Vaikka oon kyllä samaa mieltä, että noi kommentit on lähes täysin päinvastaisia kun mitä itse oisin laittanut.
Ei, vaan täysin päinvastaisia kuin mitä muut OVAT KIRJOITTANEET. Niin on ollu robinholla alusta asti. Ensin katsotaan mitä muut kirjoittavat ja sitten kirjoitetaan tahallaan täysin päinvastainen mielipide. Eli selvää trollausta, mutta tosissaan sanottuna mulla ei oo mitään hajuu voiko ylläpito tosta bannia pistää.. mutta mähän oon aina täällä vaan toivomassa tälle trollille bannia

Ehkä vielä joku päivä se tapahtuu..
Ja jos hulinan jälkeen palattaisiin eiliseen, niin nostaisin itse koko puolustuslinjalle + maalivahdille ison
Mutta kyllä suuri ranskalainen oli silti pelin paras pelaaja, ainakin minun mielestä

Myös vaihtopelaajat olivat ihan hyviä, Soldado tosin melko näkymätön sitä yhtä paikkaansa lukuunottamatta.
Baptista voisi alkaa laittamaan palloa maaliin ja Gutille taas kerran idioottimaisuuksista

Tämä oli luultavasti vain hetkellinen kuntopiikki ja suoritustaso tulee todennäköisesti taas alas kun Beckham ja Garcia tulevat kentälle. Tosin Cassano voi nostaa parhaimmillaan pelin uudelle tasolle, mutta haluaisin että miestä kokeiltaisiin vasemmalla, koska Robinho tarvitsee harjoitusta ja henkistä lepoa. Mies ei ole tarpeeksi vahva kestääkseen debyyttikaudellaan jatkuvan avauksessa pelaamisen ja sitä kautta tulevan mielettömän paineen rasitukset. Oli eilenkin joukkueensa huonoimpia