Olihan hieno voitto. Pitkään aikaan paras fiilis pelin jälkeen, kun Valkoiset oikeasti taistelivat pisteet kotiin. Falcaon maalin jälkeen kävi jo mielessä, että nytkö jo Atleticokin ottaa pisteitä, mutta aika mahtavasti Real reagoi tuohon maalin. Oli parasta Realia pitkään aikaa se ajanjakso Falcaon maalin jälkeen.
Realilla oli (taas) eilen ongelmana tuo pelintekijöiden alavireisyys, ainakin Falcaon maaliin asti. Xabi, Kaka, Özil ja Di Maria kun eivät saa peliä pyörimään, niin pakkaahan tuo näyttämään aika tuskaiselta. Marcelon poissaolokin toki vaikuttaa, koska Brassi monesti sitä peliä luo tuolla vasemmalla laidalla. Parhaimmillaan Realilla löytyy laidoilla pelintekijät Marcelo&Di Maria ja keskellä Xabi&Özil/Kaka, mutta eilen ei noita oikein löytynyt ollenkaan. Silloin nojataankiin Cristianon johdolla yksilöiden maagisuuteen, jota eilen Cristianolta todellakin löytyi. Benzema oli eilen myös aika heikko.
Karanka muuten vahvisti lehdistötilaisuudessa, että Marcelolla oli ollut ongelmia selkänsä kanssa, eikä brassit ollut edes treenannut eilen, joten tuo poissaolo oli tästä johtuvaa.
Mestaruustaistelun kannalta näyttää kuitenkin taas vähintäänkin tyydyttävältä. Realilla on jäljellä 3 etukäteen "helpohkoa" kotiottelua. Erittäin pahat vierailut Camp Noulla ja San Mamesilla ja ei-niin-paha reissu Granadan vieraaksi. Barcelonalla taas ei ole oikeastaan yhtään helppoa peliä. Camp Noulla vieraana käväisee Real, Malaga ja Espanyol ja näiden lisäksi Barcalla on luvassa pahat vierasreissut Levanten, Rayon ja Betisin vieraaksi. Todella mielenkiintoinen kevät tulossa...