RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Juhana - 25.08.2005, 18.16.51
-
Ensimmäinen kierros pelataan 31. elokuuta. Sitä ennen karsintakierroksen toiset ottelut sunnuntaina.
-
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee
-
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee
Kyllähän muitakin pahoja joukkueita löytyy, esmes Valencia. Tuskin tulee kuin vasta loppupäässä nämä kovimmat.
-
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee
Kyllähän muitakin pahoja joukkueita löytyy, esmes Valencia. Tuskin tulee kuin vasta loppupäässä nämä kovimmat.
En usko että Valencia pärjää. Viime kaudella Valencia oli surkea, kun Benitez lähti ja Ranieri tuli tilalle. Valencian kannattas vaihtaa valmentajaa
-
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee
Kyllähän muitakin pahoja joukkueita löytyy, esmes Valencia. Tuskin tulee kuin vasta loppupäässä nämä kovimmat.
En usko että Valencia pärjää. Viime kaudella Valencia oli surkea, kun Benitez lähti ja Ranieri tuli tilalle. Valencian kannattas vaihtaa valmentajaa
Uskon että valencia löytyy kauden päätyttyä kolmen kärjestä liigassa. Joukkue on uudistunut viimekaudesta järkevään suuntaan. Ei ole todellakaan helppo nakki...
-
Tätäkin ylös..
Eli seuraavan kierroksen pelit pelataan 4. ja 11. tammikuuta otteluparit ovat seuraavat:
Villarreal - Valencia
Celta - Betis
Getafe - Espanyol
Deportivo de la Coruña - Osasuna
Cádiz - Sevilla
Athletic Club - Real Madrid
Zamora - Barcelona
Atlético de Madrid - Zaragoza
-
Tätäkin ylös..
Eli seuraavan kierroksen pelit pelataan 4. ja 11. tammikuuta otteluparit ovat seuraavat:
Villarreal - Valencia
Celta - Betis
Getafe - Espanyol
Deportivo de la Coruña - Osasuna
Cádiz - Sevilla
Athletic Club - Real Madrid
Zamora - Barcelona
Atlético de Madrid - Zaragoza
Toivon voittoa Villarealille,Betikselle,Espanyolille,Deportivolle,Cádizelle,Realille ;) ,Zamoralle ;) ja toiselle Madridin seuralle :peukku_ylos: Kyllä sää Barca kovaa kyytii ;) Unelma finaali ois BETIS - REAL MADRID minust .
-
Alkaa jo olla aika nostella tätä otsikkoa ylös...
Edessä on siis neljännesvälierät ja uuden, rehellisesti sanoen aika sekavan systeemin mukaan nyt myös loput Primeran suuret seurat ovat mukana Copa del Reyssä. Real Madridin vuosi 2006 alkaakin neljäntenä päivänä San Mamésilla, kun vastassa on vanha ja klassinen vihollinen, Athletic Bilbao. Liigassa syksyllä Madrid voitti nykyisen Javier Clementen miehistön 3-1. Viime kaudella liigassa San Mamésilla Athletic voitti 2-1.
Real Madrid ei ole kansallisilla cup-voitoilla paljoakaan juhlinut viime kausina; viimeksi kuninkaan pokaali löysi tiensä Bernabéulle vuonna '93. Toissa kaudella voitto oli lähellä, mutta Barcelonan Olympiastadionilla pelattu finaali kääntyi lopulta Real Zaragozalle jatkoajalla 3-2, kun varsinainen peliaika oli päättynyt tasan 2-2.
Viime kaudella Madridin jatkosta pudotti Segundassa tämänkin kauden pelaava Real Valladolid - yhteislukemat olivat 1-1, mutta vierasmaali riitti takaamaan jatkoonmenon raitapaidoille.
-
Sanoisin, että Copa del Rey on se mahdollisin pokaali tälle joukkueelle tällä kaudella.. Toisaalta toivon, että näihin peleihin laitettaisiin hieman nuorempi joukkue pelaamaan eli omia junnuja ainakin toiseen peliin.. vai onko vain yksi peli?
-
3.1.
20:30 Zamora Club de Fútbol - Fútbol Club Barcelona
22:00 Athletic Club - Real Madrid Club de Fútbol
4.1
20:00 Real Club Celta de Vigo SAD - Real Betis Balompié SAD
20:00 Real Club Deportivo de La Coruña SAD - Club Atlético Osasuna
20:00 Cádiz Club de Fútbol SAD - Sevilla Fútbol Club SAD
20:45 Villarreal Club de Fútbol SAD - Valencia Club de Fútbol SAD
21:00 Club Atlético de Madrid SAD - Real Zaragoza SAD
21:45 Getafe Club de Fútbol SAD - R.C.D. Espanyol de Barcelona SAD
Ja toiset osaottelut pelataan myös, mutta tarkkoja päiviä ei ole vielä päätetty, noin viikon päästä ensimmäisistä kuitenkin.
-
Mielestäni on kaksi peliä niinkun ennenkin. Itse olen samaa mieltä, että jos eka peli voitetaan +3-0 niin junnut toiseen peliin :peukku_ylos:
-
Mielestäni on kaksi peliä niinkun ennenkin. Itse olen samaa mieltä, että jos eka peli voitetaan +3-0 niin junnut toiseen peliin :peukku_ylos:
Kannattaisi lähteä liikkeelle siitä, että voittaavat otteluparin. Athletic Bilbaon kanssa tuskin kovinkaan helppoa tulee, vaikka seura vähän konttaakin, mutta niin tekee Real Madridkin.
-
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee
Ai yhtä helppoa kuin Osasunaa tai Racingia vastaan?
-
Ai yhtä helppoa kuin Osasunaa tai Racingia vastaan?
:'(
-
www.soccer-spain.com/ssdocs/archive2005/lacopa/lacopa.html
Siinä infoa Copa del Reystä..
-
Huomenna pelataan kaksi peliä eli Zamora Club de Fútbol - Fútbol Club Barcelona
Athletic Club - Real Madrid Club de Fútbol
Toi peli olis aika pakko voittaa nimittäin tulee vaikeeta jos toi hävitään, toivotaan Realille parasta :peukku_ylos:
-
(http://www.realmadrid.com/addon/img/1eb366convocatoria288p.jpg)
Siinäpä siis pelaajalista otteluun. Ja oikean rivin ylin nimi on J.Garcia, eikä P.Garcia joka on pelikiellon takia sivussa. Tuosta listasta putoaa vielä ennen peliä kaksi pelaaja pois, koska penkillä saa olla vain viisi vaihtomiestä. Ja kuulemma Soldadon paikka avauksessa lienee varma :peukku_ylos:
-
GRAVESEN KENTÄLLE ! :) Nytkös sitten pelataan yhdellä pivotteella? Vai onko Grava aloituksessa?
-
Tänään on sitten illalla vaikea vierasottelu San Mamesilla tiedossa, josta tasurikin olisi viime aikaisten esitysten valossa ihan hyvä tulos. Vastassa oleva Atletic Bilbao on todellinen "cup joukkue", siitä todisteena 23 Copa del Reyn voittoa(vertaa esim. Real Madrid 17). Olisi todella hienoa saada vuosi alkuun heti hienolla voitolla, ja siihen tietysti myös uskotaan..
Ja Gravesenin luulisi pääsevän avaukseen, kun Ramos Helgueran ollessa poissa siirretään kaiken järjen mukaan takaisin toppariksi. Ja itse toivoisin Balboaa avaukseen, koska mies on ollut aivan loistava niissä otteluissa missä on kentälle päässyt. Soldado on siis ymmärtääkseni varmasti avauksessa.
-
Real Madridin sivujen mukaan Soldado aloittaa tänään kärjessä toppareina on Mejia ja Ramos pivoteina pelaa Gravesen ja Beckham Bravo korvaa R.Carlosin ja Salgado jatkaa omalla paikallaan.Robinho pelaa Beckhamin normaali paikalla eli keskikentän oikeassa laidassa Baptista pelaa keskellä keskikenttää ja Guti pelaa vasemmassa laidassa, näin siis uutisoi Realmadridin viralliset sivut mutta virheellisiä kokoonpanojahan he ennakkoon yleensä laittavat mutta ajattelin laittaa nämä tänne silti ;)
-
Real Madridin sivujen mukaan Soldado aloittaa tänään kärjessä toppareina on Mejia ja Ramos pivoteina pelaa Gravesen ja Beckham Bravo korvaa R.Carlosin ja Salgado jatkaa omalla paikallaan.Robinho pelaa Beckhamin normaali paikalla eli keskikentän oikeassa laidassa Baptista pelaa keskellä keskikenttää ja Guti pelaa vasemmassa laidassa, näin siis uutisoi Realmadridin viralliset sivut mutta virheellisiä kokoonpanojahan he ennakkoon yleensä laittavat mutta ajattelin laittaa nämä tänne silti ;)
Jos oletetaan, että noilla pelaajilla mennään, niin luulisin paperilla olevankin enemmän tälläinen:
Mejia Ramos
Salgado Bravo
Gravesen Guti
Beckham Baptista Robinho
Soldado
Ja myös toivon olevan tuollainen, ei kiitos enää Beckhamia pivoteksi..
-
JES. Grava on kentällä nyt sitten pitää näyttää TOD. hyvä peli jos avauksee meinaa päästä jatkossakin. :(
Becksiä ei kiitos pivotteeksi ja onko kukaan lukenut jos oltaisii siiretty 2 kärkeen? (sori tos et jauhan 2 kärki suunnitelmaani joka viestis, mut siihen on syynsä), eli siis Baptista toiseks kärjeks.
Soldado on siis avauksessa :peukku_ylos: Itse siirtäisin Gutin hyväksi vaihtomieheksi ja jos pelataan double- pivotteella niin De la Red toiseksi ( jos hän edes joukkueessa nyt on ??? )
Nyt toivoisin onnistumista myös Meijalle ja Ramosille(melkein varma jo onnistuminen jo ;D ) Kun ei enää jaksa katella Helgueraa ja Pavonia kun ei puolustushomma kulje hirveän hyvin niillä kahdella :(
-
Ihmettelin kanssa että minkä takia Beckham oli laitettu pivoten rooliin :o Mutta nuo RealMadrid.comin kokoonpanot eivä t ole kovin luotettavia ;)
-
Cicinhon siirtoa ei ole saatu vielä rekisteröityä Brasilian jalkapalloliiton lomien takia, joten mies ei pelaa tänään.
-
Kyllä kertoo jotain seuran tämän hetkisestä tilasta, että tänään kentälle heitetään viides toppari tällä kaudella. Kyllä huippuseuroilla yleensä on sama topparipari läpi kauden ja joku nuori korvaamassa pelikieltoja ja loukkaantumisia.
Toivottavasti tänään tulee onnistumisia koko porukalle, niin huomenna voidaan ottaa Cassanoa vastaa iloisin mielin. :peukku_ylos:
-
Jes Zamora johtaa Barcaa Zamoralle iso :tuoppi: :tuoppi: :pallo:
-
Barca tasoitti Barcelonan maalintekijä oli G.v. Bronckhorst, enää ei kyl Zamoran pidä kuin voittaa nimittäis eikös täällä ole vierasmaali systeemiä ??? Jos on niin pelin päätyttyessä tasan Barcalla on jo pieni etumatka selvästi huonompaa vastustajaa vastaan- toisin ei oo pelattu ku eka erä.
-
Barca tasoitti Barcelonan maalintekijä oli G.v. Bronckhorst, enää ei kyl Zamoran pidä kuin voittaa nimittäis eikös täällä ole vierasmaali systeemiä ??? Jos on niin pelin päätyttyessä tasan Barcalla on jo pieni etumatka selvästi huonompaa vastustajaa vastaan- toisin ei oo pelattu ku eka erä.
Menee vähän off-topikiks mutta minkä takia kaikki sanoo puoliaikaa eräks :D?? Anteeksi off-topikista mutta oli pakko kysyä :D
-
No olen vaa tottun sanoo noin. Muistuta ihmeessä noista, kun haluan päästä tosta tavasta sanoa noin ku alkaa muistuttaa jääkiekkoa :( :-*
-
Jahaas siellä on Guti ottanut taas ensimmäisen kortin (dangerous action) ennen kuin on 15 min pelattu. Ei kapteenin arvolle sopivaa touhua. Luupää :keskari:
-
Gol de Beckham (0-1)! :) Hienoa!
-
;D Ei jumalauta, ihq becksi on saanu pallon maaliin :peukku_ylos: :tuoppi:
-
becks <3 :peukku_ylos:
-
FT 0-1. Loistava päivä, loistava aloitus vuodelle :peukku_ylos:
-
http://s29.yousendit.com/d.aspx?id=3N0O3MEBO1L0A1J0ZTM809M8LB
Beckhamin maali. Hieno tilanteen rakentelu Gutilta ja Robinholta :peukku_ylos:
-
Beck jyrää IhQd44 ;D ;D !!
-
Näköjään Becksistä joskus jotakin hyötyäkin ihq Becksille :tuoppi: ;D
-
Beckhamille maalista :peukku_ylos: En peliä nähnyt niin joku voisi kertoa kuinka muut pelasivat...Gravesen? Soldado? Mejia?
-
Beckhamille maalista :peukku_ylos: En peliä nähnyt niin joku voisi kertoa kuinka muut pelasivat...Gravesen? Soldado? Mejia?
Ensinnäkin näin vain 2. jakson.. Peli oli ajoittain aivan hirveää.. Ainoa mikä onnistui välillä oli pelinrakentelu, mutta viimeinen syötty tai veto epäonnistui.. Gravesen pelasi ihan hyvin kun ajatellaan, että miehen pelituntuma on melko vähäinen.. On kyllä niin paljon parempi pivote kuin Garcia. Soldadosta en osaa sanoa, koska hänet vaihdettiin melko nopeasti pois. ZZ korvasi hänet.. Mejia ja Ramos akseli ei toimut laisinkaan, heillä oli kauhea hätä ja paniikki ratkaisuja nähtiin.. Samoin R. Bravoa vietiin kuin metrin mittaa.. Kokonaisuudessaan puolustus pelasi surkeasti.. Minä peluuttaisin Ramosta pivotena, minusta hän sopii siihen paremmin..
Becksin keskitykset eivät onnistuneet varmaan kertaakaan, mutta parista kulmapotkusta saatiin hyvä tilanne..Robinho väläytteli pariin otteeseen ja syötti maalin.. Guti kävi jälleen kuumana, mutta oli minusta Realin paras eilen.. Baptistalla oli pari paikkaa, mutta ei pystynyt hyödyntämään niitä..
On tulossa hikinen peli Villarealia vastaan.. Eilen Bilbaolla oli tilanteita yllinkyllin, mutta ruuti oli märkää.. Ainiin Woody tuli myös kentälle 15min ennen loppua..
-
Woodylle suuri :peukku_ylos: . Eikös nyt Ramos ihan hyvin tehtäviänsä hoitanut. Oli kyl joskus aika väärässä paikassa, mutta ei ollut kuitenkaan semmonen pujottelukeppi niiku Pavon ja Helguera.
-
Woodylle suuri :peukku_ylos: . Eikös nyt Ramos ihan hyvin tehtäviänsä hoitanut. Oli kyl joskus aika väärässä paikassa, mutta ei ollut kuitenkaan semmonen pujottelukeppi niiku Pavon ja Helguera.
Ramos on ehkä liian heiveröinen koviin kaksinkamppailuihin.. Woody ja Ramos voisivat muodostaa loistavan kaksikon.. Woody hoitaa tilanteet voimalla ja Ramos taidolla ;D
-
Toisinsanoen Woody hoitaa ku Englantilainen ja Ramos ku Espanjalainen ;)
-
http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7719
Cassano pelaa joitakin minuutteja Bilbaota vastaan.. :peukku_ylos:
Ketkäs ovat ainakin pois tuosta ottelusta?
-
Ronaldo, Raul ainakin muista en ole varma.
-
Uskon, että Soldado tulee pelamaan Bilbaota vastaan alotuksessa, tai ainakin toivon niin.. Viime pelissä Bilbaossa saatiin tehtyä tärkeä vierasmaali Beckhamin toimesta.. Mikäli Real lähtee melkein samalla kokoonpanolla kuin Villarealia vastaan tulos on luultavasti hyvä.. Ehkä penkittäisin Gutia.. Mutta minä lähtisin tälläisellä..
Casillas
Cicinho Woodgate Ramos R. Carlos
Gravesen
Balboa/Becks Zidane
Cassano
Soldado Baptista
jotain tälläistä.. Balboa voipi olla vielä loukkaantunut, Zidanekin ehkä huilii..
-
Missäs Robinho on ? Becksin normi paikalle Balboa, Balboalle näytön paikka ja "kehäraakki" vaihtopenkille.
-
Niin ja Balboalle vain peliaikaa jos on pelikunnossa ;)
-
Missäs Robinho on ? Becksin normi paikalle Balboa, Balboalle näytön paikka ja "kehäraakki" vaihtopenkille.
Robinho penkille ja sieltä kentälle kun on pelattu noin 65 min.. :)
-
Missäs Robinho on ? Becksin normi paikalle Balboa, Balboalle näytön paikka ja "kehäraakki" vaihtopenkille.
Robinho penkille ja sieltä kentälle kun on pelattu noin 65 min.. :)
Ahaa ;) :D.Itse veikkaan että Graveseen ikävä kyllä penkitetään ja tätä unelmapivote P.Garciaa peluutetaan hänen paikallaan.Hyökkäyksestä ja puolustuksesta samaa mieltä Salgado Cicinhon tilalle ja Cicinho kentälle n.56min kohdalla ;D
-
11/01/2006
20:00 Betis Celta
Manuel Ruiz de Lopera
11/01/2006
20:00 Osasuna Deportivo
Reyno de Navarra
11/01/2006
20:00 Sevilla Cádiz
Ramón Sánchez Pizjuán
11/01/2006
21:30 Barcelona Zamora
Camp Nou
11/01/2006
21:45 Valencia Villarreal
Mestalla
11/01/2006
22:00 Espanyol Getafe
Olímpic de Montjuïc Lluís Companys
12/01/2006
21:00 R. Madrid Athletic
Santiago Bernabéu
18/01/2006
21:00 Zaragoza At. Madrid
La Romareda
-------------------------------------------------------------
Cassano ei tee debyyttiä, koska häntä ei nimetty tuon ottelun pelaajalistaan. Kaipa miehen katsottiin vielä olevan liian huonossa kunnossa. Myös Roberto Carlos, Pavon ja Woodgate ovat sivussa torstain ottelusta. Pablo Garciakaan ei vielä ole toipunut tuosta lihaksen ylikuormittumasta, jotta pysyisi pelaamaan.
(http://www.realmadrid.com/addon/img/a807a6convocatoria288p.jpg)
Eli 17 pelaajaa on mukana, joista yksi tippuu vielä pois varsinaisesta kokoonpanosta.
-
Hianoa! Garcia poissa joten toivottavasti Graveseen aloittaa pivotena :peukku_ylos:
-
Hianoa! Garcia poissa joten toivottavasti Graveseen aloittaa pivotena :peukku_ylos:
Mikäli Grava ei pelaa, siirto Manuun on varmistunut tai tulee varmistumaan.. Itse toivon Juradon "depyyttiä"..
-
Hianoa! Garcia poissa joten toivottavasti Graveseen aloittaa pivotena :peukku_ylos:
Mikäli Grava ei pelaa, siirto Manuun on varmistunut tai tulee varmistumaan.. Itse toivon Juradon "depyyttiä"..
Katos Juradokin joukkueessa en kiinnittänyt huomioo siihen, itekkin toivon että Jurado pelaa jossain vaiheessa peliä :peukku_ylos: ;)
-
Real Madrid: Diego López; Salgado, Ramos, Mejía, Raúl Bravo; Beckham, Gravesen, Guti, Robinho; Baptista y Soldado.
Athlétic de Bilbao: Lafuente, Expósito, Endika, Tiko, Lacruz, Iraola, Orbaiz, Gurpegui, Aduriz, Amorrebieta, Dañobeitia.
Diogo jätettiin pois kokoonpanosta, eli vaihdossa ovat Casillas, Zidane, Helguera, Cicinho ja Jurado.
Nyt Grave unelmapeli, niin että seurajohto tajuaa pitää miehestä kiinni!!
-
Gravalle tsemppiä :tuoppi: ja itse odotan että Jurado pääsisi kentälle jossain vaiheessa :peukku_ylos:
-
Todellakin kaikki tsemppi Gravesenille! :peukku_ylos:
Mäkin toivoisin kovasti, että Jurado päsisi kentälle. Ja hienoa, että Soldado on avauksessa!
-
Robinho!!!!!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Gooooool de Robinho!!!
(http://www.as.com/futbol/imagenes/capturas/2006/enero/12/2.jpg)
:peukku_ylos:
-
http://files.filefront.com/Madrid_1_0_Bilbaowmv/;4603546;;/fileinfo.html
Hieno seinä ja loistava viimeistely. Mahtavaa :peukku_ylos: :pallo:
-
http://files.filefront.com/Madrid_1_0_Bilbaowmv/;4603546;;/fileinfo.html
Hieno seinä ja loistava viimeistely. Mahtavaa :peukku_ylos: :pallo:
Robinholta nätti seinä Gutin kanssa. Kiitti linkistä :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Joo, hieno maali ja hienoa että joku viitsii laittaa aina heti kun mahdollista linkin maaliin. :peukku_ylos:
-
Robinho ollut muutenkin aika hyvä. Gravesen käy kuumana, rupesi tönimään Baptistaa.
-
Robinho ollut muutenkin aika hyvä. Gravesen käy kuumana, rupesi tönimään Baptistaa.
Mitä ???
-
Robinho ollut muutenkin aika hyvä. Gravesen käy kuumana, rupesi tönimään Baptistaa.
Mitä ???
Eka ajoi vastustajaa pallon menetyksen jälkeen erittäin törkeästi nilkoille, tuomari vihelsi jonka jälkeen alkoi pieni torikokous jota Baptista tuli rauhoittelemaan niin Grave innostui tönimään, Guti rauhoitti tilanteen ;D
2-0 Ramos
wtf, Ramos tanssi maalin jälkeen vähän sambaa Robinhon kanssa ;D
-
¡¡¡¡¡¡¡GOOOOOOOOOOL DE SERGIO RAMOS!!!!!!!! :peukku_ylos:
Guti rauhoitti tilanteen ;D
Jotenkin tuota on hieman hankala kuvitella... ::) :peukku_ylos:
-
Gravesenin kuumeneminen:
http://files.filefront.com/Gravesen_angrywmv/;4603677;;/fileinfo.html
Ramosin maali:
http://files.filefront.com/Madrid_2_0_Bilbaowmv/;4603797;;/fileinfo.html
Taitomaali ;D
Ja Cicinho muuten tuli Salgadon tilalle 50. minuutilla ::)
Helguera --> Gravesen. Ihan järkevä vaihto, juutti olisi hyvin voinut lentää ulos.
Zidane-->Guti. Tällä hetkellä on vaihtopenkilläkin tarvittavaa laatua :peukku_ylos:
Tämähän näyttää hyvältä. Tämän vuoden puolella pelattu vajaat kolme ottelua, eikä omiin ole mennyt vielä kertaakaan :peukku_ylos:
-
3-0 soldado, nättiä
-
Mistä se Touru saa nää linkit niin nopeesti ???
-
Robinho 4-0, nyt se kaivattu rökäle voitto tuli :peukku_ylos:
-
Mistä se Touru saa nää linkit niin nopeesti ???
Kaikki tämän päivän(ja usein muulloinkin) clipit otin
http://www.soccerpulse.com/
foorumilta. Suosittelen rekisteröitymistä jos esim. uusimmat maalit kiinnostavat(toki löytyy usein muutakin hyödyllistä..).
**
4-0 Robinhoshown päätteeksi :peukku_ylos:
-
Olipa helppo matsi.. <- en olisi uskonut sanovani tuota tällä kaudella.. ;)
Ei tuosta jää nyt muuta kuin hyvä maku suuhun ja tietty jatkopaikka.. Kukaan ei pelannut huonosti, Raul Bravo yllätti minut positiivisesti.. No "Peto" oli ehkä hieman laimea..Bilbao oli todella kesy. Oliko heillä parhaat pelaajat mukana? Yeste ainakin puuttui..
Puolustuksella ei ollut mitään hätään, Ramos- Mejia toimi hyvin.. Myös laitapakit pelasivat hyvin.. Harmittava loukkaantuminen Salgadolle, no korvaaja löytyy ja hänellä varmasti löytyy intoa pelata..
Mitä Gravaan tulee niin en usko, että häntä myydään vielä tällä kaudella.. Hieman kuumana viikinki kävi, mutta hyvin pelasi.. Kun saadaan Cassano seuraavaan peliin mukaan, hyvin menee.. Baptista saa tyytyä olemaan penkkimiehenä..
Tästä on hemmetin hyvä jatkaa.. Sevilla peliä odotellessa.
Koko joukkueelle :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Saisko linkkiä muihinkin maaleihin?
-
Tässä nähtiin kyllä hyvää Realia ällätteitä pelejä lisää niin avot :D
Robinho teki 2maalia se on hyvä ja Soldadolla nyt jokasessa kilpailussa(UCL, copa, liigassa)maali tehtynä.
Onhan se aika tyhmää lähtee joukkuekaveria töniin, olikohan muuten ottelun jälkeenkin Gravlla ja Petolla viälä jotain selvitettävää, meinaan nimittäin jos oli niin Grava varmaan pistetään ulos, no mene ja tiedä ;)
-
Kyllähän se Cicinho on ihan kelpo korvaaja Salgadolle, tietääkö kukaan loukkaantuiko Salgado pahemminkin eilen?
Puolustuslinja oli muuten eilen yllättävän varma, itse en ainakaan ns.hasardisyöttöjä nähnyt ollenkaan ja miksi hommata Colea onhan meillä Bravo, eilinen peli kyllä vakuutti että Bravo on kelpo pelimies. Bravo on 81 syntyny eli vuoden nuorempikin kuin Cole.
Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin , tälläset voitot varmasti kasvataa itseluottamusta.
(http://www.realmadrid.com/addon/img/c68c26288xrobinhoalegria3p.jpg)
-
Puolivälierä parit arvottiin tänään:
BETIS - REAL MADRID
CÁDIZ - ESPANYOL
DEPORTIVO - VALENCIA
BARCELONA - REAL ZARAGOZA / ATLETICO MADRID
-
Kyllähän se Cicinho on ihan kelpo korvaaja Salgadolle, tietääkö kukaan loukkaantuiko Salgado pahemminkin eilen?
Pohkeessa jonkinlainen lihasvamma ja 15 päivää lepoa napsahti. Onneksi korvaajia kyllä löytyy, Diogo ja Cicinho molemmat ovat päteviä.
-
Saisko linkkiä muihinkin maaleihin?
3-0 Soldado:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=SoldadoBilbao.avi
4-0 Robinho
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=RobinhoBilbao_2.avi
----------------------------------
Mulla kesti tosi pitkään ennen kuin noi alkoivat toimia, joten ottakaa ihan rauhassa...
Soldadon maali oli todella hieno :peukku_ylos:
Ja Beckhamilta kaipaisi useammin tuollaisia murtautumisia boksiin :peukku_ylos:
Ja ei tuossa Gravesenin ja Baptistan tilanteessa mitä niin dramaattista ollut. Varmaankin kaikki vaan naureskelevat koko juttua jälkikäteen ja samalla onnittelevat Gravea hyvästä pelistä...
EDIT: TOISET JA NOPEAMMAT LINKIT MAALEIHIN!
3-0:
http://files.filefront.com/Madrid_3_0_Bilbaowmv/;4603901;;/fileinfo.html
4-0:
http://files.filefront.com/Madrid_4_0_Bilbaowmv/;4603924;;/fileinfo.html
Siis ainakin mulla nopeammat..
-
Puolustuslinja oli muuten eilen yllättävän varma, itse en ainakaan ns.hasardisyöttöjä nähnyt ollenkaan ja miksi hommata Colea onhan meillä Bravo, eilinen peli kyllä vakuutti että Bravo on kelpo pelimies. Bravo on 81 syntyny eli vuoden nuorempikin kuin Cole.
En kyllä R. Bravoon luottaisi yhtään.. Viime kauden Juve peli oli osoitus, että miehellä ei kestä päänuppi ns. suurissa otteluissa.. valitettavasti.. Hänhän oli myös liigassa tosi huono.. Eilisessä pelissä Bravon hyökkäykset onnistuivat, mutta moneen ottees oli myöhässä puolustuksesta- jättää liikaa tilaa laitaan..
-
Parempi ja pidempi pätkä tuosta Graven kuumenemisesta:
http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=08AD1AMZO2IW81NL3C3X6F0H9N
Ja samoilla linjoilla olen The Future=Robinho:n kanssa tuosta Bravon tilanteesta. Vaikka mies pystyy yksittäisen ottelun hyvin pelaamaankin, niin pitkässä juoksussa mies ei ole tarpeeksi hyvä, kun joukkueen pitäisi taistella mestaruuksista muiden huippujoukkueiden kanssa.
-
No toihan on perus -Gravesenia ;), eiköhän toi kuitata pukuhuoneessa ihan vaan huumorilla. Tosi hyvä muuten että miestä ei myydä, ainakaan viimeisten huhujen mukaan :peukku_ylos:
-
No toihan on perus -Gravesenia ;), eiköhän toi kuitata pukuhuoneessa ihan vaan huumorilla. Tosi hyvä muuten että miestä ei myydä, ainakaan viimeisten huhujen mukaan :peukku_ylos:
On kyllä sekalaista :D toisessa ketjussa mies on lähtemässä toisessa ei :D Olis kyllä aika hyvä että toi kuitataan kopissa huumorilla ei tee nimittäin hyvää joukkueen ilmapiirille.
-
Itse kyllä veikkaan, että Deportivo ja Valencia ovat todella vahvoilla tämän kauden Copa del Reyssä, koska heillä ei nyt europelejä ole ja molemmilla on laadukas materiaali, joten heillä riittää parhaiten virtaa pelaamaan Copa del Reytä.
-
Huomenna siis Cupin ottelu Betisiä vastaan...
Marcan antama kokoonpano: Diego López, Casillas, Cicinho, Raúl Bravo, Mejía, Sergio Ramos, Helguera, Diogo, Gravesen, Guti, Beckham, Robinho, Zidane, Baptista, Soldado y Cassano.
Cassanoa sitten odotellaan vaihdosta, voisi kokeilla myös kahdella kärjellä ja yhdellä pivotella, jolloin Soldadokin pääsisi kentälle...
Tässä minun veikkaukseni aloituksesta....
Cicinho Helguera Ramos Raul Bravo
Gravesen Guti
Beckham Robinho
Zizou
Baptista
-
Cicinho Helguera Ramos Raul Bravo
Gravesen Guti
Beckham Robinho
Zizou
Baptista
Itse laittaisin Baptistan vasemmalle ZZ:n viereen ja Cassano tai Sodado avaukseen.
-
Avaus illan peliin.
Diego López; Cicinho, Sergio Ramos, Helguera, Raúl Bravo; Gravesen, Guti, Diogo, Robinho; Baptista y Soldado.
-
Moneltas se peli pelataan ::)
-
Moneltas se peli pelataan ::)
22.30 Suomen aikaa
-
Onko Cassano penkillä? Vai onko laitettu olenkaan kokoonpanoon ???
-
Cassano löytyy kyllä pelaajalistasta, mutta miksi Casillas on poissa? Johtuuko niistä 2 pienestä virheestä Sevilla pelissä?
-
Cassano löytyy kyllä pelaajalistasta, mutta miksi Casillas on poissa? Johtuuko niistä 2 pienestä virheestä Sevilla pelissä?
No ei takuulla johdu.. Pitäähän sitä peluttaa 2. molariakin.. Cup-ottelut on hyviä peluutus paikkoja.. Eivätkä ne olleet kovin pahoja virheitä..
"Marcan antama kokoonpano: Diego López, Casillas, Cicinho, Raúl Bravo, Mejía, Sergio Ramos, Helguera, Diogo, Gravesen, Guti, Beckham, Robinho, Zidane, Baptista, Soldado y Cassano." - Striker
-
Siis ei todellakaan pahoja virheitä, mutta ajattelin vain. Itse olisin kovasti ihmetellyt jos noista virheistä olisi tullut vaihtopenkkipaikka. Kyllä se 2. molarikin on ihan hyvä. Toivon vaan, että ei tule mitään epäonnistumisia :peukku_ylos:
-
Jaa-a nyt pitää Diego Lopezin onnistua, täytyy kyllä sanoo että ei ole täyttä luottoo Lopezille mutta toivotaan että mies pärjää vaikka vähän epäilenkin
-
Jaa-a nyt pitää Diego Lopezin onnistua, täytyy kyllä sanoo että ei ole täyttä luottoo Lopezille mutta toivotaan että mies pärjää vaikka vähän epäilenkin
Kyllä Lopez pelasi myös Bilbao pelit ja hyvin..
Mielenkiintoinen pelaaja Betisin vasemmalla laidalla.. Nimi on Diego Tardelli, pelannut Brasilian poikamaajoukkueissa ja U-21 vuotiaissa.. Tuli Sevillaan tänä talvena..
-
Jaa-a nyt pitää Diego Lopezin onnistua, täytyy kyllä sanoo että ei ole täyttä luottoo Lopezille mutta toivotaan että mies pärjää vaikka vähän epäilenkin
Kyllä Lopez pelasi myös Bilbao pelit ja hyvin..
Mielenkiintoinen pelaaja Betisin vasemmalla laidalla.. Nimi on Diego Tardelli, pelannut Brasilian poikamaajoukkueissa ja U-21 vuotiaissa.. Tuli Sevillaan tänä talvena..
Eikun niin Loepzhan pelaskin niissä Bilbao peleissä nyt vasta tuli mieleen ;D mutta ei mulla sillonkaan 100prossasta luottoo mieheen ollu.
-
Guti jatkaa mihin viime pelissä jäi :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Tuliko maali? Realmadridin otteluseuranta näyttää viälä nolla-nollaa ???
-
Ei tullut maalia. Finale mahtoi tarkoittaa Gutin antamaa zippiä puolustuslinjan taakse, josta Robinho pääsi puskemaan, mutta kevyt hipaisu ohjasi pallon ohi maalin.
Pätkii tuo streami :P
-
Casillas lämmittelemässä ??? Ei kai Diego Lopezilla tullut mitään loukkaantumista tms?
edit: Taisi tulla, sillä Casillas ottaa verkkareita pois. Harmi homma D. Lopezille :-\
-
Joo Fysio kävi äsken Lopezin jutulla :peukku_alas:
-
S.Ramosille keltanen.Toivotaan että Lopez ei loukkaantunut pahasti mutta hyvä että tajusivat ottaa hänet tässä vaiheessa pois :peukku_ylos:
-
Sergio Ramosille keltainen kortti... ja nyt vaihtu maalivahti. Diego Lopez on melko v*ttuuntunut ja ihan ymmärrettävästi. Näytönpaikkoja ei kuitenkaan kauden aikana niin paljoa tule ja nyt kun pääsi avaukseen, niin tulee loukkaantuminen... :-[
-
Mitä nyt ton RealinMadridin otteluseurannan perusteela voi arvioida niin Betis on vissiin hallinnut pelitapahtumia, onko muuten Joaquin ollut hyvä ???
-
Joaquin on/oli Betiksen paras pelaaja, yksi hyvä vaparikin josta pusku ei onnistunut.( En ole varma kenen pukkaus).
Melko tasaista on voisin jopa sanoa, että Real hallitsee. Palloa ainakin pidetään enemmän.
-
Cadiz-Espanyol päätty 0-2.
-
Noh ekan puoliajan perusteella( tai no oikeastaan 25min) peli oli aika tasaista. Grava kävi suht kuumana ja Gutille kyllä suuri :peukku_ylos: . Ramokselta tyhmä kortti, mutta puolustuslinja oli muuten melko kunnossa. Raul Bravo oli hieman vaikeuksissa, mutta oikea laita toimi mielestäni hyvin. Diogolta hienoja nousuja ja Cicinhostakaan ei ole valitettavaa.
Voisko joku muutes kertoa miten se loppu osa siitä puoliajast meni ???
-
Goooooool Cassano :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Goooooool Cassano :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Joo kohtuullisen hyvä alku Cassanolle :D kolme minuuttia kentällä ja maali! Cassanolle :peukku_ylos:
-
Joo kohtuullisen hyvä alku Cassanolle :D kolme minuuttia kentällä ja maali! Cassanolle :peukku_ylos:
Ihan siedettävä debyytti ::) :peukku_ylos:
edit: seurailen nyt tuota Realin omaa livepalvelua ja sen perusteella viimeiset hetket on menty ilmeisesti enemmälti Betisin määrätessä tahtia ja hakiessa tasoitusta...
-
Ja lopputulos 0-1 :peukku_ylos:
Hankala sanoa matsista oikeastaan mitään ihmeempiä, kun ei nähnyt kuin ensimmäisen puoliajan alusta hieman. Nähdyn perusteella tasainen ottelu, luetun perusteella Betis vei lopussa melko vahvasti, mutta Madridin puolustus toimi. Yliaikaa pelattiin peräti 5 minuuttia. Liveseurannan mukaan toinen puoliaika kesti 50:06 :o
Cassanolle :peukku_ylos: :tuoppi:
Diego Lopezille tsemppiä :peukku_ylos:
Tanskalaisten sopcast-osaamiselle :peukku_alas:
-
Hyvä vierasvoitto ja todella tärkeä maali. Kukaan pelaajista ei säväyttänyt minua. Pelistä näkyi sen tärkeys.. Betisille peli oli varmaankin vielä tärkeämpi kuin Realille. heillähän ei ole mitään mahdollisuuksia CL:aan ensi kaudeksi, Uefa Cup paikkakin on tiukilla. Pelaajat kävivät välillä todella kuumina, ei ole mikään uusi juttu tällä kaudella..Realin peli oli paljon huonomman näköistä kuin Sevillaa vastaan johtui varmaankin Zizoun poissaolosta. Baptistalla oli jälleen pari paikka, mutta ei se pallo nyt tunnu menevän sinne verkkoon millään. Pelin loppu oli samanlainen kuin parissa edellisessä pelissä. Vastutaja painoi päälle ja Real Madrid pyrki iskemään vastaiskusta.
Cassano loistava depyytti :peukku_ylos:
Diego Lopez loukkaantuminen, kenestä uusi 2. veska? :peukku_alas:
Gravesen saa pelityylillään minut aina hymyilemään, mahtava persoona :peukku_ylos:
Robinho pitkästä aikaa hieman huonompi peli, pari paikkaa oli tehdä maali :peukku_alas:
Diogo oli minusta Cicinhon kanssa väärinpäin (en ole varma) :peukku_alas:
Tuomari, oli välillä aika paljon oikean linjan hakemista. :peukku_alas:
Joaquin otteissa näkyi vastustaja. Hieman yliyrittämistä. :peukku_alas: :peukku_ylos:
Guti, toinen peli jossa ei käynyt kuumana :peukku_ylos:
Dani ehkä kentän pirtein mies :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Päätin laittaa, jopa pari vastustajaa tuohon listaan.. :)
Nyt on voittoputki päällä.. hyvä lähteä seuraavaan matsiin.. Cassano avaukseen :peukku_ylos:
-
Jos ei Ronaldo pelaa niin ehdottomasti Cassano avaukseen. Mites on muutes Ronaldon jalka nyt?
Tulikos valkoisille muita varoituksia ?
-
Jos ei Ronaldo pelaa niin ehdottomasti Cassano avaukseen. Mites on muutes Ronaldon jalka nyt?
Tulikos valkoisille muita varoituksia ?
Ramosin lisäksi keltasia sai Bravo, Gravesen ja Guti.Ronaldo on nyt ainakin tämän tammikuun vielä poissa joten Cassano avaukseen ens ottelussa ;)
Toivottavasti Cassano jatkais samalla lailla, ettei vaan olisi tällänen yhen ottelun huuma mutta uskon että Cassano esittää hyviä otteita tulevissa otteluissa. Cassano vois tehä hyvää jälkeä Ronaldon kanssa kun Raulkin on vielä n.kuukaden ??? poissa.
-
Diogo oli minusta Cicinhon kanssa väärinpäin (en ole varma) :peukku_alas:
Väärinpäin? No joo. Itsekin olen mieltänyt Diogon enemmän laitapakiksi kuin keskikentän laituriksi. Nythän Cicinho aloitti laitapakkina. Nähdyn alun perusteella näytti, että kaksikko vaihteli paikkoja melko tiiviisti ja olivat usein rakentelemassa tilanteita yhdessä laidalla. Cicinho vaihdettiin Beckhamiin 70. minuutilla, joten Diogo taisi tipahtaa tuossa kohtaa sitten laitapakin paikalle?
Tulikos valkoisille muita varoituksia ?
Varoitukset ottelussa:
"Amonestó a Sergio Ramos (20´), Rivera (44´), Guti (50´), Doblas (65´), Raúl Bravo (71´), Gravesen (77´), Joaquín (84´) y Varela (90´)"
Tulihan noita
-
Kolmen viimeisimmän ottelun Real Madrid on ollut jo aika hyvä; joulun jälkeen joukkueessa on ollut enemmän särmää ja voittamisen mentaliteetti alkaa pitkästä aikaa saada kunnollista otetta. Otteiden parantumista vielä tästedeskin sopii varmasti odottaa...
Cassanon debyytti ei olisi voinut olla paljoakaan parempi. Itseluottamuksen kannalta maali heti ensimmäisessä ottelussa on todella suuri askel eteenpäin niissä asioissa, joita Cassanon odotetaan Madridiin tuovan omalla panoksellaan.
Nyt sitten joukkueella on allaan Copassa jälleen tärkeä vierasmaali ja oma pää pysyi puhtaana.
Andalusialaisseurojen kohtaaminen jatkuu lauantaina, kun liigassa vastaan asettuu Cádiz.
-
Niin, pelit on mennyt hyvin jos lasketaan cupin ja liigan ottelut niin pelejä on ollut viisi joista neljä on voitettu ja yksi tasapeli joten ei yhtään tappioo vielä kevätkauden puolella :peukku_ylos:
-
"Robinho pitkästä aikaa hieman huonompi peli, pari paikkaa oli tehdä maali "
Pakko taas tarttua tähä: Onkos Robinho jossain vaiheessa pelannut hyvinkin? :o Ja missä vaiheessa kaveri on esim. parissa/kolmessa pelissä putkeen onnistunut edes puolista maalintekopaikoistaan? Ite nähtyjen pelien mukaan itsepäistä kynäilyä, joka päättyy siihen toiseen vastustajan puolustajaan ja maalipaikat kaveri mokaa lähes poikkeuksetta. Robinholta oon ite nähny vain hyviä väläytyksiä, parhaimmillaan on pelannu hyvän puolikkaan pelin.
-
"Robinho pitkästä aikaa hieman huonompi peli, pari paikkaa oli tehdä maali "
Pakko taas tarttua tähä: Onkos Robinho jossain vaiheessa pelannut hyvinkin? :o Ja missä vaiheessa kaveri on esim. parissa/kolmessa pelissä putkeen onnistunut edes puolista maalintekopaikoistaan? Ite nähtyjen pelien mukaan itsepäistä kynäilyä, joka päättyy siihen toiseen vastustajan puolustajaan ja maalipaikat kaveri mokaa lähes poikkeuksetta. Robinholta oon ite nähny vain hyviä väläytyksiä, parhaimmillaan on pelannu hyvän puolikkaan pelin.
Jokanen näkee pelin omalla tavallaan.. En sano, että Robinho on pelannut erinomaisesti, mutta minun silmään ihan hyvin.. Parantamista tietenkin on, mutta niin on kaikilla..
-
Ei oo vielä kukaan ottanut puheeksi Cassanon eiliseen maaliin liittynyttä pientä sikailua, niin kysytään nyt maalin nähdeiden mielipidettä? Omasta mielestä aivan sama, mutta jos tuo maali olisi tehty Madridin päähän niin olisin kyllä kyseenalaistanut tuomarin todella kovalla kädellä. Itse asiassa en edes tiedä kuinka paljonko tuo ´´taklaus´´ vaikutti Doblaksen hyppyyn.
-
Ei oo vielä kukaan ottanut puheeksi Cassanon eiliseen maaliin liittynyttä pientä sikailua, niin kysytään nyt maalin nähdeiden mielipidettä? Omasta mielestä aivan sama, mutta jos tuo maali olisi tehty Madridin päähän niin olisin kyllä kyseenalaistanut tuomarin todella kovalla kädellä. Itse asiassa en edes tiedä kuinka paljonko tuo ´´taklaus´´ vaikutti Doblaksen hyppyyn.
Samaa katselin, mutta kuvanlaatu oli sen verran huono etten saanut kunnon käsitystä kontaktin kovuudesta. "Rikkoiko" Cassano Doblasia vai Baptista? Maalin hyväkysyminen oli ihan oikein. (katsottuna ilman valkoisia laseja ;) ) Voisiko joku laittaa linkin tuohon kyseiseen maalin? Touru?
-
tässä on. se maali löytyy sieltä copa del rey kohdasta vähän alempana..
http://realmadridfans.net/videos
-
Minulla pukkaa vaan erroria tuolta http://realmadridfans.net/videos sivuston kautta, mutta tässä toinen linkki tuohon maaliin:
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=33IME4N5ACZXW0NU1NAYMAWVI8
Virhettä tai ei, mutta ainakin Cassano pelaa tilanteen tarvittavalla röyhkeydellä :peukku_ylos:
Tässä Cassanon muita otteita samassa pelissä:
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1JJZZ1ERIU4W60TELBUP7H1OQU
-
Virhettä tai ei, mutta ainakin Cassano pelaa tilanteen tarvittavalla röyhkeydellä :peukku_ylos:
Tässä Cassanon muita otteita samassa pelissä:
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1JJZZ1ERIU4W60TELBUP7H1OQU
Kun vielä kelaa tuota maalia, niin herää kysymys että mitäs ihemttä se Doblas siinä räpeltää. Ilman Cassanon kontaktiakin aika vaisu esiintulo, eikös se etu yleensä ole maalivahdilla, tarkoittaen että sieltä voi yleensä tulla vaikka polvi edellä nyrkkeilemään.
Tuo clippi oli hyvä, niille jotka eivät koko pelejä jaksa ladata ja katsoa :peukku_ylos:
-
Kun vielä kelaa tuota maalia, niin herää kysymys että mitäs ihemttä se Doblas siinä räpeltää. Ilman Cassanon kontaktiakin aika vaisu esiintulo, eikös se etu yleensä ole maalivahdilla, tarkoittaen että sieltä voi yleensä tulla vaikka polvi edellä nyrkkeilemään.
No oli kyllä kieltämättä hirveä ulostulo, missä oli päättäväisyys? Vähän sipsutti sinne tänne ja katseli että menenkö vaiko enkö mene.. ;D
-
Ihan selvä tilanne.. Maali oli hyväksyttävä. Doblas puppeloi tilanteen, Cassano hädin tuskin koski häneen. Doblas luotti liikaa maalivahdin etuun.. Cassano pallon kanssa= vakuuttava.. Siis Betis pelin perusteella.. :peukku_ylos:
-
Helkkarin hyvä jos Cassano tekis maalin huomena Bernabeulla! Ja muutenkin huomena olis ihan kiva noi kolme pistettä :peukku_ylos:.
-
Tuo clippi oli hyvä, niille jotka eivät koko pelejä jaksa ladata ja katsoa :peukku_ylos:
Pystyykö jostain ladata kokonaisia pelejä vai?
Cassanon otteita pelistä kun katsoi niin kyllä todella hyvältä vaikutti. Avaukseen vaan :peukku_ylos:
-
Pystyykö jostain ladata kokonaisia pelejä vai?
Cassanon otteita pelistä kun katsoi niin kyllä todella hyvältä vaikutti. Avaukseen vaan :peukku_ylos:
Kyllä, www.fbtz.com/forum
-
Cuppi jatkuu keskiviikkona ja real lähtee hyvistä asemista. Uskon että peli tulee olemaan melko avointa koska betiksen täytyy lähteä hakemaan maalia, joten vastahyökkäykset ovat kova sana. Luotan silti siihen että real pyrkii kontrolloimaan pelin kulkua.. Odotan seuraavanlaista kokoonpanoa(tämä perustuu osin aikaisimpiin cup-peleihin):
.........................Iker..........................
cici.....ramos................mejia.....bravo <--Helguera saattaa ottaa Mejian paikan
......................gravesen.....................
diogo....baptista.......guti.......robinho
................soldado/cassano...............
Oletan diogon pelaavan koska toimi viimeksikin ihan hyvin ja becksiä tod.näk. "säästellään" celta-matsiin, zz:llä ja carloksella sama kohtalo. Antaisin hyökkääjän paikan mieluummin cassanolle kun soldadolle mutta saa nähä miten käy. Ei liity enää tähän mutta kohtapuoliin alkaa loukkaantuneetkin päästä takas kehiin(ainakin r9,garcia realin kotisivujen mukaan) jotka tulevat sekoittamaan pakkaa. 3 viikon sisällä kaikkien paitsi raul pitäs olla täydessä iskussa :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Zidanea ja Becksiä varmaan lepuutetan, mutta tästä pelistä riittää tasapeli jatkoonpääsyks :pallo:
-
Huomenna on sitten Copa Reyn 1/4 finaalin 2. peli Real Madrid-Betis.. Loukkaantuneena ovat Ronaldo, Raul, P. Garcia, Salgado, D. Lopez ja ehkä Guti..
Casillas
Diogo Ramos(C) Mejia Raul Bravo
Gravesen Baptista
Balboa Cassano Robinho
Soldado
Tuollaisella minä lähtisin Betis peliin.. Baptistan tilalle voisi laittaa myös Helgueran/ jonkun Castillasta. Eli Zidanea ja Becksiä lepuutettaisiin R.Carloksen ohella. Pakka sekottunee mikäli Guti voi pelata..
-
Guti ei pelaa, se on varmaa. Itse vaihtaisin Balboan Cicinhoon, olisihan nuorelle Balboalle peliaika kullanarvoista mutta silti. Baptistan sijoittaisin Gravesenin yläpuolelle ja Cassanon ylemmäksi ikään kuin "piilokärjeksi". Saa nähdä pelaako Helguera, ollut loukkaantumisen takia sivussa mutta kun on nyt terveenä niin Caro saattaa laittaa hänet tod.näk. Mejian tilalle, toivottavasti ei koska mejia-ramos on toiminut hyvin. Il Capitano lienee kuitenkin Casillas...
-
Guti ei pelaa, se on varmaa. Itse vaihtaisin Balboan Cicinhoon, olisihan nuorelle Balboalle peliaika kullanarvoista mutta silti. Baptistan sijoittaisin Gravesenin yläpuolelle ja Cassanon ylemmäksi ikään kuin "piilokärjeksi".
Ainiin Cici on Real Madridis ;D No minulle on aika sama pelaako Cici vai Balboa.. Balboa saisi kyllä pelata joitain minuuteja, mutta epäilen.. Baptista voisi pelata Gutin roolia, ehkä vähän puolustavammin.. tai ihan sama.
-
Ihan nopeasti oikean laidan tilanteesta. Toivoisin, että Cicinho ottaisi oikean pakin paikan ja Balboa keskikentälle. Diogo jäisi siis vaihtoon.
Muuten tuo The Future=Robinhon pistämä kokoonpano näyttää harvinaisen hyvältä :peukku_ylos:
-
Ihan nopeasti oikean laidan tilanteesta. Toivoisin, että Cicinho ottaisi oikean pakin paikan ja Balboa keskikentälle. Diogo jäisi siis vaihtoon.
Muuten tuo The Future=Robinhon pistämä kokoonpano näyttää harvinaisen hyvältä :peukku_ylos:
Samoilla linjoilla :peukku_ylos:
-
Jaahas, eipäs sittenkään pistetä Balboaa, sitäpaitsi eikös mies muuten ole loukkaantuneena?...
----------------------
CONVOCATORIA REAL MADRID-BETIS:
Porteros: Casillas y Cobeño.
Defensas: Roberto Carlos, Sergio Ramos, Raúl Bravo, Cicinho, Mejía y Diogo.
Centrocampistas: Zidane, Helguera, Baptista, Beckham y Gravesen.
Delanteros: Robinho, Cassano y Soldado.
No convocados: Guti, Raúl, Ronaldo, Salgado, Pablo García y Diego López –lesionados-. Jonathan Woodgate y Pavón.
Concentración: Martes, 20:30 horas, Estadio Santiago Bernabéu.
------------------------------------
Että sellasta...
-
Diogo oieaan laitaan pakiks ja Cicinho Beckhamin normi paikalle.
-
Jaahas, eipäs sittenkään pistetä Balboaa, sitäpaitsi eikös mies muuten ole loukkaantuneena?...
Kyllä Balboa pelasi Castillan kanssa täydet minuutit viime pelissä.. Aika normi kokoonpano Betis peliin, ei yllätyksiä..
-
Joo, ei tosta listasta hirveän huonoa kokoonpanoa saa tehtyä vaikka kuinka yrittäisi. Kirjoitan itsekin tämän kymmenennen kerran, mutta Baptistan näytöö paikkahan tämäkin peli on jälleen kerran. Gutin paikalla, kuten Future= kirjoitti voisi olla seuraava paikka mistä onnistumisia haetaan.
-
Joo ok, muistin ton Balboan tilanteen väärin...
Olen samaa mieltä tuosta Baptistasta, keskikentällä voisi koittaa. Varsinkin kun kärkeen löytyisi nälkäisiä ja itseluottamusta täynnä olevia kavereita. Jos sitten halutaan ottaa vähän varmistelevampi ryhmitys, niin Helguera Pedon tilalle ja Gravesenille tuo pivoteista rakentavampi rooli.
Nyt alkaa löytymään ringistä sitä syvyyttäkin, katsokaapa poissaolijoiden listaa. Kahdeksan miestä poissa ja silti joutuu jättämään penkille huippunimiä. Homma näyttä erittäin hyvältä tällä hetkellä :peukku_ylos:
-
Cicinho Helguera Ramos Carlos
Baptista Gravesen
Beckham Zidane Robinho
Cassano
edit. Vahvistettu kokoonpano Madridin sivuilta. Melkein ykköskokokoonpanoltahan tuo näyttää. :peukku_ylos:
-
Cicinho Helguera Ramos Carlos
Baptista Gravesen
Beckham Zidane Robinho
Cassano
Aika yllättävää et Real lähtee parhaalla mahdollisella kokoonpanolla.. No Cuppiin satsataan kaikki..
-
Aika yllättävää et Real lähtee parhaalla mahdollisella kokoonpanolla.. No Cuppiin satsataan kaikki..
Tuota juuri tarkoitin, että aika yllättävä cupin kokoonpano.
-
Oli kyllä yllättävä konoonpano ??? mutta kyllä tuo mulle sopii ;) :peukku_ylos:
-
Ramos - Tarjeta amarilla
-
Realmadridin otteluseurannasta päätellen valkoset on painostanu :peukku_ylos: Betis sai äskön 2 hyvää maalintekopaikkaa.
-
GOL DE ROBINHO! 43minutos! :peukku_ylos:
-
hyvin huomaa ku real tekee maalin, tais olla robinho :pallo: :pallo: :pallo:
Puoliaika: kaikesta päätellen oli vissiin realin hallintaa, näin sitä pitää
-
http://www.as.com/futbol/crr/partido.html?p=0180_03_02_0013_0004
VER-linkistä saa kuvan maalista.
-
Nyt ollaan aika varmasti jatkossa? Onko Copa Del Reyssa muuten vieras maali systeemi?
Kuitenkin 2 maalia pitää Betiksen tehdä 45 min aikana, mikä on aika epätodennäköistä . Betiksellä ei ole kulkenut ei millääm eikä varsinkaan maalinteko. Melko varma olo mulla jo on.
e. Ketkä pelas Realist hyvin ? ja pelasko Joaquin hyvin ?
-
Loistavaa :peukku_ylos: Robinholla alkaa jyvä löytyä se on hyvä se :peukku_ylos: Robinholle :tuoppi: :pallo:
-
Hyvä puoliaika tulos :peukku_ylos: Oliskohan sitten Zidanen/Becksin/Carlos vaihtojen aika, näitä miehiähän piti ensitietojen mukaan lepuuttaa. Toivottavasti siellä vielä kaunistellaan numeroita eikä tyydytä nykyisiin :pallo:
Robinhon nykyvireelle :peukku_ylos:
-
Hemmetti kun ei pysty katsella tuota matsia netin kautta tänään, toisaalta ekan puoliajan olisin missannut kuitenkin... >:( :peukku_alas:
Mutta hyvältä näyttää kun oma pää pysyy puhtaana ja jatkoon ollaan menossa.
-----------------------
Robinho 1-0:
http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=1ZKTRUZURM0UH3S5SFTW2R0XLN
------------------------
Upea maali, loistava vastahyökkäys, mitä tuohon nyt voi sanoa. Robinho on vihdoin alkanut lunastamaan odotuksia :peukku_ylos: :pallo:
-
Robinhon maali.
http://www.sniadek.neostrada.pl/Robinho.wmv
edit. Touru kerkes näköjään ensin, mut annetaan nyt olla.
-
Robinhon maali.
http://www.sniadek.neostrada.pl/Robinho.wmv
Hieno maali.. Jatkoon meno alkaa olla jo varma.. Sitten toivotaan, ettei Barca tule vastaan.. tai samapa se.. :)
-
Soldado ja Bravo kehiin. Cassano ja Zidane pois.
Ja maali oli kyllä upea; varmasti hieno synttärilahja Robinholle itseltään ;D
-
Ai niin Robinholla on 25 päivä synttärit onnea hänelle ja jatka samaan malliin :peukku_ylos: Voisko joku pistää miten kukin pelaaja on pelannu matsin jälkee. Vaikka koulunumeroilla ;) Harmittaa ku matsia en nähny.
-
Niin itseasiassa toi Finalen pistämä on ihan sama kuin minun pistämä. Ajattelin vaan pistää sen eri kautta kun viimeksi ei joillain noi sniadekit toimineet...
Cassano --> Soldado
Zidane --> Raul Bravo
-
Cicinho Helguera Ramos Carlos
Baptista Gravesen
Beckham Zidane Robinho
Cassano
Yllättävää, että Baptistaa peluutetaan noin alhaalla. Eikö mies pelannut kuitenkin sevillassakin joskus tuota paikkaa?
-
Yllättävää, että Baptistaa peluutetaan noin alhaalla. Eikö mies pelannut kuitenkin sevillassakin joskus tuota paikkaa?
Et ole tainnut seurata. Baptistaa varmaan peluutetaan niin alhaalla koska hän onnistuu siinä paremmin ja vielä kun ei maalien teko onnistu. Mies on tuhlannut valtavasti maalipaikkoja.
e. Nyt vois muutes Soldado tehä viimehetkel maalin :peukku_ylos:
-
Mutta minun käsittääkseni Baptistahan ei pelaa noin alhaalla tässä ottelussa, Tai ainakaan RealMadridin sivujen mukaan.
-
Yllättävää, että Baptistaa peluutetaan noin alhaalla. Eikö mies pelannut kuitenkin sevillassakin joskus tuota paikkaa?
Et ole tainnut seurata.
Mitä en ole tainnut seurata? Kysyin onko Baptista aikaisemmin pelannut noin alhaalla? Jotenkin semmonen kutina, että aikoinaan pelannut myös tuolla paikalla..
Robinhon maalista, loistavasti malttaa pitää palloa ja vie vielä boksissa miehen pihalle ennen kuin sijoittaa maaliin. Alkaa Robinhokin pääsemään jyvälle. :peukku_ylos:
-
Sevillassa hän pelasi käsittääkseni kärkenä. Jo 6. peräkkäinen voitto ??? :tuoppi: :peukku_ylos:
e.Espanyol voitti Cadizin 2-0
-
niin pelas mut se ostettiin sevillaan puolustavaksi keskikenttäpelaajaksi...
-
En kyllä olis syyskauden loputtua että ollaan kuuden ottelun voittoputkessa, mutta kyllä tämä ainakin minulle kelpaa ;).
Pelinnähneille Oliko Cassano tänään hyvä? Vaikutti siltä että Robinho oli Realin paras pelaaja tänään, toivottavasti Bernaubeu alkaisi hyväksymään tämän nuoren taiturin.
Ps:Robinholle syntymäpäiväonnittelut :tuoppi:
-
tästä on hyvä jatkaa celta-peliin, en muuten usko että kukaan näki peliä koska se ainoa streami jolta se tuli suljettiin ruuhkan takia
-
niin pelas mut se ostettiin sevillaan puolustavaksi keskikenttäpelaajaksi...
Noniin, muistin siis oikein.. ;)
-
Onko tosiaan 6voittoa putkeen ?
-
Kummatki Bilbao pelit kummatkii Betis pelit, Cadiz ja Sevilla mun laskujen mukaan joo. Siis jos otetaan mukaan La Liga ja Copa del Rey. :tuoppi:
-
Vaikea analysoida peliä kun ei nähnyt, mutta tulokselle :peukku_ylos:
Maalille :peukku_ylos:
-
Mä saan vain 5 voittoa.
Real Madrid - Athletic Bilbao 4-0
Real Madrid - Sevilla 4-2
Real Betis - Real Madrid 0-1
Real Madrid - Cadiz 3-1
Real Madrid - Real Betis 1-0
Tätä ennen oli Villarreal-matsi ja sehän päätty 0-0. Athletic Bilbao vieraissahan oli ennen Villarrealia.
Mutta tästä on hyvä jatkaa. :peukku_ylos:
-
Mä saan vain 5 voittoa.
Real Madrid - Athletic Bilbao 4-0
Real Madrid - Sevilla 4-2
Real Betis - Real Madrid 0-1
Real Madrid - Cadiz 3-1
Real Madrid - Real Betis 1-0
Tätä ennen oli Villarreal-matsi ja sehän päätty 0-0. Athletic Bilbao vieraissahan oli ennen Villarrealia.
Mutta tästä on hyvä jatkaa. :peukku_ylos:
Juuri noin, Bmusitin väärin Bilbao pelihän oli ennen Villareal matsia mutta tämä siis vuoden 6 voitto
-
Puyol kaikki minuutit tällä kaudella. Tänään lepovuorossa. Tulos:
HT:
Zaragoza 3 - 1 Barcelona
D.Milito Larsson
Ewerthon
Ewerthon
Näinko riippuvainen on Barcelona yhdestä miehestä?!?
Mutta ei nyt aleta vielä liikaa juhlimaan, pelihän on vielä kesken, silti jo nyt... :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Joo muistin itsekin vasta äsken Barcan pelin ja meinasin penkiltä pudota kun katsoin että Zaragoza oli tehnyt kolme maalia neljään minuuttiin. >:D
Oleguer ja Marquez ovat toppareina ja Jorquera maalissa.
-
Katsoin äsken Zaragozan maalit, vähän paitsiolta haikahti ainakin 3-0. Mutta jo nyt voi vastata Tourun kysymykseen, että Näköjään.
e. Pilkut meni tasan ja Zaragoza kiri vielä kahden maalin voittoon :peukku_ylos:
-
eli pelihän päättyi siis
Zaragoza - Barca
4 2
d. milito larsson
ewerthon ronnie (pile)
ewerthon
d. milito (pile)
täähän oli vasta eka osaottelu kaiketi jos oo oikeen ymmärtäny.
Mutta tärkeitähän on se että barcan putki saatiin poikki, ja ei muuta lisää tappioita parsan suuntaan!
tuli kuulemma taas toi barca rankkari aika helposti, kas kummaa!
Ainahan ne barcan rankkarit tulee!!
-
täähän oli vasta eka osaottelu kaiketi jos oo oikeen ymmärtäny
Juu olet oikeen ymmärtänyt ;) Barca isännöi seuraavan pelin mutta niinkuin ElMadrista sanoi niin tärkeintä oli että saatiin Barca 18ottelun voittoputki poikki :tuoppi: :peukku_ylos:
-
Highlightsit Betis ottelusta(kesto noin 7min):
http://www.filelodge.com/files/hdd7/168165/RealMadrid-Betis.wmv
Kyllä ainakin paikkoja riitti... :peukku_ylos:
Barcan voittoputken katkeamiselle myös :peukku_ylos:
-
Highlightsit Betis ottelusta(kesto noin 7min):
http://www.filelodge.com/files/hdd7/168165/RealMadrid-Betis.wmv
Mulla tuo klippi ei toimunut kuin pari minuuttia.. Robinho näytti olevan liekeissä. toivotaan yhtä pirteetä peliä myös jatkossa.. Cassanolla oli yksi loistava paikka samoin Ramoksella.. Hyvältä näyttää, jatketaan samaan malliin!! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Barcan tappiolle suuri :peukku_ylos:
-
Mäkään en kyllä eilen ollut uskoa silmiäni, kun näin tilanteena 3-0... Mutta hyvä niin. Barcan tappioille aina :peukku_ylos:
Madridin seuraava vastustaja Copassa tulee sitten ilmeisesti olemaan joko Zaragoza tai Barca.
-
Highlightsit Betis ottelusta(kesto noin 7min):
http://www.filelodge.com/files/hdd7/168165/RealMadrid-Betis.wmv
Oli mahdollisuuksia useampaankin maaliin, hyvin toi cassano osaa hakeutua paikkoihin, tais olla 3 paikkaa mistä olis paremmalla tuurilla maalin tehnyt ja syötti zidanen puolittain läpi aika näppärästi. Realilta tosi hyvä peli, betiksellä ainoastaan 1 selvä maalintekopaikka. Ei oo uusi asia mutta onpahan baptistalla kova kanuuna...
-
Madridin seuraava vastustaja Copassa tulee sitten ilmeisesti olemaan joko Zaragoza tai Barca.
Jep näin.. Zaragozahan muistetaan edelliskauden finaalista... Tuolloin peli oli juuri Zaragoza-RMA, Zaragozalle voitto jatkoajalla. Pelkään vain, että Barca tekee tarvittavat kaksi maalia ja Zaragoza ei ainuttakaan..
-
Ton perusteel voi kyl jo myöntää, että Robinho oli aivan ylivoimaisesti pelin paras pelaaja ( siis ton 7 min perusteel) Cassanolta hyvä peli kanssa pari hyvää paikkaa. ZZ, Becksillä ja Ramoksellakin oli hyvät paikat. Baptistan laukaukselle :tuoppi:
Paremmalla tuurilla 3-0 olisi ihan helppoo.
-
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???
-
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???
Se pelataan tänä iltana tuo peli.Pelistä pelataan 46minuuttia ja ilman katsojia.
-
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???
Se pelataan tänä iltana tuo peli.Pelistä pelataan 46minuuttia ja ilman katsojia.
Nyt multa on mennyt jotain täysin ohi.... ??? Tapahtuiko siinä ottelussa jotain, jonka takia peli lopetettiin puolessavälissä ja mitäs ne katsojat ovat tehneet???
-
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???
Se pelataan tänä iltana tuo peli.Pelistä pelataan 46minuuttia ja ilman katsojia.
Nyt multa on mennyt jotain täysin ohi.... ??? Tapahtuiko siinä ottelussa jotain, jonka takia peli lopetettiin puolessavälissä ja mitäs ne katsojat ovat tehneet???
Avustava tuomari sai jonkin esineen päähänsä.. en kyllä ole varma oliko kyseessä avustava, mutta dumari kumminkin..
-
Kyllä, avustava erotuomari sai jostain päähänsä(niin että vertakin alkoi vuotamaan), niin että ottelua tuominnut Megía Dávila ei voinut muuta kuin keskeyttää ottelun. Aika kuumina kävivät molempien joukkueiden pelaajat + katsojat niin ottelun keskeyttämistä ennen kuin jälkeenkin.
Eli tänään siis Valencia - Deportivo 46min tyhjille katsomoille 1-1 yhteismaalitilanteesta.
...Sekä tietysti Barca - Zaragoza, jossa ensimmäinen ottelu päättyi Zaragozan 4-2 voittoon. Muuten mielenkiintoinen juttu, että Ronaldinho ja Edmilson - jotka saivat viikonloppuna varoitustilin täyttymisestä yhden ottelun pelikiellon - pelaavat tänään. Decon Bilbao-ottelun punaisesta saama pelikieltohan koski myös Copa del Reyn otteluita... Eli ilmeisesti suorasta punaisesta saatavat pelikiellot koskevat myös Copa del Reytä, kun taas viidestä keltaisesta joutuu huilaamaan ainoastaan liigassa?
Ja välierien pelipäiväthän ovat alustavasti 8.2 ja 15.2.
Tänään illalla voisi sanoa vaikka...
...¡Aupa maños! ;D :peukku_ylos:
-
Eli tänään siis Valencia - Deportivo 46min tyhjille katsomoille 1-1 yhteismaalitilanteesta.
Pelaaks ne niinku eka 1min ja sit tauolle ja sit 45min ;D
-
Tänään Barca tippuu!! U CAN COUNT ON ME!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos: ;)
-
Tänään Barca tippuu!! U CAN COUNT ON ME!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos: ;)
Mulle käy kumpi vaan, toisaalta olisi hieno katsella kun Madrid antaa blaugranalle selkäsaunan. ;)
-
Barcan pelissähän tapahtuu kummia >:D
Tarjeta Roja directa a Ronaldinho
(http://www.as.com/futbol/imagenes/capturas/2006/febrero/1/4.jpg)
e. Ei saatu kunniaa selättää blaugranaa, mutta saadaanpahan ottaa revanssi Zaragozasta. Toiseksi ottelupariksi varmistui Espanyol-Deportivo.
-
siis ottiko ronaldinho rojan vai??
ja tosta ylhäälläolevasta tilanteesta.
vaikka zaragozalle tippuukin nii kyllä pitäs hermon kestää. ronaldinhon arvostus tippuu!! hyi hyi!
-
siis ottiko ronaldinho rojan vai??
ja tosta ylhäälläolevasta tilanteesta.
vaikka zaragozalle tippuukin nii kyllä pitäs hermon kestää. ronaldinhon arvostus tippuu!! hyi hyi!
^^tuosta kuvasta ei kyllä ota ihan selvää.. kaipa se tahallinen oli.. ei minun arvostus Ronaldinhoa kohtaan tipu ollenkaan.. onhan hän ihminen niin kuin mekin..
-
Jaah, vai että näin tällä kertaa. Tuosta punaisesta voin tilanteen nähneenä sanoa sen, että jos samanlaisesta taklauksesta olisi jossain pelissä näytetty Real Madridin pelaajalle punaista, niin olisin taatusti kironnut tuomaria niin perkeleesti sekä tietysti syyttänyt häntä puolueellisuudesta yms. Mutta kun nyt Barcan pelaajalle tuli, niin ei nyt pidetä turhaa mekkalaa asiasta... ;D
Ja nyt 'Dinho on ilmeisesti poissa sekä Atl. Madridia vastaan että myös Valenciaa vastaan pelattavista liiga peleistä, joten nyt jos koskaan olisi sen Barcan alamäen aika.
Copa del Reyn välierät alkavat sitten ensi viikolla Zaragozaa vastaan :pallo:
edit. Oscarin upealle maalille toki :peukku_ylos: :tuoppi:
edit 2. Niin tuosta tuomarin toiminnasta vielä sen verran, että kataalaanimediat ovat käyneet ilmeisesti suhteellisen lämpöisenä siitäkin, että vaikka lisäaikaa näytettiin 4min, niin ottelun erotuomari päätti pistää pelin poikki kolmen minuutin kohdalla ???
-
Juuri niin eli nyt olisi aika Barcan kun pudottaa tasoaan ;) Ronaldinho ja Eto'o ovat ainakin poissa tämän viikonlopun pelistä ja saattapa sieltä vielä joitain muitakin olla pois.
-
Todella helpostihan se punainen tuli, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Zaragoza ansaitsi jatkopaikan ja oli parempi. Nyt sitten nöyrällä asenteelle semifinaaliin, Zaragozaa ei kannata aliarvioida...
-
Todella helpostihan se punainen tuli, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Zaragoza ansaitsi jatkopaikan ja oli parempi. Nyt sitten nöyrällä asenteelle semifinaaliin, Zaragozaa ei kannata aliarvioida...
Ei todellakaan, tulee olemaan kovaa vääntöä,varsinkin vieraissa. Nyt kannattaisi kuitenkin pelata leveällä materiaalilla koska kohta alkaa toi kolmaskin kilpailu painaa päälle
-
Zaragosaa vastaan siis pelataan.
Realilla on hyvät lähtökohdat siihen peliin jos mitään uusia loukkaantumisia ei tapahdu.
Ronaldoa silloin avaukseen :pallo:
Arsenal peliinkään ei ole enää kauaan.
-
Seuraavaksi astuu vastaan Barcan pudottanut Zaragoza.. Zaragoza on aika tulessa juuri nyt.. Tainnut tehdä 8 maalia viimeisessä kolmessa pelissä.. Ei tule missään nimessä helppoja matseja..
Real on juuri nyt niin kovassa kunnossa, että ei mitään määrää.. Zizou vie nykyään pelejä yksinkin, ei tietenkään saa unohtaa muun joukkueen panosta.. Loukkaantuiko Guti Espanyolia vastaan?? Cassano saisi jo pikkuhiljaa päästä avaukseen.. Hieman pelottaa Cassanon rooli joukkueessa, vielä kun Raul tulee mukaan kuvioihin..
-
Raulia kyllä pystyis peluuttaan vähän alempana, Cassanolle voisin antaa tuossa pelissä aloituskokoonpano paikan.
-
Loukkaantuiko Guti Espanyolia vastaan??
Eipä kai. Casillas ja Mejia olivat sivussa tämän päiväisistä harjoituksista, mutta huomisaamun harjoituksissa heidän pitäisi olla taas mukana. Mejia tosin luultavasti lepää Zaragozaa vastaan, ja muutenkin muutoksia avaukseen on luvassa. Zidane ja Cicinho ainakin tulevat luultavasti saamaan lepoa. Puolustuslinjassa aloittaneekin mahdollisesti Salgado, Helguera ja Ramos. Vasemmalle on vielä epävarmaa uskaltaako Caro lepuuttaa Carlosia ja näin antaa mahdollisuutta Raul Bravolle. Keskikentän laidat pysynevät samoina, Robinho ja Becks toivottavasti siis jatkavat hyviä otteita. Guti jatkaa myös todennäköisesti avauksessa, mutta Gravesen saattaa joutua sivuun. Ronaldo ilmeisesti jatkaa kärjessä, mutta Zidanen korvaaja on mielenkiintoisin kysymys. Cassano - Baptista akselilta se tulee varmaankin löytymään, ja itse kallistuisin kyllä Antonion puoleen.
Eli paperilla jotakin tähän suuntaan:
Casillas
Ramos Helguera
Salgado Carlos
Garcia(?)
Guti
Beckham Cassano Robinho
Ronaldo
...Mutta kun Zaragozaan matkaavien pelaajien lista ilmoitetaan, niin taas ollaan varmasti paljon viisaampia... ;D
-
CONVOCATORIA ZARAGOZA-REAL MADRID:
Porteros: Casillas y Cobeño.
Defensas: Salgado, Roberto Carlos, Ramos, Helguera y Pavón.
Centrocampistas: Zidane, Robinho, Pablo García, Guti, Gravesen, Baptista y Beckham.
Delanteros: Ronaldo y Cassano.
Cicinhoa lepuutetaan ihan ymmärettävästi, varsinkin kun Salgado on nyt kuntotunut ja tarvitsee peliminuutteja. Woodgaten kohdalla luulen, että seuraavaa loukkaantumista ei haluta enään nähdä ja sisäänajo suoritetaan vähän rauhallisemmin kuin ennen.
AS uutisoi että Madridin kokoonpano koostuisi brassien tridentestä Robinho-Ronaldo-Baptista. Nyt kun Cassanon on hehkutettu päässeen ylimääräisistä kiloistaan, niin jos huomenna ei avauspaikkaa heru, niin pitäisiköhän tässä vähän huolestua? Raulin paluu lähenee, Ronaldo on jo palannut, Zizou esittää ylivertaisia otteita ja luotto Baptistaan ei ilmeisesti vielä lopu . Näiden miesten kanssa Antonio kuitenki kilpailee ja tuskin penkki hirveesti Cassanoa lämmittää. :-\
Ramos palaa puolustukseen viikon huilin jäljiltä :peukku_ylos:
-
Puolustus alkaa olemaan aika selvä, samoin myös Ronaldon ja Casillaksen paikka avauksessa. Keskikentällä on kuitenkin vielä kysymysmerkkejä: Aloittaako Cassano vai Baptista? Entä alempi pivote, Garcia vai Gravesen? Oma ratkaisuni olisi:
Grave
Guti
Beckham Cassano Robinho
...Ja peto sitten vaihdosta kentälle joko Ronaldon, Cassanon tai jopa mahdollisesti Gravesenin tilalle.
-
AS uutisoi että Madridin kokoonpano koostuisi brassien tridentestä Robinho-Ronaldo-Baptista. Nyt kun Cassanon on hehkutettu päässeen ylimääräisistä kiloistaan, niin jos huomenna ei avauspaikkaa heru, niin pitäisiköhän tässä vähän huolestua? Raulin paluu lähenee, Ronaldo on jo palannut, Zizou esittää ylivertaisia otteita ja luotto Baptistaan ei ilmeisesti vielä lopu . Näiden miesten kanssa Antonio kuitenki kilpailee ja tuskin penkki hirveesti Cassanoa lämmittää. :-\
Minua tämä sama asia huolettaa.. Oliko Cassano vain talven pakko-ostos?
Cassano, Short and Swift Exercises
Real Madrid's physical trainers have detailed reports of the players' performances. This is why they design specific training exercises for individual players. Antonio Cassano was next up. The Italian worked hard on short yet intense physical exercises that would improve his stamina. San Martín supervised his times, which had to be constant, avoiding ups and downs. When he had finished, he walked off to the changing room exhausted.
lähde: realmadrid.com
-
AS uutisoi että Madridin kokoonpano koostuisi brassien tridentestä Robinho-Ronaldo-Baptista. Nyt kun Cassanon on hehkutettu päässeen ylimääräisistä kiloistaan, niin jos huomenna ei avauspaikkaa heru, niin pitäisiköhän tässä vähän huolestua? Raulin paluu lähenee, Ronaldo on jo palannut, Zizou esittää ylivertaisia otteita ja luotto Baptistaan ei ilmeisesti vielä lopu . Näiden miesten kanssa Antonio kuitenki kilpailee ja tuskin penkki hirveesti Cassanoa lämmittää. :-\
Minua tämä sama asia huolettaa.. Oliko Cassano vain talven pakko ostos?
Sanoisin ennemminkin, että halpa kaappaus, josta voi koitua vielä suurta hyötyä. Minua taas huoletta eniten se, kauanko Antonio jaksaa penkillä istua? MM-kisoihin pääseminen jyskyttää varmasti takaraivossa suunnattomasti, ja jos peliaikaa ei ala tippumaan, niin vain kauhulla voi muistella sitä Cassanon pimeää puolta, toivottavasti se ei Madridissa edes tulisi missään vaiheessa esille. Ja tähän mennessä Cassano on jättänyt itsestään varsin positiivisen kuvan, toivottavasti mies on avauksessa huomenna, sen hän on ansainnut.
edit. Cassano on AS:n tietojen mukaan laihtunut 4 kiloa tulonsa jälkeen, ja on nyt saavuttanut ideaali painonsa.
-
Samaa mieltä tässä muitten kanssa että huolettaa tuo Cassanon tilanne, Cassano ei ole ainakaan minun käsittäkseni penkkiä Rooman aikoina kuluttanut ja kun kerta ylimääräiset kilot on saatu pois niin luulisi Antonion olevan vedossa, Cassanolla voisi peli Ronskun kanssa sujua hyvinkin.Raulia voisi ehkä peluuttaa pikkasen alempana, en kyllä siitä tiiä miten homma hoituisi mutta tuohan oli vain ehdotus ;D no seurataan joka tapauksessa tilannetta Lopez Caro tiätää näistä asioista paljon enemmän kuin me tavalliset Madristat.
-
Casillas; Salgado, Helguera, Sergio Ramos, Roberto Carlos; Beckham, Guti, Gravesen, Robinho; Baptista y Ronaldo eli zidanea säästellään, muuten aika lailla ykkösmiehistö...
-
tässä Zaragoza kokoonpanoa
---------------------Casillas
-----Salgado-----Helguera-----Ramos-----R.Carlos
--------------------Gravesen
-----Beckham-----Baptista-----Guti-----Robinho
---------------------Ronaldo
-
1-0 :keskari: Diego Milito teki Zaragozan maalin, ei kuitenkaan vielä menetetä toivoa.
-
Klup 2-0 sama miäs iski taas maalin :-\
-
Se oli siin sit.. voi voi.. Real Madrid= Zidane näin se vaan on.. Ei Baptista hoida tota hommaa, se on jo nähty.. >:(
-
En haluaisi iälä tässä vaiheessa luovuttaa, tilanne voi viälä muuttua.
-
Nyt alkaa mullakin vähän usko menemään saamarin Milito tehny jo hattutempun :'(
-
Helguera on aivan pihalla.. kaks viimeistä menny ihan Ivanin piikkii.. Real lähti aliarvioimaan vastustajansa..
-
En jaksa valvoa enää, vittu mitä peliä..ja vielä ku päästäis noilla lukemilla :keskari:Salgado ja Carlos ihan unessa, helgueraa en viitti ees kommentoida. Kaikki ollu tosi huonoja, joukkueena hävitään tää peli, alkaa toi cuppikin vaikuttaa aika apätoivoiselta ellei saada niitä vierasmaaleja.
-
Jumalauta Baptista teki maalin :peukku_ylos: jos se apina nyt putoisi Baptistan selästä ? Toivottavasti tekisi vielä tänään lisää maaleja.Tuo Helgueran vaihto Pavoniin on toivottavasti hyvä ratkaisu.
-
Jumalauta Baptista teki maalin :peukku_ylos: jos se apina nyt putoisi Baptistan selästä ? Toivottavasti tekisi vielä tänään lisää maaleja.
Nätti maali, Beckham zippas vaparista puolustuksen yli ja Baptista pisti <3
-
Tulisko tästä vielä jotain? zz kentälle 2.puoliajalle!!
-
Tulisko tästä vielä jotain? zz kentälle 2.puoliajalle!!
zz kentälle ja 4-3 voitto? :o
-
toivotaan et toisel puoli-ajalla noustaan.. :peukku_ylos: rolle vois nyt näyttää miks se on maailman paras maalintekijä :)
-
Tulisko tästä vielä jotain? zz kentälle 2.puoliajalle!!
Voisi ehkä tullakkin, mutta jos Zidanella on jotain vaivoja niin ei missään nimessä, kannattaa säästellä ZiZouta.
-
Aika erikoista. Zaragoza voitti Barcelonan kotonaan 4-2 ja nyt näyttää siltä niinkuin Madridissa ei oltaisiin ikinä kuultuu kyseisestä pelistä, puhumattakaan miehestä nimeltä Diego Milito. Toivottavasti Baptistan 10 litran ketsuppipullo nyt aukesi.
-
Baptista-Beckham akseli on tainnut pelata aika hyvin yhteen? "pedolla"ollut tässä nyt taas muutamia paikkoja.
Voi W 4-1 ja Diego Milito tehnyt vaihteeksi maalin :keskari: Ja nyt alkaa kuuppa keittäänn 5-1 Ewerthon mitä ne jätkät oikeen tekee sielä kentällä?
-
Hei hei Cuppi.. Ala-arvoinen esitys koko joukkueelta.. :keskari: :keskari:
edit. tuomari ei kyllä puhalla mitään virheitä.. ainakin 5 selvää virhettä jäänyt puhaltamatta..
-
Kohta lentää tietokone ikkunasta ulos :keskari: :keskari: :keskari:
-
Pojat saa juosta takasin Madridiin :keskari: :keskari:
-
Kohta lentää tietokone ikkunasta ulos :keskari: :keskari: :keskari:
Sama :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
-
Saatana mää pimahdan kohta ei ihan heti uskois että Madrid on 5-1 tappiolla :keskari: toivottavasti tästä ei lähde tappiokierre :-\
Baptista otettiin vaihtoon ja Cassano meni sisälkle.Ja Grava vaihdettiin Zizouhun
-
Missä on Baptista, Beckham?? ei näy eikä kuulu! Cassano kentälle.. :peukku_ylos:
-
Tänään ei tuu uni silmään...6-1... :peukku_alas:
-
Ei tuu kyllä tänä yönä unta tää on jotain hirveetä :keskari:
-
ihan nätti toi 6-1 maali..täähän on oikea maalikimara. ewerthon ja milito pelaavat elämänsä ottelua; molemmilla 100%osumatarkkuus, kyl tää cuppi on nöhty juttu :'(
-
Muistatteko kun kaksi viikkoa sitten naureskeltiin täällä foorumilla kuinka Barca sai Zaragozalta selkään 4-2... :keskari: :keskari: :keskari:
-
Onko Real ottanut ikinä näin pahasti pataan? Tilastonikkarit?
-
Muistatteko kun kaksi viikkoa sitten naureskeltiin täällä foorumilla kuinka Barca sai Zaragozalta selkään 4-2... :keskari: :keskari: :keskari:
Kotona 5-0 voitto ni ollaan jatkos :peukku_ylos:
-
Mietityttää että kuinka paljon Parsa fanit naureskelee Epsaniassa nyt kun suuuret ja mahtavat valkoiset ovat häviöllä 6-1 Zaragozalle, ei sen puolin minä en joukketta aijo tälläisen tappion jälkeen jättää nythän sitä vasta pitäisi tukea.
-
Nyt oon aika sanaton...........
Parempi olla kommentoimatta seuraavaan 24 tuntiin. Hyvää yötä kaikille, jotka uskovat saavansa unta....
-
Lopetin katsomisen.. Ei tuota peliä voi katsoa.. Kukaan "valkoisista" ei pelannut edes välttävää.. Beckham pelasi Becksimäisesti.. Baptistan pelinrakentelu jäi Gutin harteille.. Ronaldolla pari paikkaa.. Robinhon peli oli aivan sekaisin.. Puolustus ulkona kuin lumiukot.. Eli :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
Lähtikö Real todellakin sillä mielialalla, että tää peli voitetaan ilman taistelua. voih voih, ei näin.. ei näin. hirveetä!!!
Onneksi ei ollut kotimatsi.. Castilla voi varmaankin sitten pelata seuraavan matsin.. :peukku_ylos:
-
Voi surkeutta, kyllä tuli huonoon saumaan tämmönen peli, juuri kun näytti, että peli alkaa
rullata mukavasti. Toivottavasti tämä tappio ei murskaa Realin itseluottamusta ja Arsenal
saa kyytiä 2 viikon päästä. UCL on oikeastaan ainoa, mistä voi edes hieman realistisesti
vielä pystiä toivoa.
-
Mietityttää että kuinka paljon Parsa fanit naureskelee Epsaniassa nyt kun suuuret ja mahtavat valkoiset ovat häviöllä 6-1 Zaragozalle, ei sen puolin minä en joukketta aijo tälläisen tappion jälkeen jättää nythän sitä vasta pitäisi tukea.
samaa mieltä mut pakkohan se on silti kommentoida ku peli on tämännäköistä
-
Harmittavasti meni tämä voittosarjaputki jos tällä asenteella lähetään varsinkin Arsu peliin niin en uskalla edes ajatella seurauksia, toivottavasti jätkät ny oppi tästä jotain huomenna on kyllä varmasti helvetin kovat reenit Realilla.
Nyt menen nukkumaan ja yritän saada innenpäästäkiinni.
-
Muistatteko kun kaksi viikkoa sitten naureskeltiin täällä foorumilla kuinka Barca sai Zaragozalta selkään 4-2... :keskari: :keskari: :keskari:
Kotona 5-0 voitto ni ollaan jatkos :peukku_ylos:
(http://home.suomifutis.net/phpBB2/images/smiles/biggrin.gif) :peukku_ylos:
Ja olikos eilen kun kirjoitin, että ei saa aliarvioida Zaragozaa...
Toivotaan, että tämä on vain pahaa unta... mutta itseasiassa siinä 4-1 ja 5-1 tilanteissa oli sellanen hirveä vitutus päällä, mutta nyt oikeastaan ennemminkin naurattaa jo... ??? Jalkapallo on ihmeellistä ??? ??? ???
Nyt oon aika sanaton...........
Parempi olla kommentoimatta seuraavaan 24 tuntiin. Hyvää yötä kaikille, jotka uskovat saavansa unta....
Tuo on muuten järkevä temppu. Jos täällä alkaa tässä mielentilassa jotain kirjottamaan, niin kyllä saa aamulla tai ainakin parin päivän päästä kunnon naurut lukiessaan omia avautumisiaan. Nytkin parhaillaan laatu avautuminen menossa, lopetetaan tähän (http://home.suomifutis.net/phpBB2/images/smiles/biggrin.gif) :tuoppi:
-
Joo nyt määkin lopetan kommentoimisen ei oikeen pysty ajattelemaan selkeesti ;D joo mut öitä!
-
toivottavasti jätkät ny oppi tästä jotain huomenna on kyllä varmasti helvetin kovat reenit Realilla.
Huomenna Caro pistää sellaset reenit et "neidit" ei enää koskaan häviä.. Hämästyttää todella tuo asenne miten äskeiseen peliin lähdettiin.. Tais nousta toi voittoputki hieman kupoliin.. Toivotaan, että kotipelissä saataisiin uudestaan hanat auki.. JA SE CASSANO AVAUKSEEN!!! >:(
edit.. Over and out ..Hyvät yöt!!
-
Triplatreenit tuplana sitten huomenna kiitos. :keskari: >:D
-
Hetken aikaa mietin, pitäisikö itkeä vai nauraa. Valitsin naurun. :peukku_alas: :peukku_ylos:... ???
Triplatreenit tuplana sitten huomenna kiitos. :keskari: >:D
Ei vaan: kotiin Madridiin juosten, pieni "loppuverryttely". Ja Ronaldo ei sitten poikkea mäccäriin iltapalalle :keskari:
-
Hetken aikaa mietin, pitäisikö itkeä vai nauraa. Valitsin naurun. :peukku_alas: :peukku_ylos:... ???
Ei vaan: kotiin Madridiin juosten, pieni "loppuverryttely". Ja Ronaldo ei sitten poikkea mäccäriin iltapalalle :keskari:
;D
Tuo on muuten järkevä temppu. Jos täällä alkaa tässä mielentilassa jotain kirjottamaan, niin kyllä saa aamulla tai ainakin parin päivän päästä kunnon naurut lukiessaan omia avautumisiaan. Nytkin parhaillaan laatu avautuminen menossa, lopetetaan tähän (http://home.suomifutis.net/phpBB2/images/smiles/biggrin.gif) :tuoppi:
Juuri näin, onnea unen saantiin kaikille tasapuoleisesti :peukku_ylos:
-
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
AUTHS!!
prkl.. toivottavasti tää rökäletappio ei kevät kauden muuten hyvää virettä! ite en kyl usko siihen. joskus pitää vaan ottaa turpaan oikeen kunnolla (näköjään)...
no ei muuta viisnolla voitto kotona nii ollaan viel jatkossa!!
ja nyt vaan tsemppiä liigaan baskeja vastaan!!
-
Ai katos caramba - tulipahan kuonoon oikein kunnolla. Mikä helvetti meni vikaan? Missä oli joukkueen asenne ja vire? Miksi Zaragoza päästettiin jylläämään niin perinpohjin? Miksi, miksi, miksi...?
Noh, viisi maalia riittää Bernabéulla...huoh, nää cup-yritykset on viime vuosina totisesti nähty.
-
Isoin tappio siten vuoden 1999, jolloin Valencia rökitti meitä Mestalla 6-0. Nöyryytys on sana jota mediat eivät ole säästelleet eilisen ottelun jäljiltä.
Lopez Caro puhuu mitä valmentajan kuuluu puhua. ´´Meillä on niin hyvä joukkuehenki ja joka päivä nään kuinka menemme eteenpäin niin meillä on vielä mahdollisuudet mennä jatkoon Bernabeulla...plaa plaa.´´ Kyllä maailman optimistisinkin ihminen joutuu nyt heittämään hyvästit cupille.
Tuollainen taulukko seuran omilta sivuilta, toivottavasti saan syödä sanani viikon päästä 8)
AÑO FASE RESULTADO
1907 Liguilla Real Madrid 5-0 Hamilton
1929 1/16 de final Real Madrid 5-0 Oviedo
1956 1/8 de final Real Madrid 5-0 Real Sociedad
1960 1/8 de final Real Madrid 5-0 Cultural Leonesa
1962 1/16 de final Real Madrid 5-0 Real Sociedad B
1974 1/2 de final Real Madrid 5-0 U.D Las Palmas
1975 1/4 de final Real Madrid 5-0 U.D Las Palmas
1986 1/8 de final Real Madrid 5-0 Recreativo de Huelva
-
Tästä tuli oppia taas kahteen asiaan.
1. Sen kovan työn ja työmoraalin on jatkuttava, vaikka Barcelona 1-3 Atleticolle hävisikin. ei nyt ole aika taas ruveta kehumaan itseään galacticoksi ja harjoittelemaan vähemmän.
2. Espanjassa ei helpolla selviä. Puolivaloilla lopputulos on tämä. Jos jossain Englannissa pystyvät pari seuraa ottelun alkuun paikan päälle ilmaantumalla voittamaan, niin näin ei ole Espanjassa, eikä varsinkaan Copa del Reyn välierässä Zaragozaa vastaan, joka on todella kova ryhmä ja on saamassa nyt virettä päälle.
-
Tiukka peli oli joo nyt naurattaa :keskari: ;D niiku sanottu nii 5-0 ja jatkossa ollaan. Nyt on sitten UCL ainoa mis voi voittaa. Mut odotetaan yllätystä.
Peliä en nähny voisko joku pistää miten kaikki pelas ? Pelasko Ramoskii huonost vai ? ? ?
-
Höh, perkeleen vittu mikä peli :keskari: Ja nyt saa sitten kenraali alkaa juoksuttaan näitä kermaperseitä ihan tosissaan taas.
-
Peliä en nähny voisko joku pistää miten kaikki pelas ? Pelasko Ramoskii huonost vai ? ? ?
Ei ainakaan niin huonosti kun Helguera
-
Onko tuo 2. osaottelu ensi viikolla??
Silloin Real saa näyttää mitä joukkueesta lähtee.. Se on sitten 5-0 tai ei mitään.. Ronaldo voisi heittää viisi kassia ja näyttää mistä kana pissii.. Jos kotonakin hävitään niin sitten on helvetti irti. ;)
-
Niin, kunhan vain ei häviäisi seuraavaa osaottelua mutta aika vaikealta toi 5-0 kuulostaa, ei sen puoliin, kaikki on mahdollista ;D
-
"Jos et voi sanoa hänestä mitään hyvää niin parempi olla hiljaa"
Tuo vanha viisaus olisi nyt paikallaan, mutta ruoskitaan nyt sentään vähän.
Elikkä avauskokoonpano oli tämä: Casillas - Salgado, Helguera, Sergio Ramos, Roberto Carlos - Beckham, Guti, Gravesen, Robinho - Baptista y Ronaldo
Koko puolustuslinjalle risuja, mutta erikoismaininta Helgueralle. Käsittämätöntä toilailua ??? ja kisapaikka näillä otteilla jää varmasti haaveeksi. Onko muuten tietoa onko Helguera viime aikoina maajoukkoetta edustanut?
Keskikenttä täysin hukassa.... mitäpä tuota enempää kommentoimaan
Hyökkäyksestä sen verran, että vaikka Babtista tänään maalin tekikin oli hän aika hukassa. Mielestäni hänen näytöt on nähty ja avauksessa mieluummin Cassano. En oikein tiedä miten tuo maali vaikuttaa itseluottamukseen kun peli oli tuollaista ja takkiin tuli kunnolla.
Ja vielä täytyy toivoa ettei Robinho kehnosta peliesityksestään huolimatta menetä sitä itseluottamusta, joka hänellä viime peleissä on ollut ja vaipuisi takaisin alkukauden koomaan.
-
Keskikenttä täysin hukassa.... mitäpä tuota enempää kommentoimaan
Realilta puuttui pelistä syvyys täysin, zaragozalla oli siten erittäin helppo karvata pallo realilta. Zaragoza oli valmistautunut taktisesti erittäin hyvin peliin, pelasi laidat pois ja guti joutui monta kertaa hakemaan palloa alhaalta ja sitten ei ollut enää ketään kelle sitä jakaa. Ronskulle ei saatu yhtään kunnon palloa paitsi se yksi paikka. Välillä tuntui että puolustus ja hyökkäys ovat omia joukkueita, niiden välissä oli zaragozan kavereita joten se siitä. Pakko myöntää, oikealle laidalle olisi kaivattu nopeaa cicinhoa. Tätä peliä on silti aika turha lähteä analysoimaan, zaragozalla vain onnistui kaikki.
Koko puolustuslinjalle risuja, mutta erikoismaininta Helgueralle. Käsittämätöntä toilailua ??? ja kisapaikka näillä otteilla jää varmasti haaveeksi. Onko muuten tietoa onko Helguera viime aikoina maajoukkoetta edustanut?
Eipä oo tullu kutsua postista viime aikoina...miksiköhän ::)
-
Hei khamoon! 5-0 voitto ei ole mahdoton asia, ainakaan omasta mielestäni.
:pallo: :pallo: :pallo: :pallo: :pallo: - 0
-
2. Espanjassa ei helpolla selviä. Puolivaloilla lopputulos on tämä. Jos jossain Englannissa pystyvät pari seuraa ottelun alkuun paikan päälle ilmaantumalla voittamaan, niin näin ei ole Espanjassa, eikä varsinkaan Copa del Reyn välierässä Zaragozaa vastaan, joka on todella kova ryhmä ja on saamassa nyt virettä päälle.
Hohhoijaa..Vai semmosta on Englannissa. Minä en ole ikinä kuullut että Liiga-Cupin tai FA-Cupin välierää olis voitettu pelkällä ilmottautumisella, korjaa toki jos olen väärässä.
-
2. Espanjassa ei helpolla selviä. Puolivaloilla lopputulos on tämä. Jos jossain Englannissa pystyvät pari seuraa ottelun alkuun paikan päälle ilmaantumalla voittamaan, niin näin ei ole Espanjassa, eikä varsinkaan Copa del Reyn välierässä Zaragozaa vastaan, joka on todella kova ryhmä ja on saamassa nyt virettä päälle.
Hohhoijaa..Vai semmosta on Englannissa. Minä en ole ikinä kuullut että Liiga-Cupin tai FA-Cupin välierää olis voitettu pelkällä ilmottautumisella, korjaa toki jos olen väärässä.
No luulen et Puskas tarkoitti, että Englannissa on sen verran helpompaa.. Kun ottaa huomioon, esim Manu coi kohdata jonkun 4 divarin joukkueen.. Harvoin Espanjassa 3. kierroksella tulee edes Segunda B:n joukue..
Hieman epäselvästi kerroin, toivottavasti olin edes vähän oikeassa.. :)
-
Englannin liiga-cupista kertoo paljon se, että pari vuotta sitten Cupin nimi oli Worthington Cup ja fanit nimesivät sitä leikkisästi "Worthless-Cupiksi"... :pallo:
-
Hohhoijaa..Vai semmosta on Englannissa. Minä en ole ikinä kuullut että Liiga-Cupin tai FA-Cupin välierää olis voitettu pelkällä ilmottautumisella, korjaa toki jos olen väärässä.
Englannissa kilpailu on niin minimaalista, että suurempien seurojen ei tarvitse kuin laittaa pelaajat kentälle ja poistuo 3-0 voiton kanssa jatkoon. Espanjassa taas kilpailua löytyy ja sen sai Real Madrid huomata taas eilen.
-
Hohhoijaa..Vai semmosta on Englannissa. Minä en ole ikinä kuullut että Liiga-Cupin tai FA-Cupin välierää olis voitettu pelkällä ilmottautumisella, korjaa toki jos olen väärässä.
Englannissa kilpailu on niin minimaalista, että suurempien seurojen ei tarvitse kuin laittaa pelaajat kentälle ja poistuo 3-0 voiton kanssa jatkoon. Espanjassa taas kilpailua löytyy ja sen sai Real Madrid huomata taas eilen.
Esimerkiksi Manu tais pelata juuri viimeksi FA Cupin pelin lähes reserveillä.. Louis Saha tais olla ainut ns. ykköskokoonpanon mies..
-
Hohhoijaa..Vai semmosta on Englannissa. Minä en ole ikinä kuullut että Liiga-Cupin tai FA-Cupin välierää olis voitettu pelkällä ilmottautumisella, korjaa toki jos olen väärässä.
Englannissa kilpailu on niin minimaalista, että suurempien seurojen ei tarvitse kuin laittaa pelaajat kentälle ja poistuo 3-0 voiton kanssa jatkoon. Espanjassa taas kilpailua löytyy ja sen sai Real Madrid huomata taas eilen.
Minä väittäisin hieman vastaan tässä asiassa. Englannissa toki tasoerot ovat viime vuosina kasvaneet kun isoimmilla seuroilla on rahaa millä mällätä, mutta alempienkin sarjojen joukkueet ovat FA Cupissa edenneet pitkälle historian saatossa ja ihan viime kausillakin. Olihan esim. ykkösdivarin (Championship) Millwall kaudella 2003/04 finaalissa, toki sen ManU:lle häviten...
En jaksa enää tänä yönä alkaa tarkistelemaan historiatilastoista, että montako kertaa Espanjassa on ollut joukkue Primeran ulkopuolelta vaikkapa Copa del Reyn puolivälierissä. Voin siis olla väärässä, mutta väitän näin perstuntumalla, että huomattavasti harvemmin kuin FA Cupissa on vastaavassa vaiheessa ollut Valioliigan ulkopuoleisia joukkueita mukana. Jos joku jaksaa, niin voi tarkistaa ja siten korjata/vahvistaa epäilykseni.
Esimerkiksi Manu tais pelata juuri viimeksi FA Cupin pelin lähes reserveillä.. Louis Saha tais olla ainut ns. ykköskokoonpanon mies..
Ja tämähän ei pidä paikkaansa. ManU:n kokoonpano edellisestä FA Cupin matsista, joka oli vierasottelu Wolverhamptonia vastaan 29.1:
United: Van der Sar, Neville (c), Vidic, Brown (Smith 57), Silvestre , Ferdinand, Rooney, Richardson (Evra 64), Park, Saha (Fletcher 64), Van Nistelrooy.
Subs not used: Howard, Bardsley.
Nysv nysv... ;)
-
2. Espanjassa ei helpolla selviä. Puolivaloilla lopputulos on tämä. Jos jossain Englannissa pystyvät pari seuraa ottelun alkuun paikan päälle ilmaantumalla voittamaan, niin näin ei ole Espanjassa, eikä varsinkaan Copa del Reyn välierässä Zaragozaa vastaan, joka on todella kova ryhmä ja on saamassa nyt virettä päälle.
Hohhoijaa..Vai semmosta on Englannissa. Minä en ole ikinä kuullut että Liiga-Cupin tai FA-Cupin välierää olis voitettu pelkällä ilmottautumisella, korjaa toki jos olen väärässä.
No luulen et Puskas tarkoitti, että Englannissa on sen verran helpompaa.. Kun ottaa huomioon, esim Manu coi kohdata jonkun 4 divarin joukkueen.. Harvoin Espanjassa 3. kierroksella tulee edes Segunda B:n joukue..
Hieman epäselvästi kerroin, toivottavasti olin edes vähän oikeassa.. :)
noh lainataan nyt vaikka tästä.
FA Cupissa kun Valioliiga joukkueet tulevat peliin mukaan niin silloin kyllä usein on vastassa joukkueita, jotka voivat olla mukana kisassa jopa liigan ulkopuolelta. Mutta olihan Real Madridinkin ensimmäinen vastustaja Cupissa Zamora? Mikä siis tekee poikkeuksen?
FA Cupissa ei olla vielä välierä vaiheessa kuten Copa del Reyssä, mutta jos otetaan esimerkki taannoisesta Liiga Cupin välierästä niin siellä oli vastassa ManU - Blackburn, joka minusta on ihan verrattavissa Real Madrid - Zaragoza pariin. ManU sai muistaakseni tehdä ihan täyden päivätyön ja selvisi finaaliin, jossa kohtaa niin ikään pääsarjajoukkueen Wiganin. Elikkä en nyt näe mitään mikä olisi helpompaa Englannissa. Tottakai jos vertaatte Copa del Reyn välierä vaihetta ja FA Cupin 4 kierrosta niin varmasti välieristä löytyisi tiukempi vastustaja.
Englannin liiga-cupista kertoo paljon se, että pari vuotta sitten Cupin nimi oli Worthington Cup ja fanit nimesivät sitä leikkisästi "Worthless-Cupiksi"
Totta on se että tämän Cupin arvostus on hiukan kateissa kun huippujoukkueet peluuttavat lähinnä reservejä,eivätkä ole tosimielellä liikenteessä. Muistan joitakin vuosia sitten katsoneeni Liiga Cupin tuloksia teksti-tvltä ja siellä Arsenal oli murskannut ManUn jotain 5-0 ja tuloksen alla oli keltaisella kirjoitettu "ManU pelasin pelin reservi joukkueella". Että kyllähän tuommoset seikat vaikuttaa kilpailun uskottavuuteen.
Cup kilpailuthan on siitä mielenkiintoisia että sillä systeemillä kääpiö voi voittaa jättiläisen, koska kyse on vain siitä yhdestä ottelusta (tai mahdollisesti kahdesta), kaikki on mahdollista. Esimerkkinä Kreikan EM voitto tai Porton mestareidenliiga voitto. Pienemmille seuroille Cupit ovat omapieni porkkana saada lisää rahaa menestymällä pitkälle suurempien seurojen keskittyessä Euro peleihin.
-
Mutta olihan Real Madridinkin ensimmäinen vastustaja Cupissa Zamora? Mikä siis tekee poikkeuksen?
Zamora pelasi Barcaa vastaan.. ::)
-
Esimerkiksi Manu tais pelata juuri viimeksi FA Cupin pelin lähes reserveillä.. Louis Saha tais olla ainut ns. ykköskokoonpanon mies..
Ja tämähän ei pidä paikkaansa. ManU:n kokoonpano edellisestä FA Cupin matsista, joka oli vierasottelu Wolverhamptonia vastaan 29.1:
United: Van der Sar, Neville (c), Vidic, Brown (Smith 57), Silvestre , Ferdinand, Rooney, Richardson (Evra 64), Park, Saha (Fletcher 64), Van Nistelrooy.
Subs not used: Howard, Bardsley.
Nysv nysv... ;)
ei muuten ollut Wolvesia vastaan.. Vastustaja oli confrenssisarjasta.. siis en tarkoittanut viime peliä.. sorry..
-
Mutta olihan Real Madridinkin ensimmäinen vastustaja Cupissa Zamora? Mikä siis tekee poikkeuksen?
Zamora pelasi Barcaa vastaan.. ::)
Näin olikin, katsoin aamuyöstä väärin. Mutta eikö Barcankin tapauksessa voida puhua siitä että pelkästään ilmoittautumalla voitetaan peli? Mikä siis tekee poikkeuksen Englantiin ;)
Kaudella 04-05 Real Madrid kohtasi ensimmäisellä kierroksella Leganésin, toisella Tenerifen ja kolmennella putosi sitten Valladolidille.
Harvoin Espanjassa 3. kierroksella tulee edes Segunda B:n joukue..
Kaudella 04-05 3. kierroksella mukana oli vielä joukkueita kuten Lanzarote, Recreativo, Lorca, Elche, Lleida, Gramenet ja Numancia. Noista kaksi viimeisintä raivasi tiensä puolivälieriin siellä tosin pudoten.
-
Kaudella 04-05 3. kierroksella mukana oli vielä joukkueita kuten Lanzarote, Recreativo, Lorca, Elche, Lleida, Gramenet ja Numancia. Noista kaksi viimeisintä raivasi tiensä puolivälieriin siellä tosin pudoten.
Joo siis 3. kierroksel ei taida olla hirveestii Primera joukkuei..
-
Perustetaan uus topic: FA Cup vs. Copa del Rey ::)
-
Harvoin Espanjassa 3. kierroksella tulee edes Segunda B:n joukue..
Joo siis 3. kierroksel ei taida olla hirveestii Primera joukkuei..
Eikös näissä ole pieni ristiriita? Jos kaikki Primera joukkueet tulevat mukaan jo ensimmäisellä kierroksella niin se että ne eivät olisi mukana kolmannella kierroksella johtuu ihan siitä että eivät ole selviytyneet jatkoon.
-
Harvoin Espanjassa 3. kierroksella tulee edes Segunda B:n joukue..
Joo siis 3. kierroksel ei taida olla hirveestii Primera joukkuei..
Eikös näissä ole pieni ristiriita? Jos kaikki Primera joukkueet tulevat mukaan jo ensimmäisellä kierroksella niin se että ne eivät olisi mukana kolmannella kierroksella johtuu ihan siitä että eivät ole selviytyneet jatkoon.
http://www.soccer-spain.com/ssdocs/archive2005/lacopa/lacopa.html
-
Kerroppas mitä tuolla linkissä sanotaan ja vertaa edellis kausien Copa del Reyhin? Myönnän olleeni väärässä tämän kauden osalta kun katsoin edelliskausien tilastoista.
-
Eri Cup-kilpailujen tasoa on vaikeaa - tai ehkä jopa mahdotonta - verrata keskenään. Joka kilpailulla on oma arvostus, luonne ja perinteet, mutta eri maiden Cup-kilpailujen tason keskenään vertaamiseen ei ole konsteja. Tuloksiakin voi tulkita eri tavoin. Otetaan esimerkiksi vaikka keskiviikon 6-1 tappio. Kertooko se siitä, että Espanjan jalkapallon taso on katastrofaalinen, kun yksi parhaista joukkueista voi romahtaa tällä tavoin? Vai kertooko se tason laajuudesta, siis siitä, että keskitason joukkuekin voi voittaa helposti kenet vaan? Mitään ainutta totuutta ei tähänkään asiaan ole, vaan ainoastaan näkemys- ja mielipide-eroja. Mutta poimitaan silti muutamia kohtia keskustelusta...
Englannin liiga-cupista kertoo paljon se, että pari vuotta sitten Cupin nimi oli Worthington Cup ja fanit nimesivät sitä leikkisästi "Worthless-Cupiksi"... :pallo:
Kyllä, Englannin liiga-cup on varmasti lähes kaikkien mielestä melkeinpä kokonaan turha. Junnuille se tuo peliaikaa, mutta eipä sitä suurseurat taida ottaa ollenkaan tosissaan, jos verrataan vaikka FA-Cupiin.
Cup kilpailuthan on siitä mielenkiintoisia että sillä systeemillä kääpiö voi voittaa jättiläisen, koska kyse on vain siitä yhdestä ottelusta (tai mahdollisesti kahdesta), kaikki on mahdollista. Esimerkkinä Kreikan EM voitto tai Porton mestareidenliiga voitto. Pienemmille seuroille Cupit ovat omapieni porkkana saada lisää rahaa menestymällä pitkälle suurempien seurojen keskittyessä Euro peleihin.
Juuri näin, pienillä menestysmahdollisuudet Cupeissa ovat aina paremmat kuin pitkässä juoksussa(liigassa). Sattumalla on aina Cup-kilpailuissa korostunut merkitys, ja jos haluaa vertailla pienten joukkueiden menestystä isoja vastaan eri maissa, on liiga huomattavasti parempi vertailukohta. Eri maiden eri Cupien säännöt ovat saatettu luoda niin, että ne joko suosivat tai eivät suosi pienten seurojen menestystä, eli jonkin Cupin jonkin kierroksen mukana olevien pienten joukkueiden määrästä ei sinänsä voida päätellä mitään.
Cup-kilpailujen merkitystä voi tutkia helpommin kuin niiden tason laajuutta. Englannissa FA-Cup on todella merkittävä kilpailu, samoin kuin Copa del Rey Espanjassa. Kumpikaan ei kuitenkaan aja UCL:n tai liigan edelle ainakaan suurseurojen osalta, koska siihen ei olisi mitään syytä. Cup-kilpailun arvostus tai voitosta koituva hyöty pitäisi olla todella suuri, että se voisi mennä liigan ohi tärkeysjärjestyksessä. Parhaat joukkueet kun tietävät, että liigassa niiden menestymismahdollisuudet ovat selvästi paremmat.
Jos haluaa vertailla espanjalaista ja englantilaista jalkapalloa keskenään, kannattaa esimerkit ottaa jostain aivan muualta kuin kansallisista Cup-kilpailuista...
-
Miten täällä verrataan Real Madridia johonkin hiilikaivosporukkaan?
-
Näin olikin, katsoin aamuyöstä väärin. Mutta eikö Barcankin tapauksessa voida puhua siitä että pelkästään ilmoittautumalla voitetaan peli? Mikä siis tekee poikkeuksen Englantiin ;)
Koskas FA Cupin on viimeeksi voittanut jokin muu kuin ManU, Arsenal, Liverpool tai Chelsea? Kertoo juuri siitä kuinka minimaalista kilpailu on Englannissa.
-
Täysin samaa mieltä Puskasin ja Tourun kanssa. :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Tää menee nyt off-topiciksi verrattuna noihin aikaisempiin viesteihin ::),..jotta pystyttäisiin latomaan viisi-muna taululle niin se edellyttää aika helvetin hyökkäävää taktiikkaa, melkein lähtisin pelaamaan kahdella kärjellä vaikka sitten sen puolustavan keskikentän kustannuksella, sillä ei ole mielestäni niin paljon painoa peleissä joissa real pitää palloa/hallitsee peliä eli yleensä kotipeleissä. Cassano siis avaukseen ronnien pariksi... >:D
-
:traktori:
-
Eri Cup-kilpailujen tasoa on vaikeaa - tai ehkä jopa mahdotonta - verrata keskenään. Joka kilpailulla on oma arvostus, luonne ja perinteet, mutta eri maiden Cup-kilpailujen tason keskenään vertaamiseen ei ole konsteja. Tuloksiakin voi tulkita eri tavoin. Otetaan esimerkiksi vaikka keskiviikon 6-1 tappio. Kertooko se siitä, että Espanjan jalkapallon taso on katastrofaalinen, kun yksi parhaista joukkueista voi romahtaa tällä tavoin? Vai kertooko se tason laajuudesta, siis siitä, että keskitason joukkuekin voi voittaa helposti kenet vaan? Mitään ainutta totuutta ei tähänkään asiaan ole, vaan ainoastaan näkemys- ja mielipide-eroja.
Ensinnäkin sanon, että en ole väittämässä että vaikka FA cup olisi parempi kuin Copa del Rey, enkä vertaa paremmuutta, koska kuten Touru sanoi se on aikalailla mahdotonta. Ja näkemys- ja mielipide-eroistahan ne keskustelut lähtevät. Kyllä minä ymmärrän että te Real Madrid fanina tollaisen tappion jälkeen sanotte että taso on laaja, mutta väitteet että kilpailu olisi kovempaa kuin muun maan Cupissa on vähän turhaa.
Eri maiden eri Cupien säännöt ovat saatettu luoda niin, että ne joko suosivat tai eivät suosi pienten seurojen menestystä, eli jonkin Cupin jonkin kierroksen mukana olevien pienten joukkueiden määrästä ei sinänsä voida päätellä mitään.
Nyt kun tarkemmin katsoin Copa del Reyn nykysysteemiä, niin kyllä tämän kauden järjestelmällä aika tehokkaasti minimoidaan pienten seurojen mahdollisuuksia pärjätä Cupissa. Jos Primera joukkueitakin tulee mukaan kahdessa erivaiheessa ja kaiken huippuna että kauden Euro peleihin selviytyneet joukkueet ovat suoraan 16. parhaan joukossa niin eihän se oikein jätä mahdollisuuksia pienemmille seuroille.
Täysin samaa mieltä Puskasin ja Tourun kanssa. :peukku_ylos: :tuoppi:
Se on hienoa että on omia mielipiteitä ja ennenkaikkea tuo niitä esille. Näitä lisää!
-
Minun mielipiteeni Espanjan kovemmasta kilpailusta perustuu kyllä nimenomaan siihen, että Copa del Reyn voittaja vaihtelee paljon, eikä se ole mikään suurseurojen lohdustuspalkinto.
-
Tää menee nyt off-topiciksi verrattuna noihin aikaisempiin viesteihin ::),..jotta pystyttäisiin latomaan viisi-muna taululle niin se edellyttää aika helvetin hyökkäävää taktiikkaa, melkein lähtisin pelaamaan kahdella kärjellä vaikka sitten sen puolustavan keskikentän kustannuksella, sillä ei ole mielestäni niin paljon painoa peleissä joissa real pitää palloa/hallitsee peliä eli yleensä kotipeleissä. Cassano siis avaukseen ronnien pariksi... >:D
Juu, Realin kannattaa lähteä hyökkävällä taktiikalla nimittäin puolustamalla tuskin viis nolla voittoa otetaan ::)
Caro voisi laittaa takaa-ajoa varten avaukseen tällaisen nipun:
----------------Casillas
Cicinho--------Ramos----------Bravo
Beckham----Zidane----Guti---R. Carlos
------Cassano---Ronaldo----Robinho
Saa kyllä nähdä, miten tuo toinen osaottelu menee. Paljonkohan mahtaa yleisöä vaivautua paikalle? Toki kaikki on mahdollista, mutta...noh, potentiaalia maalintekoon Real Madridilla riittää. Nopea avausmaali ja sitten helvetinmoista painetta - kaikki hyökkäys likoon.
-
Itse en Becksiä ottaisi avaukseen(ettei loukkaannu tuon pahemmin) Cicinhon laittaisin Becksin paikalle ja Salgado oikeakis laitapakiksi, muuten sama kokoonpano kuin Blancolla.
-
Minun mielipiteeni Espanjan kovemmasta kilpailusta perustuu kyllä nimenomaan siihen, että Copa del Reyn voittaja vaihtelee paljon, eikä se ole mikään suurseurojen lohdustuspalkinto.
Ai, se on suurseurojen lohdutuspalkinto jos suurseura ovat vieneet viimesen kymmenenvuoden aikana voiton FA Cupissa? Kaudella -99 FA Cup voitto oli varmaan ManUlle lohdutuspalkinto kun se voitti triplan kaataen Liverpoolin finaalissa 10 miehellä? FA Cup on todella arvostettu Englannissa ja siinä kisassa suuretkin ovat tosissaan.
-
:traktori:
-
Caro voisi laittaa takaa-ajoa varten avaukseen tällaisen nipun:
----------------Casillas
Cicinho--------Ramos----------Bravo
Beckham----Zidane----Guti---R. Carlos
------Cassano---Ronaldo----Robinho
Casillas
Cicinho Ramos Carlos
Guti
Becks ZZ Robinho
Cassano Ronaldo Soldado/ Baptista
Toi olis minusta parempi. Mut aika saman laisii noi kylläkin on.
-
Ai, se on suurseurojen lohdutuspalkinto jos suurseura ovat vieneet viimesen kymmenenvuoden aikana voiton FA Cupissa? Kaudella -99 FA Cup voitto oli varmaan ManUlle lohdutuspalkinto kun se voitti triplan kaataen Liverpoolin finaalissa 10 miehellä? FA Cup on todella arvostettu Englannissa ja siinä kisassa suuretkin ovat tosissaan.
Espanjassa taso on niin kova, että triplan voittaminen on mahdotonta. Copa del Reytä, kun suurseurat eivät voita varamiehillään, kun ei oikein onnistu edes ykkösmiehillä.
-
Ensinnäkin sanon, että en ole väittämässä että vaikka FA cup olisi parempi kuin Copa del Rey, enkä vertaa paremmuutta, koska kuten Touru sanoi se on aikalailla mahdotonta. Ja näkemys- ja mielipide-eroistahan ne keskustelut lähtevät. Kyllä minä ymmärrän että te Real Madrid fanina tollaisen tappion jälkeen sanotte että taso on laaja, mutta väitteet että kilpailu olisi kovempaa kuin muun maan Cupissa on vähän turhaa.
Nimenomaan näin. Ja jos tuon vielä yhden asian keskusteluun liittyen esille. Real Madrid hävisi Copa del Reyn ottelun 6-1, mutta miksi? Pelkkää Zaragozan hyvyyttä ja tason laajuuttako? Ei, vaan Real Madridin surkeaa asennoitumista. Ja mistä tämä voisi johtua? Sama tuskin olisi voinut tapahtua esim. UCL:n välierissä, koska kilpailu on arvostetumpi. Real Madrid ei siis arvostanut Copa del Reytä tarpeeksi - eli kokenut sitä kovin tärkeäksi - ja asenne oli siitä johtuen huono. Myös Barca lepuutti Zaragozaa vastaan Puyolia, ja herää kysymys, eikö lepuutusta olisi voinut antaa vaikka jossakin "helpossa"(helppoja pelejähän ei sinänsä ole, mutta esimerkkinä vaikka joku Mallorca peli, joka on yleensä kuitenkin tavallisia pelejä helpompi) liiga-pelissä? Ilmeisesti Copa del Reytä ei koettu kovin tärkeäksi Real Madridin tai Barcan taholta, kun tälläiset epäonnistumiset pääsivät tapahtumaan.
Ja ylläoleva ei ole suoranaisesti mikään oma mielipiteeni, vain ainoastaan toinen ajattelutapa asiaan, sen jo mainitun "tason laajuuden" sijasta.
Minun mielipiteeni Espanjan kovemmasta kilpailusta perustuu kyllä nimenomaan siihen, että Copa del Reyn voittaja vaihtelee paljon, eikä se ole mikään suurseurojen lohdustuspalkinto.
Toivottavasti "suurseurojen lohdustuspalkinto" viitta vaikka Englannin liiga-cupiin...
FA-Cupia ei nimittäin voi miksikään lohdutuspalkinnoksi sanoa, koska se lienee maailman perinteisin ja arvostetuin Cup-kilpailu.
-
Toivottavasti "suurseurojen lohdustuspalkinto" viitta vaikka Englannin liiga-cupiin...
FA-Cupia ei nimittäin voi miksikään lohdutuspalkinnoksi sanoa, koska se lienee maailman perinteisin ja arvostetuin Cup-kilpailu.
Copa del Reyssä ei oikein mestaruus irtoa varamiehillä, kuten FA Cupissa, jonka tuntuu joka vuosi vievän joku näistä neljästä.
-
Real Madrid ei siis arvostanut Copa del Reytä tarpeeksi - eli kokenut sitä kovin tärkeäksi - ja asenne oli siitä johtuen huono. Myös Barca lepuutti Zaragozaa vastaan Puyolia, ja herää kysymys, eikö lepuutusta olisi voinut antaa vaikka jossakin "helpossa"(helppoja pelejähän ei sinänsä ole, mutta esimerkkinä vaikka joku Mallorca peli, joka on yleensä kuitenkin tavallisia pelejä helpompi) liiga-pelissä? Ilmeisesti Copa del Reytä ei koettu kovin tärkeäksi Real Madridin tai Barcan taholta, kun tälläiset epäonnistumiset pääsivät tapahtumaan.
Juuri tuo ihmetyttää, koska mitä Real aikoo voittaa tällä kaudella?? Copa del Rey olisi ollut näistä mestaruuksista "helpoin", mutta sekin saatiin sössittyyks.. :-\ Luottaako Real todella näin paljon Barcan lamaantumiseen ja UCL voittoon??
-
Minun mielipiteeni Espanjan kovemmasta kilpailusta perustuu kyllä nimenomaan siihen, että Copa del Reyn voittaja vaihtelee paljon, eikä se ole mikään suurseurojen lohdustuspalkinto.
Ai, se on suurseurojen lohdutuspalkinto jos suurseura ovat vieneet viimesen kymmenenvuoden aikana voiton FA Cupissa? Kaudella -99 FA Cup voitto oli varmaan ManUlle lohdutuspalkinto kun se voitti triplan kaataen Liverpoolin finaalissa 10 miehellä? FA Cup on todella arvostettu Englannissa ja siinä kisassa suuretkin ovat tosissaan.
Onha se FA-Cup ilmeisesti aika arvostettu kun ManUkin siitä jokunen vuosi sitten jättäytyi pois.
-
Millähän perusteella Copa Del Rey on helpoin? Ilmeisesti se ei kyllä kovinkaan helppo ole kun 6-1 tulee pannuun jo välierissä.
-
Millähän perusteella Copa Del Rey on helpoin? Ilmeisesti se ei kyllä kovinkaan helppo ole kun 6-1 tulee pannuun jo välierissä.
Nii ja viel heikoimmalta vastustajalta. Onko Fa- cupissa koskaan käynyt niin, että joku pikku seura vaikka joku hmm. Charlton voittaa ensin Chelsean ja sitten vaik ManUn niinhän näyttää olevan Copa Del Reyssä kun Zara voitti Barcan ja sitten mahdollisesti Realin..
Mut lopettakaas toi väittely tai teen topicin Copa del Rey vs. Fa- Cup. >:D
-
Noniin viimeinen viestini tästä aiheesta.
Espanjassa taso on niin kova, että triplan voittaminen on mahdotonta. Copa del Reytä, kun suurseurat eivät voita varamiehillään, kun ei oikein onnistu edes ykkösmiehillä.
Ehkä se oli ManUn hyvyyttä eikä tason huonoutta, eihän näitä triploja nähdä missään, edes englannissa kuin todella harvoin. Ja olisi ihan kiva jos katsoisit FA Cupin joukkueet viimeiseltä viideltä vuodelta, vaikka puolivälieristä lähtien niin et löydä varmasti yhtään kakkos miehitystä.
Onha se FA-Cup ilmeisesti aika arvostettu kun ManUkin siitä jokunen vuosi sitten jättäytyi pois.
No totta on että tämäkin on nähty, ManU jättätyi pois kun pelasi seurajoukkueiden maailmanmestaruudesta, jonka katsoi tärkeämmäksi. Ja Englannissa on tunnetusti jo enemmän pelejä ilman taukoa kuin muissa sarjoissa.
Copa del Reyssä ei oikein mestaruus irtoa varamiehillä, kuten FA Cupissa, jonka tuntuu joka vuosi vievän joku näistä neljästä.
Edelleenkin pyydän katsomaan niitä kokoonpanoja FA Cupista. Minusta se voidaan katsoa toisinkin päin, jos huippujoukkue vie Cupin kuin joku keskikastin joukkue. Espanjassa viimeisin Cupin vienyt huippujoukkue taisi olla sen ajan Deportivo. Real Madridinkin edellisestä Cup voitosta on 13 vuotta, taitaa Copa del Reyn voitto olla liian arvoton galacticoille, mutta keskisarjan Zaragozalle maistuu sekin voitto.
Ilmeisesti Copa del Reytä ei koettu kovin tärkeäksi Real Madridin tai Barcan taholta, kun tälläiset epäonnistumiset pääsivät tapahtumaan.
Täällä mies tiesi eikä viitannut ;)
Ja ylläoleva ei ole suoranaisesti mikään oma mielipiteeni, vain ainoastaan toinen ajattelutapa asiaan, sen jo mainitun "tason laajuuden" sijasta.
Minun puolesta saatte pitää "tason on laaja" ajattelunne, kunhan jätätte toisen maan Cupin väheksymisen. Kuitenkin Espanjassa paperilla ei ole kuin Barca, joka on yhtä tasokas joukkue Realin kanssa. Mutta niinkauan kuin pelit pelataan kentällä ja pallo on pyöreä niin pieni voi voittaa suuren. Onko se sitten tason laajuutta jos Zaragoza voittaa Realin vaikka yhden viidestä kohtaamisesta, vai onko se "tilastotappio" Realille. Se jääköön jokaisen omaan harkintaan.
-
Olisi ihan hyvä, jos tässäkin topicissa päästäisiin asiaan..
Minua ei kiinnosta se, että onko Copa del Rey parempi kuin FA-Cup.. Tietenkin espanjalaisen jalkapallon ystävänä pidän Reyn puolta..
-
Pelaajalistat huomiseen Real Madrid - Zaragoza otteluun:
Real Madrid:
Porteros: Casillas y Cobeño.
Defensas:Míchel Salgado, Cicinho, Sergio Ramos, Woodgate, Raúl Bravo y Roberto Carlos.
Centrocampistas: Gravesen, Diogo, Beckham, Robinho, Zidane y Guti.
Delanteros: Cassano, Ronaldo y Baptista.
Zaragoza:
César, Valbuena, Miguel
Aranzabal, Álvaro, Gabi Milito, Toledo, Ponzio, Capi
Movilla, Cani, Generelo, Zapater, Celades
Óscar, Sergio García, Ewerthon, Lafita, Diego Milito
-------------------------------------------------------
Real Madrid lähtee siis kuitenkin ykkösmiehistöllään yrittämään mahdotonta, kuromaan 6-1 etumatkaa kiinni. Kokoonpano lienee normaalista hyvin paljon poikkeava ja kaikki panostetaan nopeaan avausmaaliin. Avaus voisi näyttää esim. tältä:
--------------------------Casillas
-------------------Ramos---Woodgate
Cicinho---------------------------------------------Carlos
---------------------------------------Guti
--Beckham------------ZZ
---------Cassano------Ronaldo--------Robinho
5-0, 5-0, 5-0... toivotaan toivotaan... ;D
...¡Hala Madrid!
-
Pelaajalistat huomiseen Real Madrid - Zaragoza otteluun:
Real Madrid:
Porteros: Casillas y Cobeño.
Defensas:Míchel Salgado, Cicinho, Sergio Ramos, Woodgate, Raúl Bravo y Roberto Carlos.
Centrocampistas: Gravesen, Diogo, Beckham, Robinho, Zidane y Guti.
Delanteros: Cassano, Ronaldo y Baptista.
Zaragoza:
César, Valbuena, Miguel
Aranzabal, Álvaro, Gabi Milito, Toledo, Ponzio, Capi
Movilla, Cani, Generelo, Zapater, Celades
Óscar, Sergio García, Ewerthon, Lafita, Diego Milito
-------------------------------------------------------
Real Madrid lähtee siis kuitenkin ykkösmiehistöllään yrittämään mahdotonta, kuromaan 6-1 etumatkaa kiinni. Kokoonpano lienee normaalista hyvin paljon poikkeava ja kaikki panostetaan nopeaan avausmaaliin. Avaus voisi näyttää esim. tältä:
--------------------------Casillas
-------------------Ramos---Woodgate
Cicinho---------------------------------------------Carlos
---------------------------------------Guti
--Beckham------------ZZ
---------Cassano------Ronaldo--------Robinho
5-0, 5-0, 5-0... toivotaan toivotaan... ;D
...¡Hala Madrid!
Luulenpa että Baptista on tuossa Robinhon paikalla(tämä siis vain luulo)Mutta Robinho varmaankin huomena pelaa paha sanoo mutta jotenkin tuntuu että Baptista on tuossa Robinhon paikalla, toivottavasti ei ::)
Real voittaa 5-0 Beckham tekee kaikki maalit ;D
-
--------------------------Casillas
-------------------Ramos---Woodgate
Cicinho---------------------------------------------Carlos
---------------------------------------Guti
--Beckham------------ZZ
---------Cassano------Ronaldo--------Robinho
Luulenpa että Baptista on tuossa Robinhon paikalla(tämä siis vain luulo)Mutta Robinho varmaankin huomena pelaa paha sanoo mutta jotenkin tuntuu että Baptista on tuossa Robinhon paikalla, toivottavasti ei ::)
Real voittaa 5-0 Beckham tekee kaikki maalit ;D
Baptista on Cassanon tilalla niin kuin ennenkin, vaikka itse haluasin juuri tuon Tourun kokoonpanon..
-
Joo siis aivan älyttömät lähtökohdathan tuohon huomiseen peliin on. Luulen kyllä, että vaikka kaikki pelaajat ovat niistä mahdollisuuksista puhuneet niin vaikka sitä 5-0 voittoa ei tulisikaan niin tuskin siellä nyt kukaan rupeaa porua vääntämään.
Voittokin olisi jo hyvä tulos, niin voitaisiin laittaa viime viikon peli asenteen piikkiin. Hyvä maalinteko harjoitus huomenna tulee ja toivottavasti myös niitä maaleja ja sitten hyvällä fiiliksellä liigan ja CL:n kimppuun.
Kokoonpanosta ei muuta kommentoitavaa kuin Cassano avaukseen :P
-
Huomenna kunnon hulina päälle alusta lähtien, ei haeta mitään 2-0 voittoa, vaikka se kunniallinen olisikin. Yritetään edes sitä 5-0, vaikka todennäköisesti liiaallisella hyökkäämisellä tuleekin turpiin. Kaikki tai ei mitään mentaliteettia peliin :peukku_ylos:
-
Mañana...
Madridismo-"optimismo": RMA voittaa 5-0.
Madridismo-"pessimismo": Ottelu päättyy 8-4. :rolleyes_new:
Es posíble...
Huomenna, Madrid; näytä, miksi hyökkäys on aseesi ja miksi et koskaan luovuta - ¡con rabia, hasta la victoria!
-
Mañana...
..Eikös peli oo jo tänään? ;D
Mutta. Vaikka se ehkä mahdottomalta tuntuukin, niin munkin mielestä kannattaa ainakin yrittää sitä murskavoittoa. Jos pelaajat lähtevät sillä asenteella, että se on mahdollista, se voikin olla. Mahdollisimman hyökkäävä kokoonpano ja täydellä teholla peliin heti ensiminuuteista.
Kokoonpano voisi oikeastaan olla juuri tuo Tourun ehdottama. Cassano ja Cicinho avaukseen!
-
Tänää sitten nöyryyttämään Zaragosaa. 3-5-2 Taktiikalla vois pärjätä hyvin. 1 pivote ZZ, Robinho ja Becks ylempään. js Vaik Cicinho Gravan vähä yläpuolel. Ronaldo ja Cassano hyökkäyksee.. Olis hyvä et ei olis liikaa hyökkäykses koska keskikenttä pitäs olla täysin Realin hallussa...
-
Mañana...
..Eikös peli oo jo tänään? ;D
Ota tässä päivissä selvää... :D
Mulle :keskari:
-
RealMadridin viralliset sivut veikkailivat tälläistä kokoonpanoa:
Casillas
-----Cicinho-----Woodgate-----Ramos-----R.Carlos
Zidane
-----Beckham-----Bapista-----Guti-----Robinho
Ronaldo
Eli tän mukaan Cassanoa ei avauksessa nähtäis ja Zidane pivotena.Toivottavasti tää kokoonpano ei tuu toteutumaan.
Täytyy kyllä myöntää että vähän jännittää tosin en ala nyt poraamaan jos ei 5-0 voittoa tule.Alkuun kannattaa panostaa :peukku_ylos:
-
Casillas en la portería; Cicinho, Woodgate, Sergio Ramos y Roberto Carlos en defensa; con Gravesen en el medio centro, y Zidane, Baptista, Robinho y Beckham en las medias puntas, dejando a Ronaldo en la punta del ataque. Perhana ku eivät laita cassanoa avaukseen, näillä silti mennään.
-
MIKÄ MAALI!!!!!!!!!!!!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Ei hullumpi aloitus! 57 sekuntia ja 1-0 CICINHO! :pallo:
Vielä 4 maalia.
-
hirvee pommi yläpesää!
-
Törkeen hieno :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
MIKÄ MAALI!!!!!!!!!!!!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Mikä mit ä ? ? varmaa Robinho itte alotan
e. TOIMII peli :peukku_ylos:
-
Helvetin komee maali! Nyt on pojilla draivi päällä :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:
-
ei jumalauta 2-0, tää menee historiankirjoihin...
-
Mistä kautta katotte, ite seuraan vaan tuloksien perusteella tällä hetkellä...
Mut hyvältä näyttää!
-
Ei hyvää päivää :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Jumalauta ja Robinho teki, mitä taikajuomaa se Caro on jätkille oikeen juottanu! :tuoppi:
-
3-0 Brassit jyrää >:D >:D
-
3-0! :peukku_ylos: :tuoppi:
-
paskat tuli housuun ton maalin takia, ei haittaa.
-
Ronaldoooooooo!!!!! HALA MADRID!!!!
-
:traktori:
-
Tää on elämää ja Bernabeu kiehuu :peukku_ylos:
-
paskat tuli housuun ton maalin takia, ei haittaa.
Erittäin sama!! :peukku_ylos: Nyt on kyl hyvä fiilis. Nyt vois kyl lähtä vähän vähemmän hyökkäämäl et ei ppästetä. Beckham on ollu aika liekeis >:D
e. Raul näky tuol!
e.2 Olikohan se maali ??
-
Mistä kautta katotta, SopCast ei saa millään yhteyttä, onko PPLiven kautta mahkuja, kanava?
-
Vielä 2maalia, oon aivan sekasin joten kirjotusvirheitä voi tulla paljon mutta ei väliä.
Bernaubeulla on muuten varmaan helvetinmoinen mekkala :D
-
Kertokaa nyt jo ihmeessä mitä kautta katotte, karkkia kaikille!
-
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902
-
Puoliaika mennyt. Robinholla pientä epävarmuutta muuten ehkä näkyvin pelaaja. Woody on toiminut mahtavasti. Näittekö miten Ramos otti pallon pois kantapäällä.
Mahtavaa. Täydellistä peliä.. 2 maalia ei paha. Ronskun maalissa nähtiin taas mikä on Ronaldon lähtönopeus.. !! vai mitä RONALDO ? ;)
i Hala Madrid !
-
Itse katselen fanshopin (pplive) kautta.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee. :peukku_ylos:
-
ei paha. Ronskun maalissa nähtiin taas mikä on Ronaldon lähtönopeus.. !! vai mitä RONALDO ? ;)
i Hala Madrid !
Olen aina tiännyt tuon Ronaldon lähtönopeuden toivottavasti Ronaldo tekisi viälä pari byyriä vai mitä? ;) :tuoppi:
-
Toi SopCast näyttää vaan, että Connecting to media...
Ollut varmaan 20 minuttia siinä tilassa, voi elämän kevät mitä tuskaa ku
vuoden ottelu menossa ja ei pääse näkemään!
-
Olipahan puoliaika...paikkoja vielä pariin useampaakin maaliin, uskon että vielä 2 tehdään ainakin. Cici ei oo antanu laidalla mitään mahiksia vastustajalle, myös woody+ muut pakit olleet varmoja. Becks otti kortin ruman taklauksen johdosta, kaikki lähti liikkeelle hänen omasta virheestään,muuten ollut loistava. Ainoa mikä pelottaa on noi zaragozan vastahyökkäykset...
-
Ei tää voi olla totta.. Enää 2!! maalia.. ei oo todellakaan paha..
:peukku_ylos:
Toivottavasti Mr Ye ei oo sekaantunu tähän peliin.. ;)
-
Zaragozalla oli hyviä vastahyökkäyksiä ja muutenkaan heitä ei kannata aliarvioida, Baptista tuhlas taas pari paikkaa, jos ei kohta ala maaleja tulemaan niin luultavasti Cassanoa otetaan hyökkäykseen Ronaldon kanssa ::)
Luulenpa että Cicinho vaihdetaan Salgadoon ja Cassano tulee kentällle jossain vaiheessa.
-
kuhan saadaan suht nopeasti(15min sisällä) se maali ni sit on aikaa rakentaa se viimeinen. Odottelen kans antoniota peliin mukaan jos maaleja ei meinaa tulla.
-
Heti ku Becks anto jonkuu muun kokeilla nii tulosta tuli.. Ei oo enää kamppailu Zara vs. RMA vaa CICINHO vastaan Carlos !! NYT TEKEE MIELI LAULAAA !! :D MAHTAVAA
Antonio Cassanohan lämmitteli äsjken ei lopu iloni tänä iltana :peukku_ylos:
-
Brasilialaista ylivoimaa :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
GOOOOOL ROBERTTO CARLOS nyt pojat tehkää se! tehkää se vaivanen maali! :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
Veikkaanpa että Cassano tulee Becksin tilalle.Perkele sitä Cassanoa kentälle!!
-
Nyt kävi pieni tuuri, kun linjatuomarilla jäi kiikarit kotio :peukku_alas:
e. tuomari paikkas sitten kun jätti pilkun viheltämättä :keskari:
-
Eikös näillä numeroilla tule jatkoaika?? ???
-
Maali roikkuu ilmassa vielä on peliaikaa jäljellä, nyt Cassano kentälle ja vähän äkkiä !
-
Cassano Baptistan paikalle
-
Cassano Baptistan paikalle
Tuli vai? Mulla vähän jökkii tää joo näköjään tuli ;) :peukku_ylos:
-
Diogo -> Gravesen
-
Eikös näillä numeroilla tule jatkoaika?? ???
Ei riitä, yksi pitäisi vielä puristaa :pallo:
-
Tehkää, tehkää, voi tätä tuskaa!
-
Vitun vittu!
-
Kyl täytyy ilman valkosia lasejakin sanoa, et kyllä tosta olis ansainnut finaalipaikan.
-
Harmi, oltiin todella lähellä 5-0 voittoa, kerpele vähän kyllä viiksettää mutta kuitenkin, mahtava ottelu valkoislita ja ei voi muuta snoa kuin koko joukkueelle :pallo: :tuoppi:
-
Kaikesta huolimatta ISO KIITOS joukkueelle :peukku_ylos:
-
Jep, lähellä oli. No ehkä täs on hyvä opetus, ei kannata hävitä 6-1 !
-
Kyllä ketuttaa tippua tollasen pelin jälkeen, ois jätkät kyl ansainnu sen finaalipaikan..
-
Ihan mikä muu ottelu ku tää, ni shampanjat kyllä kuohuis. Ja ketkäs ne olikaan kauden alussa
kun sanoivat, että ei niin paljon brasseja joukkueeseen? 8)
-
[Juu ei todellakaan näin]
-
^ei noin
-
Hmmm kun tuossa mikko29 otti tuon Brassipelaajia ei joukkueeseen nini tuossa ajan kuluksi hiaman laskeskelin eli kaikista tän kauden 64 tai 65maalista Brassi pelurit on tehnyt yhteensä 31 maalia, eli se on aivan huikea määrä! Ronaldo on tehnyt 11 Robinho 10, R.Carlos 5 Baptista 3 ja Cicinho 2, eli Brassit on pelannut hyvin :peukku_ylos: :tuoppi:
-
No hemmetti.. Copa del Rey jäi jälleen valloittamatta.. HARMI..
Mutta loistavasti poijat pelas ja saivat tehtyä 4 maalia.. Loppussa alkoi jalat ja pää painaa.. Tästä on kummiki loistava lähteä seuraaviin koitoksiin.. Nyt ei tarvii enää huolehtia cupista.. UCL ja Liga ovat vielä meidän!! :peukku_ylos:
Jep, lähellä oli. No ehkä täs on hyvä opetus, ei kannata hävitä 6-1 !
Nämä pelit opettivat varmasti paljon.. 6-1 tappio on kumminki niin suuri, että on todella vaikeaa nousta, mutta lähellä oli.. Kannattaisi lähteä joka peliin hyvällä asenteella..
Nyt ainakin minä toivon, että Zaragoza viee Copa del Reyn!! :peukku_ylos:
-
Tälläisten pelien takia jalkapallo on jotain käsittämättömän suurta. Aivan huikea fiiliis vaikka sitä finaalipaikan ratkaisevaa maalia ei tullutkaan. Tervetuloa Arsenal ja Barcelona, keväällä tänään kentällä nähty joukkue juhlii la Cibelesillä.
¡Hala Madrid!
-
Jos tällästä peliesityksiä tulee jatkossa niinniin, kyllä sai Caro kannustettua pojat tekemään loistosuorituksen.
Nyt vaan pitäis alkaa keskittymään Arsu peliin toivottavasti pojat ei lähe Alavesia vastaan paskalla asenteella.
-
Real rupesi lopussa pelaamaan liika long ballin tyyppistä toivotaan toivotaan peliä.
6 sellaisen sijasta 3 harkiten rakennettua hyökkäystä, ni tulos olisi voinut olla
toinen. Tosin ei se niin helppoa ole lopussa kun hiekka valuu tiimalasista loppuun...
-
Olihan peli. :) Ensimmäisen puoliajan jälkeen näytti hyvältä, mutta 5 maalin tekeminen osottautui liian vaikeaksi. Kellään linkkiä maaleihin?
-
Hieno kiri, mutta 6-1 on liian paljon antaa etumatkaa. Noh nyt katse vain eteenpäin ja La Ligassa ero on kaventunut, mutta edelleen Barca on ohjaajan paikalla, mutta sitten taas Champions Leaguessa kaikki on yhä omissa käsissä, joten kyllä tämä kausi vielä juhlaan voi päättyä.
-
Eilisen hekuman jälkeen ei jaksanut paljon peliä analysoida, jos nyt vähän yrittäisi. Alkuhan meni niinkuin elokuvissa ja onnellin loppukaan ei ollut kaukana. Cupista tippumisesta huolimatta uskon, että eilisellä pelillä on iso merkitys tuleviin otteluihin. Joukkue osoitti suuruutensa kentällä ja yleisö katsomossa. Otteluparin kaikki Madridilais maalithan menivät Brassien tilille.
Woodgate oli eilen loistava. Oma mielipiteeni Ramos-Woodgate parista vain vahvistui eilen. Woodgate on niin rauhallinen ja varma, että Ramos, jonka peli perustuu vielä nuoruudesta johtuen pieneen koheltamiseen, voi huoletta toteuttaa itseään Woodyn vierellä. :peukku_ylos:
Gravesen teki juuri sitä tasapainoittavaa työtä mitä voittoon tarvittiin. Heti kun Grava vaihdettiin pois niin keskiympyrän kohdalla oli pelkkää tyhjää ja pelinavaus meni pitkän heittelemiseksi.
Robinho oli jälleen loistava oma itsensä, välillä yritti ottaa vähän liikaa vastuuta ja ratkaista pelin itse, mutta toisaalta niistä tilanteista tuli usein vapaapotku Madridin hyväksi. :peukku_ylos:
Beckham pysyi ensimmäiset 30min omalla laidallaan ja loistava. Sitten kortti aivan älyttömästä omasta virheestä ja peli meni sekaisin. Kortin jälkeen otti sellaisen yleismies Jantusen roolin, tuli vähän mieleen Eto´o viime Sunnuntaina. :-\
-
Eilen Juaniton henki ajelehti kiehuvan Chamartínin yllä...
Eilen madridismo näytti parhaat puolensa; taistelutahto ja ylpeys.
Eilen Real Madrid kaatui valkoiset saappaat jalassa - rikkinäisenä, mutta silti yhtenäisenä ja pelottavana vastustajana.
Hieno taistelu, joka ei valitettavasti aivan riittänyt loppuun saakka. Toivottavasti Zaragoza voittaa loppuottelussa koko paskan.
-
Olihan peli. :) Ensimmäisen puoliajan jälkeen näytti hyvältä, mutta 5 maalin tekeminen osottautui liian vaikeaksi. Kellään linkkiä maaleihin?
http://www.sniadek.neostrada.pl/060214_Saragossa%5B0-4%5D-Cicinho.wmv
http://www.sniadek.neostrada.pl/060214_Saragossa%5B0-4%5D-Robinho.wmv
http://www.sniadek.neostrada.pl/060214_Saragossa%5B0-4%5D-Ronaldo.wmv
http://www.sniadek.neostrada.pl/060214_Saragossa%5B0-4%5D-Carlos.wmv
-
Robinho oli jälleen loistava oma itsensä, välillä yritti ottaa vähän liikaa vastuuta ja ratkaista pelin itse, mutta toisaalta niistä tilanteista tuli usein vapaapotku Madridin hyväksi. :peukku_ylos:
On huomion arvoista se, että kuinka paljon Robinholle annetaan vastuuta ja palloa.. Hän saa palloa melkein yhtä paljon kuin itse ZZ.. Robinho on ollut lievässä tulessa alku vuotena.. :peukku_ylos:
Eilen Juaniton henki ajelehti kiehuvan Chamartínin yllä...
Eilen madridismo näytti parhaat puolensa; taistelutahto ja ylpeys.
Eilen Real Madrid kaatui valkoiset saappaat jalassa - rikkinäisenä, mutta silti yhtenäisenä ja pelottavana vastustajana.
Veit jalat suustani ;D
-
Hmmm kun tuossa mikko29 otti tuon Brassipelaajia ei joukkueeseen nini tuossa ajan kuluksi hiaman laskeskelin eli kaikista tän kauden 64 tai 65maalista Brassi pelurit on tehnyt yhteensä 31 maalia, eli se on aivan huikea määrä! Ronaldo on tehnyt 11 Robinho 10, R.Carlos 5 Baptista 3 ja Cicinho 2, eli Brassit on pelannut hyvin :peukku_ylos: :tuoppi:
???Hmmm...olinkohan se minä ;)
-
Juma, 4-0... :'(
Hyvä, että sentään oli 4-0 eikä 0-4..
-
Tossa kub nyt vähän ajattelin niin pelihän oli hyvä- Ketuttamaankaa ei ois käynny jos oltais voitettu vaik 2-0.. Vielä tota voittoa huipensi se seikka, että Zaragosahan ei pelannut yhtään huonosti oikeestaa tosi hyvin.
Robinholta lyötyi liikaa yrittämistä, mutta hän taas oli parhaimpia. Nyt kyl Ronaldolle jalat hyvään kuntoon ja havittelemaan edes sitä 2. paikkaa maalikuninkuudessa. :peukku_ylos:
-
Tänään pelataan Santiago Bernabeulla ottelu johon ei Madridin pelaajia osallistu, paitsi Juanfran...Zaragoza saa vastaansa Espanyolin Copa del Reyn finaalissa. Välierissä Zaragosa pudotti Real Madridin yhteismaalein 6-5, Militon tehdessä jopa neljä maalia. Ensimmäinen ottelu päättyi Zaragozan voittoon 6-1, kun taas Madridissa "valkoiset" voittivat Zaragozan selvästi 4-0.
Toisessa ottelussa Espanyol selvisi finaaliin voittaen Deportivon maalein 2-1.
Liigassa Zaragoza on sijalla 11 ja Espanyol sijalla 15. Viime joulukuussa joukkueet pelasivat liigassa tasan 2-2, ottelu pelattiin Kataloniassa.
Itse uskon ja toivon Zaragozan voittoa...
edit. Jos jotain kiinnostaa niin Veikkaus tarjoaa ottelusta tällaisia kertoimia:
Espanyol- Zaragoza 2,75 3,05 2,25
edit. pieni lisäys...
-
Zaragoza on jo kukistanut itsensä Real Madridin ja Barcelonan, voiko Espanyoliin enää kompastua? Mikä on Diego "Real Madridin kaataja" Militon päivän kunto? Jatkaako Zaragoza loistavaa cup-menestystään? Syttyykö Bernabeun yleisö finaaliin? Mitä tekee ottelun erotuomari, Medina Cantalejo?
Tänään pelataan Santiago Bernabeulla ottelu johon ei Madridin pelaajia osallistu.
Itse asiassa... eikös Juanfran kuitenkin ottelussa saa pelata? ;)
Itse uskon ja toivon Zaragozan voittoa...
Sama. :pallo: :peukku_ylos:
-
Juu meitsikin liputtaa Zaragozan puolesta, Espanyolista en ole oikeen koskaan tykänny, en kyllä tosin Zargaozastakaan.
e.Cantalejo tuomarina :peukku_alas:
-
edit. Jos jotain kiinnostaa niin Veikkaus tarjoaa ottelusta tällaisia kertoimia:
Espanyol- Zaragoza 2,75 3,05 2,25
Itse pistin 10€ ZAZ:lle. :traktori:
-
Tänään pelataan Santiago Bernabeulla ottelu johon ei Madridin pelaajia osallistu.
Itse asiassa... eikös Juanfran kuitenkin ottelussa saa pelata? ;)
Ai niin...Juanfran ::) eiköhän hän pääse pelaamaan :P :)
-
X tohon pistin... Rankuille luulen menevän
-
mulle on ihan sama kumpi vie.. Zaragoza on pelannut tällä kaudella ajoittain hemmetin hyvin, mutta jos Juanfran on Espanyolin avauksessa, toivin barceloonalaisten voittoa..
-
Mulle on kyl ihan sama kumpi vie kunhan Juanfran pelaa hyvin.
-
Mulle on kyl ihan sama kumpi vie kunhan Juanfran pelaa hyvin.
Tarkennetaan vähän, että Espanyol vei jo eilen lukemin 4-1 ;)
2. R. Tamudo 1-0
28. Ewerthon 1-1
33. Luis Garcia 2-1
71. F. Coro 3-1
86. Luis Garcia 4-1