Kirjoittaja Aihe: UCL 2011-2012  (Luettu 30657 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raulisti

Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #100 : 24.04.2012, 23.59.35 »
Oon kyllä mielissään Torresin puolesta, tuo maali tekee sille niin hyvää. Mutta paha silti meijän kannalta, ku finaalissa kohdataan.
Ei pelkoa, Torres vanhana Atletico-miehenä töräyttää heti vetelät housuun kun vastassa on iso veli :peukku_ylos:

Onko nyt siis niin, että Chelsealta puuttuu finaalista Terry, Ivanovic, Ramires ja Meireles? Aika kovia ovat nimet...
Kyllä Meireles saa pelata mun mielestä.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2012, 00.04.51 kirjoittanut Raulisti »
32

Petriensio

« Vastaus #101 : 25.04.2012, 00.00.55 »
Nyt oli yksi kaikkien aikojen bussin parkkeerauksista. Jose ei ole mitään verrattuna Di Matteon bussiin  :D

Aivan huikeaa. Uskomattoman nöyrää duunia Chelsean kavereilta. Jotenkin tuntuu oikeudenmukaiselta, että Chelsea sai hyvityksen sille kahden vuoden takaiselle.
Chelsean muodostelma oli oikeestaan koko toisen puoliskon 6-3-0 ja vasenta pakkia pelanneet kärjet nousi sitten tilaisuuden tullen... mieletöntä :D

Redondo

• Vieras
« Vastaus #102 : 25.04.2012, 00.06.49 »
Kyllä Meireles saa pelata mun mielestä.
Meireles on kyllä poissa. Sai tuossa lopussa keltaisen ja grafiikka ja selostaja varmistivat, että missaa finaalin.

marttiina

« Vastaus #103 : 25.04.2012, 00.09.21 »
Mitenniin Ramires missaa? Tuliko silläki korttitili täyteen?

Raulisti

« Vastaus #104 : 25.04.2012, 00.14.00 »
Meireles on kyllä poissa. Sai tuossa lopussa keltaisen ja grafiikka ja selostaja varmistivat, että missaa finaalin.
Katos perhana! Elin luulossa, että korttitili nollataan semifinaaleissa.
32

Redondo

• Vieras
« Vastaus #105 : 25.04.2012, 00.17.30 »
Mitenniin Ramires missaa? Tuliko silläki korttitili täyteen?
Jep. Tuo oli 5. keltainen. UCL:ssä pelikielto tulee 3, 5, 7, 9, jne keltaisesta.

Ivanovic ja Ramires ottivat 3. keltaisen. Terryn pitää punainen sivussa.

Katos perhana! Elin luulossa, että korttitili nollataan semifinaaleissa.
Muistaakseni joku vuosi sääntö oli tälläinen, koska ei haluttu pelaajien missaavan finaalia.

e. Toi hymyn kasvoille:

e2. Jatkellaan nyt vielä. Tämä Iltalehdestä: "Ottelun ratkaisi vaihdosta kentälle päässyt Fernando Torres. Pitkään varjojen mailla vaeltanut hyökkääjä pääsi yksin läpi kesken Barcelonan painostuksen ja pudotti Barcelonan finaalista vain sekunteja ennen kuin ottelu olisi mennyt jatko-ajalle." Asiantuntemus  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 25.04.2012, 00.27.08 kirjoittanut Redondo »

marttiina

« Vastaus #106 : 25.04.2012, 00.33.27 »
Tuo kuva on niiin osuva!!

Toivotaan, ettei Bayern huomenna parkkeeraa omaa bussiaan maalinsa eteen, muuten tulee liian tylsä ilta. Viihdyttävää päästä-päähän-pelaamista, toki Reali kuitenkin hallitsee.

Guti_vision

« Vastaus #107 : 25.04.2012, 01.03.14 »
Alkaa selkenemään Terryn punikki:

"John Terry has stupidly got himself sent off at the Nou Camp. Coincidentally Gerard Pique is in hospital and Shakira is home alone"

;D
Madridista since -98

Rootface

« Vastaus #108 : 25.04.2012, 07.42.19 »
Loistava peli eilen! Kyllä Chelsea taisteli hienosti Terryn idioottimaisen punaisen jälkeen! Barca oli se sama ponneton Barca, joka nähtiin tuolla samalla stadionilla jo viikonloppuna. Kyllähän ottelun ehdottomia hahmoja olivat Ramirent ja Drogba! Aivan jäätävää peliä! Mahtavaa puolustamista Drogbalta kentän molemmilla laidoilla ja pimensi parikertaa sen Barcan Cuencan (tms.) ja Ramirezilta myös todella vahva peli - loistava kahdensuunnan pelaaja! Torresin maali kruunasi jännittävän pelin.
Messi oli jälleen todella näkymätön! Tuntuu, että kaverilla on jokin vaiva, ei se muuten voi noin yhtäkkiä kadota kuvasta. Barca ei edes pelannut palloa Messille niin usein kuin yleensä. Välillä kirppu sai seisoskella aivan tumput suorina ja seurata peliä, kun Xavi ja kumppanit yrittivät jauhaa Alvesin ja Cuencan kautta.

iVamos sanoi Sergio Ramos!

Heinämies

• Calma
« Vastaus #109 : 25.04.2012, 07.56.09 »
Vahvasti vieläkin sitä mieltä, että Terryn punainen johtui ylinäyttelystä. Jos Alexis ei olisi ulvonut kuin kärsivä koira, ei punikkia olisi tullut. Mutta oliko koko tilanne idioottimainen veto Terryltä, niin kyllä. Kyllä sumusaari-Terryn pitäisi tietää, että tässä vaiheessa kilpailua pitää pitää pää kylmänä.

Ehkä siis kuitenkin täysin ansaittu punainen silkasta idiotismista.  :peukku_ylos:
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Direct football

« Vastaus #110 : 25.04.2012, 13.16.57 »
Ainakin itsellä on vahva usko, että Chelsea saa aikaan sen yhden vierasmaalin, jolloin otteluparin voitto on lähellä, koska tuskin tämän hetkinen, alavireinen Barca onnistuu kolmea maalia tiiviisti puolustavaa Chelsea vastaan tekemään.

Ja näinhän siinä sitten lopulta kävi. Ei kyllä aneeminen Barca olisi ansainnutkaan mennä jatkoon tuosta otteluparista.

Messi oli jälleen todella näkymätön! Tuntuu, että kaverilla on jokin vaiva, ei se muuten voi noin yhtäkkiä kadota kuvasta. Barca ei edes pelannut palloa Messille niin usein kuin yleensä. Välillä kirppu sai seisoskella aivan tumput suorina ja seurata peliä, kun Xavi ja kumppanit yrittivät jauhaa Alvesin ja Cuencan kautta.

En usko, että Messillä mitään vammaa on ja se, että mies joutui seisomaan tumput suorina tuossa 19 metrissä oli kyllä herran ihan oma valinta; Messi olisi itse voinut hakea juoksuja boksiin, mutta kun ei kiinnostanut vaan päätti ruveta pelaamaan Xavin roolia boksin takana alibi-syöttöjen antajana. Ja kaukolaukauksiahan Messiltä on turha odottaa; miehen taidot eivät vain yksinkertaisesti riitä niihin.

Vahvasti vieläkin sitä mieltä, että Terryn punainen johtui ylinäyttelystä. Jos Alexis ei olisi ulvonut kuin kärsivä koira, ei punikkia olisi tullut. Mutta oliko koko tilanne idioottimainen veto Terryltä, niin kyllä. Kyllä sumusaari-Terryn pitäisi tietää, että tässä vaiheessa kilpailua pitää pitää pää kylmänä.

Ehkä siis kuitenkin täysin ansaittu punainen silkasta idiotismista.  :peukku_ylos:

Täysin samaa mieltä tuosta tilanteesta, olihan se nyt rike, mutta lähinnä keltaisen arvoinen. Samankaltaisia ja huomattavasti pahempia rikkeitä nyt näkee esim. Bundesliigassa ja erityisesti Bayern Munchenin sikaa pelaavilta puolustusorientuneilta pelaajilta :peukku_alas: Ja, kyllä Terryllä ei aina ihan terävemmin leikkaa.

Edu

« Vastaus #111 : 25.04.2012, 20.52.44 »
Olivat kyllä huikeita otteluita molemmat CHE-BAR -sarjassa. Eilen sai viimeisen puoli tuntia jyrsiä paidankauluksia, kun Barca pyöritti miten tahtoi. Upeaa puolustuspelaamista kuitenkin Chelsea. Peliä voi pelata monella tavalla, ja Chelsea valitsi bussitaktiikan. Onnistuessaan nerokasta, kuten nyt kävi. Loistavalla moraalilla pojat puolustivat kärkimiehistä lähtien.

Kyllä oli mukava käydä koulussa läpi Barca-fani-luokkakaverin kanssa Klassikko ja eilinen. 8) :pallo:

Totuuden torvi

« Vastaus #112 : 27.04.2012, 20.26.13 »
Suurimman pölyn laskeudutta ja pettymykset molemmissa leireissä nieltynä on aika hieman analysoida, toki tiedän että Barcan mies täällä analysoimassa voi aiheuttaa närää mutta koitetaan silti, ei tämä pahaakaan tee:)

Olen viime päivät pohdiskellut että miksi kaikkien aikojen finaalia ei tullut, mikä meni pieleen? En pätkääkään usko selityksiin väsymyksestä, pitkästä kaudesta tms. Katsoin kaikki 4 matsia alyusta loppuun ja kaikki oli molempien omissa käsissä, aloitan nyt Barcan matseista:

Kahdessa matsissa ei mun mielestä jäänyt epäselväksi kumpi pelasi ja yritti koko ajan voittaa ja tehdä maaleja, Barca.
Pallo vaan ei mennyt maaliin, kiitos Cechin, kiitos tolppien ylärimojen ja epäonnistuneen rankkarin ja hutipotkujen, maalinedestä ohilaukauksiin, läpiajojen kämmäyksiin, erikoistilanteiden munattomuuteen, tuurin puuttumiseen ym. Barca ei osannut käyttää huikeaa tasoeroa hyväkseen, jäätyi, ei jäätynyt mutta maaleja ei silti tullut tarpeeksi.
Chelsea, jäätävällä prosentilla paikoista maalit, loppuaika puolutettiin, mun mielestä tuurilla jatkoon koska Barca ei paikoistaan tehnyt ja itse teki noin 50%osumatarkkuudella maalinsa.

Sitten Madridin pelit. uskoisin että jopa täälläkin palstalla noin 50% yllättyi kuinka kovaa Bayern laittoi kampoihin ja 75% yllättyi siitä että Bayern otti Santiago bernabeulla ohjakset haltuun ja vei peliä. Kovia väitteitä Barcan mieheltä, mun pitää silti sanoa että itse en yllättynyt tästä, olen Barcan miehenä käynyt läpi Chelsea ja Inter helvetin yhdistettynä nyt Real helvettiin. kaiken takana on Mourinho, loistava taktiikko, puolustuspelin kuningas. Tällä kertaa vaan Mourinhon ei olisi pitänyt lähteä liikaa puolustelemaan, molemmissa peleissä Madridilla oli langat käsissä ja tuolla pelaajamateriaalilla sekä Madridin historialla Moun olisi pitänyt ymmärtää antaa miesten pelata eikä jäädyttää, varsinkin Bernabeun peli, halutessaan peli olisi voitu tappaa ekalla puoliajalla mutta sit ruvettiin puolustamaan. Varovaisesti yritän sanoa että mun mielstä Mourinho ei anna joukkueen pelata kovissa paikoissa samaa peliä kun ei niin kovissa matseissa. Kovissa peleissä pelataan ns %futista eli luotetaan todennäköisyyteen, ei omaan peliin. Toki tässä on barca miehen katkeraa Mou tilitystä mukana mutta väitän että Real olisi voinut lyödä halutessaan luun kurkkuun Bayernilta koska tahansa, jos olisi antanut pelaajien pelata vahvuuksillaan nykyajan hyölkkäävää futista.
Toki näytöt Moulla kiistattomat, mestaruuksia tullut monessa eri joukkueessa mutta tyyli ollut myös aina sama.

Takaisin itse kysymykseen, mikä meni väärin ettei klassikko toteutunut, vastaus on ottelukaavion.
Minä uskon että Barca olisi tiputtanut Bayernin, bayern ei olisi lähtenyt puolustamaan kuten Chelsea, eikä se olisi sitä edes yrittänyt mutta Barca olisi ottanut pelin haltuun ja löytänyt barcan pelisysteemin elintärkeän tilan ja tehnyt maaleja.
real- Chelsea, en usko että Chelsealla olisi ollut mitään mahdollisuuksia, Chelsea olisi puolustanut samoin kun Barcaakin vastaan, bussilla. mutta Real olisi iskenyt erikoistilanteista ja uskon että Real olisi myös puhkonut paremmin Chelsean, tehnyt reikäjuustoa puolustuksesta. Ronaldo, Benzema olisivat fyysisempinä kuin messi ja Alexis tehnyt tuhojaan.
Eli vastustajat toisinpäin, nyt oltaisiin finaalissa vastakkain, kehuttaisiin kilpaa Messiä ja Ronaldoa kaivettaisiin poteroita, mutta tällaista tämä on, Moun sanoin parempi hävisi.
P.S. Mikäli Barca hoitaa pepille läksiäisiksi Copa del Reyn niin kausi alkaa taas syksyllä tuplaklassikolla, mestari vs cup mestari.
Eikä tarvitse ristiinnaulita mua, te ootte sentään mestareita, toistan nyt vielä fraasin Barca cabron, saluda el campeon:)
tämä oli vaan 1 näkökulma ja jokaisella on omanlaisensa.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #113 : 27.04.2012, 21.25.18 »
Ihan hyvin pohdiskeltu, itsekin olen pitkälti samoilla linjoilla. Klassikko verotti molempia joukkueita rajusti, varsinkin Realia. Bayernin pelaajat juoksivat melkein tuplat Realin jätkiin verrattua..

Nyt, kun sarjamestaruus on käytännössä ratkaistu olisi ollut upea finaali puolueettoman katsojan silmin, jos molemmat joukkueet olisivat parinsa selvittäneet. Itse olsin kuitenkin nähnyt mieluummin Real - Chelsea finaalin  ;)

I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Raul_7

« Vastaus #114 : 28.04.2012, 00.05.28 »
Nyt kun kerran real ei ole finaalissa toivon että chelsea voittaa
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #115 : 28.04.2012, 00.06.52 »
^Sama!
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Rootface

« Vastaus #116 : 28.04.2012, 09.54.18 »
Ehdottomasti olen Bayernin puolella finaalissa. Pelaavat viihdyttävää jalkapalloa.
Luulen, että Chelsealla ei ole paljon sanottavaa finaalissa - sen verran monta avauksen pelaajaa puuttuu mm. Terry, Ivanovic, Ramirez..
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Redondo

• Vieras
« Vastaus #117 : 20.05.2012, 10.51.07 »
Chelsea  :peukku_ylos:

Jotenkin hienoa, että nämä sieltä Mourinhon ensimmäisestä vuodesta saakka "isokorvaista" jahdanneet Cech, Terry, Lampard, Ferreira ja Drogba saivat viimein palkintonsa. Eiväthän herrojen, varsinkaan Terryn ja Drogban, teot aina mitään hirveän sympaattisia ole olleet, mutta tuon sitkeyden takia täytyy tätä mestaruutta arvostaa.  :peukku_ylos:

Uefalle (vai FA:lle) risuja siitä, että Chelsean mestaruuden takia Spurs joutuu luopumaan UCL-paikasta. Aivan naurettavaa, että hienoilla esityksillä saavutettu UCL-paikka menetetään Chelsean euromenestyksen vuoksi. Pool pääsi aikoinaan UCL-mestaruuden jälkeen viidentenä seurana Englannista UCL:lään, mutta Spurs kokee näemmä oikeusmurhan.

Toisaalta tämä tarkoittaa, että Bale, Modricit ja kumppanit saattavat katsella uutta seuraa, jossa UCL:ää saa pelata myös ensi kaudella  ;)

Totuuden torvi

« Vastaus #118 : 20.05.2012, 11.47.32 »
USkottava se on, jalkapallojumalia ei ole olemassa, Italialainen catenaggio, tuo futiksen kirosana tuli taas ja osoitti että peliä ei kannata yrittää voittaa pelaamalla, kyllä niin paljon ärsyttää..

kinde81

« Vastaus #119 : 20.05.2012, 17.02.24 »
Chelssea odotti 300 minuuttia kuolemaa,mutta jalkapallojumalat palkitsivat heidät mestaruudella,oksettavaa.