Kirjoittaja Aihe: UCL 2011-2012  (Luettu 30637 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marttiina

  • Viestejä: 27
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #80 : 22.04.2012, 20.19.32 »
http://www.youtube.com/watch?v=DU1CjncQ9mM

Zidane promo-videolla Bayern-ottelua varten. Kylmät väreet... :peukku_ylos:

Just olin tulossa linkittämään samaa. Ai että  :sydän:

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #81 : 23.04.2012, 11.03.28 »
HUi perkele kun on upea video!! Ja juuri näin.. voitto tulee varmasti!

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #82 : 24.04.2012, 14.49.20 »
Tänään silmät seuraavat tiiviisti tuota Yleltä tulevaa Chelsea vs. Barcelona peliä. Saa nähdä onnistuvatko lontoolaiset lunastamaan paikkansa finaalissa. Ainakin itsellä on vahva usko, että Chelsea saa aikaan sen yhden vierasmaalin, jolloin otteluparin voitto on lähellä, koska tuskin tämän hetkinen, alavireinen Barca onnistuu kolmea maalia tiiviisti puolustavaa Chelsea vastaan tekemään.
Eli mielenkiinnolla seuraan illan peliä, vaikkakin ajukset haahuilevat kieltämättä jo huomisessa ;D

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #83 : 24.04.2012, 22.10.21 »
Ei oo ollu toppareilla helppoa so far, ensin Cahill teloo takareitensä ja joutuu arpomisen jälkeen ulos ja sitten Valdes lanaa Piquen perus niskaan kohdistuneella perstaklauksella -> Pique instana nurmenpintaan kattelemaan tähtiä. Siellä on vielä ruumiita kentällä jos tähän malliin jatkuu.

Toki yhden takareiden voi paskoa jos Eva Carneiro saadaan ruudulle  :laugh:
Madridista since -98

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #84 : 24.04.2012, 22.24.25 »
FC UEFA!  :keskari:

Tuollaista pikku kopauttelua on pelit täynnä. Jos tuomari haluaa niistä napista niin nosta keltainen. Mutta koska kentällä on isot pahat enklismannit ja symppis Barca :sydän:, niin tietäähän miten siinä käy.

Ihme kun ei pilkkua antanut..
« Viimeksi muokattu: 24.04.2012, 22.29.57 kirjoittanut Heinämies »
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #85 : 24.04.2012, 22.37.13 »
Ja Ramires suorastaan Gutimainen nosto Valdesin yli ja taas kataloonit jahtaa maalia  :peukku_ylos:

Terryn punasesta; täysin selvä tuomio, ei voi käsittää miten voi maa&seurajoukkuekapteenilta CL-välierässä napsahtaa kuuppa aivan totaalisesti  ???
Madridista since -98

Totuuden torvi

  • Viestejä: 135
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #86 : 24.04.2012, 22.39.59 »
Pakko oli tulla kommentoimaan myös tilannetta.
Pelin ulkopuolella vastustajan tahallinen polvella potkaisu takaapäin, niin selkeä punainen kuin olla voi ja joutaisi saada pelikieltoa päälle.
Pikku koppaisu, samalla ajatusmallilla voitko siis esim lyödä pelaajaa nyrkillä päähän mutta et lennä ulos jos et lyö täysillä?

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #87 : 24.04.2012, 22.51.02 »
Olihan tuo punaisen paikka. Ramiresin maali onneksi toi vielä hieman jännitystä otteluun :peukku_ylos:.

mamut

  • Viestejä: 76
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #88 : 24.04.2012, 22.58.40 »
Huhhuh mistä paikasta Messi ei saanut maalia. Tuosta jos ois maalin tehny nii finaalipaikka ois ollu aika varma.

Petriensio

  • Viestejä: 273
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #89 : 24.04.2012, 23.24.02 »
Realin kannattas hommaa viel yks vasen pakki :D Didier Drogba :D

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #90 : 24.04.2012, 23.35.55 »
CHELSSI FINAALIIN! :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi: :traktori:
32

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #91 : 24.04.2012, 23.38.21 »
Yksi kaikkien aikojen otteluista? :D Yksinkertaisesti sairasta.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #92 : 24.04.2012, 23.41.16 »
El Nino naulaa homman ja Chelsea ensimmäisenä joukkueena Munchenin finaalimatsiin  :tuoppi: :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #93 : 24.04.2012, 23.42.25 »
Nyt oli yksi kaikkien aikojen bussin parkkeerauksista. Jose ei ole mitään verrattuna Di Matteon bussiin  :D

Aivan huikeaa. Uskomattoman nöyrää duunia Chelsean kavereilta. Jotenkin tuntuu oikeudenmukaiselta, että Chelsea sai hyvityksen sille kahden vuoden takaiselle.

mamut

  • Viestejä: 76
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #94 : 24.04.2012, 23.44.42 »
El Nino naulaa homman ja Chelsea ensimmäisenä joukkueena Munchenin finaalimatsiin  :tuoppi: :tuoppi:

Huippua että just Torres teki ratkaisevan maalin, sen verran vähän mies maaleja tehnyt Chelseassa.

 :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #95 : 24.04.2012, 23.44.53 »
Lehtola AIVAN RIKKI studiossa  ;D Kyllä on mukava kattoa
Madridista since -98

kinde81

  • Viestejä: 149
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #96 : 24.04.2012, 23.52.13 »
Hahaa kaikkien hehkuttamalle barcalle jäi vaan luu käteen koko hommasta,todennäkösesti sössivät vielä cupin finaalinki.mahtaa kataloniassa olla aika surullista.

  • Viestejä: 648
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #97 : 24.04.2012, 23.55.38 »
Chelsea teki vajaalla 2 maalia ja päästi vain yhden. Enpä olisi uskonut että B kyykkää juuri näissä tärkeissä "pokaaliotteluissa", saldona 1 tasapeli ja 2 tappiota.

Mutta, löytääkö Real Madrid vielä yhden vaihteen peliinsä? Raskas viikko takana ja vielä pitäisi jaksaa. Huhhuh, jännää on, ei voi mitään.

Kyllä minä luotan että tämä klaarataan.

marttiina

  • Viestejä: 27
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #98 : 24.04.2012, 23.57.13 »
Ai että, saivatpahan ylen asiantuntijatki vähän maistaa omaa lääkettään ku aina niin barcaa ylistävät  :D

Oon kyllä mielissään Torresin puolesta, tuo maali tekee sille niin hyvää. Mutta paha silti meijän kannalta, ku finaalissa kohdataan.

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #99 : 24.04.2012, 23.58.26 »
Onko nyt siis niin, että Chelsealta puuttuu finaalista Terry, Ivanovic, Ramires ja Meireles? Aika kovia ovat nimet...