kerran köörissä kaikki: Hala Madrid!