Kirjoittaja Aihe: Jornada 33; El Derbi madrileño: Atletico Madrid - Real Madrid  (Luettu 10298 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Pilkku Realille!

Ronaldo hattu :pallo: :pallo: :pallo: :tuoppi:
32

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
90 miljoonan floppi :peukku_ylos:. Tällä hetkellä vähän kyllä one man team, ei mitään kehuttavaa pelaamista joukkueelta noin ylipäätään.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
di Maria ulos, Callejon sisään.
32

mamut

  • Viestejä: 76
Hyvä vaihto Özil Kakán tilalle, Mesut pelannu hyvin!

Ronaldon hattutemppu  :peukku_ylos: :sydän:

Ja Callejonin maali! :pallo:

Chris

  • Viestejä: 7018
Ronaldo tarjoilee ja Callejon tinttaa lukemat 1-4  :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Patetico uppoaa sittenkin 8)

Callejon längistä sisään :pallo:
32

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Kalle on kyllä käsittämättömän kylmä äijä pistämään paikasta sisään. Varmaan meidän kovin viimeistelijä per maalipaikka ja asenne kohdallaan  :peukku_ylos:
Madridista since -98

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Hyvillä mielin nukkumaan, kiitos Real Madrid! :traktori:

Illan jatkoja foorumisteille, tästä on hyvä jatkaa! :peukku_ylos:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Marcelo ei poistunut edes bussista Calderonin porteilla, jotakin mysteeristä tapahtunut.
Veikkauksen lähetyksen selostaja puhui lievästä selkävaivasta. Ilmeisesti juuri tuon takia ei joukkuetta julkistettu ennakkoon kuten yleensä.

Tänään oli kentällä ainakin maailman toiseksi paras! Huikea äijä tuo Cristiano  :tuoppi:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

pälle

  • Viestejä: 2359
Helileijaa ero taas 4 pistettä! Toivottavasti muutkin tarttuvat tähän hurmokseen. Cristiano Ronaldo siirtyy yksin maalipörssin kärkeen ohi Lionel Messin.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Vaikka alussa meinas tulla jännäkakka housuun, kiitos ronaldon joka herätti realin!  :sydän: :peukku_ylos: ja messin ohi! yiihaa!  :tuoppi:
I drink wine and I know things

Nikkee

  • Viestejä: 27
  • ¡Vivimos por ti, vence por nosotros!
Huhhu mikä ilta...Kiitos Real ja kiitos CR, tää ilta anto jatkoa ajatellen rutkasti itseluottamusta!! Pidetää meno päällä, ja toukokuussa kahdesti Cibelesille! Hala Madrid!
¡Siempre Campeones!

Redondo

  • Vieras
Olihan hieno voitto. Pitkään aikaan paras fiilis pelin jälkeen, kun Valkoiset oikeasti taistelivat pisteet kotiin. Falcaon maalin jälkeen kävi jo mielessä, että nytkö jo Atleticokin ottaa pisteitä, mutta aika mahtavasti Real reagoi tuohon maalin. Oli parasta Realia pitkään aikaa se ajanjakso Falcaon maalin jälkeen.

Realilla oli (taas) eilen ongelmana tuo pelintekijöiden alavireisyys, ainakin Falcaon maaliin asti. Xabi, Kaka, Özil ja Di Maria kun eivät saa peliä pyörimään, niin pakkaahan tuo näyttämään aika tuskaiselta. Marcelon poissaolokin toki vaikuttaa, koska Brassi monesti sitä peliä luo tuolla vasemmalla laidalla. Parhaimmillaan Realilla löytyy laidoilla pelintekijät Marcelo&Di Maria ja keskellä Xabi&Özil/Kaka, mutta eilen ei noita oikein löytynyt ollenkaan. Silloin nojataankiin Cristianon johdolla yksilöiden maagisuuteen, jota eilen Cristianolta todellakin löytyi. Benzema oli eilen myös aika heikko.

Karanka muuten vahvisti lehdistötilaisuudessa, että Marcelolla oli ollut ongelmia selkänsä kanssa, eikä brassit ollut edes treenannut eilen, joten tuo poissaolo oli tästä johtuvaa.

Mestaruustaistelun kannalta näyttää kuitenkin taas vähintäänkin tyydyttävältä. Realilla on jäljellä 3 etukäteen "helpohkoa" kotiottelua. Erittäin pahat vierailut Camp Noulla ja San Mamesilla ja ei-niin-paha reissu Granadan vieraaksi. Barcelonalla taas ei ole oikeastaan yhtään helppoa peliä. Camp Noulla vieraana käväisee Real, Malaga ja Espanyol ja näiden lisäksi Barcalla on luvassa pahat vierasreissut Levanten, Rayon ja Betisin vieraaksi. Todella mielenkiintoinen kevät tulossa...

pälle

  • Viestejä: 2359
Ja kuten keväällä 2007 päättyy tälläkin kaudella Realin kausi kotiottelussa Mallorcaa vastaan!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Ja kuten keväällä 2007 päättyy tälläkin kaudella Realin kausi kotiottelussa Mallorcaa vastaan!

Mestaruuteen, tietenkin :tuoppi:!

Yksi pointti muuten pelistä: Xabi otti eilen enemmän tai vähemmän taktisen keltaisen kortin, ja näin ollen saa varmuudella pelata Klassikon ollessaan viikonloppuna sivussa kotiottelusta Gijonia vastaan. Todella hyvä juttu, että mies saa nyt pakostikin elintärkeää lepoa, koska sitä hän on viime aikoina näyttänyt tarvitsevan. Sahinia vaan kentälle näyttämään, miten niitä mestaruuksia ratkotaan 8).


On se komia (jo 20. vierasmaali La Ligassa tällä kaudella)!
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012, 17.01.21 kirjoittanut TAMI »

RM.Vantaa

  • Viestejä: 237
  • Vantaan Madrid edustaja!
Todella hieno toi maali on !  CR7  :pallo: Mourinho  :peukku_ylos: Real madrid  :sydän: