Chelsea teki vajaalla 2 maalia ja päästi vain yhden. Enpä olisi uskonut että B kyykkää juuri näissä tärkeissä "pokaaliotteluissa", saldona 1 tasapeli ja 2 tappiota.
Mutta, löytääkö Real Madrid vielä yhden vaihteen peliinsä? Raskas viikko takana ja vielä pitäisi jaksaa. Huhhuh, jännää on, ei voi mitään.
Kyllä minä luotan että tämä klaarataan.