RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Mágico Madrid - 14.09.2006, 21.03.53

Otsikko: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.09.2006, 21.03.53
  Real Madrid  vs   Real Sociedad
(http://www.soccermania.dk/spa-realmadrid/real_madrid-logo-lille.gif)         (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/eu/0/04/Real_sociedad_de_futbol.gif)

Streamit:
- Shanghai Sports        @ (SHTV) PPstream Tvants SopCast Tvkoo!
- Guangdong Sports    @  PPstream Tvants SopCast Mysee
- Shandong Sports      @  PPlive
- QS.IV.football            @  PPStream
- Fortune Sports          @  Pcast
Kokoonpano(Real Madrid):
Maalivahdit: Casillas, Diego López.
Puolustus: Roberto Carlos, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo, Pavón, Mejía.
Keskikenttä: Diarra, Emerson, Cicinho, Guti, Reyes, Beckham.
Hyökkäys: Raúl, Robinho, Van Nistelrooy, Cassano.
Poissaolot(Real Madrid): Ronaldo(loukkaantunut), Salgado(loukkaantunut) ja Helguera(tekninen)
avauskokoonpano:
Casillas, Cicinho, Cannavaro, Ramos, Roberto Carlos, Reyes, Diarra, Emerson, Guti, Raúl y Van Nistelrooy.

Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 14.09.2006, 21.36.54
Mielestäni olisi syytä koittaa kotipelissä seuraavanlaista avauskokoonpanoa:

                                                  Casillas
Ramos                 Cannavaro                       R. Bravo                    Carlos

                            Emerson/Diarra               Guti
                                     
                                                 Robinho
                 Reyes                                                    Raul
                                            Van Nistelrooy

Mielestäni ainakinkotipeleissä voi aivan hyvin peluuttaa Gutia toisen pivoten paikalla, koska sitä pallonhallintaa on pakko saada enemmän ja laadukkaammaksi. Robinhoa voisi aivan hyvin kokeilla Pelinrakennnuksessa ja Reyes esitti Lyonia vastaan miksi hänen pitäisi olla aloituksessa. Puolustuksessa taas, jos Salgadon pelikunnosta ei ole varmuutta, niin Ramosia voisi aivan hyvin kokeilla oikealla ja Raul Bravoa keskustassa tai Carlosin paikalla oikealla. Helguera myös ansaitsisi näytön paikkaa, joko pivotena tai sitten keskuspuolustuksessa. Kärjessä täytyy pitäytyä Van Nistelrooyssa, koska Ronaldo ei ole vielä pelikunnossa ja Raulilla oli kumminkin sen verran yritystä mukana eilen, että ansaitsee vielä jatkaa.     
                                     
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 15.09.2006, 09.11.11
Oma kokoonpanoni olisi seuraava.


---------------RVN--------------

Reyes----------------------Cassano

---------------Guti----------------

----Diarra---------Emerson-----

R.Bravo-------------------------Cicinho

----------S.Ramos------Canna-------

MIkä hinku kaikilla on tunkea Ramosia sinne oikeaksi pakiksi. Salgado palaa kohta ja Sociedad on tällä hetkellä viellä vähemmän joukkue kuin me. Cicinho pystyy hoitamaan tässä pelissä homman. Ramosia ei todellakaan pitäisi alkaa siirtelemään ympäriinsä tässä vaihessa hänen uraansa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 15.09.2006, 12.59.31
nyt toivoisi, että Real lähtisi hyökkäämällä kaatamaan La Realia, kun kyse on kotipelistä.. Olisi hyvä, jos Capello uskaltaisi penkittää Becksiä ja Raulia tässä pelissä.. Capello voisi käyttää "lepuutuskorttia", jos ei muuten uskalla ottaa miehiä pois.. lähtisin ihan samalla avauksella kuin Juanito.. Sociedad oli viime vuonna todella heikko ja kun katselin heidän tämän kauden pelaajiaan niin en löytänyt yhtään kovaa nimeä.. kaikki olivat tuntemattomia.. itse haluaisin, että peli päättyisi 3-0.. RvN, Reyes ja Ramos hoitakoon maalit.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 15.09.2006, 13.28.50
Tuota Juaniton pistämää pelisysteemiä olen toivonut näkeväni jo pitkän aikaa. Sillä saataisiin mielestäni pelaajat sellaisille pelipaikoille, jossa he pääsevät käyttämään omia vahvuuksiaan. Ainoa ongelmahan tuossa systeemissä on se, että siinä ei löydy mitään roolia Becksille.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Anturi - 15.09.2006, 14.32.01

MIkä hinku kaikilla on tunkea Ramosia sinne oikeaksi pakiksi. Salgado palaa kohta ja Sociedad on tällä hetkellä viellä vähemmän joukkue kuin me. Cicinho pystyy hoitamaan tässä pelissä homman. Ramosia ei todellakaan pitäisi alkaa siirtelemään ympäriinsä tässä vaihessa hänen uraansa.

varsinkin kun ramoksen siirtyminen oikealle tarkoittaa sitä että bravo tulee kentälle.. ja sen tason pelaajia ei pitäis real madridissa ees olla

ite tekisin semmosen muutoksen juaniton systeemiin että robinho korvais cassanon
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 15.09.2006, 15.28.51
No kyllähän Carloskin Realissa kentällä on ja nykyyn hänestyä saa sellasen kuvan että ei osaa tehdä enää mitään oikein. Raul Bravolle viime vuosi oli myös niin sanottu läpi murto vuosi. Aina kun pelasi pelasi hyvin ja ilamn pahempia virheitä, mielummin hänet näkisin vasemmalla kun Carlosin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 15.09.2006, 15.35.07
varsinkin kun ramoksen siirtyminen oikealle tarkoittaa sitä että bravo tulee kentälle..
itseasiassa Bravo on pelannut todella hyvin niissä peleissä joissa on päässyt kentälle.. viime kaudella Carloksen paikalla peli kulki yhdessä Robinhon kanssa todella hyvin ja tällä kaudella Villarreal-matsi Cannavaron parina sujui yllättävän hyvin..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 15.09.2006, 15.44.55
Jep, viimeiset pari kautta R.Bravo pelannut erittäin hyvin. Useilla on kuitenkin mielessä esim. tietyt hazardit Juvea vastaan UCL:ssä pari kautta sitten, jotka kuitenkin hyvin pitkälle johtuivat siitä, että hänet laitettiin pelaamaan oikeata laitapakkia.

Ja mitä tulee tulevaan otteluun, niin nykyinen R.Sociedad tuskin tarjoaa kovinkaan kummoista vastusta...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 15.09.2006, 15.54.09
Jep. pitäis olla ihan läpihuuto juttu. Pitäisin heitä huonompana kuin edes Levantea. Tässä Sociedad joukkueessa ei yksin kertaisesti ole mitään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 15.09.2006, 15.55.32
Jep, viimeiset pari kautta R.Bravo pelannut erittäin hyvin.
Aivan niin, jotenkin tuntuu että oli kyseessä sitten Raul Bravo tai Salgado, niin tietyillä henkilöillä pelkkä nimen mainitseminen nostaa karvat pystyyn. Etenkin tämä koskee Bravoa. Eihän hän voi olla hyvä kun häntä ei ole koskaan mainostettu maailman parhaaksi omalla paikallaan, saati maksettu järkyttävää siirtosummaa pelkästä maineesta. Eihän Real Madridin juniorimyllyn tuottama puolustaja voi missään olosuhteissa olla edustus-miehistöön tarpeeksi hyvä, kyllä se puolustaja on aina haettava Italiasta tai sumusaarilta ;)


Ja mitä tulee tulevaan otteluun, niin nykyinen R.Sociedad tuskin tarjoaa kovinkaan kummoista vastusta...
Tässä on se virheistä suurin, eli vastustajan aliarvioiminen. Tähän ei pitäisi olla yhtään varmaa keskiviikon jälkeen. Tosin tuskinpa Capello tätä virhettä tekee.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 15.09.2006, 16.23.57
Reyes vasempaan laitaan, Robinho oikeaan, Gutí keskelle ja Man kärkeen. Muu sitten samalla tavalla, mitä Lyon pelissä, kokoonpanona siis.

Tulee taas pahaan aikaankin, toivotaan että olisi Future taas väärässä..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 15.09.2006, 16.31.11
Ja mitä tulee tulevaan otteluun, niin nykyinen R.Sociedad tuskin tarjoaa kovinkaan kummoista vastusta...
Tässä on se virheistä suurin, eli vastustajan aliarvioiminen.
Joo, mutta minä olenkin vain yksi forumisti muiden joukossa, eikä minun realistinen(?) näkemykseni muuta joukkueen asennetta mitenkään...  8) ;)  Jos ei sitten Capello soittele mulle viikonlopun aikana...  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 15.09.2006, 18.25.55
Tulee taas pahaan aikaankin, toivotaan että olisi Future taas väärässä..  :peukku_ylos:
http://www.eurosport.com/football/la-liga/2006-2007/calendar_rnd255.shtml
REAL MADRID Dom-21:00 R. SOCIEDAD

noihin tunti lisää...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 15.09.2006, 18.41.03
Tulee taas pahaan aikaankin, toivotaan että olisi Future taas väärässä..  :peukku_ylos:
http://www.eurosport.com/football/la-liga/2006-2007/calendar_rnd255.shtml
REAL MADRID Dom-21:00 R. SOCIEDAD

noihin tunti lisää...
Ja Deportivo - V'real olisi klo 23? Hieman 'pälyttää, mutta uskotaan sitten.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 15.09.2006, 18.49.44
Jep. pitäis olla ihan läpihuuto juttu. Pitäisin heitä huonompana kuin edes Levantea. Tässä Sociedad joukkueessa ei yksin kertaisesti ole mitään.

Nyt ei ehkä ole se hetki, jolloin pitää aliarvioida muita joukkueita. Varsinkaan, kun Real Madridissakaan ei paljoa ole ollut kolmeen kauteen. Tässä ottelussa ei kahdella puhtaalla pivotella tee yhtään mitään, koska nyt täytyisi uskaltaa hyökätä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 15.09.2006, 18.50.46
Ja Deportivo - V'real olisi klo 23? Hieman 'pälyttää, mutta uskotaan sitten.
joku muu voi varmistaa, mutta eurosport on aina tunnin jäljessä Suomeen verrattuna.. eikä se olisi ihme jos toi matsi olisi noin myöhään..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 15.09.2006, 19.14.43
Jep, viimeiset pari kautta R.Bravo pelannut erittäin hyvin. Useilla on kuitenkin mielessä esim. tietyt hazardit Juvea vastaan UCL:ssä pari kautta sitten, jotka kuitenkin hyvin pitkälle johtuivat siitä, että hänet laitettiin pelaamaan oikeata laitapakkia.

Samaa mieltä. Raul Bravoa on haukuttu todella typerästi sen takia, että joutui huonon joukkueen kasaamisen takia pelaamaan oikeana puolustajana Juventusta vastaan. Hän on pelannut esimerkiksi viime kaudella todella hyvin ja ansaitsisi näyttöpaikkoja, kun kerran kermaperseitä ei pelaaminen kiinnosta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: elconejo - 15.09.2006, 19.24.25
Ei tuo klo 23 Suomen aikaa alkava peli ole mitenkään epäilyttävä, pikemminkin päinvastoin. Lauantaisin pelataan (lähes) poikkeuksetta peli, joka alkaa paikallista aikaa klo 22. Ja jos Eurosport ei jollekin kelpaa, niin katsokaa niitä pelien aikoja vaikka osoitteesta www.lfp.es (Liga de Futbol Professional, eli Primeran ja Segundan viralliset kotisivut) ja muistakaa, että ne ajat ovat Espanjan aikaa, eli tunti lisää niin päästään Suomen aikaan.

Ensi viikon lauantaina muuten Betis-Real Madrid on tuossa lauantai-illan myöhäispelissä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 15.09.2006, 19.59.22
Juu, uskotaan uskotaan.  :peukku_ylos:
Onneksi saadaan vihdoinkin peli lauantaille, loppuu nuo maanantai myöhästymiset  :traktori:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Hartikainen - 15.09.2006, 23.01.33
Raul Bravo helposti Real Madridin aliarvostetuin pelaaja?
Mä näkisin kaverin mieluummin kentällä kun Carlosin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 16.09.2006, 00.35.37
Joo, mutta minä olenkin vain yksi forumisti muiden joukossa, eikä minun realistinen(?) näkemykseni muuta joukkueen asennetta mitenkään...
Onko keskiviikkona nähdyn esityksen jälkeen helppo voitto realistinen näkemys edes keskitason Veikkausliiga-joukkuetta vastaan?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 16.09.2006, 09.48.34
Vähintään kahden maalin voitto tulee. Lyödäänkö vetoa?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 16.09.2006, 10.19.46
Vähintään kahden maalin voitto tulee. Lyödäänkö vetoa?
Saadaanko sitten tehtyä edes kahta maalia noin masentavan pelin jälkeen, saati sitten pitää oma pää puhtaana. Mutta 3-0 sanon minä. Eli ei lyödä vetoa.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Raul # 7 - 16.09.2006, 11.29.42
Raul Bravo helposti Real Madridin aliarvostetuin pelaaja?
Mä näkisin kaverin mieluummin kentällä kun Carlosin.
Ja jos Canna jatkaa samanlaista peliä ku Lyonia vastaan niin senki vois penkittää. Tosin olis kyllä ehkä vähän tyhmän rohkee veto. mut piti nyt sanoo kuitenki  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.09.2006, 12.51.32
Raul Bravo helposti Real Madridin aliarvostetuin pelaaja?
Mä näkisin kaverin mieluummin kentällä kun Carlosin.
Ja jos Canna jatkaa samanlaista peliä ku Lyonia vastaan niin senki vois penkittää.
pakko ymmärtää, että Canna oli vähän pihalla- jätkä täytti vuosia.. myöhäinen 30-kriisi..  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 16.09.2006, 14.05.56
pakko ymmärtää, että Canna oli vähän pihalla- jätkä täytti vuosia.. myöhäinen 30 kriisi..  ;D
No sehän selittääkin kaiken  :D Beckhamilla on se kriisi jäänyt päälle..  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 16.09.2006, 14.11.36
No sehän selittääkin kaiken  :D Beckhamilla on se kriisi jäänyt päälle..  ::)
Mielestäni Beckhamia on vaivannut pahanlaatuinen puujalka jo viimeiset 15 vuotta... :o
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.09.2006, 17.11.49
ensimmäiseen viestiin lisätty kokoonpano..

tässä voisin samalla kertoa, mitä Capello kertoi tänään haastettelussa.. Haastattelussa puhuttiin enimmäkseen Raulista.. Capello vihjaa, että olisi tulossa pieniä muutoksia, muttei sano sen enempää.. Gutin peluutuksesta Capello ei sanonut mitään uutta: "Guti, Emerson, Diarra tai jokin muu." Ronaldo pelannee noin kolmen viikon päästä ensimmäisen ottelunsa tällä kaudella..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 16.09.2006, 19.22.58
No sehän selittääkin kaiken  :D Beckhamilla on se kriisi jäänyt päälle..  ::)
Mielestäni Beckhamia on vaivannut pahanlaatuinen puujalka jo viimeiset 15 vuotta... :o

 Niin, mieshän ei manussakaan saavuttanut juuri mitään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 17.09.2006, 10.22.45
Niin, mieshän ei manussakaan saavuttanut juuri mitään.
Mitäs tekemistä Beckhamin puujalalla on Munan saavutusten kanssa?

Varmaan se on sitten vaikea ymmärtää että Real Madrid ei ole ManU.  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 17.09.2006, 11.55.36
Niin, mieshän ei manussakaan saavuttanut juuri mitään.
Mitäs tekemistä Beckhamin puujalalla on Munan saavutusten kanssa?

Varmaan se on sitten vaikea ymmärtää että Real Madrid ei ole ManU.  ::)

Niino..no niin. Onhan sitä vaikea ymmärtää :-\
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 12.41.02
Miten ne saavutukset mihinkään littyy. Ei ne kuitenkaa poista sitä faktaa että Beckhamilla on umpi surkea tekniikka
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Anturi - 17.09.2006, 13.44.07
mä en oo kyllä nähny bravolta yhtään peliä missä se ei ois jossain vaiheessa kämmäny jotenki häiritsevästi.. ja oon  myös nähny muutakin kun jonkun juvepelin.. se sijottuu ihan käsittämättömän huonosti keskityspalloihin (myös vasemmalla pelatessaan) ja hyökkäyspäässä sen taidot ei riitä
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: STRIKER - 17.09.2006, 13.54.12
hyökkäyspäässä sen taidot ei riitä
Eipä Bravon tarvitse mikään erikoinen ollakaan hyökkäypäässä, jos topparin tai vasemman pakin paikalla pelaa. Tärkeintähän puolustajalle -niin laitapuolustajalle kuin topparillekin- on osata puolustaa ja estää vastustajan hyökkäykset. Hyökkäystaidot ovat vain sitten plussaa. Cicinho ja Ramos jo täyttävät puolustuksen hyökkäysvaatimukset. Tosin onhan se niin, että Madridin laitapuolustajilta on totuttu näkemään hyökkäysvoittoista peliä, joka saattaa kylläkin loppua nyt Capellon aikakauden alettua... ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 13.59.04
mä en oo kyllä nähny bravolta yhtään peliä missä se ei ois jossain vaiheessa kämmäny jotenki häiritsevästi.. ja oon  myös nähny muutakin kun jonkun juvepelin.. se sijottuu ihan käsittämättömän huonosti keskityspalloihin (myös vasemmalla pelatessaan) ja hyökkäyspäässä sen taidot ei riitä

Et tainnu katella viimekauden loppu puolen pelaja kun pelas Ramosin kanssa topparina?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 17.09.2006, 14.19.04
Miten ne saavutukset mihinkään littyy. Ei ne kuitenkaa poista sitä faktaa että Beckhamilla on umpi surkea tekniikka

 No eipä ne saavutukset juuri mitään kerrokaan. Jalkapalloa seuraava henkilö huomaa heti kättelyssä Beckhamin tekniikan puutteelisuuden. Oma pointtini on/oli se ,että Lyon-tappion ylipäätään minkään tappion vierittäminen aina saman brittisällin niskaan on vitun tyhmää.

Jokainen huomaa ,että Beckham ei ole sitä mitä joukkueessa halutaan nähdä eli nopeutta ja taitoa. Mikäli Beckham kuitenkin pelaa syystä tai toisesta on hän harvoin yksin joukkuettaan tappioon syöstänyt. Raul on ollut sinä aikana kun englantilainen joukkueessa pelannut selkeästi huonompi miltei joka ottelussa. Nyt joku sitten sanoo , että Raul on joukkueen kapteeni ja että hän tehnyt eniten maaleja seurassa ja hänellä on hallussa mestarien liigan maalikuninkuus. Mitä hän nykyään esittää kentällä, ei tasan mitään. Ja sanovat , että saavutukset eivät merkkaa mitään. Ei muuta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 17.09.2006, 14.27.09
On totta, että syy Lyon tappioon ei ole yksin Beckhamin. Koko joukkue oli perseestä, mutta on surkuhupaisaa kuinka itsetuhoisesti Capello tällä hetkellä joukkuettaan peluuttaa työntäessää DB:n väkisin avaukseen.  :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 16.57.40
Miten ne saavutukset mihinkään littyy. Ei ne kuitenkaa poista sitä faktaa että Beckhamilla on umpi surkea tekniikka

 No eipä ne saavutukset juuri mitään kerrokaan. Jalkapalloa seuraava henkilö huomaa heti kättelyssä Beckhamin tekniikan puutteelisuuden. Oma pointtini on/oli se ,että Lyon-tappion ylipäätään minkään tappion vierittäminen aina saman brittisällin niskaan on vitun tyhmää.

Jokainen huomaa ,että Beckham ei ole sitä mitä joukkueessa halutaan nähdä eli nopeutta ja taitoa. Mikäli Beckham kuitenkin pelaa syystä tai toisesta on hän harvoin yksin joukkuettaan tappioon syöstänyt. Raul on ollut sinä aikana kun englantilainen joukkueessa pelannut selkeästi huonompi miltei joka ottelussa. Nyt joku sitten sanoo , että Raul on joukkueen kapteeni ja että hän tehnyt eniten maaleja seurassa ja hänellä on hallussa mestarien liigan maalikuninkuus. Mitä hän nykyään esittää kentällä, ei tasan mitään. Ja sanovat , että saavutukset eivät merkkaa mitään. Ei muuta.

Niin tottahan tämäkin on sen myönnän. Samaan listaan voisi heti lisätä R.Carlosin ja Ronaldon. Homma on vaan niin että tällä ryhmityksellä ja taktiikalla 4-3-3 (Kahdella pivotella) Beckham ei vaan voi olla kentällä koska ylimpään 3ryhmään hän ei sovi, koska ei ole hyökkääjä. Mutta ei myöskään keskikentälle koska se synnyttää laidoille pahan balancci eron. Myöskään hänen pallon jakamis taitonsa ei ole pelintekijäksi tarpeeksi hyvä, peli silmästä puhumattakaa. Hän ei myöskään ole mikään luontainen keskuskeskikenttä ja ei osaa pelata niinkuin sillä paikalla pitäisi. Joka ei ole kovin yllättävää koska koko uransa on oikealla pelannut, joten hänen sijouttumisessaan on pahoja puutteita. (En tarkoita nyt pelkkää Lyon peliä siis    :peukku_ylos:) Raul ei kuuluisi avaukseen itsekkin myönnän sen, Robinho ja Reyes penkillä ja Raul pelaa. Ei ole järkevä yhdistelmä. Mutta kun hän nyt pelaa (Voi tosin olla et ei tässä pelissä ole enää avuaksessa) ei hän aiheuta joukkueelle yhtä suurta ongelmaa kuin Beckham. Raul on ehkä menettänyt nopeuttaan ja ennen kaikkea viimeistely taitojaan jonka huomaa. Mutta hän on silti hyvä combinaatio pelaaja ja osaa rakentaa paikkoja muille. Mutta kuten jo sainoin. Ei hänkään kuuluisi enää olla avauksen miehiä     :tuoppi:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Derrick - 17.09.2006, 17.29.02
Illan peli joka on siis 22.00 suomen aikaa pitäisi näkyä seuraavilla kanavilla:
- Shanghai Sports        @ (SHTV) PPstream Tvants SopCast Tvkoo!
- Guangdong Sports    @  PPstream Tvants SopCast Mysee
- Shandong Sports      @  PPlive
- QS.IV.football            @  PPStream
- Fortune Sports          @  Pcast

Shanghai Sports SopCastilla toimii ainakin tällä hetkellä loistavasti.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 21.21.15
laitoin mahdollisen avauskokoonpanon ekaan viestiin.. Becks on penkillä!! lähde on realmadrid.com
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 21.22.53
Becks on penkillä!!

Vahva  :peukku_ylos: ja :tuoppi:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Finale - 17.09.2006, 21.27.23
Jep, muutoksia tulossa AS ennakoi sekä Becksin että Raulin aloittavan penkiltä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 21.29.10
Joo näyttäis tosiaan siltä että tällä mennään.


------------------Rude Ruud---------------

--Reyes-----------------------------Raul----

---------------------Guti----------------------

----Emerson-----------------Diarra------

R.Carlos-------------------------Cicinho

-------------Ramos-----Canna--------


Voi tosin olla että Reyes pelaa oikealla, mutta mielummin näkisin hänet vasemmalla    :peukku_ylos:
Robinho tai Cassano kun vielä olis Raulin tilalla niin kokoonpano olis lähellä täydellisyyttä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 21.42.50
Ooh, Becks tosiaankin penkillä! Tää onko fantasiaa, vai alku jonkin suuremman...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 17.09.2006, 21.44.50
Onko linkkiä peliin?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 17.09.2006, 21.49.24
 Loistavaa. Itse olisin Raulin tilalla peluuttanu Robinhoa, mutta Capellolla on vahva luotto kapuun. Gutin tulo tuo nyt toivottavasti eloa ja mielikuvitusta kentälle. 4-0 tulosveikkaus: Ruud 2, Ramos, Diarra
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Cicinho - 17.09.2006, 21.58.05
Eurosportilla kokoonpano oli seuraava
4-4-2
Puolustus oletettu

Beckham Emerson Raul Diarra
         Cassano  Rvn

 ??? Uskoakko tuota?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Roiss - 17.09.2006, 21.59.58
Cassano ei ole kentällä, ylhäällä Guti, Reyes, Raul ja RVN. Heh, Reyes jo löytänyt tiensä avaukseen, milloinkohan olis Robinhon vuoro
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 22.00.28
Jep, muutoksia tulossa AS ennakoi sekä Becksin että Raulin aloittavan penkiltä :peukku_ylos:
!!!!! Tekis mieli raiskata parikin hymiötä...  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 22.03.01
Raúlin tilalla olisin minäkin nähnyt mieluummin vaikka Robinhon, mutta kyllä Beckhamin penkittäminenkin on jo eteenpäin menoa.  :peukku_ylos:

Mielenkiintoista muuten nähdä millaisella pelisysteemillä tänään lähdetään liikkeelle. Nyt alkaa!  8) :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 22.05.55
Ekaa kertaa aloituspotkusta saatiin replay... Milläs muuten katotte? Itte kattelen SHTV:llä. Reyes aloitti muuten vakuuttavasti  :o
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 22.07.54
kenelle noi mustat nauhat on? Puskasille??  ???
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 22.09.11
kenelle noi mustat nauhat on? Puskasille??  ???
Katoin kans itte. Mutta eikös ne ole vain joku viiva pelipaidassa, ei näytä menevän koko käden ympäri..  :-\

Eiköhän Reyes ole jo sen verran vakuuttanut, että voittaa Becksin paikan..  ::)

//nauhathan ne on...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 22.11.04
3,5 minuuttia meni kunnes R.Sociedad pääsi ensimmäistä kertaa pois omalta puoliskoltaan. Hyvällä sykkeellä lähtenyt käyntiin!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 17.09.2006, 22.27.46
 Missä liike? Missä mielikuvitus? kauheeta paskaa
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Finale - 17.09.2006, 22.48.08
Noista saa RvN tehdä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 22.50.22
Missä liike? Missä mielikuvitus? kauheeta paskaa
On tämä peli kyllä paljon parempi mitä Lyon peli. Sentään ollaan oikeaan suuntaan menossa.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 22.54.19
Missä liike? Missä mielikuvitus? kauheeta paskaa
On tämä peli kyllä paljon parempi mitä Lyon peli. Sentään ollaan oikeaan suuntaan menossa.  :peukku_ylos:
on vastuskin hieman eri planeetalta..  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 17.09.2006, 22.55.36
Real Madridin pelin taso on kääntäen verrannollinen vastustajan tasoon. Nojoo, paskaahan tuo pallollinen touhu on vieläkin, kuin hidastetusta filmistä. Ikään kuin ei olisi aikomustakaan tehdä maalia. Robinho kentälle kiitos.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 22.56.08
Mitenkäs Canna ja Cici on pelannut?
Näin laukauseten perusteella(7-4), vaikuttaisi siltä että Real on hiukan hallinnut.
Tosin niitä maaleja pitäisi alkaa nyt tekemään!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 17.09.2006, 22.56.17
 Yks paikka koko puoliajalla. Ei tässä parempaan suuntaan olla menossa vastus on vaan satakertaa huonompi. Ei mitään ideaa koko pelissä. Diarra hakee palloa kukaan ei hae seuraavalta tsolta vastaan ja sit annetaan takas pakeille.

Raul oli yössä, kerran tai pari näkyi, mutta ei hän mikään vaara tuolla kentällä ole. Reyes oli hyvä.
Puolustus toimi, mutta eipä se lohduta jos pelinraknetelu on kuin sumusaarten konferenssistä. Jos kyseessä ei olisi Realin peli olisin sammuttanut tietokoneen ja todennut, että hirveetä paskaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: #10 - 17.09.2006, 22.56.40
Robinhoa kaipailen kanssa, Cassanon tulo voisi myös tuoda sähäkkyyttä peliin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 22.57.30
Yksi maalintekotilanne koko jaksolla. Pelisysteemiä en hahmota ollenkaan, eikä se kovin selkeältä missään vaiheessa näyttänytkään. Sociedad sumputtaa hyvin, ja rikkoo aina kun siihen on mahdollisuus. Nolla nollaan tuolla tyylillä on pieni mahdollisuus, mutta maalia eivät vierailijat kyllä tule tekemään. Tässä ottelussa tarvittaisiin Robinhon ja Cassanon luovuutta.

Jos kyseessä ei olisi Realin peli olisin sammuttanut tietokoneen ja todennut, että hirveetä paskaa.
Sama. Ikävä kyllä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Finale - 17.09.2006, 22.58.49
Real Madridin pelin taso on kääntäen verrannollinen vastustajan tasoon. Nojoo, paskaahan tuo pallollinen touhu on vieläkin, kuin hidastetusta filmistä. Ikään kuin ei olisi aikomustakaan tehdä maalia. Robinho kentälle kiitos.

Sama. Raul<->Robinho ja katsotaan mitä sitten tapahtuu. Kaikki äijät vaan koheltaa, Reyes ollut pieni valopilkku muiden joukossa :peukku_ylos:.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: mikko29 - 17.09.2006, 22.59.36
Joo Robinho ja Cassano olisivat tervetulleita.

No,Capello voi tietenkin ottaa ässän hihasta ja vaihtaa Becksin Reyesiin ::) :D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.01.24
samaltahan tuo näyttää kuin Lyon peli, paitsi ettei taululla ole 3-0..

Cassanoa ja Robinhoa odotellessa

No,Capello voi tietenkin ottaa ässän hihasta ja vaihtaa Becksin Reyesiin ::) :D
only god knows ;)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 17.09.2006, 23.05.31
Nyt se myllytys vasta alkaa  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 23.05.40
Carlos pois ja Bravo sisään!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.07.33
Carlos pois ja Bravo sisään!
juu Carlos tais loukata reittään ekalla puoliajalla..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.15.12
Noloohan tää on kun ollaan tehty 3,5:ssä pelissä vain 4 maalia. Eikä vastukset ole edes olleet niitä pahimpia.  :peukku_ylos:

'Binho tulossa kentälle  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Derrick - 17.09.2006, 23.20.08
Vihdoin Capello uskaltaa tehdä jotain. Emerson<-->Robinho
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: STRIKER - 17.09.2006, 23.21.43
Hyvä vaihto! Hyökkäävämpää kokoonpanoa kentälle ja samalla reilusti parempaa luovuutta ja pelinrakennusta...  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.22.23
Yleisö anto kunnon aploodit.. en sitten tiiä kummalle..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 23.22.58
Hyvä vaihto! Hyökkäävämpää kokoonpanoa kentälle ja samalla reilusti parempaa luovuutta ja pelinrakennusta...  :peukku_ylos:

Sama, näköjään tuli heti kolme tilannetta!Kyllä se maali sieltä vielä tulee.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Finale - 17.09.2006, 23.23.47
Mitäköhän puuroa Capello on aamulla syönyt :o, lisää sitä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.24.36
Onko Beckham ollenkaan mukana, ei oo ollenkaan näytetty penkillä istumista, mieshän sanoi olleensa shokissa kun ei mahtunut Englannin joukkueeseenkaan.

Barcalle muuten taas "helppo" 3-0 voitto Santanderista..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 23.26.42
Onko Beckham ollenkaan mukana, ei oo ollenkaan näytetty penkillä istumista...

Ainakin Real Madrid.comin mukaan on, mikäli ei jäänyt kotiin pillittämään kun taas herra penkitettiin.
Vielä Cassano kentälle niin hyvä tulee!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: mikko29 - 17.09.2006, 23.30.54
REYES :peukku_ylos: :pallo: :pallo:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.30.57
REYEESSS!!! Joku on ottanut Becksin paikan kunnolla ittelleen!!  :pallo: :pallo:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Music - 17.09.2006, 23.31.11
Reyes on kyllä ainakin lukemani perusteella ollut tosi hyvä hankinta. Nytkin 1-0 maali! :pallo: :pallo:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 17.09.2006, 23.31.30
 UUH!!!!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.31.50
Reyes tekee sen, mitä Becksin pitäisi tehdä.  :peukku_ylos: Tällä on pakko päästä avaukseen jatkossakin, tästä pelistä taitaa tulla loppujen lopuksi aika suurikin voitto.  ;)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.32.17
Reyes!! KIITOS!!  :pallo:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 23.32.21
Reyes   :peukku_ylos: :tuoppi: Erittäin tärkeä maali! :pallo:
Ja näköjään vaparista kaiken lisäksi!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Finale - 17.09.2006, 23.32.59
Loistavaa :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 23.33.46
Hieno vapari   :peukku_ylos: Muutenkin peli parantunut tokalle puoliajalle!  :sydän: :pallo: :tuoppi:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.33.55
Vielä kun näkisi Becksyn ilmeen tuosta maalista  ;D
Sociedad miehen alivoimalle, tuleeko maalijuhlat..?

Reyes <--> Huora, kannattaa näyttää osaamisensa nyt
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 23.34.07
Kas kummaa, heti vaparimaali kun Becks ja Carlos jättävät hommat paremmilleen.  :peukku_ylos:

Raúl, noista sisään!!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 17.09.2006, 23.35.19
Beckham tulossa kentälle?  >:(
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: #10 - 17.09.2006, 23.35.27
Olihan veto, mahtavaa!  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 23.35.43
Niinpä. Olen samaa mieltä, molemmat menettäneet touchinsa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 23.35.55
Aranburu otti punasen  :peukku_ylos: Nyt vielä pari maalia  :pallo:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.35.58
roja directa!!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 23.36.27
paska vaihto!!!!!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 23.36.52
Becksi kentälle viimeiseksi 15 minuutiksi. Hyvää nöyryyttämistä  :tuoppi:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 17.09.2006, 23.37.12
Reyes palkitaan maalista ottamalla mies vaihtoon ja Becks tilalle  :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.37.15
miksi ei Cassanoa?  ???
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.37.26
Becksi kentälle viimeiseksi 15 minuutiksi. Hyvää nöyryyttämistä  :tuoppi:
Aivan!  ;D Veikkaan, että Capello yrittää näyttää kaikille sen eron, mitä tapahtuu kun Beckham tulee pelaamaan oikeaa laitaa, tai sitten hän katsoo sen eron itse.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Music - 17.09.2006, 23.37.34
Harmittaa, kun en taaskaan näe maalia. Tietoa, onko jossain netissä videota? No varmaan viimeistään matsin jälkeen...

Miksi Reyes pois???
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.38.02
Reyes palkitaan maalista ottamalla mies vaihtoon ja Becks tilalle  :keskari:

annetaan Becksille minuuteja seuraavaa peliä varten..  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 23.41.15
Aika pahassa viennissä on Beckham heti. Ja keltainenhan siitä tuli palkkioksi.  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 23.46.38
Tässä tuo maali vielä:

http://www.youtube.com/watch?v=al9-J4sLqbA
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 23.47.09
Oikealaidan plei kuoli heti aivan täysin   :-[
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.51.09
Oikealaidan plei kuoli heti aivan täysin   :-[
koko peli kuoli :P
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.52.34
Oikealaidan plei kuoli heti aivan täysin   :-[
koko peli kuoli :P
No ei sentään. Sociedad pelaa miehen alivoimalla, me pelaamme Beckham kentällä, tasaista siis?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Derrick - 17.09.2006, 23.53.11
goooool, DAVID BECKHAM!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Heinämies - 17.09.2006, 23.53.49
BECKS!!!!! WOOHOO!!! Who needs Reyes?  ;D  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.53.59
goooool, DAVID BECKHAM!
WTF!?!?!?  :o Heti sai Cicinhoa takaapäin, maalien motiivi..  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: RONALDO - 17.09.2006, 23.54.37
Becks!!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 17.09.2006, 23.55.38
Kolmella nollaa vastaan!!  :D ;D :D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 17.09.2006, 23.55.56
kolmella 0 vastaan :D edes Becks ei voi erehtyä 
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Finale - 17.09.2006, 23.56.15
Pakko nostaa Becksille viimeistelystä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 17.09.2006, 23.56.22
 Hyvä juoksu becksiltä. Ihan hieno maali eipä siinä mitään. Muuten peli oli lopussa aikalailla hengailua enkä nyt syytä siitä Beckhamia vaan yleisesti 10 vastaan pitäisi saada parempaa aikaan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 17.09.2006, 23.56.30
Luin muuten tuon maalin ensiksi täältä, näköjään stremini oli hieman jäljessä..  :peukku_ylos:

Aika paska peli, vaikka sitten voitettiinkin
nukkumaan --->
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2006, 23.56.36
mitä vitttuuaa ja vielä yksin läpi.. Hyvä maali Becksiltä.. :peukku_ylos: moni poika olis vetäny päin..

tämä vaan tarkoittaa, että Becks nähdään seuraavassa pelissä avauksessa!! wohoooo!!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 17.09.2006, 23.57.38
Tollasii 3 vs 0 hyökkäyksii fudikses näkee melko harvoin  ;D ihan hyvä viimeistely kyl Becksilt, se olis kyl ollu viime pisara jos pojat ton hyökkäyksen olis sössiny
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 18.09.2006, 00.03.10
Tossa kun katoin ton maalin uudelleen, niin mietin vaan mitä helvettiä Sociedadin veska duunas  :D Beckham ei ees heittäny harhautusta tai minkäänlaista elettäkään että esim syöttäisi. Veska kuitenkin päätti dyykata väärään suuntaa ennen vetoa :D. Mut hyvin vedetty silti   :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 18.09.2006, 00.27.52
Pojilla karannut säälittävästi Beckhamin haukkuminen käsistä. Ei voi kun nauraa teidän naurettaville kommenteille Beckhamista. Levante pelissäkin Beckham syötti kolme Realin neljästä maalista?? Raul ollut paljon pahemmin pihalla kuin Beckham. Reyes on kyllä paikkansa ansainnut, mutta näkisin miehen kuitenkin vasenjalkaisena vasemmalla laidalla, kuin oikealla.

Lyon pelissä ei kukaan Casillasia lukuunottamatta ollut tasollansa ja kaikki foorumin tyypit vain haukku Beckhamia. Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 10.17.53
Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?
Niinpäniin, muistatko sinä aikaa ennen Beckhamia? Minkä näköistä peli oli silloin?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 11.34.37
Pojilla karannut säälittävästi Beckhamin haukkuminen käsistä. Ei voi kun nauraa teidän naurettaville kommenteille Beckhamista. Levante pelissäkin Beckham syötti kolme Realin neljästä maalista?? Raul ollut paljon pahemmin pihalla kuin Beckham. Reyes on kyllä paikkansa ansainnut, mutta näkisin miehen kuitenkin vasenjalkaisena vasemmalla laidalla, kuin oikealla.

Lyon pelissä ei kukaan Casillasia lukuunottamatta ollut tasollansa ja kaikki foorumin tyypit vain haukku Beckhamia. Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?

Beckhamilla ei ole nopeutta, tekniikkaa, eikä luovuutta pelata Espanjassa. Reyes oli jo Lyonia vastaan hyvä, kun pääsi kentälle, kuten oli myös Guti, jotka olivat taas eilen Real Madridin kaksi parasta pelaajaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 11.35.22
Niinpäniin, muistatko sinä aikaa ennen Beckhamia? Minkä näköistä peli oli silloin?

Siihenhän se peli loppui, kun Beckham tuli. Sen jälkeen ei enää menestystä ole tullut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 18.09.2006, 11.58.39
Niinpäniin, muistatko sinä aikaa ennen Beckhamia? Minkä näköistä peli oli silloin?

Siihenhän se peli loppui, kun Beckham tuli. Sen jälkeen ei enää menestystä ole tullut.


Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.09.2006, 20.06.40
http://img237.imageshack.us/my.php?image=g0918ts7.jpg

tässä on tunnetta.. Reyes  :pallo:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 20.10.11
Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 
Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä, mutta ainakin siinä tapauksessa, mikäli myönnät että pelin taso on tullus alas aivan jumalattomasti Beckhamin tulon jälkeen. Tosin en tiedä onko sinulla vertailukohtaa, seurasitko Real Madridin pelejä ennen Beckhamia?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 18.09.2006, 20.43.25
Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 
Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä, mutta ainakin siinä tapauksessa, mikäli myönnät että pelin taso on tullus alas aivan jumalattomasti Beckhamin tulon jälkeen. Tosin en tiedä onko sinulla vertailukohtaa, seurasitko Real Madridin pelejä ennen Beckhamia?

Kyllä seurasin. Mutta kukaan ei voi väittää, että kolme pokaalitonta kautta on Beckhamin vika. Kukaan ei tunnu huomioivan sitä, että miksi Raul pelaa joka pelissä avauksessa, vaikka on ollut unten mailla viimiset kaudet. Ei pelkästään vanhoilla meriiteillä ja sillä, että on kapteeeni ansaitse avauspaikkaa. Robinho tai Cassano olisi mielestäni paremmat vaihtoehdot Raulin paikalle.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 21.01.14
Cassano ei ansaitse avauskokoonpanon paikkaa edes Castillassa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.02.43
Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 

Hyvin isolta osin. Toinen merkittävä syy on Del Bosquen ulos laittaminen.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 21.03.54
Hyvin isolta osin. Toinen merkittävä syy on Del Bosquen ulos laittaminen.
Ronaldon leviäminen, Makelelen poisheitto ja puolustuksen johtajan puute Hierron kenkimisen jälkeen. Siinä ne suurimmat syyt kai ovat.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.09.2006, 21.07.10
Cassano ei ansaitse avauskokoonpanon paikkaa edes Castillassa.
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä.. RvN-Robinho-Cassano-Reyes toimisi varmasti, mutta tuskin nähdään..

kaikki kunnia tosin Raulille..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.07.15
Kyllä seurasin. Mutta kukaan ei voi väittää, että kolme pokaalitonta kautta on Beckhamin vika. Kukaan ei tunnu huomioivan sitä, että miksi Raul pelaa joka pelissä avauksessa, vaikka on ollut unten mailla viimiset kaudet. Ei pelkästään vanhoilla meriiteillä ja sillä, että on kapteeeni ansaitse avauspaikkaa. Robinho tai Cassano olisi mielestäni paremmat vaihtoehdot Raulin paikalle.

Raul on joukkueen kapteeni ja Champions Leaguen historian paras maalintekijä. hän on johtaja ja ollut viemässä seuraa moneen menestykseen, kun taas Beckham on pelkkä adidaksen maksama t-paitakauppias, joka ei ole vienyt joukkuetta kuin huonoon jalkapalloon ja menestyksettömyyteen. Todellakaan ei ole sattumaa, että hänen hankkimisensa jälkeen on seura syöksynyt pelilliseen syväsukellukseen.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 18.09.2006, 21.10.17
Suurimmat syyt 3 vuoden putkeen ovat:

Huonot pelaaja hankinnat/myynnit:

-Beckhamin ja Ronaldon hankkiminen.

Makeleleen myyminen ja korvaajaa ei hankittu, liikaa hyökkäykseen satsaaminen.




Myönnän että haukun BEckhamia ehkä vähän liikaa, koska vihaan häntä valtavasti. Mutta fakta on että hän ei ole/ eikä ole koskaa ollut sellainen pelaaja joka kuuluisi Real Madridiin tai Espanjalaiseesn futikseen. Hän on yhdessä pelin osa alueessa hyvä, tai sanotaanko oli. Nykyään hänestä en enemmän haittaakuin hyötyä kentällä. Joka johtuu, Mielikuvituksen ja tekniikan puutteesta, siitä että hän antaa kaikki erikoistilanteet, (Jotka ovat laskeneet tasoltaan heti realiin tulon jälkeen järkyttävästi.) ja siitä että hän on hidas.

on tottakai myös muita pelaajia joiden ei enää aloituksessa pitäisi olla:
-Raul (tässä kunnossa)
-Ronaldo
-R.Carlos
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.11.24
Ronaldon leviäminen, Makelelen poisheitto ja puolustuksen johtajan puute Hierron kenkimisen jälkeen. Siinä ne suurimmat syyt kai ovat.

Makelele ei olisi ollut kovinkaan hankala paikata, jos se olisi haluttu tehdä, mutta paitakauppias täytyy aina jotenkin avaukseen mahduttaa. Ronaldonkin alamäkeen on vaikuttanut isolta osin tarjoilun puute, kun siellä on joku hiilikaivospoika kenkimässä roikkuja vastustajan puolustajille sen sijaan, että olisi rakennettu nurmea pitkin kuten Del Bosquen aikana. Yksinkertaisesti Beckhamin tulon myytä joukkueessa on kaikki muu ollut tärkeämpää kuin hyvän jalkapallon pelaaminen.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.13.20
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä.. RvN-Robinho-Cassano-Reyes toimisi varmasti, mutta tuskin nähdään..

kaikki kunnia tosin Raulille..

Cassano ei ole ikinä osoittanut juuri muuta kuin olevansa todella ylihypetetty pelaaja, joka nykyisellään on vielä kuvottavan huonossa kunnossa. Hän ei ole millään lailla edes verrattavissa Rauliin. Robinho on osoittanut vastinetta puheelle ja osoittaisi enemmän, jos saisi enemmän peliaikaa. Reyes on taas palaamassa tasolleen kun on päässyt takaisin pelaamaan jalkapalloa Espanjaan sumputtamisen ja pitkän pallon sijaan. Nistelrooy on erittäin ailahteleva, eikä ole toistaiseksi ollut merkittävän hyvä suurissa otteluissa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 21.14.10
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä..
Ainakaan Lyon-pelissä Cassano ei kyllä mitään massasta erottuvaa tehnyt, menetti pallon joka kerta kun lähti haastamaan puolustajaa. Raúl sentään tuli auttamaan puolustusta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 18.09.2006, 21.14.34
Ronaldon leviäminen, Makelelen poisheitto ja puolustuksen johtajan puute Hierron kenkimisen jälkeen. Siinä ne suurimmat syyt kai ovat.

Makelele ei olisi ollut kovinkaan hankala paikata, jos se olisi haluttu tehdä, mutta paitakauppias täytyy aina jotenkin avaukseen mahduttaa. Ronaldonkin alamäkeen on vaikuttanut isolta osin tarjoilun puute, kun siellä on joku hiilikaivospoika kenkimässä roikkuja vastustajan puolustajille sen sijaan, että olisi rakennettu nurmea pitkin kuten Del Bosquen aikana. Yksinkertaisesti Beckhamin tulon myytä joukkueessa on kaikki muu ollut tärkeämpää kuin hyvän jalkapallon pelaaminen.

Onko esim. Ronaldon laiskistumiseen ollut syynä myös Beckham? nyt alkaa mennä jo aika pitkäl  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 18.09.2006, 21.14.47

Lyon pelissä ei kukaan Casillasia lukuunottamatta ollut tasollansa ja kaikki foorumin tyypit vain haukku Beckhamia. Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?

Täytyy vaan tohon syöttö juttuun sanoa.  Allekirjoittaneelle se on aivan sama paljonko pelaaja maaleja syöttää jos pelaa samallaista fudista kuin Beckham
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 18.09.2006, 21.15.43
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä..
Ainakaan Lyon-pelissä Cassano ei kyllä mitään massasta erottuvaa tehnyt, menetti pallon joka kerta kun lähti haastamaan puolustajaa. Raúl sentään tuli auttamaan puolustusta.

Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.19.56
Onko esim. Ronaldon laiskistumiseen ollut syynä myös Beckham? nyt alkaa mennä jo aika pitkäl  ;D

Osaltaan kyllä. Beckham on tunut joukkueeseen tämän kaikennäköisen hypettämisen jalkapallon sijaan. Hänen tulonsa jälkeen Real Madrid ei ole voittanut mitään suurta ja se on fakta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 18.09.2006, 21.20.17
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 21.20.22
Makelele ei olisi ollut kovinkaan hankala paikata, jos se olisi haluttu tehdä, mutta paitakauppias täytyy aina jotenkin avaukseen mahduttaa. Ronaldonkin alamäkeen on vaikuttanut isolta osin tarjoilun puute,
Makelelelle todellinen "paikkaaja" on löytynyt vasta tänä syksynä Diarrasta, joten tuskin se niin kovin helppoa oli. Ronaldolla taas näyttää tarjoilu päinvastoin pelanneen vähän turhankin hyvin ulkomuodon perusteella. Suurin muutoshan on tapahtunut pelin temmossa hyökkäyksissä, joka on muuttunut Del Bosquen nopeasta suoraan saksalaistyyppiseen kävelyvauhtiin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.21.22
Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?

Kuinka moni muu pelaaja johtaa Champions Leaguen kaikkien aikojen maalipörssiä?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 21.21.53
Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?
Kysy keneltä tahansa Real Madridin pelaajalta tarvitseeko joukkue Raúlia kentälle.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 21.23.43
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.
Mieli tekisi, mutta aina ei voi piiloutua valmentajan selän taakse. Totta on sekin, että valmentaja-valinnat on olleet persiistä. Ne kun ovat olleet lähinnä palvelemassa Beckhamin etuja - ei joukkueen.

Täysi tuki Capellolle btw.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.25.56
Makelelelle todellinen "paikkaaja" on löytynyt vasta tänä syksynä Diarrasta, joten tuskin se niin kovin helppoa oli. Ronaldolla taas näyttää tarjoilu päinvastoin pelanneen vähän turhankin hyvin ulkomuodon perusteella. Suurin muutoshan on tapahtunut pelin temmossa hyökkäyksissä, joka on muuttunut Del Bosquen nopeasta suoraan saksalaistyyppiseen kävelyvauhtiin.

Olisi ollut helppo korvata, jos olisi haluttu korvata. Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta. Suurin muutos on se, että Real Madridissa on pelannut sellaisia kavereita, jotka eivät ole pystyneet pelaamaan taitojalkapalloa. Beckham on tällaisesta täydellinen esimerkki.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 18.09.2006, 21.26.01
Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?

Kuinka moni muu pelaaja johtaa Champions Leaguen kaikkien aikojen maalipörssiä?

Miten toi taas liittys mun lauseeseen mitenkää, vetoot joka lauseessa vain vanhoihin meriitteihin (en mitenkään halua dissata Raulia, koska arvostan kyseistä pelaajaa) mutta ei mies ole ollut enää vanha kunnon Raul parina viime kautena. En sitten tiedä jos johtuu valmentajan ja pelipaikan muutoksesta
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.27.58
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.

Beckhamin huono tekniikka ei ole valmentajien syytä. Eniten täytyy kyseenalaistaa hänen hankkimistaan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 18.09.2006, 21.29.07
Onko esim. Ronaldon laiskistumiseen ollut syynä myös Beckham? nyt alkaa mennä jo aika pitkäl  ;D

Osaltaan kyllä. Beckham on tunut joukkueeseen tämän kaikennäköisen hypettämisen jalkapallon sijaan. Hänen tulonsa jälkeen Real Madrid ei ole voittanut mitään suurta ja se on fakta.

Eiköhän se kuitenkin taida johtua ihan Ronaldosta ittestään ja miehen asenteesta...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.30.54
Eiköhän se kuitenkin taida johtua ihan Ronaldosta ittestään ja miehen asenteesta...

Paremmalla tarjoilun laadulla ja joukkuuen taitavammalla ja luovemmalla pelitavalla Ronaldo olisi tehnyt enemmän maaleja. Kannattaa nyt muistaa, että laitettiinhan yksi muuan kärkimies Real Madridista ulos, kun ei muka ollut tarpeeksai hyvä enää ja mites onkaan käynyt? Ensimmäisellä Champions Leaguen kierroksella hattutemppu. Yksi paha ongelma on se, että tässä seurassa ajetaan pelaajia pihalle sen takia, että eivät muka ole enää tarpeeksi hyviä, mutta tosiasiassa he eivät ole vain tarpeeksi mediaseksikkäitä. Morientes ja Cambiasso ovat tästä loistavia esimerkkejä. Seuraan hankitaan pelaajia juorulehtien palstatilojen mukaan. Pelonsekaisin tuntein odotan Ridge Forresterin liittymistä seuraan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 18.09.2006, 21.33.03
Eiköhän se kuitenkin taida johtua ihan Ronaldosta ittestään ja miehen asenteesta...

Paremmalla tarjoilun laadulla ja joukkuuen taitavammalla ja luovemmalla pelitavalla Ronaldo olisi tehnyt enemmän maaleja.

Yleensä se toimii niin, että mitä enemmän kärjet palloja saavat, sitä enemmän heillä on mahdollisuuksia maaleja iskeä. Hyvä pointti  :peukku_ylos:  :D

Mutta vieläkin ihmettelen miten tämä liittyi Ronaldon liikakiloihin ja laiskuuteen kentällä?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 18.09.2006, 21.33.39
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.

Beckhamin huono tekniikka ei ole valmentajien syytä. Eniten täytyy kyseenalaistaa hänen hankkimistaan.
Beckham oli ihan hyvä, kun hänet hankittiin. Ja kyllähän hänestä on saatu hyvin rahaa, mutta saisi sitä menestystäkin tulla.

Kuinka moni väittää oikeasti, että becks olisi parempi oikeaan laitaan, kuin Reyes/Binho?

Ja jos Ronaldo haluaisi juosta kentällä, hän hakisi paikkaa enemmän, ei seisoskelisi vain. Yleensä pallo löytää Ronaldon, kuin Ronaldo löytää pallon.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.09.2006, 21.36.51
täällähän alko kunnon keskustelu.. tartutaan, vaikka tähän..

Ainakaan Lyon-pelissä Cassano ei kyllä mitään massasta erottuvaa tehnyt, menetti pallon joka kerta kun lähti haastamaan puolustajaa. Raúl sentään tuli auttamaan puolustusta.
niin juuri.. kaikki pelasivat täysin perselleen.. syy ei ollut Becksin, Cassanon taikka Raulin.. Yksin on vähän paha loistaa...

Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.
tai seurajohtoa.. sieltä se kaikki lähtee..

Kuinka moni muu pelaaja johtaa Champions Leaguen kaikkien aikojen maalipörssiä?
tämä ei liity tähän mitenkään.. menneisyyttä, on aika katsoa tulevaisuuteen..

Kysy keneltä tahansa Real Madridin pelaajalta tarvitseeko joukkue Raúlia kentälle.
tuskin kukaan uskaltaisi sanoa vastaan, mutta ymmärrän pointtisi.. pelillisesti Raul ei ole avauskunnossa..

mulle on ihan sama kuka kentällä kirmaa, kunhan peli kulkee ja voittoja tulee.. Oli siellä sitten Beckham, Gerard tai Inzaghi.. ihan sama.. Tällä hetkellä tarjoilun puute on pahin ongelma ja siihen on heti puututtava..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 18.09.2006, 21.44.18
tämä ei liity tähän mitenkään.. menneisyyttä, on aika katsoa tulevaisuuteen..

Kyllä Raul on yhä maalipörssin kärjessä, eikä kaveri ole edes 30-vuotta. Tätä samaa historiapaskaa jauhettiin, kun Morientes myytiin. Tälläkin hetkellä hän olisi joukkueen selvästi paras kärkimies, mutta Real Madridissa paitojen myynti ja juorupalstat ovat nykyisin tärkeämpiä kuin jalkapallo.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2006, 21.45.14
Tällä hetkellä tarjoilun puute on pahin ongelma ja siihen on heti puututtava..
Näinhän se on. Tuohon linkittyy toinenkin ongelma: pelin tempo hyökätessä on kuin hidastetusta filmistä. En tarkoita, että pitäisi hyökätä Valioliigan pitkä eteen ja halukkaat perään-tyylillä, tällä hetkellä vaan näyttää siltä että kaikki seisoo paikallaan ja pallotellaan toppareiden ja pivotejen välillä, kunnes sitten joku kyllästyy ja yrittii Ruudille tai toiselle laitureista roikkupalloa ja taas meni vituiks.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 18.09.2006, 21.47.58
Tällä hetkellä tarjoilun puute on pahin ongelma ja siihen on heti puututtava..
Näinhän se on. Tuohon linkittyy toinenkin ongelma: pelin tempo hyökätessä on kuin hidastetusta filmistä. En tarkoita, että pitäisi hyökätä Valioliigan pitkä eteen ja halukkaat perään-tyylillä, tällä hetkellä vaan näyttää siltä että kaikki seisoo paikallaan ja pallotellaan toppareiden ja pivotejen välillä, kunnes sitten joku kyllästyy ja yrittii Ruudille tai toiselle laitureista roikkupalloa ja taas meni vituiks.

Tähän kiteytyy aika hyvin Realin tän hetken pelilliset ongelmat. yhdyn kantaan  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.09.2006, 21.51.40
alko pännii ettei Aimaria hankittu.. no ehkä sitten joku muu..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.09.2006, 23.25.57
streamin kautta ei kuullut kuinka kovat suosionosoituksen Reyes sai kun iski maalin vaparista..

http://www.youtube.com/watch?v=al9-J4sLqbA että, kun olisin ollut paikalla.. ehkä sitten joskus..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: #10 - 18.09.2006, 23.37.25
Suurin muutoshan on tapahtunut pelin temmossa hyökkäyksissä, joka on muuttunut Del Bosquen nopeasta suoraan saksalaistyyppiseen kävelyvauhtiin.

Tosin tonkin termin saa korjata viime kisojen jälkeen, Saksa pelasi yhtä MM-kisojen viihdyttävintä fudista, vaikka Saksaa joukkueena inhoankin yli kaiken.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 19.09.2006, 10.57.52
Osa tuntuu odottavan toisilta pelaajilta ihmeitä kentällä. Ja Raul on otettu silmätikuksi(Beckhamin "kaveriksi"). Vaikka Raul ei ole ehkä siinä kunnossa kun oli muutama kausi sitten on hän pelannut hyvin, ainakin Capello kehuu Raulin otteita ja luottaa siihen, että Raul parantaa otteitaan vieläkin, samalle tasolle kun oli muutama vuosi sitten!
Mielestäni syy siihen, että Raul ei ole viime vuosina loistanut on selvästi peli tavan muutos joukkueessa sen jälkeen kun Del Bosque lähti valmentajan tontilta. Viime vuosina on keskitytty liikaa roiskimiseen (syy Beckhamin tulo joukkueeseen vai valmentajien kyvyttömyys vaatia joukkueelta lyhytsyöttö peliä?), eikä olla pelattu sitä taito jalkapalloa mitä Realilta on totuttu näkemään. Jos pelaaja ei saa palloja vaan niitä räiskitään pitkällä vastustajan puolustus linjaan, miten hän voi loistaa! Raul kuitenkin tykkää hakea palloa jalkaan ja jakaa sitä eteenpäin. Myös Raulin työmäärä joukkueen eteen myös puolustus suuntaan on paljon suurempi kuin suurimmalla osalla pelaajista. Tästä johtuen ja lisättynä hänen kokemuksensa, Raul ansaitsee paikkansa avauksessa ennen kuin Robinho tai Cassano! Mitä nämä herrat muuten saivat viime kaudella Realissa aikaan? Eipä tule mitään merkittävää mieleen...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: florentinoperze - 19.09.2006, 13.30.02
 Ironista kyllä, että Beckhamin tulon jälkeen ei olla voitettu mitään , mutta Beckhamin lähdön jälkeen (manun näkökulmasta) ei ole manukaan mestaruutta voittanut.  Sanoisin , että ei Figokaan viimeisinä vuosinaan täysin hohdokas ollut. Zidane oli ailahteleva vaikkakin muistamme nykyään hänet vain magiasta jota hän kentällä loi.

 Raul hävitti parhaan teränsä pari vuotta sitten eikä ole yltänyt juuri mihinkään viimeisten vuosien aikan, surullista mutta totta. Makelelen myynti oli se suurin virhe. Del bosquen heivaaminen ja floppihankinta Samuel. Kyllä näitä syitä on monia pokaalittomaan putkeen, eikä niitä yhden miehen harteille j´kannata liikaa ujuttaa.

Ja olihan Real Beckhamin ekalla kaudella 10 pisteen sarjajohdossa vielä kevätkaudella, mutta uskomattoman paska kevät pilasi mahikset mestaruuteen.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 19.09.2006, 14.00.15
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Mutta, nyt onkin kolmeen vuoteen paras joukkue kasassa, jossa on menestysnälkäisiä pelaajia kuten Ramos, Reyes, Diarra, Robinho, Cassano ym. Ja kyllä uskon, että kauden edetessä joukkueen pelikin ottaa monta harppausta eteenpäin ja keväällä voidaan juhlia jopa triplaa..  ;)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: #17 - 19.09.2006, 14.15.19
-Uskomatonta paskaa muutamilta nimimerkeiltä.  :peukku_ylos:

-Beckham on paska. Beckham on surkea. Capello ym. valmentajat ketä Realilla on ollut, pitää
Becksiä kentällä koska pomot käskee. Aivan. Beckham ei osaa mitään! Uskomattoman paska tekniikka, paska kunto, huono potkutekniikka, ihan homon näkönen ja tämän kaiken lisäksi Becks menee vielä pilaamaan Realin kaikki menestysmahdollisuudet. Kyllä täytyy jätkät myöntää, että muakin vituttas.

-Raul on kuningas. Ei kovin muu johda CL:n maalipörssiä, uuh  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 14.18.30
Tällä hetkellä jengin suurin onglema ei ole mielestäni hyökkäys. Hyökkäys on toiminut hyvin, aina kun sinne on pallo saatu. Suurin ogelma on keskikenttä. Jossa ei tällä hetkellä ole todellakaan tarpeeksi luovuutta. Mielestäni fiksu veto olisi pudottaa Emerson ja pelata samallaisella kokoonpanolla kuin Sociedadia vastaan tokalla puoliajalla.

---------------Rude Ruud----------

Robinho-------Raul/cassano----Reyes


------------Guti----------Diarra----------

Bravo----------------------------Cicinho

------------Canna------Ramos-------

Tälläistä systeemiä vastaan olisi paljon vaikeampi puolustaa. Koska Reyes,Robinho,Raul,Cassano pystyvät pelaamaan millä tahansa keskikentän hyökkäävällä paikalla ja voisivat vaihdella paikkoja koko pelin ajan. Emersonin ja Diarran yhdessä olessa kentällä KK kärsii pahasti siitä että kumpikaan ei oikein osaa pelata DM roolia partnerin kanssa. Tämä tietysti tulisi toimimaan paremmin ajan kanssa, mutta miksi pelata 2 puolustavalla DM:llä ylipäätään? Guti voisi ottaa hyvin niin sanotun alhalla pelaavan pelintekijän roliin jollaisessa hän pelasi loistavasti viime kaudella.

4-3-3 systeemissä tuntuu myös kärsivän keskustan hyökkäys pahasti, koska Guti on ainoa joka osaa keskeltä peliä siinä systeemissä rakentaa ja on muutenkin ainoa pelaaja joka keskellä siinä systeemissä pelaa.

R.Bravo: Muuttuiko Realin vasemmanlaidan peli todella paljon paremmaksi Bravon tultua kentälle? Minusta muuttui, Hän on puolustuksessa Carlokseen verrattuna aivan toiselta planeetalta. Hyökkäyksessäkin hän oli parempi ja pelasi todella yvin yhteen monta kertaa Robinho ja Raulin kanssa. Etenkin yhteis peli Robin kassa toimi upeasti.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Anturi - 19.09.2006, 14.27.25
samaa mieltä juaniton kanssa. guti on pelannu jo makelelen aikanakin loistavavasti ton tapaisessa roolissa
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 19.09.2006, 15.17.20
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Sama! Ei yksittäinen pelaaja ole syy huonoon menestykseen. Mielestäni suurin osa Realin pelaajista on viimeisenä parina kautena pelannut selvästi alle oman tasonsa, sitä en tiedä mistä tämä johtuu. Motivaatio pulaa? Rohkeasti vaan penkittämään pelaajia, jos ei anna kaikkeaan kentällä! Pelaajien suuri vaihtuvuus ennen uutta kautta ei voi olla vaikuttamatta peli esityksiin... Edes huippu ammattilaiset eivät saa yhteispeliään sujumaan pienessä ajassa... Mielestäni ei välttämättä ole oikea ratkaisu ostaa viittä, kuutta avauskokoonpano pelaajaa huonon kauden jälkeen ja ajatella että nyt ongelmat on ratkaistu!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 19.09.2006, 15.17.49
-Uskomatonta paskaa muutamilta nimimerkeiltä.  :peukku_ylos:

-Beckham on paska. Beckham on surkea. Capello ym. valmentajat ketä Realilla on ollut, pitää
Becksiä kentällä koska pomot käskee. Aivan. Beckham ei osaa mitään! Uskomattoman paska tekniikka, paska kunto, huono potkutekniikka, ihan homon näkönen ja tämän kaiken lisäksi Becks menee vielä pilaamaan Realin kaikki menestysmahdollisuudet. Kyllä täytyy jätkät myöntää, että muakin vituttas.

-Raul on kuningas. Ei kovin muu johda CL:n maalipörssiä, uuh  :peukku_ylos:
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 19.09.2006, 15.28.46
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?

Ei pelaa kovinkaan hyvin?(Capello on toista mieltä!) Kuka esimerkiksi pelasi viime kaudella hyvin, saaden jotain merkittävää aikaan kentällä? Eli pelasi koko pelin hyvin eikä vain ajoittain "loistanut" jossain tilanteessa? Tietysti jokaisella on omat mielipiteet ja omat suosikki pelaajat ketkä haluisivat nähdä kentällä, mutta valmentajan tehtävä on vähän vaikeampi kuin lyödä vain taitavimmat yksilöt kentälle. Valmentajan pitää nähdä ketkä pelaavat hyvin yhteen ja kenelle työn teko maistuu kentällä. Ja väitätkö tosiaan, että esim. Raul olisi pelannut huonosti verrattuna muihin joukkueen pelaajiin?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 15.53.03
Mielestäni fiksu veto olisi pudottaa Emerson ja pelata samallaisella kokoonpanolla kuin Sociedadia vastaan tokalla puoliajalla.

R.Bravo: Muuttuiko Realin vasemmanlaidan peli todella paljon paremmaksi Bravon tultua kentälle? Minusta muuttui, Hän on puolustuksessa Carlokseen verrattuna aivan toiselta planeetalta. Hyökkäyksessäkin hän oli parempi ja pelasi todella yvin yhteen monta kertaa Robinho ja Raulin kanssa. Etenkin yhteis peli Robin kassa toimi upeasti.
täysin samaa mieltä.. Mutta kestäisikö puolustus parhaita joukkueita vastaan jollei meillä olisi kahta pivotea? Lyonia vastaan kun ei edes kaksi DMC:tä riittänyt.. Juaniton kokoonpano olisi aika bueno!

Raul Bravo pelaisi todella hyvin viime pelin, paljon paremmin kuin Carlos.. Bravo+Robi toimii ja se nähtiin.. Bravo osaa myös puolustaa hyvin, onhan hän pelannut topparina hyvin..

btw.. Figo teki uuden tulemisen, kun lähti Realista pois.. Viime kaudella Figu oli ajoittain loistava..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puuportti - 19.09.2006, 15.56.01
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?

Ei pelaa kovinkaan hyvin?(Capello on toista mieltä!)

Kylhän sen nyt näkee Realin pelei kattomalla ettei Raul ole "vanha itsensä". Mut niinku tääl foorumil on monta kertaa sanottu et vaikee siel kentäl on ihmeit tehdä jos koko joukkue pelaa toistuvasti huonosti
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 15.58.03
Lainaus
Asked about his decision to bench Becks, Capello barked: "It's not possible to select 12."

Jose Reyes also struck his first goal in a Real shirt and the coach added: "He hasn't done anything to win a starting position. We have a squad and every player is equally as important. Reyes has quality and I am happy to have him here."

Asked about the booing of Emerson, Capello snapped: "They (the Real fans) can boo who they want. Emerson is a great player and has shown this. The media criticised Raul and today he played a great game. Emerson will do the same."

jälkipuintia.. peluuttakaa nyt sitä Reyes, kun peli kulkee!!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 19.09.2006, 16.09.29
Kylhän sen nyt näkee Realin pelei kattomalla ettei Raul ole "vanha itsensä". Mut niinku tääl foorumil on monta kertaa sanottu et vaikee siel kentäl on ihmeit tehdä jos koko joukkue pelaa toistuvasti huonosti

Ei ole vanha itsensä ei, mutta ei kyllä ole vieläkään huono pelaaja! Ja jos pelaa ehjän kauden niin olen Capellon kanssa täysin samaa mieltä, että palaa tasolleen! Täytyy kuitenkin muistaa, että viime kaudesta jäi Raulilta puolet pelaamatta ja se puolisko minkä pelasi koko joukkue pelasi surkeasti! Haluaisin myös kuulla perusteluja minkä takia joku toinen olisi parempi vaihtoehto Raulin paikalle!?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 16.15.07
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Mutta, nyt onkin kolmeen vuoteen paras joukkue kasassa, jossa on menestysnälkäisiä pelaajia kuten Ramos, Reyes, Diarra, Robinho, Cassano ym. Ja kyllä uskon, että kauden edetessä joukkueen pelikin ottaa monta harppausta eteenpäin ja keväällä voidaan juhlia jopa triplaa..  ;)

Totuus on, että Beckhamin tulon jälkeen urheilullinen menestys on romahtanut. Hän ei sovi mitenkään espanjalaiseen jalkapalloon. Jos välttämättä haluat yhä palvoa suurta jumalaasi, niin sinulla on siihen oikeus, mutta faktat puhuvat puolestaan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 16.16.59
-Uskomatonta paskaa muutamilta nimimerkeiltä.  :peukku_ylos:

-Beckham on paska. Beckham on surkea. Capello ym. valmentajat ketä Realilla on ollut, pitää
Becksiä kentällä koska pomot käskee. Aivan. Beckham ei osaa mitään! Uskomattoman paska tekniikka, paska kunto, huono potkutekniikka, ihan homon näkönen ja tämän kaiken lisäksi Becks menee vielä pilaamaan Realin kaikki menestysmahdollisuudet. Kyllä täytyy jätkät myöntää, että muakin vituttas.

-Raul on kuningas. Ei kovin muu johda CL:n maalipörssiä, uuh  :peukku_ylos:

Mitäpä jos itse edes kerran esittäisit mielipiteen ja sille perusteluita, etkä aina olisi vain nälvimässä toisten mielipiteitä? Väitätkö, että Raul ei johda kyseistä maalipörssiä?

Ovatko mielestäsi Luxembourgo ja queiros sitten tehneet loistavaa työtä? Del Bosquen kanssa tuli pokaali joka kausi. Hänen ulospotkimisensa jälkeen on 3 kautta ilman mitään. Juuri tämän kolmen vuoden pätkän on tämä englantilainen t-paitakauppias pelannut Real Madridissa. Sattumaako?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 19.09.2006, 16.24.53
Väitätkö, että Raul ei johda kyseistä maalipörssiä?
Putosin ja pahasti. Kiitos siitä. (http://home.suomifutis.net/phpBB2/images/smiles/biggrin.gif) :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 16.26.51
Näinhän se on. Tuohon linkittyy toinenkin ongelma: pelin tempo hyökätessä on kuin hidastetusta filmistä. En tarkoita, että pitäisi hyökätä Valioliigan pitkä eteen ja halukkaat perään-tyylillä, tällä hetkellä vaan näyttää siltä että kaikki seisoo paikallaan ja pallotellaan toppareiden ja pivotejen välillä, kunnes sitten joku kyllästyy ja yrittii Ruudille tai toiselle laitureista roikkupalloa ja taas meni vituiks.

Sitä tempoa ei voi lisätä ennen kuin pelinrakennuksessa on tarpeeksi taitoa. Emersonilla ja Diarralla sitä ei ole. Gutin niskaan sitä ei voi pelkästään laittaa. Eikä aina ole tarpeellista mennä täyttä hönkää, vaan välillä on hyvä rakentaa rauhassakin. Se vain vaatii taitoa ja luovuutta, jota joukkueelta tällä hetkellä puuttuu.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 16.28.02
Putosin ja pahasti. Kiitos siitä. (http://home.suomifutis.net/phpBB2/images/smiles/biggrin.gif) :peukku_ylos:

minulla ei ole mitään tekemistä sinun putoilujesi kanssa. Mene toki lääkäriin jos pahasti kävi.

Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 16.31.28
Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002.

Heidän ympärilleen on hakittu huonompia pelaajia. Pois on laitettu Morientes, Makelele, Redondo, Hierro ja Solari. Tilalle tulleet eivät ole yksinkertaisesti olleet tarpeeksi hyviä ja Beckham on heistä paras esimerkki.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 17.04.05
Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta.
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 17.10.07
Eiköhän tääkin keskustelu oo jo käyty tuhat kertaa. Siis Beckhamista ja kumppaneista. Kaikilla on omat mieli piteet pelaajista ja siitä ovatko he hyviä vai ei. Ainoa asia mikä on kuitenkin kaikille sama on:

-Toiset ovat oikeassa ja toiset väärässä
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 17.10.47
Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta.
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Sama. Ihan mielellään kuulisin 10 parempaa   :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 19.09.2006, 17.12.47
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?

Ei pelaa kovinkaan hyvin?(Capello on toista mieltä!) Kuka esimerkiksi pelasi viime kaudella hyvin, saaden jotain merkittävää aikaan kentällä? Eli pelasi koko pelin hyvin eikä vain ajoittain "loistanut" jossain tilanteessa? Tietysti jokaisella on omat mielipiteet ja omat suosikki pelaajat ketkä haluisivat nähdä kentällä, mutta valmentajan tehtävä on vähän vaikeampi kuin lyödä vain taitavimmat yksilöt kentälle. Valmentajan pitää nähdä ketkä pelaavat hyvin yhteen ja kenelle työn teko maistuu kentällä. Ja väitätkö tosiaan, että esim. Raul olisi pelannut huonosti verrattuna muihin joukkueen pelaajiin?
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 17.13.56
I can see Madrid with Reyes on one wing and Robinho on the other. Toegther the two of you would create quite a stir. And, that's what the Bernabéu wants.-as
With his talent, Robinho can contribute a lot along the wing. I am sure that Robinho and I will play a lot together and we hope to electrify the crowd. -Reys

kannatan
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 19.09.2006, 17.21.58
Joo tätä kirjoittelua vois vähän parantaa siten, että kun sanoo jostain asiasta oman mielipiteen niin sitä olisi myös hyvä perustella jotenkin. Ettei vain tyydytä sanomaan, että "toi on parempi kuin toi toinen". Koska jos on jokin mielipide pitää siihen joku perustelukin löytyä miksi ajattelee näin! Näin saataisiin myös parempaa keskustelua asiasta! Kaikilla on omat mielipiteet ja toiset voivat tykätä eri tyylisistä pelaajista kuin toiset, se että pelaaja ei pelaa sillä tyylillä minkä tyylisistä pelaajista itse tykkää ei tee pelaajasta huonoa! Olisi todella mielenkiintoista kuulla miksi joku pelaaja on "huono" tai miksi "hyvä"!

Osa kirjoittajista kyllä perustelee ajatuksiaan hyvin. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 19.09.2006, 17.24.02
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.

Edelleen jotain perusteluja kiitos! Ei edes Raulia peluutettaisi jos OIKEASTI pelaisi huonosti!
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 17.39.55
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 19.09.2006, 17.46.13
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.
Lopetappas se pelleily, ja ala pistää niitä nimiä ihan tosissasi kehiin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 19.09.2006, 17.59.20
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.

Edelleen jotain perusteluja kiitos! Ei edes Raulia peluutettaisi jos OIKEASTI pelaisi huonosti!
Sanotaan vaikkapa nyt ekaksi viimeistely. Tosin tuohon voi jokainen satsata hieman paremmin. Ja Raúl on kapteeni, paha ottaa pois. Varsinkin kun on kakkos kapteenikin useimmiten penkillä.

Ja Reyes - Binho laidoille  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 18.00.28
Lopetappas se pelleily, ja ala pistää niitä nimiä ihan tosissasi kehiin.

Etkö osaa lukea? Siinä niitä on 10.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Finale - 19.09.2006, 18.07.25
Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta.

Mascherano, Pirlo ja Cambiasso. Siinä kolme nimeä jotka itse ottaisin kirkuen vastaan ennen Diarraa. Tosin muutaman pelin perusteella arvostelu on vähän heikolla pohjalla. Tähän asti Diarra kaupassa ei olla saatu vielä kuin 28 milj € rumia pallon riistoja. Jos joku on siihen tyytyväinen niin voin kertoa, että siihen pystyi meidän kaikkien rakastama Tanskalainenkin.

Tosin nyt kun Diarra kuuluu joukkueeseen niin odotukset koskien tulevaisuutta ja etenkin kevättä, kun sisäänajo on suoritettu, ovat kovat.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 18.11.51
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)
Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.
De Rossia yritettiin, mutta Roma ei halunnut luopua hänestä.. Cambiasso tuskin ikinä enää haluaa pelata Real Madridille, Gattuso ei halunnut lähteä Milanista, Gago on on ihan erityyppinen kuin Diarra, Senna ei tahtonut lähteä seurasta pois, eikä Villarreal halunut luopua hänestä.. Renato ei edes kuulunut Sevillan luottopelaajiin viime kaudella ja Marescasta en sano..

Capello halui Diarran ja hänet saatiin, joten ollaan nyt tyytyväisiä.. katotaan sitten kauden jälkeen, miten Diarralla meni..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 18.27.16
De Rossia yritettiin, mutta Roma ei halunnut luopua hänestä.. Cambiasso tuskin ikinä enää haluaa pelata Real Madridille, Gattuso ei halunnut lähteä Milanista, Gago on on ihan erityyppinen kuin Diarra, Senna ei tahtonut lähteä seurasta pois, eikä Villarreal halunut luopua hänestä.. Renato ei edes kuulunut Sevillan luottopelaajiin viime kaudella ja Marescasta en sano..

Parasta Gagossa onkin, että hän on erilainen kuin Diarra. Emersonin tultua olisi ollut fiksua hankkia toiseksi pivoteksi sellainen, joka osaa rakentaa peliä.
Renato ei ollut parhaimmillaan viime kaudella, mutta ei kyllä ollut mikään vilttimieskään. Toissakaudella oli todella tärkeä ja sitä näyttää olevan tälläkin kaudella.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 18.30.31
Parasta Gagossa onkin, että hän on erilainen kuin Diarra. Emersonin tultua olisi ollut fiksua hankkia toiseksi pivoteksi sellainen, joka osaa rakentaa peliä.

niin, mutta jos Capello halusi Diarran niin ei ole mitään ongelmaa.. ongelma tulee siinä, jos Capello olisi halunnut jonkun toisen, mutta seurajohto halusi Diarran.. ehkä Capello ei halua rakentavaa pivotea.. pitää nyt muistaa ettei Diarra ole pelannut kuin kolme La Liga ottelua..

uskon, että Gago hankitaan viimeistään ensi kaudeksi.. ainakin huhua sellaisesta on liikkunut..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 18.39.42
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.
En tyhmyyksissäni sanonut kovinkaan loppuun asti ajatuksiasni, joten perustelut tekisivät hyvää etenkin Renatolle, Mascheranolle (West Ham united ;D), Cambiassolle, Edmilsonille,  Marescalle ja Gagolle. Gagoa kun on paha verrata Diarraa, hän kun on täysin eri roolin pelaaja, vertailu Gutin kanssa olisi parempi.

e. Äläkä nyt vaan sano, että Edmilsonin seura riittää perusteeksi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 19.09.2006, 18.48.04
Edmilson on maailman parhaita pivoteja, koska on voittanut viime kausina paljon. Eikös se Puskas näin mennyt?

No ei mutta siis ihan oikeasti, ei tässä yhden trollin pelleilyssä ole mitään järkeä. Tai siis kukaan jalkapallosta mitään ymmärtävä ei tietenkään väitä jonkun Edmilsonin tai Renaton olevan Diarraa parempi. Eikä myöskään perustele Raúlin avauskokoonpanon paikkaa jollain muinaisilla UCL-maalimäärillä.

 :peukku_alas:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 19.23.54
Eikä myöskään perustele Raúlin avauskokoonpanon paikkaa jollain muinaisilla UCL-maalimäärillä.
Niin no, uskon kyllä Capellolta löytyvän pätevämmätkin syyt pitää Raúl avauksessa, Johtajuus nyt alkajaisiksi... eikä se pelivire sieltä takaisin tule muuten kuin pelaamalla. Olen kuitenkin vakuuttunut että Raúl sen vielä löytää.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 19.31.10
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.

Just. Senna?, Renato??? kaveri joka istuu yleensä Sevillas penkillä, Cambiassa on CM pelaajaa, muuten ihan hyvä. Macherano on yli-arvostettu juuri tällänen pelaaja josta ihmiset tekee mielipiteensä tyyliin: Toisetki tykkää niin mäkin, vaikka pelaavan en oo nähnykkään.

Ainoot jotka tosta listalta on jotenki vertailu kelposia on Albelda ja Gattuso koska pelaa samaa roolia kuin Diarra. Muut eivät.

Gagossa ja De Rossissa tosin ei mitään vikaa olisi ja ihan mielellään Madridissa varsinkin Gagon näkisin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 19.09.2006, 20.40.21
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.

Edelleen jotain perusteluja kiitos! Ei edes Raulia peluutettaisi jos OIKEASTI pelaisi huonosti!
Sanotaan vaikkapa nyt ekaksi viimeistely. Tosin tuohon voi jokainen satsata hieman paremmin. Ja Raúl on kapteeni, paha ottaa pois. Varsinkin kun on kakkos kapteenikin useimmiten penkillä.

Ja Reyes - Binho laidoille  :peukku_ylos:

Mites esimerkiks toi Robinhon viimeistely ::)? Mielestäni ei mitään huikeeta maalimäärä tehnyt viimekaudella! Ja kuten Capello jossain haastattelussa sanoi Raul on edelleen loistava viimeistelijä(harjoitukset osoittaneet.), eli kun saa pelejä alle niitä maaleja tulee varmasti...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 19.09.2006, 21.31.57
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Mutta, nyt onkin kolmeen vuoteen paras joukkue kasassa, jossa on menestysnälkäisiä pelaajia kuten Ramos, Reyes, Diarra, Robinho, Cassano ym. Ja kyllä uskon, että kauden edetessä joukkueen pelikin ottaa monta harppausta eteenpäin ja keväällä voidaan juhlia jopa triplaa..  ;)

Totuus on, että Beckhamin tulon jälkeen urheilullinen menestys on romahtanut. Hän ei sovi mitenkään espanjalaiseen jalkapalloon. Jos välttämättä haluat yhä palvoa suurta jumalaasi, niin sinulla on siihen oikeus, mutta faktat puhuvat puolestaan.

Jumalaani? Kuka on väittänyt, että Beckham on minun jumalani?

Vain idiootti voi väittää, että Beckhamin takia Real ei ole voittanut mitään aikoihin. Ja jos ymmärrät lukea tilastoja, niin Beckham syötti edelleen eniten maaleja Realissa viime kaudella. Ja jos katsoit esim. Levante pelin, missä Beckham syötti kolme maalia(neljästä), niin ymmärtäisit hakea niitä syitä huonoon menestykseen muualta kuin pelkästään Beckhamista.
Beckham vain sattui tulemaan seuraan sille kaudelle, mistä alamäki alkoi. Syyt on monessa muussakin pelaajassa. vrt. edellinen kirjoitukseni.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 22.34.56
Mites esimerkiks toi Robinhon viimeistely ::)? Mielestäni ei mitään huikeeta maalimäärä tehnyt viimekaudella!
yheksän maalia debyytti kaudellaan, ei ole minusta kovinkaan huonosti.. ottaen huomiion, että Robi ei aloittanut kaikkissa peleissä..

eikä Robinho ole edes minun mielestä mikään maalitykki..

Vain idiootti voi väittää, että Beckhamin takia Real ei ole voittanut mitään aikoihin.
täällä on sitten monta idioottia..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 19.09.2006, 22.36.50
Mites esimerkiks toi Robinhon viimeistely ::)? Mielestäni ei mitään huikeeta maalimäärä tehnyt viimekaudella!
yheksän maalia debyytti kaudellaan, ei ole minusta kovinkaan huonosti.. ottaen huomiion, että Robi ei aloittanut kaikkissa peleissä..

eikä Robinho ole edes minun mielestä mikään maalitykki..

Lainaus käyttäjältä: VilleL link=topic=783.msg34180#msg34180 date=1158690717
Vain idiootti voi väittää, että Beckhamin takia Real ei ole voittanut mitään aikoihin.
[quote
meitä on sitten todella monta...


Oikeasti? Ei yhtä miestä, joka ei ole edes pelannut luokattomasti voi syyttää kolmesta huonosta kaudesta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 22.38.14
pois....  ;D säädän..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.00.51
En tyhmyyksissäni sanonut kovinkaan loppuun asti ajatuksiasni, joten perustelut tekisivät hyvää etenkin Renatolle, Mascheranolle (West Ham united ;D), Cambiassolle, Edmilsonille,  Marescalle ja Gagolle. Gagoa kun on paha verrata Diarraa, hän kun on täysin eri roolin pelaaja, vertailu Gutin kanssa olisi parempi.

e. Äläkä nyt vaan sano, että Edmilsonin seura riittää perusteeksi.

Lähdetään siitä, että minulle ei riitä perusteluksi kaverin hyvyydestä pelkkä suuri hinta, joka onkin suurinta mitä Diarra on pystynyt ja mahdollisesti pystyy tuomaan. Renato, Maresca, Gago ja Cambiasso ovat kaikki valovuoden edellä Diarraa pallolisena eivätkä ole yhtään huonompia pallottomina. Gago muistuttaa hyvin paljon Redondoa ja Guardiolaa, joten olisi täydellinen kaveri keskikentälle. Mascherano oli lupaavin pivote maailmassa, mutta pahoin pelkään, että Englannissa menee kaveri täysin piloille. Mascherano on nimittäin pallottomana ja pallollisena parempi kuin Diarra, joten hän olisi ollut täydellinen, jos on pakko olla kaksi puolustavaa pivotea. Edmilsonin puolesta puhuvat parhaiten saavutukset.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.08.15
Edmilson on maailman parhaita pivoteja, koska on voittanut viime kausina paljon. Eikös se Puskas näin mennyt?

No ei mutta siis ihan oikeasti, ei tässä yhden trollin pelleilyssä ole mitään järkeä. Tai siis kukaan jalkapallosta mitään ymmärtävä ei tietenkään väitä jonkun Edmilsonin tai Renaton olevan Diarraa parempi. Eikä myöskään perustele Raúlin avauskokoonpanon paikkaa jollain muinaisilla UCL-maalimäärillä.
 :peukku_alas:

Edmilsonhan on voittanut vain Ranskan liigan, La Ligan, Champions Leaguen ja maailman mestaruuden, joten kyseessä täytyy olla täysin surkea pelaaja vai mitä Touru? Kummallista, että jaksat haukkua kerta toisensa jälkeen kaikki Barcelonan pelaajat surkeiksi, mutta kolmen viime kauden aikana he ovat voittaneet 2 La Ligaa ja Champions Leaguen. Miten tämä on mahdollista, jos joukkueessa pelaa vain surkeita pelaajia? Eivätkö pelaajan meriitit todellakaan ole syy pitää pelaajaa arvossa? T-paidan myynnillä ja juorulehtien palstoilla voi tienata paljon rahaa, mutta ne eivät kentällä mitään ratkaise.

Eivätkö maalit ja johtajuus ole tarpeeksi hyvä peruste pitää pelaajaa kentällä? Kuinka paljon pitää kaverin seuralle maksaa? Kuinka monessa juorulehdessä vierailla? Ja kuinka monta t-paitaa pitää kaverin myydä, jotta hän on tarpeeksi hyvä avauskokoonpanoon? minä perustan näkemykseni sille mitä kentällä tapahtuu enkä sille mitä kaikenäköisissä lehdissä kirjoitetaan ja hypetetään ja kuinka paljon t-paitoja menee kaupaksi. Omasta mielestä näitä mukahyviä pelaajia on Real Madridissa ollut kolmen viime kauden aikana jo liikaa, eikä niitä todellakaan enää yhtään tarvitsisi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 23.10.07
En tyhmyyksissäni sanonut kovinkaan loppuun asti ajatuksiasni, joten perustelut tekisivät hyvää etenkin Renatolle, Mascheranolle (West Ham united ;D), Cambiassolle, Edmilsonille,  Marescalle ja Gagolle. Gagoa kun on paha verrata Diarraa, hän kun on täysin eri roolin pelaaja, vertailu Gutin kanssa olisi parempi.

e. Äläkä nyt vaan sano, että Edmilsonin seura riittää perusteeksi.

Lähdetään siitä, että minulle ei riitä perusteluksi kaverin hyvyydestä pelkkä suuri hinta, joka onkin suurinta mitä Diarra on pystynyt ja mahdollisesti pystyy tuomaan. Renato, Maresca, Gago ja Cambiasso ovat kaikki valovuoden edellä Diarraa pallolisena eivätkä ole yhtään huonompia pallottomina. Gago muistuttaa hyvin paljon Redondoa ja Guardiolaa, joten olisi täydellinen kaveri keskikentälle. Mascherano oli lupaavin pivote maailmassa, mutta pahoin pelkään, että Englannissa menee kaveri täysin piloille. Mascherano on nimittäin pallottomana ja pallollisena parempi kuin Diarra, joten hän olisi ollut täydellinen, jos on pakko olla kaksi puolustavaa pivotea. Edmilsonin puolesta puhuvat parhaiten saavutukset.

Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.

Sitten tota ihan kysyäkseni. Jos Gago muistuttaa Redondo, niin millähän muulla tavalla kuin että hänellä on pitkät hiukset ja on Argenttiinalainen ?? ja nyt mielummin kunnon vastaus. Eikä mitään shittiä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 23.11.24
Lähdetään siitä, että minulle ei riitä perusteluksi kaverin hyvyydestä pelkkä suuri hinta, joka onkin suurinta mitä Diarra on pystynyt ja mahdollisesti pystyy tuomaan. Renato, Maresca, Gago ja Cambiasso ovat kaikki valovuoden edellä Diarraa pallolisena eivätkä ole yhtään huonompia pallottomina. Gago muistuttaa hyvin paljon Redondoa ja Guardiolaa, joten olisi täydellinen kaveri keskikentälle. Mascherano oli lupaavin pivote maailmassa, mutta pahoin pelkään, että Englannissa menee kaveri täysin piloille. Mascherano on nimittäin pallottomana ja pallollisena parempi kuin Diarra, joten hän olisi ollut täydellinen, jos on pakko olla kaksi puolustavaa pivotea. Edmilsonin puolesta puhuvat parhaiten saavutukset.
Lähdetään nyt siitä, että Diarraa hankittaessa haluttiin nimenomaan puolustavaa pivotea. Mukahyvistä puolustavista pivoteista saatiin tarpeeksi Cambiasson aikoihin, mies meinaan vuoti - ja pahasti. Kuten sanoin jo Gagoa voi paremmin verrata Gutiin, koska rooli on lähempänä Gutin vastaavaa. Renato taas Betiksen penkkimiehenä ei paljoakaan vakuuta. Sama kun sanoisi Pablo Garciaa Diarraa paremmaksi, onhan P. Garciallakin yksi hyvä kausi takana Osasunassa. Mascherano on osannut jakaa palloa junnuturnauksissa, muissa peleissä näytöt on lähinnä sukittamista. Kestää Vertailun Javi Garcian kanssa siis. Marescaan pätee sama kuin Gagoon. Ja tuohon Edmilson heittoon en oikein tiedä mitä pitäisi sanoa, varmaan kaivella esiin ottelumääriä Barcan kahdelta viime kaudelta. Ostetakaamme siis Oleguer Ramosin paikalle toppariksi, jos tälle tielle lähdetään...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.13.32
Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.
Sitten tota ihan kysyäkseni. Jos Gago muistuttaa Redondo, niin millähän muulla tavalla kuin että hänellä on pitkät hiukset ja on Argenttiinalainen ?? ja nyt mielummin kunnon vastaus. Eikä mitään shittiä.

Mascherano lukee peliä paljon paremmin, on selvästi parempi mies miestä vastaan ja kaiken päälle osaa rakentaa peliä selvästi paremmin kuin Diarra.

Gago on erinomainen lukemaan peliä ja erinomainen rakentamaan peliä. T-paidan myynnistä en tiedä eikä se minua liikuta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 23.13.36
T-paidan myynnillä ja juorulehtien palstoilla voi tienata paljon rahaa, mutta ne eivät kentällä mitään ratkaise.
Niin no tuskin ne Raúlin paidatkaan ihan pienellä menekillä ovat tässä vuosien mittaan olleet, vai mitä luulet?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 23.16.30
Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.
Sitten tota ihan kysyäkseni. Jos Gago muistuttaa Redondo, niin millähän muulla tavalla kuin että hänellä on pitkät hiukset ja on Argenttiinalainen ?? ja nyt mielummin kunnon vastaus. Eikä mitään shittiä.

Mascherano lukee peliä paljon paremmin, on selvästi parempi mies miestä vastaan ja kaiken päälle osaa rakentaa peliä selvästi paremmin kuin Diarra.

Gago on erinomainen lukemaan peliä ja erinomainen rakentamaan peliä. T-paidan myynnistä en tiedä eikä se minua liikuta.

Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.23.23
Lähdetään nyt siitä, että Diarraa hankittaessa haluttiin nimenomaan puolustavaa pivotea. Mukahyvistä puolustavista pivoteista saatiin tarpeeksi Cambiasson aikoihin, mies meinaan vuoti - ja pahasti. Kuten sanoin jo Gagoa voi paremmin verrata Gutiin, koska rooli on lähempänä Gutin vastaavaa. Renato taas Betiksen penkkimiehenä ei paljoakaan vakuuta. Sama kun sanoisi Pablo Garciaa Diarraa paremmaksi, onhan P. Garciallakin yksi hyvä kausi takana Osasunassa. Mascherano on osannut jakaa palloa junnuturnauksissa, muissa peleissä näytöt on lähinnä sukittamista. Kestää Vertailun Javi Garcian kanssa siis. Marescaan pätee sama kuin Gagoon. Ja tuohon Edmilson heittoon en oikein tiedä mitä pitäisi sanoa, varmaan kaivella esiin ottelumääriä Barcan kahdelta viime kaudelta. Ostetakaamme siis Oleguer Ramosin paikalle toppariksi, jos tälle tielle lähdetään...

Lähdetään nyt vaikka siitä, että koita vähän seurata jalkapalloa. Renato ei todellakaan pelaa Betisissä, eikä ole vilttimies. Gago ei todellakaan ole samanlainen kuin Guti, vaan muistuttaa paljon Redondoa ja Guardiolaa. Cambiasso osaa puolustaa ja hyökätä, eikä ole pallottomana ja pallollisena täysi bambi niinkuin Diarra. Mascherano sai MM-kisoissa paljon kehuja otteistaa. Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Javi Garcia nyt ei kestä vertailua mitenkään Mascheranon kanssa vielä. Maresca tekee töitä jatkuvasti kahteen suuntaan ja kovalla intensiteetillä. Kannattaa todellakin kaivella tietoja erityisesti Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus. Olegueriakin täällä jatkuvasti haukutaan, mutta peliakaa on saanut jatkuvasti Barcelonassa, eikä se Barca viime aikoina niin huono ole ollut vai onko?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.27.02
Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:

Etkö todellakaan osaa lukea? Siinähän se on viestissä. Hyvin yksiselitteisesti ja selvästi. Pyydä äiti apuun jos et muuten osaa lukea.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.29.08
Niin no tuskin ne Raúlin paidatkaan ihan pienellä menekillä ovat tässä vuosien mittaan olleet, vai mitä luulet?

Raulin paitoja myydään, koska hän on legenda Real Madridissa. Ei koska hän olisi naimisissa entisen "laulajan" kanssa, eikä koska hän olisi jatkuvasti mainostamassa itseään raitapuku päällä lehtien kansissa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 23.31.43
Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:

Etkö todellakaan osaa lukea? Siinähän se on viestissä. Hyvin yksiselitteisesti ja selvästi. Pyydä äiti apuun jos et muuten osaa lukea.
Ai ai ai. Tätä odotin. Jäätyminen. Se on ilmeisesti paha mennä puhumaan pelaajista joita ei pelaamassa ole nähnyt ? Niin sitä se on mutta, hei ei siinä ole mitään vikaa. Kyllä pelaajasta voi tehdä hyvän mielipiteen ihan senkin avaulla mitä lukee netistä ja lehdistä   :peukku_ylos: :pallo:   ;)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 23.38.10
Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus.
Mali ei minusta ollut MM-kisoissa.. vai oliko?  :o Edmilson on ollut aina huippu seuroissa.. Diarra on pelannut tasan kahdessa joukkueessa, joten vähän vaikeaa on verrata..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 23.41.13
Gago ei todellakaan ole samanlainen kuin Guti, vaan muistuttaa paljon Redondoa ja Guardiolaa.
Et ole vieläkään kertonut miten, vaikka sitä on pyydetty. Herää kysymys oletko nähnyt Gagon pelejä?

Cambiasso osaa puolustaa ja hyökätä, eikä ole pallottoman täysi bambi niinkuin Diarra.

Kuten vuodet Real Madridissa osoittavat?

Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Javi Garcia nyt ei kestä vertailua mitenkään Mascheranon kanssa vielä.
Huoh, no jos yhdet mm-kisat ovat hyvän pelaajan mitta niin mitähän Eto'o tekee Barcelonan joukkueessa? Ja miksei Javi Garcia kestä vertailua Mascheranoon? Käsittääkseni J. Garcialla on tällä hetkellä ainakin sopimus aika saatanan paljon kovemman seuran kanssa (sinun logiikkaasi apuna käyttäen).

Maresca tekee töitä jatkuvasti kahteen suuntaan ja kovalla intensiteetillä. Kannattaa todellakin kaivella tietoja erityisesti Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus.

Ja tällä on jotenkin merkitystä, koska...? Muita tilastoja tarkoitin, tiedät sen itsekin. Ja kun nyt niitä mestaruustilastojasi jynkkäät, niin vertaapa samalla Gutin ja Marescan mestaruudet.

Olegueriakin täällä jatkuvasti haukutaan, mutta peliakaa on saanut jatkuvasti Barcelonassa, eikä se Barca viime aikoina niin huono ole ollut vai onko?
Ja paljonkos tarkalleen ottaen Oleguer on viimeaikoina Barcassa pelannutkaan?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 23.43.30
Raulin paitoja myydään, koska hän on legenda Real Madridissa. Ei koska hän olisi naimisissa entisen "laulajan" kanssa, eikä koska hän olisi jatkuvasti mainostamassa itseään raitapuku päällä lehtien kansissa.
Älä helvetissä! Jos legendan asema on se millä arvioidaan ketkä ovat avauksessa, niin miksei Di Stefano sitten kirmaa kentällä? Nyt en tarkoita etteikö Raúl kuuluisi avaukseen terveenä ollessaan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 23.46.28
Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus.
Mali ei minusta ollut MM-kisoissa.. vai oliko?  :o Edmilson on ollut aina huippu seuroissa.. Diarra on pelannut tasan kahdessa joukkueessa, joten vähän vaikeaa on verrata..
Eipä ollu Edmilsonkaan siellä jos nyt tarkkoja ollaan :D...

Tällänen saavutusten vertailu on turhaa paskaa. Voin esimerkiks heittää että Ivan Campolla on enemmän mestareiden liigoja kuin Cannavarolla. Tekeekö se hänestä paremman puolustajan kuin Canna? Itse asiassa Campolla on enemmän CL pokaaleja kuin esimerkiksi Barceloonalla seurana. ELi hän on siis koko seuraa parempi pelaaja. Aika uskomaton veikko pakko sanoa, jos tällä Puskasin mentaliteetilla mennään.

Sitten syntyy vielä toinen ristiriita puheistasi: Jos saavutukset on kaikki kaikessa. Niin kumma kun vihaat Beckhamia. Joka pelaajana on melko vajavainen ja muuta. Mutta Prkl mies on kyllä menestynyt voittanut todella monta valioliigaa ja jopa yhtenä vuonna voitti triplan ManU:n kanssa. Loisto mies siis? Miksei hänen kohdallaan katsota sitten vaan pelkkiä tilastoja ja pokaali kaappia?? (Itse en pidä Becksistä, mutta pakko oli kysyä.)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.47.36
Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:

Olen nähnyt kymmenkunta Gagon ottelua. Jos nyt halua välttämättä enemmän teksti, niin tässä sitä tulee. pyydä nyt sitten äiti tai isä avuksi, että ymmärrät. Ja tämän tekstin jälkeen perustele sinä mielipiteesi ja kirjoita miksi Gago ei ole verrattavissa Redondoon.

Gago on todella monipuolinen ja lahjakas pelaaja, joka osaa puolustaa ja hyökätä. Hän osaa lukea hienosti peliä ja katkoo paljon syöttäjä. Puolustamistaidon lisäksi hän on erinomainen pallon kanssa. Hän osaa avata peliä ja vapauttaa hyökkääjiä läpisyötöillään. Hän pystyy myös haastamaan vastustajan pallollisena, mutta syötöt ovat ne, joilla hän rakentaa peliä. Käyttäisin hänestä nimitystä elegantti keskikenttämies.  
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 23.49.26
en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana.. Capello halusi puolustavan keskikenttäpelaajan ja hänen nimensä on Diarra, joten mikä on ongelma..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 23.50.49
Tällänen saavutusten vertailu on turhaa paskaa. Voin esimerkiks heittää että Ivan Campolla on enemmän mestareiden liigoja kuin Cannavarolla. Tekeekö se hänestä paremman puolustajan kuin Canna? Itse asiassa Campolla on enemmän CL pokaaleja kuin esimerkiksi Barceloonalla seurana. ELi hän on siis koko seuraa parempi pelaaja. Aika uskomaton veikko pakko sanoa, jos tällä Puskasin mentaliteetilla mennään.
Eipäs disauteta Campoa ;D Kaveri pelaa vieläkin vetrein ottein ikämiespelejä Englannissa, pelaa samaa paikkaa (ainakin välillä) kuin Mascherano ja Campon seura (Bolton) on West Hamia korkeammalla Valioliigassa. Campo on siis edelleen suvereenisti Mascheranoa parempi?  :o
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.52.18
Tällänen saavutusten vertailu on turhaa paskaa. Voin esimerkiks heittää että Ivan Campolla on enemmän mestareiden liigoja kuin Cannavarolla. Tekeekö se hänestä paremman puolustajan kuin Canna? Itse asiassa Campolla on enemmän CL pokaaleja kuin esimerkiksi Barceloonalla seurana. ELi hän on siis koko seuraa parempi pelaaja. Aika uskomaton veikko pakko sanoa, jos tällä Puskasin mentaliteetilla mennään.

Sitten syntyy vielä toinen ristiriita puheistasi: Jos saavutukset on kaikki kaikessa. Niin kumma kun vihaat Beckhamia. Joka pelaajana on melko vajavainen ja muuta. Mutta Prkl mies on kyllä menestynyt voittanut todella monta valioliigaa ja jopa yhtenä vuonna voitti triplan ManU:n kanssa. Loisto mies siis? Miksei hänen kohdallaan katsota sitten vaan pelkkiä tilastoja ja pokaali kaappia?? (Itse en pidä Becksistä, mutta pakko oli kysyä.)

Beckhamin Champions Leaguen mestaruus ei ole tältä vuosikymmeneltä. Lisäksi Valioliigaa en juurikaan arvosta. Eli pelaajan näytöt kentällä ovat paskaa? Siinäpä on hieno perustelu etsiä pelaajia. Onko Campo maailman mestari? Sinä siis tosissasi väität, että kaveri, jolla on nämä saavutukset ei ole huippumies? Perustele miksi saavutuksilla ei ole merkitystä? Jos kaveri on ottanut pokaaleita suurinpiirtein joka paikassa, jossa on pelannut, niin kyllä se jotakin hänen taidoistaan kertoo.  
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 23.53.25
en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana.. Capello halusi puolustavan keskikenttäpelaajan ja hänen nimensä on Diarra, joten mikä on ongelma..
Ongelma lienee tällä hetkellä se, että joukkueen peli ei kulje. Annetaan kuitenkin Capellolle aikaa... kyllä se siitä toivon mukaan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 23.54.22
Jos kaveri on ottanut pokaaleita suurinpiirtein joka paikassa, jossa on pelannut, niin kyllä se jotakin hänen taidoistaan kertoo. 
ehkä kaveri osaa valita seuransa oikein..  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 19.09.2006, 23.57.56
Eli pelaajan näytöt kentällä ovat paskaa? Siinäpä on hieno perustelu etsiä pelaajia.
Ei toki, se pokaalikaappikaan ei ole kaikki kaikessa, oliko Messi Barcaan mennessään maailman- , Euroopan-, ja La Ligan mestari? Puyolkin oli siis aina toissakevääseen asti hyödytön paska? Taisivat miehen meriitit olla tuolloin kuitenkin Diarran nykyisiä vähäisemmät...  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 19.09.2006, 23.58.56
Eipäs disauteta Campoa ;D Kaveri pelaa vieläkin vetrein ottein ikämiespelejä Englannissa, pelaa samaa paikkaa (ainakin välillä) kuin Mascherano ja Campon seura (Bolton) on West Hamia korkeammalla Valioliigassa. Campo on siis edelleen suvereenisti Mascheranoa parempi?  :o

Tässä taas hieno esimerkki kiirjoittajasta, joka ei kykene yhtään perustelemaan juttujaan, vaan viilaa pilkkua muiden teksteistä. Kerroppa nyt mikä tekee Diarrasta paremma pivoten kuin nuo mainitsemani pelaajat? En voi uskoa, että täällä on niin typerää porukkaa, että väittävät kaverin, joka on voittanut oikeastaan kaiken jalkapallossa olevan muuta kuin huippupelaaja.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 19.09.2006, 23.59.44
No niin tulihan sieltä jotain ja aivan kuten arvelinkin. Perus tkestiä mitä voi heittää päästä. Tämä tekstisi + vertaus Redondoon. Tekee sen selväksi että et jomman kumman pelejä ole nähnyt. (Ilmeisimmin Redondon)

Gago tosiaan on loistava puolustavassa roolissa pelaava pelintekijä ja osaa myös puolustus pään pelaamisen hyvin. Etenkin syöttö taito on upea DM pelaajaksi.

Siinä onkin se missä hän eroa suuresti Redondosta. Redondo ei todellakaan ollut mikään syötteliä, eikä muutenkaa muistuttanut Gago lähes mitenkään. Gago on aika pieni mies. Siinä missä Redondo jo tuon ikäisenä oli todella raamikas kaveri. Redondo oli paljon enemmän myös kuin pelkkä DM. Hän pelasi keskikentällä yksin. Hänellä oli aivan järkyytävän kova kunto. Sijoittumisessa hän oli varmasti yksi maailman kaikkien aikojen parhaita. Hänellä oli myös yksi ominaisuus joka teki hänestä tälläisen täydellisen KK pelaajan. Uskomaton pallokontrolli. Sir Alex:kin Real pelin jälkeen heitti kommentin "What does this boy have in his boots? A magnet?"  Capello sanoi hänen olleen takstisesti täydellinen pelaaja. Ainoa mikä Redondolta puuttui. Oli syöttö taito. DM:ksi hännen syöttö taitonsa oli todella hyvä mutta, silti se oli hänen pelinsä heikoin osa

Gago ei todellakaan ole mikään Redondo kopio. Vaan enemmän Pirlo tyylinen.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.00.14
ehkä kaveri osaa valita seuransa oikein..  ;D

Väitätkö tosissasi, että muu kuin huippumies pääsisi pelaamaan jatkuvasti näissä voittavissa seuroissa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 00.01.17
Ei varmasti pääsisi. Hän ei silti ole parempi kuin Diarra  :D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 00.02.32
ehkä kaveri osaa valita seuransa oikein..  ;D
Väitätkö tosissasi, että muu kuin huippumies pääsisi pelaamaan jatkuvasti näissä voittavissa seuroissa.
ota nyt rennosti.. se oli läppä.. en ees tiiä enää kenestä puhutaan.. Gago vai Edmilson??
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.04.47
Tässä taas hieno esimerkki kiirjoittajasta, joka ei kykene yhtään perustelemaan juttujaan, vaan viilaa pilkkua muiden teksteistä.
Siinä Campo-jutussa on käytetty alusta loppuun sinun logiikkaasi, älä siis kaada tätä muiden niskaan.

Kerroppa nyt mikä tekee Diarrasta paremma pivoten kuin nuo mainitsemani pelaajat?

Ihan vaikka nyt se, että Capellolla oli paljon valinnanvaraa ja hän halusi juuri Diarran, lisäksi Diarra oli loistava pelatessaan Lyonissa. Eikä tuo alku valkoisissakaan nyt niin huono ole ollut, kyllä hän ainakin Emersonia paremmin on näkemäni perusteella aloittanut.

En voi uskoa, että täällä on niin typerää porukkaa, että väittävät kaverin, joka on voittanut oikeastaan kaiken jalkapallossa olevan muuta kuin huippupelaaja.
Jahas ja missäs kohtaa olen näin väittänyt? Laita ihmeessä lainaus.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.05.59
No niin tulihan sieltä jotain ja aivan kuten arvelinkin. Perus tkestiä mitä voi heittää päästä. Tämä tekstisi + vertaus Redondoon. Tekee sen selväksi että et jomman kumman pelejä ole nähnyt. (Ilmeisimmin Redondon)

Gago tosiaan on loistava puolustavassa roolissa pelaava pelintekijä ja osaa myös puolustus pään pelaamisen hyvin. Etenkin syöttö taito on upea DM pelaajaksi.

Siinä onkin se missä hän eroa suuresti Redondosta. Redondo ei todellakaan ollut mikään syötteliä, eikä muutenkaa muistuttanut Gago lähes mitenkään. Gago on aika pieni mies. Siinä missä Redondo jo tuon ikäisenä oli todella raamikas kaveri. Redondo oli paljon enemmän myös kuin pelkkä DM. Hän pelasi keskikentällä yksin. Hänellä oli aivan järkyytävän kova kunto. Sijoittumisessa hän oli varmasti yksi maailman kaikkien aikojen parhaita. Hänellä oli myös yksi ominaisuus joka teki hänestä tälläisen täydellisen KK pelaajan. Uskomaton pallokontrolli. Sir Alex:kin Real pelin jälkeen heitti kommentin "What does this boy have in his boots? A magnet?"  Capello sanoi hänen olleen takstisesti täydellinen pelaaja. Ainoa mikä Redondolta puuttui. Oli syöttö taito. DM:ksi hännen syöttö taitonsa oli todella hyvä mutta, silti se oli hänen pelinsä heikoin osa

Gago ei todellakaan ole mikään Redondo kopio. Vaan enemmän Pirlo tyylinen.

Tämä sinun juttusi ei todellakaan ole perustekstiä, vaan pelkkää lainausta muiden sanomisista. Et siis todellakaan kykene tarjoamaan mitään omaa. Redondo todellakin oli myös erinomainen syöttämään palloa, mutta eniten Gago muistuttaa redondoa nimenomaan siinä, että välillä hän tuntuu hallitsevan täysin yksin keskikenttää. Diarralla ei tällaiseen tunnu olevan minkäänlaisia lahjoja. Itse uskon, että Gagolla on kyvyt tulla jopa paremmaksi kuin Redondo tai Guardiola.

Toivoisin myös, että täsmentäisit tuota koko kysymystä. Gago on kuitenkin melkein sen 180cm pitkä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: mikko29 - 20.09.2006, 00.08.09
Ja koska Capello halusi puolustavan keskikentän niin Diarra oli ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin esim.Gago(n.10 nähdyn pelin perusteella). Diarra on fyysisempi ja todellakin parempi vastustajan pelin katkomisessa,siis siinä roolissa mikä on mielestäni hänen prioriteettinsa. Sen verran Cambiassosta että saattaa pelata nyt hyvin mutta Realissa ollessaan ei antanut minkäänlaisia näyttöjä miksi hänet kannattaisi seurassa pitää.
Gago on todella monipuolinen ja lahjakas pelaaja, joka osaa puolustaa ja hyökätä. Hän osaa lukea hienosti peliä ja katkoo paljon syöttäjä. Puolustamistaidon lisäksi hän on erinomainen pallon kanssa. Hän osaa avata peliä ja vapauttaa hyökkääjiä läpisyötöillään. Hän pystyy myös haastamaan vastustajan pallollisena, mutta syötöt ovat ne, joilla hän rakentaa peliä. Käyttäisin hänestä nimitystä elegantti keskikenttämies. 
Aikamoisia ylistyssanoja :o,...miksei Gago sitten pelaa jo Euroopassa ::)

Edmilson ei ole verrattavissa Diarraan puolustuspäätä arvioidessa. Ero Barcassa on vaan se että siellä Edmilsonin vieressä pelaa Xavi ja Deco jotka rakentavat peliä.

Diarralla näytti olevan vaikeaa pelin avaamisessa viime pelissä,myönnän sen, mutta eihän se ole sen vika jos ei ole paikkaa minne syöttää tai vastaavaa...Muutenkin tuntui että ainoat pelaajat jotka sitä palloa sai viime pelissä eteenpäin olivat Cicinho ja Reyes( ja Robinho lopussa).
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.08.44
Ei varmasti pääsisi. Hän ei silti ole parempi kuin Diarra  :D

Perusteluja? Tässä on kuitenkin kaksi pelaaja, joista toinen on voittanut melkein kaiken ja toinen ei juuri mitään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.08.55
Edelleen jatketaan leikittelyä löydetyllä logiikallamme: Hyypiä on Ayalaa parempi toppari, koska Samilla on suht tuore Champions League - voitto? Harry Kewell on samasta syystä Vicenteä huomattavasti parempi? Kuin myös Beckham on Joaquinia parempi (Beckhamin mestaruus viime vuosikymmeneltä, missä Joaquinin mestaruus)?

e. Myös Litti peittoaa Aimarin 100-0 yhdellä Champions Leaguellaan?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.09.42
ota nyt rennosti.. se oli läppä.. en ees tiiä enää kenestä puhutaan.. Gago vai Edmilson??

Sitten ei ehkä kannata osallistua keskusteluun.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.12.26
Edelleen jatketaan leikittelyä löydetyllä logiikallamme: Hyypiä on Ayalaa parempi toppari, koska Samilla on suht tuore Champions League - voitto? Harry Kewell on samasta syystä Vicenteä huomattavasti parempi? Kuin myös Beckham on Joaquinia parempi (Beckhamin mestaruus viime vuosikymmeneltä, missä Joaquinin mestaruus)?

minä olen kiistattomat perusteluni esittänyt. koita sinä perustella edes joitakin omista mielipiteistäsi. Edmilson kuitenkin on voittanut melkeinpä kaiken mitä hänen joukkueensa ovat tavoitelleet. Ja on toisin kuin kaikki tässä viestissä mainitsemasi pelaajat maailman mestari.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.14.59
minä olen kiistattomat perusteluni esittänyt. koita sinä perustella edes joitakin omista mielipiteistäsi.
Mikäli olet sisälukutaitoinen, perustelut löytyvät edeltä. Selitä sinä tämä: miksi tämä sinun "kiistaton" perustelusi pätee vain niihin vertailukohtiin, jotka sinä valitset?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.15.08
Siinä Campo-jutussa on käytetty alusta loppuun sinun logiikkaasi, älä siis kaada tätä muiden niskaan.

Montakos maailman mestaruutta Campolla on? Nimeäppä nyt ne pelaajat, jotka ovat voittaneet Champions Leaguen ja maailman mestaruuden, niin näet, että aika hyvässä seurassa Edmilson on.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: mikko29 - 20.09.2006, 00.15.25
Perusteluja? Tässä on kuitenkin kaksi pelaaja, joista toinen on voittanut melkein kaiken ja toinen ei juuri mitään.
On Diarralle nyt sentään neljä Ranskan mestaruutta. Mali nyt sattuu olemaan huonompi kuin Brasilia joten siitä turha puhua. Peruteluiksi sen verran että näkeehän sen silmilläkin että Diarra pärjää fysiikkansa+pelinlukutaitonsa ansiosta paljon paremmin pallottomana kuin Edmilson. Ja pallollisena pelaamista ei oikein voi verrata koska Barcalla löytyy Xavi ja Deco keskikentältä joten kukaan ei edes odota että Edmilson nyt vaikka lähtisi haastamaan vastustajia/antaisi paljon läpisyöttöjä.

Idea ainakin itselläni tässä keskustelussa on se että Realille riittäisi pelkkä Diarra(on siinä roolissa ainakin yhtä hyvä kuin Emerson) jos vierelle saataisiin joku Pirlo -tyylinen pelaaja jolloin roolitus olisi selvä. Jos joku on tästä eri mieltä niin sitten :-X
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.17.46
Montakos maailman mestaruutta Campolla on? Nimeäppä nyt ne pelaajat, jotka ovat voittaneet Champions Leaguen ja maailman mestaruuden, niin näet, että aika hyvässä seurassa Edmilson on.
Kerroppa sinä, miten Edmilsonin muinaiset, tai no helvetti - olkoon vaikka viimekautiset, mestaruudet vaikuttavat hänen seuraavaan peliesitykseensä?

Pointti tässä on se, että tosiaankin pitää katsoa sitä, mitä siellä kentällä tällä kaudella tapahtuu. Ei siinä Edmilsonilta mestaruuksien määriä Diarra kysele ennen kuin (mahdollisesti) vie pääpallon hänen nenänsä edestä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.17.56
Mikäli olet sisälukutaitoinen, perustelut löytyvät edeltä. Selitä sinä tämä: miksi tämä sinun "kiistaton" perustelusi pätee vai niihin vertailukohtiin, jotka sinä valitset?

Nyt kyse oli nimenomaan siitä, että minun käskettiin nimetä Diarraa paremmat pelaajat ja perustelemaan. minä olen täällä se, joka on mielipiteensä kyennyt perustelemaan. monikaan muu sitä ei ole tehnyt. Ja voin tähän vielä lisätä sen, että Edmilson pelaa yhä huipulla ja on ehkä parempi kuin koskaan toisin kuin sinun listasi pelaajista, jotka ovat jo ohittaneet parhaat päivänsä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.19.13
Kerroppa sinä, miten Edmilsonin muinaiset, tai no helvetti - olkoon vaikka viimekautiset, mestaruudet vaikuttavat hänen seuraavaan peliesitykseensä?

siten, että kun kaveri on yhä huippukunnossa, niin se kertoo minkä tason kaverista on kyse. Edmilson on nimenomaan puolustava pivote, joka on myös todella hyvä toppari.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 00.20.47
No niin tulihan sieltä jotain ja aivan kuten arvelinkin. Perus tkestiä mitä voi heittää päästä. Tämä tekstisi + vertaus Redondoon. Tekee sen selväksi että et jomman kumman pelejä ole nähnyt. (Ilmeisimmin Redondon)

Gago tosiaan on loistava puolustavassa roolissa pelaava pelintekijä ja osaa myös puolustus pään pelaamisen hyvin. Etenkin syöttö taito on upea DM pelaajaksi.

Siinä onkin se missä hän eroa suuresti Redondosta. Redondo ei todellakaan ollut mikään syötteliä, eikä muutenkaa muistuttanut Gago lähes mitenkään. Gago on aika pieni mies. Siinä missä Redondo jo tuon ikäisenä oli todella raamikas kaveri. Redondo oli paljon enemmän myös kuin pelkkä DM. Hän pelasi keskikentällä yksin. Hänellä oli aivan järkyytävän kova kunto. Sijoittumisessa hän oli varmasti yksi maailman kaikkien aikojen parhaita. Hänellä oli myös yksi ominaisuus joka teki hänestä tälläisen täydellisen KK pelaajan. Uskomaton pallokontrolli. Sir Alex:kin Real pelin jälkeen heitti kommentin "What does this boy have in his boots? A magnet?"  Capello sanoi hänen olleen takstisesti täydellinen pelaaja. Ainoa mikä Redondolta puuttui. Oli syöttö taito. DM:ksi hännen syöttö taitonsa oli todella hyvä mutta, silti se oli hänen pelinsä heikoin osa

Gago ei todellakaan ole mikään Redondo kopio. Vaan enemmän Pirlo tyylinen.

Tämä sinun juttusi ei todellakaan ole perustekstiä, vaan pelkkää lainausta muiden sanomisista. Et siis todellakaan kykene tarjoamaan mitään omaa. Redondo todellakin oli myös erinomainen syöttämään palloa, mutta eniten Gago muistuttaa redondoa nimenomaan siinä, että välillä hän tuntuu hallitsevan täysin yksin keskikenttää. Diarralla ei tällaiseen tunnu olevan minkäänlaisia lahjoja. Itse uskon, että Gagolla on kyvyt tulla jopa paremmaksi kuin Redondo tai Guardiola.

Toivoisin myös, että täsmentäisit tuota koko kysymystä. Gago on kuitenkin melkein sen 180cm pitkä.

Hoh hoh. Joo olen kopsannut ton kaiken. No ensinnökin tohon koko juttuun. Redondo oli yli 180cm. Mutta koko tarkoittaa myös paljon muuta kuin pitutta. Gago on kuitenkin aika heiveröinen kaveri. Redondo (kuten jo sanoi) oli tuon ikäisenä jo aikamoinen kaappi.

Gago on todella lahjakas pelaaja ja kaikkea. Kuitenkin sanoa että hänestä tulee parempi kuin Redondo. Tässä vaiheessa hänen uraansam tuollaisella fysiikalla? On ainakin meikäläiselle vähän sama asia kun sais oikein kunnon bitchsläpin. Tollanen on enemmän tai vähemmän epä kunnioittavaa. Puhutaan kuitenkin Redondosta. Joka on kaikkien aikojen paras puolustava keskikenttä. Real Madridin seuran yksi suure legenda. Gago olisi varmaa lypeä jos hän joskus olisi puoletkaan siitä mitä Redondo on/oli.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.21.05
Ei toki, se pokaalikaappikaan ei ole kaikki kaikessa, oliko Messi Barcaan mennessään maailman- , Euroopan-, ja La Ligan mestari? Puyolkin oli siis aina toissakevääseen asti hyödytön paska? Taisivat miehen meriitit olla tuolloin kuitenkin Diarran nykyisiä vähäisemmät...  ::)

Barcelona on tehnyt Messistä ja Puyolista huipun. Väitätkö diarraa Real Madridin kasvatiksi. Tämä omien kasvattien arvostus on toinen asia, joka on Real Madridissa tällä hetkellä erittäin pielessä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.21.49
toisin kuin sinun listasi pelaajista, jotka ovat jo ohittaneet parhaat päivänsä.
Ihan totta, Joaquinin parhaat päivät jo ohi? Ja toisekseen: edelleen sinun logiikallasi paremmuussuhteet menevät kuten tuossa mainitsin, vaikka nykyiseen peliesitykseen katsomalla voi nopeasti todeta voimasuhteet täysin päinvastaisiksi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.23.52
Barcelona on tehnyt Messistä ja Puyolista huipun.
Siihen juttuuni sisältyi kysymys, mikäli et huomannut...
 Real Madrid on tärkeässä roolissa juuri tällä hetkellä kehittämässä Diarrasta yhtä maailman parhaista keskikentän pohjan pelaajista, joita myös pivoteiksi kutsutaan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 00.25.42
Joo. Tää on tätä samaa jauhamista vaan. Meen nukkumaan ennenkuin kerkeen nähä viestin jossa sanotaan että Edmilson on parempi kuin Redondo oli ja oikeesti saan raivarin...  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.26.27
siten, että kun kaveri on yhä huippukunnossa, niin se kertoo minkä tason kaverista on kyse. Edmilson on nimenomaan puolustava pivote, joka on myös todella hyvä toppari.
No miten se viimekevään tupla kertoo Edmilsonin nykykunnon?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.27.02
Hoh hoh. Joo olen kopsannut ton kaiken. No ensinnökin tohon koko juttuun. Redondo oli yli 180cm. Mutta koko tarkoittaa myös paljon muuta kuin pitutta. Gago on kuitenkin aika heiveröinen kaveri. Redondo (kuten jo sanoi) oli tuon ikäisenä jo aikamoinen kaappi.

Gago on todella lahjakas pelaaja ja kaikkea. Kuitenkin sanoa että hänestä tulee parempi kuin Redondo. Tässä vaiheessa hänen uraansam tuollaisella fysiikalla? On ainakin meikäläiselle vähän sama asia kun sais oikein kunnon bitchsläpin. Tollanen on enemmän tai vähemmän epä kunnioittavaa. Puhutaan kuitenkin Redondosta. Joka on kaikkien aikojen paras puolustava keskikenttä. Real Madridin seuran yksi suure legenda. Gago olisi varmaa lypeä jos hän joskus olisi puoletkaan siitä mitä Redondo on/oli.

Hyvä, että tunnustit kopioineesi. olen kyllä erittäin selvillä siitä kuinka hyvä Redondo oli, kuten olen hyvin selvillä myös Gagon lahjakkuudesta. Redondoa voi hyvin pitää kaikkien aikojen pivotena se on mielipidekysymys. On myöskin selvää, että jalkapallo on taitolaji, eikä voimalaji, kuten Suomessa hyvin usein virheellisesti luullaan. Gagolla on myöskin hyvin paljon aikaa myös saada tuota fysiikkaansa kuntoon. tärkeämpää on, että hänen tekniikkansa on todellakin loistavassa kunnossa. Onhan hän vielä todella nuori. Gagolla on jo täysi syy olla ylpeä siitä, mitä hän on nyt. Oma mielipiteeni on, että hänellä on kaikki kyvyt tulla Redondoakin paremmaksi pelaajaksi. Varmaa se ei ole ja vaatii vielä paljon töitä, mutta missän nimessä mahdotonta se ei ole.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.29.16
No miten se viimekevään tupla kertoo Edmilsonin nykykunnon?

Edmilson pelasi hyvän viime kauden ja on aloittanut tämänkin kauden hyvin. Se kertoo, että hän on yhä huippukunnossa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.31.22
Joo. Tää on tätä samaa jauhamista vaan. Meen nukkumaan ennenkuin kerkeen nähä viestin jossa sanotaan että Edmilson on parempi kuin Redondo oli ja oikeesti saan raivarin...  :peukku_ylos:

Tätä en ole missään vaiheessa väittänyt. Väitän, että redondo ei voittanut maailman mestaruutta, koska hänet ja Caniggian jätti vuoden 1998 MM-kisoista ulos Passarella siksi, että he eivät suostuneet leikkaamaan hiuksiaan. tämä maksoi Argentiinalle maailman mestaruuden. Mutta Edmilsonin vähättely kertoo lähinnä siitä, että ei kykene hyväksymään faktoja, koska ei pidä Barcasta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.31.52
Edmilson pelasi hyvän viime kauden ja on aloittanut tämänkin kauden hyvin. Se kertoo, että hän on yhä huippukunnossa.
Sillä viimekaudella oo paskankaan väliä, hyvin hän on varmaan tän kauden aloittanutkin ja se on se millä on merkitystä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.32.35
Sillä viimekaudella oo paskankaan väliä, hyvin hän on varmaan tän kauden aloittanutkin ja se on se millä on merkitystä.

eikö sillä ole väliä pelaako hyvin vai ei?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.33.42
Tätä en ole missään vaiheessa väittänyt. Väitän, että redondo ei voittanut maailman mestaruutta, koska hänet ja Caniggian jätti vuoden 1998 MM-kisoista ulos Passarella siksi, että he eivät suostuneet leikkaamaan hiuksiaan. tämä maksoi Argentiinalle maailman mestaruuden.
Argentiinalle maksoi maailmanmestaruuden noissa kisoissa yli-ylpeä idiootti nimeltä Ariel Ortega. Näiden kisojen jälkeen on kaikissa arvokisoissa koko joukkue jostain syystä ollut yli-ylpeä itsestään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.34.38
Sillä viimekaudella oo paskankaan väliä, hyvin hän on varmaan tän kauden aloittanutkin ja se on se millä on merkitystä.

eikö sillä ole väliä pelaako hyvin vai ei?
Otapas uusi yritys, vaikka kolme kertaa tuo virke lukemalla.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.35.51
Siihen juttuuni sisältyi kysymys, mikäli et huomannut...
 Real Madrid on tärkeässä roolissa juuri tällä hetkellä kehittämässä Diarrasta yhtä maailman parhaista keskikentän pohjan pelaajista, joita myös pivoteiksi kutsutaan.

Oma mielipiteeni on, että Diarralla ei tähän välttämättä ole kykyjä. Olisi ollut mahdollista hankkia parempi ja lahjakkaampikin pelaaja. eikä Diarraa voi missään nimessä pitää Real Madridin kasvattina. Puyol on kehittynyt kokoajan ja viime kaudella vasta löi itsensä todella läpi. Messi taas teki viime kaudella vasta läpimurtonsa Barcan edustusjoukkueeseen ja tapa oli suht ihailtava.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.37.27
Ihan totta, Joaquinin parhaat päivät jo ohi? Ja toisekseen: edelleen sinun logiikallasi paremmuussuhteet menevät kuten tuossa mainitsin, vaikka nykyiseen peliesitykseen katsomalla voi nopeasti todeta voimasuhteet täysin päinvastaisiksi.

Väitätkö todella Diarran esittävän parempia esityksiä kuin Edmilsonin. Lyon ottelu oli tästä varmaankin täydellinen esimerkki? Esitä nyt edes jonkinlaisia perusteluita ennen kuin käyt muiden kimppuun.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.37.31
Diarraa voi missään nimessä pitää Real Madridin kasvattina.
Kukas on pitänyt ja missä?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 00.39.09
Väitätkö todella Diarran esittävän parempia esityksiä kuin Edmilsonin. Lyon ottelu oli tästä varmaankin täydellinen esimerkki? Esitä nyt edes jonkinlaisia perusteluita ennen kuin käyt muiden kimppuun.
Luetkohan samaa palstaa kuin minä? Jatkuvasti väität minun sanoneen sitä sun tätä... Perustele sinä, miksi Joaquinin parhaat päivät ovat jo ohi.

e. Ehkä tää olis jo parempi hoitaa priva-puolella bannin välttämiseksi (onko se enää mahdollista?)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.46.29
Ja koska Capello halusi puolustavan keskikentän niin Diarra oli ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin esim.Gago(n.10 nähdyn pelin perusteella). Diarra on fyysisempi ja todellakin parempi vastustajan pelin katkomisessa,siis siinä roolissa mikä on mielestäni hänen prioriteettinsa. Sen verran Cambiassosta että saattaa pelata nyt hyvin mutta Realissa ollessaan ei antanut minkäänlaisia näyttöjä miksi hänet kannattaisi seurassa pitää.

Aikamoisia ylistyssanoja :o,...miksei Gago sitten pelaa jo Euroopassa ::)

Edmilson ei ole verrattavissa Diarraan puolustuspäätä arvioidessa. Ero Barcassa on vaan se että siellä Edmilsonin vieressä pelaa Xavi ja Deco jotka rakentavat peliä.

Diarralla näytti olevan vaikeaa pelin avaamisessa viime pelissä,myönnän sen, mutta eihän se ole sen vika jos ei ole paikkaa minne syöttää tai vastaavaa...Muutenkin tuntui että ainoat pelaajat jotka sitä palloa sai viime pelissä eteenpäin olivat Cicinho ja Reyes( ja Robinho lopussa).

Siinäpä se kysymys onkin, että miksi on pakko olla kentällä kaksi pivotea, joista kumpikaan ei osaa rakentaa peliä? Ja tekeehän Diarra melko räikeitä virheitä, kuten ylipelaamista ja merkkausvirheitä. Diarralla on todella hankalaa löytää paikkaa mihin syöttää vaikka ympärillä olisi kuinka vapaita syöttölinjoja. Ongelmaa on pelinäkemyksessä ja erityisesti syötön teknisessä toteuttamisessa.
Cambiasso ei todellisia mahdollisuuksia saanut. Del Bosque nosti hänen asemaansa pikkuhiljaa, mutta sitten tuli Queiros, joka sotki senkin homman.
Miksei Edmilson olisi verrattavissa Diarraan? Hänhän on juuri se puolustava keskikenttämies, jolla on iso rooli puolustajien auttamisessa ja tekee siinä hienoa työtä jatkuvasti Barcassa. Hän ei todellakaan pelaisi siinä Xavin ja Decon alapuolella, jos ei näin olisi. Ja kyllähän hän on näyttänyt, että osaa myös peliä rakentaa tarvittaessa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.48.32
Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.

Eivät esimerkiksi Gattuso ja De Rossikaan ole koolla pilattuja, mutta paljon ovat Diarraa parempia.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 00.56.25
Mali ei minusta ollut MM-kisoissa.. vai oliko?  :o Edmilson on ollut aina huippu seuroissa.. Diarra on pelannut tasan kahdessa joukkueessa, joten vähän vaikeaa on verrata..

Miksei Mali sitten päässyt kisoihin, jos Diarra on niin loistava pelaaja? Edmilsonista on myös sanottava, että hän on ollut nostamassa Lyonin ja Barcan kurssia, eikä todellakaan ole mennyt niin sanotusti valmiiseen pöytään.
Diarra on kylläkin Euroopassa ollessaan pelannut myös SBV Vitesse Arnhemissa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: HannuTouru - 20.09.2006, 07.15.25
Puskasillla ongelmia korkin kiinnipysymisen kanssa?  ::)

Edmilsonhan on voittanut vain Ranskan liigan, La Ligan, Champions Leaguen ja maailman mestaruuden, joten kyseessä täytyy olla täysin surkea pelaaja vai mitä Touru? Kummallista, että jaksat haukkua kerta toisensa jälkeen kaikki Barcelonan pelaajat surkeiksi, mutta kolmen viime kauden aikana he ovat voittaneet 2 La Ligaa ja Champions Leaguen.
Heitä vaikka yksi lainaus, missä edes yhden pelaajan kohdalta näin väitän. Sitä odotellessa...  :) :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.21.45
Puskasillla ongelmia korkin kiinnipysymisen kanssa?  ::)

Heitä vaikka yksi lainaus, missä edes yhden pelaajan kohdalta näin väitän. Sitä odotellessa...  :) :peukku_ylos:

Ja sinulla on ongelnmia väitteiden perustelemisen kanssa. Kokoajanhan kiellät saavutusten merkityksen pelaajan arvioimisessa. Vastaa nyt kysymykseen mikä on sitten se peruste, jolla pelaajat pitäisi hankkia jos ei näytöt kentällä?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.23.04
Otapas uusi yritys, vaikka kolme kertaa tuo virke lukemalla.

Kyllä minusta on suuresti väliä pelaako hyvän kauden vai ei.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.25.53
Ihan totta, Joaquinin parhaat päivät jo ohi? Ja toisekseen: edelleen sinun logiikallasi paremmuussuhteet menevät kuten tuossa mainitsin, vaikka nykyiseen peliesitykseen katsomalla voi nopeasti todeta voimasuhteet täysin päinvastaisiksi.

Väitätkö todella Diarran olleen tällä kaudella Edmilsonia parempi? Miksi vedät keskusteluun jatkuvasti uusia pelaajia? Jaoquinin tämän kauden vireestä on vielä paha sanoa mitään, koska on pelannut vain yhdessä liga ottelussa. Uskon, että Valenciassa hän pääsee itsekkyydestään eroon ja rupeaa taas näkemään kentää paremmin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.27.57
Kukas on pitänyt ja missä?

Kävit itse vertailemaan Diarraa Puyoliin ja Messin, jotka Barcelona on kehittänyt huipuiksi. Diarran Real Madrid osti 28 miljoonalla.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.33.11
On Diarralle nyt sentään neljä Ranskan mestaruutta. Mali nyt sattuu olemaan huonompi kuin Brasilia joten siitä turha puhua. Peruteluiksi sen verran että näkeehän sen silmilläkin että Diarra pärjää fysiikkansa+pelinlukutaitonsa ansiosta paljon paremmin pallottomana kuin Edmilson. Ja pallollisena pelaamista ei oikein voi verrata koska Barcalla löytyy Xavi ja Deco keskikentältä joten kukaan ei edes odota että Edmilson nyt vaikka lähtisi haastamaan vastustajia/antaisi paljon läpisyöttöjä.

Idea ainakin itselläni tässä keskustelussa on se että Realille riittäisi pelkkä Diarra(on siinä roolissa ainakin yhtä hyvä kuin Emerson) jos vierelle saataisiin joku Pirlo -tyylinen pelaaja jolloin roolitus olisi selvä. Jos joku on tästä eri mieltä niin sitten :-X

Kuitenkin Edmilsonin joukkueet jatkuvasti vievät sellaisia pokaaleja, joista Diarra voi vain uneksia. toistaiseksi Diarra ei ole esittänyt yhtään mitään, joka tekisi hänestä edes vertailukelpoisen Edmilsoniin, joka on äärettömän tärkeä pelaaja Barcalle. Kyllähän Edmilson vastustajia hasstaa ja osaa niitäläpisyöttöjäkin antaa. Barcalla kun ei ole vangittu pelaajia pelkästään tiettyihin rooleihin, vaan syöttelytaitoa ja palonhallintaa edellytetään kaikilta pelaajilta. Näin oli joskus Real Madridissakin ja silloin tulimenestystä ja peli oli aivan toisen näköistä kuin nykyinen.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.35.17
Argentiinalle maksoi maailmanmestaruuden noissa kisoissa yli-ylpeä idiootti nimeltä Ariel Ortega. Näiden kisojen jälkeen on kaikissa arvokisoissa koko joukkue jostain syystä ollut yli-ylpeä itsestään.

Jos Redondo ja Caniggia olisivat olleet mukana ei joukkue olisi edes joutunut noin ahtaalle Hollannin kanssa. Olisivat vieneet voiton perusesityksellä 2 tai 3 maalin erolla.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.48.11

Et ole vieläkään kertonut miten, vaikka sitä on pyydetty. Herää kysymys oletko nähnyt Gagon pelejä?
 
Kuten vuodet Real Madridissa osoittavat?

Huoh, no jos yhdet mm-kisat ovat hyvän pelaajan mitta niin mitähän Eto'o tekee Barcelonan joukkueessa? Ja miksei Javi Garcia kestä vertailua Mascheranoon? Käsittääkseni J. Garcialla on tällä hetkellä ainakin sopimus aika saatanan paljon kovemman seuran kanssa (sinun logiikkaasi apuna käyttäen).

Ja tällä on jotenkin merkitystä, koska...? Muita tilastoja tarkoitin, tiedät sen itsekin. Ja kun nyt niitä mestaruustilastojasi jynkkäät, niin vertaapa samalla Gutin ja Marescan mestaruudet.

Ja paljonkos tarkalleen ottaen Oleguer on viimeaikoina Barcassa pelannutkaan?

Gagon otteluja olen nähnyt sellaiset 10. Ja jo kerran olen sanonut hänen muistuttavan Guardiolaa ja Redondoa, jotka todellakin ovat täysin erilaisia kuin Guti.

Cambiassosta sen verran, että hänellä ei Real Madridissa todellisia mahdollisuuksia ikinä annettu.

Eto'o tekee Barcalle maaleja, vai etkö sitäkään ole vielä tajunnut.

Javi Garcia ei todellakaan kestä vertailua Mascheranon kanssa, koska Mascherano on pelannut jo useita vuosia miesten pääsarjapelejä Etelä-Amerikassa ja edusti maataan MM-kisoissa. Kuinka lähellä Javi Garcia on miesten maajoukkuetta päässyt?

Mitäköhän tilastoja Edmilsonista haluat? Viime kaudella hän pelasi Barcelonassa 28 peliä La Ligaa ja 9 Champions Leagueta, joten oli luottomiehiä. Miksi tuot Gutin mukaan keskusteluun, jossa vertaillaan Marescaa Diarraan. Marescahan on viime aikoina menestynyt paremmin kuin Guti.

Oleguer puolestaan pelsi viime kaudella 33 ottelua La Ligaa ja 11 Champions Leagueta. Eli sanoisin, että aika hyvin, vaikka häntä täällä jatkuvasti solvataankin, vaikka näillä palstoilla ei kyllä olisi syytä nyky Barcan pelaajia surkeiksi haukkua. Tällä kaudella Oleguer on esiintynyt 2 Barcan La liga ottelussa ja siinä yhdessä Champions League ottelussa, jonka Barca on pelannut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 09.51.39
Aikamoisia ylistyssanoja :o,...miksei Gago sitten pelaa jo Euroopassa ::)

Montako Gagon peliä olet nähnyt? Gago ei pelaa Euroopassa, koska Boca Juniors on laittanut todella kovin hanttiin, kun häntä on koitettu ostaa ja Gago itse haluaa vielä kehittyä vähän lisää Bocassa. Eivätkä kaikki parhaat pelaajat pelaa hehkutuksesta huolimatta Euroopassa, sillä ovathan etelä-amerikkalaiset vieneet eurooppalaisilta näitä seurajoukkueiden maailman mestaruuksia ihan kelvollisella prosentilla.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 20.09.2006, 10.13.23
Luottomies Oleguer ei ole aloittanut yhdessäkään Barcan pelissä tällä kaudella, kolmessa tullut lopussa kentälle pelaamaan jämä minuutit.
Lähde: www.fcbarcelona.com
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Alpo - 20.09.2006, 10.54.11
Gago on kuitenkin melkein sen 180cm pitkä.
Ja painoa kaikki 65kg! Tuostahan kävelee "isommat" kaverit yli.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Alpo - 20.09.2006, 11.00.10
tyhjä
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 20.09.2006, 11.16.36
yheksän maalia debyytti kaudellaan, ei ole minusta kovinkaan huonosti.. ottaen huomiion, että Robi ei aloittanut kaikkissa peleissä.. eikä Robinho ole edes minun mielestä mikään maalitykki..
Robinho aloitti liigassa ja CL:ssa yhteensä 38:ssa pelissä ja tuli vaihdosta kentälle 7:ssä pelissä eli kyllä aika monessa pelissä aloitti ja teki näissä peleissä 8 maalia. Ja Raul aloitti 25 peliä ja tuli vaihdosta kentälle 7:ssä pelissä ja teki maaleja 7 eli yhden vähemmän kuin Robinho ja pelasi 13 peliä vähemmän kuin Robinho. Ja Raul olisi varmasti tuplannut maalimääränsä jos olisi ollut pelikuntoinen koko kauden! Cupin pelit ei ole näissä tilastoissani mukana..
Mikä on sitten Robinhon vahvuus? kun maali syöttöjöjäkin sai viimekaudella aikaiseksi vain yhden. Enkä väitä että Robinho olisi huono pelaaja, en todellakaan, mutta pyrin siihen, että millä perustein esim. Robinhon pitäisi olla avauksessa Raulin tilalla? Kummaltakaan viime kausi ei ollut mitenkään loistokas tosin ei ollut koko joukkueelta. Mielelläni näkisin Robinhon avauksessa laidalla Reysin kanssa, mutta sillä ehdolla, että Raul siirretään keskelle kärjen taakse, se on kuitenkin Raulille se "oikea" pelipaikka!
 Eli vaikka tällainen taktiikka:     
                                                                 RvN
                           Robinho                    Raul                        Reyes

                                                     Guti
                                                                  Diarra
                     
                         R.Carlos           Cannavaro          Ramos          Salgado

                                                              Casillas
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 11.30.27
Kävit itse vertailemaan Diarraa Puyoliin ja Messin, jotka Barcelona on kehittänyt huipuiksi. Diarran Real Madrid osti 28 miljoonalla.
Joooo, mutta missä kohtaa sanoin Diarran olevan Real Madridin kasvatti?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 11.32.01
Luottomies Oleguer ei ole aloittanut yhdessäkään Barcan pelissä tällä kaudella, kolmessa tullut lopussa kentälle pelaamaan jämä minuutit.
Lähde: www.fcbarcelona.com
Silti Oleguerin on pakko olla Sergio Ramosta parempi puolustaja  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 11.43.35
Gagon otteluja olen nähnyt sellaiset 10. Ja jo kerran olen sanonut hänen muistuttavan Guardiolaa ja Redondoa, jotka todellakin ovat täysin erilaisia kuin Guti.

Cambiassosta sen verran, että hänellä ei Real Madridissa todellisia mahdollisuuksia ikinä annettu.

Eto'o tekee Barcalle maaleja, vai etkö sitäkään ole vielä tajunnut.

Javi Garcia ei todellakaan kestä vertailua Mascheranon kanssa, koska Mascherano on pelannut jo useita vuosia miesten pääsarjapelejä Etelä-Amerikassa ja edusti maataan MM-kisoissa. Kuinka lähellä Javi Garcia on miesten maajoukkuetta päässyt?

Marescahan on viime aikoina menestynyt paremmin kuin Guti.

Oleguer puolestaan pelsi viime kaudella 33 ottelua La Ligaa ja 11 Champions Leagueta. Eli sanoisin, että aika hyvin, vaikka häntä täällä jatkuvasti solvataankin, vaikka näillä palstoilla ei kyllä olisi syytä nyky Barcan pelaajia surkeiksi haukkua. Tällä kaudella Oleguer on esiintynyt 2 Barcan La liga ottelussa ja siinä yhdessä Champions League ottelussa, jonka Barca on pelannut.
Gago on myös täysin erilainen Diarran kasaan, joten vertailu on turha, tajua nyt jo helvetissä.

Cambiasson lahjamaaleja nähtiin Real Madridissa aivan tarpeeksi, lisäksi hermot eivät kestä kovia pelejä.

Miksi edelleenkään Diarraan käyttämääsi "missä hän oli mm-kisoissa?" - logiikka ei päde Eto'o:hon? Olisi sitten loistava Eto'o vienyt joukkueensa mm-kisoihin  ;D

Javi Garcialla on sopimus paremman seuran kanssa kuin Mascheranolla, siitä emme pääse mihinkään, vai onko sinusta yht'äkkiä tullut Valioliigan suuri ihailija?

Edelleen omalla logiikallasi: Montako Espanjan mestaruutta ja Champions League-voittoa Marescalla on?

Joo o, Oleguer pelaa huikeat 30 minuuttia Racingia vastaan, mutta ei siinä vielä kaikki: hän onnistui saamaan nimensä papereihin toisellakin tapaa, otti nimittäin keltaisen kortin. Oleguer on Barcassa tosiaankin pelkässä marjanpomijan roolissa, vai oletko jo unohtanut kuinka pahasti Chelsea-hyökkääjät häntä kusettivat toissakauden UCL:ssa?



Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 11.47.41
Miksei Mali sitten päässyt kisoihin, jos Diarra on niin loistava pelaaja?
Kävi varmaan kisojen järjestäjille lapsus kun loistavan Samuel Eto'on edustamaa Kamerunia ei kisoissa näkynyt?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 20.09.2006, 11.59.36
Luottomies Oleguer ei ole aloittanut yhdessäkään Barcan pelissä tällä kaudella, kolmessa tullut lopussa kentälle pelaamaan jämä minuutit.
Lähde: www.fcbarcelona.com
Silti Oleguerin on pakko olla Sergio Ramosta parempi puolustaja  ;D

Niinpä, onhan hän voittanut "kaiken". :)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.00.57
Luottomies Oleguer ei ole aloittanut yhdessäkään Barcan pelissä tällä kaudella, kolmessa tullut lopussa kentälle pelaamaan jämä minuutit.
Lähde: www.fcbarcelona.com

Viime kaudella pelasi paljon kuten jo mainitsin. Ja peliakaa tuntuu yhä saavan siinä missä Robinho Real Madridissa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.02.09
Kävi varmaan kisojen järjestäjille lapsus kun loistavan Samuel Eto'on edustamaa Kamerunia ei kisoissa näkynyt?

Eto'o on jo yhdet MM-kisat pelannut. monetko Diarra on?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.03.59
Niinpä, onhan hän voittanut "kaiken". :)

Missä kohtaa olen näin sanonut? Koita nyt saada edes yksi kommentti tänne ilman perättömiä väitteitä ja valehtelua. Totuus on, että Oleguer oli viime kaudella luottomies Barcan viedessä tuplan. Sitä ei sinun paskanjauhantasi ja valehtelusi miksikään muuta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.05.58
Ja painoa kaikki 65kg! Tuostahan kävelee "isommat" kaverit yli.

Jalkapallo ja painon nosto ovat kaksi eri lajia jos et ole huomannut. Lihasmassaa voi tarpeen mukaan kehittää helposti myös vähän vanhempana, mutta puutteellisen tekniikan paikaaminen onkin paljon hankalampaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.07.31
Joooo, mutta missä kohtaa sanoin Diarran olevan Real Madridin kasvatti?

Näin väitit kun rupesit vertaamaan hänen tilannettaa Messiin ja Puyoliin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.10.26
Silti Oleguerin on pakko olla Sergio Ramosta parempi puolustaja  ;D

näin en ole missään vaiheessa väittänyt, mutta enpä menisi Ramosia nostamaan kovinkaan korkealle asteelle vielä. Paljon tekee virheitä. Paljon on vielä opittavaa. Ja kuten jo todistin, niinOleguer ei ole läheskään niin huono pelaaja kuin täällä jatkuvasti väitetään. Mutta kai se täytyy ymmärtää, että jotkut täällä eivät otteluita seuraa laisinkaan, vaan lukevat vain lehtiä. Itse perustan mielipiteeni pelaajan otteille kentällä, enkä siirtosummiin ja juorulehtien otsakkeisiin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 20.09.2006, 12.15.49
Niinpä, onhan hän voittanut "kaiken". :)

Missä kohtaa olen näin sanonut? Koita nyt saada edes yksi kommentti tänne ilman perättömiä väitteitä ja valehtelua. Totuus on, että Oleguer oli viime kaudella luottomies Barcan viedessä tuplan. Sitä ei sinun paskanjauhantasi ja valehtelusi miksikään muuta.

Jokaisen väitteeni olen yrittänyt perustella, mm. sen kun väitit kolmen kauden olevan yksin Beckhamin vika.

Sinun mielestäsi taas pelaajien paremmuus mitataan sillä, mitä hänen maajoukkueensa tai seurajoukkueenssa on voittanut. Miten esim. Diarra, pelasi Lyonissa, joka vasta parina viime kautena on noussut euroopan terävimpään kärkeen. Ei voittanut Diarran aikana mitään "suurta" joten hän on huono pelaaja, niinkö? Mali ei pelannut mm-kisoissa, Diarran huonoutta?

Eikö se osoita mitään, että juuri Diarran aikana Lyon teki tämän nousun, pelasi kahtena viime kautena CL:ssäkin kahdeksan parhaan joukossa, väitätkö ettei Diarran vakuuttavilla esityksillä keskikentällä ole mitään osuutta tähän? Diarra on tällä hetkellä kiistatta maailman parhaita pelipaikallaan ja uskon, että kauden aikana mies tulee osoittamaan sen myös Realin paidassa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.33.43
Gago on myös täysin erilainen Diarran kasaan, joten vertailu on turha, tajua nyt jo helvetissä.

Cambiasson lahjamaaleja nähtiin Real Madridissa aivan tarpeeksi, lisäksi hermot eivät kestä kovia pelejä.

Miksi edelleenkään Diarraan käyttämääsi "missä hän oli mm-kisoissa?" - logiikka ei päde Eto'o:hon? Olisi sitten loistava Eto'o vienyt joukkueensa mm-kisoihin  ;D

Javi Garcialla on sopimus paremman seuran kanssa kuin Mascheranolla, siitä emme pääse mihinkään, vai onko sinusta yht'äkkiä tullut Valioliigan suuri ihailija?

Edelleen omalla logiikallasi: Montako Espanjan mestaruutta ja Champions League-voittoa Marescalla on?

Joo o, Oleguer pelaa huikeat 30 minuuttia Racingia vastaan, mutta ei siinä vielä kaikki: hän onnistui saamaan nimensä papereihin toisellakin tapaa, otti nimittäin keltaisen kortin. Oleguer on Barcassa tosiaankin pelkässä marjanpomijan roolissa, vai oletko jo unohtanut kuinka pahasti Chelsea-hyökkääjät häntä kusettivat toissakauden UCL:ssa?

Gago on juuri oikealla tavalla erilainen kuin Diarra. Gago edustaa taitojalkapalloa ja diarra lähinnä rynnimistä ja repimistä.
Missään vaiheessa en ole sanonut, että joukkueen nimellä on merkitystä, vaan sillä mitä tekee kentällä. missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?
Maresca voitti viime kaudella UEFA Cupin taidettiin jopa palkita finaalin parhaana pelaajana. Guti sen sijaan on viime kaudet rämpinyt suossa oman seuransa kanssa, mutta täytyy sanoa, että Guti on ollut niitä pelaajia joihin on voinut kentällä luottaa, vaikka valmentajille on kokoajan ollut tärkeämpää peluuttaa t-paitakauppiaita hänen sijastaan. Marescasta vielä sen verran, että uskon Sevillan olevan hyvä kandidaatti voittamaan tämän kauden La Ligan, vaikka ei joukkue mikään glamourlehtien palstoilla ylivoimaiseksi hehkutettu olekkaan, vaan se on täynnä laadukkaita ja taitavia pelaajia.
Eto'o on jo kerran johdattanut maansa MM-kisohin ja viime kaudella johdatti Barcaa tuplaan. Diarra ei ole kyennyt omaa maatansa johdattamaan MM-kisoihin.
Oleguer saa yhä peliaikaa, vaikka monessa paikassa häntä oltiin ajamassa ulos Barcasta, kun Zambrotta ja Thuram joukkueeseen liittyivät. rijkaard tuntuu yhä uskovan häneen. Marjanpoimijoita Barcassa ei ole yhtään ja se onkin yksi syy siihen, että he menestyvät. Joukkueessa kaikki ovat valmiita tekemään työtä menestyksen eteen. toissa kaudella kun Barca chelseata vastaan putosi, niin ottelupari ratkesi Xavin ja Gerardin kahteen typerään pallonmenetykseen. Viime kaudella Barca karsi ne pois ja Chelsealla ei ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia, vaan joutuivat taas sikailemaan ja filmaamaan.

 
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 12.47.47
Jokaisen väitteeni olen yrittänyt perustella, mm. sen kun väitit kolmen kauden olevan yksin Beckhamin vika.

Sinun mielestäsi taas pelaajien paremmuus mitataan sillä, mitä hänen maajoukkueensa tai seurajoukkueenssa on voittanut. Miten esim. Diarra, pelasi Lyonissa, joka vasta parina viime kautena on noussut euroopan terävimpään kärkeen. Ei voittanut Diarran aikana mitään "suurta" joten hän on huono pelaaja, niinkö? Mali ei pelannut mm-kisoissa, Diarran huonoutta?

Eikö se osoita mitään, että juuri Diarran aikana Lyon teki tämän nousun, pelasi kahtena viime kautena CL:ssäkin kahdeksan parhaan joukossa, väitätkö ettei Diarran vakuuttavilla esityksillä keskikentällä ole mitään osuutta tähän? Diarra on tällä hetkellä kiistatta maailman parhaita pelipaikallaan ja uskon, että kauden aikana mies tulee osoittamaan sen myös Realin paidassa.

Omasta mielestäni pelaajien hyvyys mitataan heidän suorituksissaan kentällä. Ja uskon, että loistavat pelaajat saavuttavat joukkueissaan jotakin loistavaa. Diarra ei ole mielestäni missään vaiheessa osoittanut olevansa maailman parhaita omalla paikallaan. Täällä häntä alettiin sen jälkeen hehkuttamaan, kun lehdissä luki juttuja Real Madridin kiinnostuksesta ja keksityt meriitit eivät suuremmin minua kiinnosta. Viime keskiviikkona ei diarran poissaolo Lyonin esityksessä näkynyt kuin korkeintaa hyvänä asiana. Lyon on esiintynyt kolmena viime kautena Champions Leaguen puolivälierässä, mutta siitä eteenpäin rahkeet eivät ole riittäneet. Ja jos Lyonissa ovat jotkut vakuuttaneet tänä aikana, niin he ovat kyllä Juninho ja Malouda. Malin maajoukkueessa diarra ei myöskään ole oikein mitään saanut aikaiseksi, vaikka maata edustavat myös Frederic Kanoute ja Mohamed Sissoko, joilla on Diarraa paremmat meriitit.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 14.51.03
Joooo, mutta missä kohtaa sanoin Diarran olevan Real Madridin kasvatti?

Näin väitit kun rupesit vertaamaan hänen tilannettaa Messiin ja Puyoliin.
Aikamoinen johtopäätös  ;D  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 14.53.45
Silti Oleguerin on pakko olla Sergio Ramosta parempi puolustaja  ;D

näin en ole missään vaiheessa väittänyt, mutta enpä menisi Ramosia nostamaan kovinkaan korkealle asteelle vielä. Paljon tekee virheitä. Paljon on vielä opittavaa. Ja kuten jo todistin, niinOleguer ei ole läheskään niin huono pelaaja kuin täällä jatkuvasti väitetään. Mutta kai se täytyy ymmärtää, että jotkut täällä eivät otteluita seuraa laisinkaan, vaan lukevat vain lehtiä. Itse perustan mielipiteeni pelaajan otteille kentällä, enkä siirtosummiin ja juorulehtien otsakkeisiin.
Enemmän Barcan puolustus on kolmessa La Liga-ottelussa maaleja päästänyt kuin Real Madridin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 14.54.38
Omasta mielestäni pelaajien hyvyys mitataan heidän suorituksissaan kentällä. Ja uskon, että loistavat pelaajat saavuttavat joukkueissaan jotakin loistavaa. Diarra ei ole mielestäni missään vaiheessa osoittanut olevansa maailman parhaita omalla paikallaan. Täällä häntä alettiin sen jälkeen hehkuttamaan, kun lehdissä luki juttuja Real Madridin kiinnostuksesta ja keksityt meriitit eivät suuremmin minua kiinnosta. Viime keskiviikkona ei diarran poissaolo Lyonin esityksessä näkynyt kuin korkeintaa hyvänä asiana. Lyon on esiintynyt kolmena viime kautena Champions Leaguen puolivälierässä, mutta siitä eteenpäin rahkeet eivät ole riittäneet. Ja jos Lyonissa ovat jotkut vakuuttaneet tänä aikana, niin he ovat kyllä Juninho ja Malouda. Malin maajoukkueessa diarra ei myöskään ole oikein mitään saanut aikaiseksi, vaikka maata edustavat myös Frederic Kanoute ja Mohamed Sissoko, joilla on Diarraa paremmat meriitit.
Diarran hyvillä Lyon-kausillako ei ole merkitystä?

Ovatko todella kaikkien muiden kuin Barcan pelaajien ja Marescan meriitit keksittyjä? :o
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 14.56.33
Eto'o on jo yhdet MM-kisat pelannut. monetko Diarra on?
Jaahas, nyt kaivellaankin sitten puolen vuosikymmenen takaisia juttuja. Onko Lee Shun-Shoo Eto'oa parempi hyökkääjä kun hänellä on maajoukkueessa paremmat meriitit?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 20.09.2006, 14.59.12
missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?

Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 15.01.08
missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?
Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o
Jos et ole vielä huomannut, niin kyseisen kirjoittajan logiikka pätee vain Barcelonan pelaajiin ja heidän meriitteihinsä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 20.09.2006, 15.06.01
Eto'o on jo kerran johdattanut maansa MM-kisohin ja viime kaudella johdatti Barcaa tuplaan. Diarra ei ole kyennyt omaa maatansa johdattamaan MM-kisoihin.

Tosta kommentista saa kuvan, että yksi pelaaja voi saada joukkueen kisoihin. Eihän siinä nyt oo mitään järkeä. Joukkueurheilussahan yksi pelaaja ratkaisee aika paljon! ::) Litmanenkaan ei ole pystynyt jojdattamaan Suomea kisoihin.. ;D
missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?
Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o
Jos et ole vielä huomannut, niin kyseisen kirjoittajan logiikka pätee vain Barcelonan pelaajiin ja heidän meriitteihinsä.

Olen huomannut. Voi sanoa että aika kommentteja kyseiseltä henkilöltä. :o
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 20.09.2006, 15.17.12
eli kun saa pelejä alle niitä maaleja tulee varmasti...
Onhan tuossa jo pari kautta pelattuna, eli pelejä pitäisi olla jo alla.  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Anturi - 20.09.2006, 15.26.23
Eto'o on jo kerran johdattanut maansa MM-kisohin ja viime kaudella johdatti Barcaa tuplaan. Diarra ei ole kyennyt omaa maatansa johdattamaan MM-kisoihin.

Tosta kommentista saa kuvan, että yksi pelaaja voi saada joukkueen kisoihin. Eihän siinä nyt oo mitään järkeä. Joukkueurheilussahan yksi pelaaja ratkaisee aika paljon! ::) Litmanenkaan ei ole pystynyt jojdattamaan Suomea kisoihin.. ;D



jeps.. ja vaikka noi fifa rankingit perseestä onkin nii saa siitä jotain osviittaa että cameroon on sijalla 12 ja mali sijalla 60.. tuskin siinä suurta muutosta joukkueiden tasoissa tapahtuis vaikka eto'o ja diarra kansalaisuuksia keskenään vaihtaiski

ja millä tavalla etoo cameroonin 2002 niihin kisoihin johdatti? ei tainnut olla edes cameroonin paras maalintekijä karsinnoissa vaikka kärkipelaaja onkin :P
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 15.52.14
Nyt alkaa olla jo kasetti niin kiinni hirttänyt, että ketju lukkoon ja poistoon vois olla hyvä idea.  ;)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 16.51.39
kyl nyt alkaa olemaan jo säälittävää toi mielipiteiden puolustelu.. nyt alko Ramoksen dissaaminen, joko ollaan dissattu kaikki Real Madrid pelaajat? koita nyt tajuta.. Ramos>Oleguer...

Diarra hankittiin puolustavaan rooliin eikä mikskään pelinrakentajaksi.. Miksi Mali ei ole ollut kisoissa, ei ole mitään käryä.. En juuri Malin jalkapalloa seuraa.. Diarra on roolissaan ja pelipaikallaan eliittiä.. ei hän turhaan voittanut neljää Ranskan mestaruutta..  ;)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 17.47.03
Enemmän Barcan puolustus on kolmessa La Liga-ottelussa maaleja päästänyt kuin Real Madridin.

Mutta pisteitä ovat saaneet enemmän.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 17.49.44
Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o

Näinkö sanoin? Lukekaa niitä viestejä älkääkä keksikö valheita omista päistänne ja väitä, että minä olisin niin sanonut. Yksinkertaisesti kerroin miksi Mascherano on parempi kuin Javi Garcia. Faktojen kertominen ei ole kiellettyä. Ikävää vain, jos joku ei niitä kykene hyväksymään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 17.50.47
Aikamoinen johtopäätös  ;D  :peukku_ylos:

Se on myös ainoa ja oikea johtopäätös. Älä syytä minua omista virheistäsi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 17.54.14
Diarran hyvillä Lyon-kausillako ei ole merkitystä?

Ovatko todella kaikkien muiden kuin Barcan pelaajien ja Marescan meriitit keksittyjä? :o

Mitkä Diarran meriitit? Ranskan liigan taso on todella kapea ja alhainen, kun sitä vertaa La Ligaan. Joten anteeksi, jos en nosta sitä samaan kastiin maailman mestaruuden kanssa. Koska ranskalainen joukkue on viimeeksi voittanu eurocupin?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 17.55.32
Jaahas, nyt kaivellaankin sitten puolen vuosikymmenen takaisia juttuja. Onko Lee Shun-Shoo Eto'oa parempi hyökkääjä kun hänellä on maajoukkueessa paremmat meriitit?

Mitä Lee Chun Shoo on ikinä voittanut?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 17.59.10
Jos et ole vielä huomannut, niin kyseisen kirjoittajan logiikka pätee vain Barcelonan pelaajiin ja heidän meriitteihinsä.

Mikäli et osaa lukea tai vain yksinkertaisesti ymmärrä, niin siinä listassani oli aika monta muunkin joukkueen pelaajaa kuin Barcan. Mutta sepä se onkin suuri rikos, kun ei sokeana ihaile jokaista Real Madridin lehdissä hehkutettua hankintaa, vaan kykenee tunnustamaan faktat. Vastatkaa nyt kaikki tähän kysymykseen: Jos kaikki Barcelonan pelaajat ja valmentajat ovat huonoja ja Real Madridilla on joka paikalle paljon paremmat pelaajat, niin MIKSI Barcelona on se, joka nykyisin niitä mestaruuksia voittaa? Ja lisäksi kertokaapa oma 10 pelaajan listanne maailman parhaista pivoteista ennen kuin käytte ilman perusteluja nälvimään muiden listoja.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.01.00
Nyt alkaa olla jo kasetti niin kiinni hirttänyt, että ketju lukkoon ja poistoon vois olla hyvä idea.  ;)

Nyt sinä itket ketjua lukkoon, kun sinulta loppuvat argumentit. Niitä perusteluja et ole kertaakaan esittänytkään, joten turha niitä kai on odottaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.05.24
Mutta pisteitä ovat saaneet enemmän.
Eiköhän se puolustuksen paremmuus katsota päästetyistä maaleista? Vai väitätkö, että Barcassa puolustajat tekevät maalitkin?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.05.49
Tosta kommentista saa kuvan, että yksi pelaaja voi saada joukkueen kisoihin. Eihän siinä nyt oo mitään järkeä. Joukkueurheilussahan yksi pelaaja ratkaisee aika paljon! ::) Litmanenkaan ei ole pystynyt jojdattamaan Suomea kisoihin.. ;D

Olen huomannut. Voi sanoa että aika kommentteja kyseiseltä henkilöltä. :o

Enkös minä juuri kertonut, että Malia edustavat myös Kanoute ja Sissoko, joten yksin ei tarvitsisi Diarran pelata. Ja jos näillä avuilla on mahdotonta saada oma maa MM-kisoihin, niin miten Angola ja Togo sitten sinne pääsi? ei ole Litmanenkaan tähän kyennyt, eikä hän myöskään maajoukkueessa parhaita otteluitaan ole pelannut.

Perustelkaa omia väitteitänne ennen kuin käytte solvaamaan muita. Jos ette kestä faktoja se ei ole minun syytäni.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.06.12
Se on myös ainoa ja oikea johtopäätös. Älä syytä minua omista virheistäsi.
Vielä kerran: missä sanoin Diarraa Real Madridin kasvatiksi?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.07.08
jeps.. ja vaikka noi fifa rankingit perseestä onkin nii saa siitä jotain osviittaa että cameroon on sijalla 12 ja mali sijalla 60.. tuskin siinä suurta muutosta joukkueiden tasoissa tapahtuis vaikka eto'o ja diarra kansalaisuuksia keskenään vaihtaiski

ja millä tavalla etoo cameroonin 2002 niihin kisoihin johdatti? ei tainnut olla edes cameroonin paras maalintekijä karsinnoissa vaikka kärkipelaaja onkin :P

Mitkäs ovat Togon ja Angolan rankingit? Eto'o on jokatapauksessa MM-kisat pelannut. Dirra on niistä nähnyt korkeintaan unta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.07.46
Mitkä Diarran meriitit? Ranskan liigan taso on todella kapea ja alhainen, kun sitä vertaa La Ligaan. Joten anteeksi, jos en nosta sitä samaan kastiin maailman mestaruuden kanssa. Koska ranskalainen joukkue on viimeeksi voittanu eurocupin?
Nojaa, tälläkin kaudella Ranskan liigan joukkue voitti La Liga-joukkueen Mestareiden liigassa. Koska viimeksi espanjalainen joukkue on voittanut maailman mestaruuden?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.08.25
Mitä Lee Chun Shoo on ikinä voittanut?
No ainakin Xavin ja kumppanit MM-kisojen puolivälierissä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.09.34
Nyt sinä itket ketjua lukkoon, kun sinulta loppuvat argumentit. Niitä perusteluja et ole kertaakaan esittänytkään, joten turha niitä kai on odottaa.
Siellä ne ovat edelleen, jos osaat lukea, mutta ilmeisesti et osaa. Saathan jollain tapaa Puyolista puhumisen väännettyä Diarran sanomiseksi Real Madridin kasvatiksi.  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 18.14.09
Vastatkaa nyt kaikki tähän kysymykseen: Jos kaikki Barcelonan pelaajat ja valmentajat ovat huonoja ja Real Madridilla on joka paikalle paljon paremmat pelaajat, niin MIKSI Barcelona on se, joka nykyisin niitä mestaruuksia voittaa?
onko joku sanonut, että kaikki Barcan pelaajat ovat huonoja.. Minusta täällä on vain sanottu, että Oleguer ja Edmilson ovat huonoja.. no eivät he huonoja ole.. Barcaa on rakennettu viime vuodet taidolla, johon R. Madrid ei ole pystynyt vastaamaan..

voihan noi kaikki viestit laittaa samaan viestiin.. eikö??

Eto'o on jokatapauksessa MM-kisat pelannut. Dirra on niistä nähnyt korkeintaan unta.
jätkäl taitaa tosiaan olla jotain Diarraa vastaan.. paniko se sun vaimoa?? Kamerun on pikkasen eri luokkaa kuin Mali.. Tuskin Malin huonous johtuu Diarrasta.. et voi sentään olla niin säälittävä.. Kanoute ja Sissoko ovatkin sateentekijöitä..  ;D tsiisus..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.15.23
kyl nyt alkaa olemaan jo säälittävää toi mielipiteiden puolustelu.. nyt alko Ramoksen dissaaminen, joko ollaan dissattu kaikki Real Madrid pelaajat? koita nyt tajuta.. Ramos>Oleguer...

Diarra hankittiin puolustavaan rooliin eikä mikskään pelinrakentajaksi.. Miksi Mali ei ole ollut kisoissa, ei ole mitään käryä.. En juuri Malin jalkapalloa seuraa.. Diarra on roolissaan ja pelipaikallaan eliittiä.. ei hän turhaan voittanut neljää Ranskan mestaruutta..  ;)

Totesin vain faktoja Ramosista. Onko se kiellettyä? Totuus on, että Oleguer oli viime kaudella tärkeä mies Barcalle ja Barca menestyi. Ramos on vielä nuori ja kokematon. Ehkä kun sinäkin kasvat vähän, niin opit, että aina ei tarvitse vain sokeasti ihailla ja haukkua muita, vaan voi myös myötää faktat ja antaa kritiikkiä omankin joukkueen pelaajista.
Se, että Real Madridilla on 2 puolustavaa pivotea näkyy todella pelinrakentelussa, josta ei tule mitään kovempia joukkueita vastaan. Itse en tällaista poltetun maan taktiikkaa arvosta, mutta sellaisille, jotka eivät seuran perinteitä arvosta ja ovat pelkän glorian perässä se näyttää olevan nyt jotenkin ihailtavaa. Diarra ei ole turhaan voittanut 4 Ranskan mestaruutta, mutta Edmilsonin 3 Ranskan mestaruutta, 2 La Ligan mestaruutta, 1 Champions League ja 1 maailman mestaruus sitten eivät merkitse mitään?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 18.15.43
Kyse on nyt tässä lähinnä siitä että

Edmilson ei ole 10 parhaan pivoten joukossa maailamssa. Eikä millään pelin osa-alueella parempi kuin Diarra. Mutta tiedä että teit tuon listan ihan niistä pelaajista jotka nyt mieleen tuli. Ei se mitään. Arvostan "mielipidettäsi" silti.

Jopa Barcassa on parempi Pivote (Marques jonka paras peli paikka tosin on toppari joten Edmilsonin kunnossa ollessa hän pelaa topparia.) 

Jos sen listan haluut niin tässä tulee:

Vieira
Makelelee
Diarra
Sissoko
Albelda
Gattuso
Tähän alkaa sitte huippu DM:t loppua. (puolustavat sellaset)

Sitten jos aletaan puhumaan siitä pelin avauksesta. Mistä aloit heittämään juttua. (Capello halusi Diarrasta keskikentä tuho koneen. Sen homman hän osaakin paremmin kuin lähes kukaan muu maailmassa, Capello ei haluunut häntä mihinkään rakentavaan rooliin)

Niin tässä top Pivotet sille paikalle

Pirlo
Oubina
Carrick
X.Alonso
 
Tähän taas loppuu tämän paikan pelaajat jos puhuttna ihan puhtaasti pelaajista jotka pelaa aina tällä paikalla. Eli mukaan ei oteta esim Fabregasia,Xavia,Decoa,Juninhoa.......
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.16.47
Vastatkaa nyt kaikki tähän kysymykseen: Jos kaikki Barcelonan pelaajat ja valmentajat ovat huonoja ja Real Madridilla on joka paikalle paljon paremmat pelaajat, niin MIKSI Barcelona on se, joka nykyisin niitä mestaruuksia voittaa? Ja lisäksi kertokaapa oma 10 pelaajan listanne maailman parhaista pivoteista ennen kuin käytte ilman perusteluja nälvimään muiden listoja.
Viimeksi kun näin Barcan loppuottelussa, se konttasi oikein komeasti Sevillaa vastaan, joten Barca ei ole se, joka tällä kaudella mestaruuksia ottaa näköjään.

Miksi velvoitat muita luettelemaan maailman 10 parasta pivotea? Itsehän sinä tämän "10 parempaa kuin Diarra" - mainostuksen aloitit, listassasi oli toki Diarraa parempiakin, mutta myös monta huonompaa. Nämähän ovat tosin makukysymyksiä, voinhan minäkin väittää, että Oleguer mahtuisi Real Madridin avaukseen ja antaa sitten perusteluiksi viimekaudella Barcassa otetun tuplan. Sellainen vain ei ole järkevää, ellei tavoite ole hauskuuttaa palstan lukijoita. Siinä olet kieltämättä onnistunut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.18.20
Eiköhän se puolustuksen paremmuus katsota päästetyistä maaleista? Vai väitätkö, että Barcassa puolustajat tekevät maalitkin?

Kyllähän ne mestaruudet jaetaan voitettujen otteluiden perusteella, eikä päästettyjen maalien. Taisi eräs Barcan puolustaja tehdä viime kaudella erään tärkeän maalin. Ja tuntuvat niitä vähän muutkin tekevän.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.20.26
Itse en tällaista poltetun maan taktiikkaa arvosta, mutta sellaisille, jotka eivät seuran perinteitä arvosta ja ovat pelkän glorian perässä se näyttää olevan nyt jotenkin ihailtavaa.
Olet siis sitä mieltä, että Capello ei osaa hommaansa/tunne seuran historiaa?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 18.21.39
Haha nyt kyllä kuulin parhaan läpän ikinä. Ei edes kaikista Ignorantein Barca fani voi tosissaan sanoa että Olequer on millään tasolla parempi kuin Ramos.

Käytämpä tätä sun menetelmää tässä viellä todistaaksni pointtini. Eipä Olqueria pahemmin MJ:ssä oo näkynny vai kuinka ja kyllä Ramos siel tais MM skaboissakin pelata.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.22.54
onko joku sanonut, että kaikki Barcan pelaajat ovat huonoja.. Minusta täällä on vain sanottu, että Oleguer ja Edmilson ovat huonoja.. no eivät he huonoja ole.. Barcaa on rakennettu viime vuodet taidolla, johon R. Madrid ei ole pystynyt vastaamaan..

jätkäl taitaa tosiaan olla jotain Diarraa vastaan.. paniko se sun vaimoa?? Kamerun on pikkasen eri luokkaa kuin Mali.. Tuskin Malin huonous johtuu Diarrasta.. et voi sentään olla niin säälittävä.. Kanoute ja Sissoko ovatkin sateentekijöitä..  ;D tsiisus..

Aina, kun täällä jonkin Barcan pelaajan mainitsee haukutaan hänet lyttyyn täysin ilman perusteluja.

Minä en ihaile Diarraa sokeasti, vaan vaadin jokaiselta pelaajalta näyttöjä ennen kuin käyn heitä hehkuttamaan. Diarra ei niitä ole antanut. Ovatko Angola ja Togo myös materiaaliltaan eri luokkaa kuin Mali? Kanoute ja Sissoko ovat Diarraa menestyneempiä jalkapalloilijoita, joten turhaan sinä heitä haukut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.23.17
Kyllähän ne mestaruudet jaetaan voitettujen otteluiden perusteella, eikä päästettyjen maalien. Taisi eräs Barcan puolustaja tehdä viime kaudella erään tärkeän maalin. Ja tuntuvat niitä vähän muutkin tekevän.
Eikös nyt puhuttu puolustuksen paremmuudesta ja tämän La Liga-kauden alusta? Bellettiä saa puolustajaksi kutsua ken haluaa, puolustustaidon hän osaa korkeintaan siinä missä Cicinho.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 18.24.25
onko joku sanonut, että kaikki Barcan pelaajat ovat huonoja.. Minusta täällä on vain sanottu, että Oleguer ja Edmilson ovat huonoja.. no eivät he huonoja ole.. Barcaa on rakennettu viime vuodet taidolla, johon R. Madrid ei ole pystynyt vastaamaan..

jätkäl taitaa tosiaan olla jotain Diarraa vastaan.. paniko se sun vaimoa?? Kamerun on pikkasen eri luokkaa kuin Mali.. Tuskin Malin huonous johtuu Diarrasta.. et voi sentään olla niin säälittävä.. Kanoute ja Sissoko ovatkin sateentekijöitä..  ;D tsiisus..

Aina, kun täällä jonkin Barcan pelaajan mainitsee haukutaan hänet lyttyyn täysin ilman perusteluja.

Minä en ihaile Diarraa sokeasti, vaan vaadin jokaiselta pelaajalta näyttöjä ennen kuin käyn heitä hehkuttamaan. Diarra ei niitä ole antanut. Ovatko Angola ja Togo myös materiaaliltaan eri luokkaa kuin Mali? Kanoute ja Sissoko ovat Diarraa menestyneempiä jalkapalloilijoita, joten turhaan sinä heitä haukut.

Mitä Kanoute esimerkiksi on voittanut Uefa Cuppia lukuun ottamatta ?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 18.25.18
Ehkä kun sinäkin kasvat vähän, niin opit, että aina ei tarvitse vain sokeasti ihailla ja haukkua muita, vaan voi myös myötää faktat ja antaa kritiikkiä omankin joukkueen pelaajista.

Diarra ei ole turhaan voittanut 4 Ranskan mestaruutta, mutta Edmilsonin 3 Ranskan mestaruutta, 2 La Ligan mestaruutta, 1 Champions League ja 1 maailman mestaruus sitten eivät merkitse mitään?
ensinnäkin.. saatiinpa tuo "ikäkortti" käytettyä.. en ole haukkunut ainuttakaan pelaaja tässä topickissa.. en ainakaan tarkoituksella.. Nykyisessä Real Madridin joukkueessa on monta pelaaja joista en niin välitä, mutta en mene silti heitä haukkumaan.. esimerkiksi Carlos..

Kanoute ja Sissoko ovat Diarraa menestyneempiä jalkapalloilijoita, joten turhaan sinä heitä haukut.
mitä Sissoko on voittanut? entä Kanoute?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.25.23
Nojaa, tälläkin kaudella Ranskan liigan joukkue voitti La Liga-joukkueen Mestareiden liigassa. Koska viimeksi espanjalainen joukkue on voittanut maailman mestaruuden?

Eikös Real Madrid sen voittanut viimeisen Champions Leaguensa jälkeen. Lähinnä on häpeällistä, että Real Madrid konttaa ranskalaisten joukkueiden edessä ja se kertoo, että jotakin on nyt pahasti vialla. Barcelona ja Sevilla veivät viime kaudella eurocupit Espanjaan ranskalaiset eivät päässeet edes välieriin.  
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.26.08
Mitä Kanoute esimerkiksi on voittanut Uefa Cuppia lukuun ottamatta ?
Ketä kiinnostaa UEFA-cup? Kilpailu, jota pelaavat kakkosluokan seurajoukkueet...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.27.24
Eikös nyt puhuttu puolustuksen paremmuudesta ja tämän La Liga-kauden alusta? Bellettiä saa puolustajaksi kutsua ken haluaa, puolustustaidon hän osaa korkeintaan siinä missä Cicinho.

Barca on voittanut kaikki 3 La liga otteluaan. Ja pisteet ovat ne joka mestaruuden ratkaisee. Belletin kohdalla osut nappiin. hänellä ja Cicinholla on sama ongelma: kumpikaan ei osaa puolustaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 18.28.05
taidettiin viime kauden alussa käydä ihan sama keskustelu Robinhosta.. tosin pienemmässä määrin..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.28.23
Eikös Real Madrid sen voittanut viimeisen Champions Leaguensa jälkeen. Lähinnä on häpeällistä, että Real Madrid konttaa ranskalaisten joukkueiden edessä ja se kertoo, että jotakin on nyt pahasti vialla. Barcelona ja Sevilla veivät viime kaudella eurocupit Espanjaan ranskalaiset eivät päässeet edes välieriin.  
Eipä tästä nyt kauvaa ole kun ranskalaisjoukkue oli Champions Leaguen finaalissa. Lisäksi heidän maajoukkueensa on Espanjaan nähden kuin toiselta planeetalta.

BTW. Pohjois-Irlannin maajoukkueen viimeaikaisia voittoja: Espanja, Suomi
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.29.14
Mitä Kanoute esimerkiksi on voittanut Uefa Cuppia lukuun ottamatta ?

UEFA Cupin voittaminen riittää Diarran päihittämiseen menestyksessä. Ja ellen nyt väärin muista, niin Kanoutella on joki mestaruus nuorten kansainvälisellä tasolla. Olisiko ollut Euroopan mestaruus alle 21-vuotiassa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.31.22

Barca on voittanut kaikki 3 La liga otteluaan. Ja pisteet ovat ne joka mestaruuden ratkaisee.
Niin, pisteethän määrittyvät otteluiden tuloksista, jotka taas määrittyvät tehtyjen ja päästettyjen maalien suhteesta. Puhuttaessa siitä kuinka paljon joku joukkue päästää maaleja, ei siis kyse ole mistään pikkujutusta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.32.46
ensinnäkin.. saatiinpa tuo "ikäkortti" käytettyä.. en ole haukkunut ainuttakaan pelaaja tässä topickissa.. en ainakaan tarkoituksella.. Nykyisessä Real Madridin joukkueessa on monta pelaaja joista en niin välitä, mutta en mene silti heitä haukkumaan.. esimerkiksi Carlos..

mitä Sissoko on voittanut? entä Kanoute?

Vetävät täällä muutkin vyön alle, joten miksi minä en voi puuttua henkilökohtaisuuksiin? koita nyt perustella väitteitäsi.

Sissoko on voittanut UEFA Cupin ja La Ligan. Champions Leaguen osalta en ole varma menikö Sissokolta edustusoikeus Liverpooliin ennen kuin sinne siirtyi. Kanoute on voittanut UEFA Cupin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.33.33
Vielä kerran: missä sanoin Diarraa Real Madridin kasvatiksi?

miksi kävit vertaamaan häntä Messiin ja Puyoliin? Sitä voit kysyä hiljaa itseltäsi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 18.33.52
Nuorten mestaruus ? loistavaa!!! UPEAA! hhhmmmmm. Adrian Costellollakin on alle 21v mestaruus. ( hän pelaa Italia Serie B:ssä. Ilmeisesti hänkin on parempi kuin Diarra, Koska on mensteneempi ?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.34.42
No ainakin Xavin ja kumppanit MM-kisojen puolivälierissä.

Ja se on saavutus, joka on parempi kuin esimerkiksi Champions Leaguen voittaminen?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.36.11
miksi kävit vertaamaan häntä Messiin ja Puyoliin? Sitä voit kysyä hiljaa itseltäsi.
No ihan vain siksi vedin Puyolin esille, että tällä sinun logiikallasi hän todellakin oli hyödytön paska toissakevääseen asti. Siihen ei liity Diarran kasvattajaseura kyllä mitenkään.  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 18.36.27
koita nyt perustella väitteitäsi.
mitä nyt täytyy perustella?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.36.34
Siellä ne ovat edelleen, jos osaat lukea, mutta ilmeisesti et osaa. Saathan jollain tapaa Puyolista puhumisen väännettyä Diarran sanomiseksi Real Madridin kasvatiksi.  ;D

Ainoa, jota olet tänne palstalle laittanut on nälvimistä minun kommentteihini. Puyolin sinä toit tähän keskusteluun itse.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.37.30
Ja se on saavutus, joka on parempi kuin esimerkiksi Champions Leaguen voittaminen?
Varmaan Eto'oa lämmitti vuoden 2002 mm-kisat kun viime kesänä katseli kisat sohvaltaan.  :)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 18.37.38
Robinholla esimerkiksi on 2 Brazilian mestaruutta (sinulle ie mitään, no en kyllä itsekkään kummoisina pidä) Ei muuta. joten Kanoute on Robinhoakin parempi pelaaja! Kyllä näin asian täytyy olla.

On muuten kiva ettet ikinä vastaa juttuihin johon et voi todistaa toista puolta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.41.37
nälvimistä minun kommentteihini.
Ainoa asia, jota olen tässä nälvinyt, on sinun logiikkasi, joka näyttää olevan hyväksytty vain silloin kun se palvelee Barcan pelaajien tai argentiinalais-"lupausten" "paremmuutta". Diarran paremmuutta Gagoon nähden kuvastaa pelkästään jo se seikka, että Real Madrid valitsi Diarran, vaikka myös Gago oli saatavilla. Joko meni perille?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.43.10
Kyse on nyt tässä lähinnä siitä että

Edmilson ei ole 10 parhaan pivoten joukossa maailamssa. Eikä millään pelin osa-alueella parempi kuin Diarra. Mutta tiedä että teit tuon listan ihan niistä pelaajista jotka nyt mieleen tuli. Ei se mitään. Arvostan "mielipidettäsi" silti.

Jopa Barcassa on parempi Pivote (Marques jonka paras peli paikka tosin on toppari joten Edmilsonin kunnossa ollessa hän pelaa topparia.) 

Jos sen listan haluut niin tässä tulee:

Vieira
Makelelee
Diarra
Sissoko
Albelda
Gattuso
Tähän alkaa sitte huippu DM:t loppua. (puolustavat sellaset)

Sitten jos aletaan puhumaan siitä pelin avauksesta. Mistä aloit heittämään juttua. (Capello halusi Diarrasta keskikentä tuho koneen. Sen homman hän osaakin paremmin kuin lähes kukaan muu maailmassa, Capello ei haluunut häntä mihinkään rakentavaan rooliin)

Niin tässä top Pivotet sille paikalle

Pirlo
Oubina
Carrick
X.Alonso
 
Tähän taas loppuu tämän paikan pelaajat jos puhuttna ihan puhtaasti pelaajista jotka pelaa aina tällä paikalla. Eli mukaan ei oteta esim Fabregasia,Xavia,Decoa,Juninhoa.......

Perusteleppa miksi Edmilson ei tuohon listaan kuuluisi? Hän on voittanut tuolla pelipaikalla melkeimpä kaiken, jonka voi voittaa. Joten väite, että hän ei olisi tuolla paikalla huippu on lähinnä naurettava. Marquezia en listaan laittanut, koska hän on viimeaikoina pelannut topparina, mutta on kyllä Diarraa parempi pivotenakin. Diarra on toistaiseksi onnistunut tuhoamaan vain oman joukkueen peliä silloin kun vastassa on ollut kova joukkue. Diarraa parempia pivoteja löytyy muitakin, mutta kymmentä täällä kyseltiin, joten sen verran heitä luettelin.

Nyt todellakin selvisi, että viestejäsi ei voi ottaa muulla kuin huumorilla. Jos todellakin pidät naurettavaa Carrickia huippuna peliä avaavana pivotena, niin ei hyvin mene.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.44.24
Robinholla esimerkiksi on 2 Brazilian mestaruutta (sinulle ie mitään, no en kyllä itsekkään kummoisina pidä) Ei muuta. joten Kanoute on Robinhoakin parempi pelaaja! Kyllä näin asian täytyy olla.
Niin, viimeksi kun näin Robinhon pelaavan avauksessa, hän vei Argentiinan puolustusta lähes miten tahtoi. Jollain tapaa häneltä on Real Madridissa pelatessaan puuttunut sama peli-ilo ja näytönhalu. Tai sitten se on liian väkinäistä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.44.51
Ainoa asia, jota olen tässä nälvinyt, on sinun logiikkasi, joka näyttää olevan hyväksytty vain silloin kun se palvelee Barcan pelaajien tai argentiinalais-"lupausten" "paremmuutta". Diarran paremmuutta Gagoon nähden kuvastaa pelkästään jo se seikka, että Real Madrid valitsi Diarran, vaikka myös Gago oli saatavilla. Joko meni perille?

Listassani oli muitakin kuin argentiinalaisia ja Barcan pelaajia. Opettele lukemaan. Real Madridin pelaaja valintoja ei todellakaan voi 3 viimeisen kauden valossa voi pitää juuri mitenkään suuntaa antavina.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 18.45.42
Perusteleppa miksi Edmilson ei tuohon listaan kuuluisi? Hän on voittanut tuolla pelipaikalla melkeimpä kaiken, jonka voi voittaa.
eikö Edmilson pelannut 02/04 MM-kisoissa topparina? taisi myös Lyonissa pelata topparia?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.46.46
Eipä tästä nyt kauvaa ole kun ranskalaisjoukkue oli Champions Leaguen finaalissa. Lisäksi heidän maajoukkueensa on Espanjaan nähden kuin toiselta planeetalta.

BTW. Pohjois-Irlannin maajoukkueen viimeaikaisia voittoja: Espanja, Suomi

Mitä tekmistä Ranskan maajoukkueella on Ranskan liigan kanssa? Pääosa pelaajista tulee muualta. Puhuttiin voitoista, eikä tappiosta. Ja mitä P-Irlanti tähän liittyy?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.49.56
Real Madridin pelaaja valintoja ei todellakaan voi 3 viimeisen kauden valossa voi pitää juuri mitenkään suuntaa antavina.
Miksi?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.50.01
Nuorten mestaruus ? loistavaa!!! UPEAA! hhhmmmmm. Adrian Costellollakin on alle 21v mestaruus. ( hän pelaa Italia Serie B:ssä. Ilmeisesti hänkin on parempi kuin Diarra, Koska on mensteneempi ?

Kysyit mitä muuta löytyy ja minä vastasin. Muut johtopäätösisi tulevat omasta päästäsi. UEFA Cupin voittaminen on saavutus, joka on parempi kuin mikään mitä Diarra on ikinä voittanut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.50.28
Miksi?

Koska menestys on ollut lähinnä seuralle häpeällistä. ja käykäähän nyt vielä väittämään, että sillä ei ole mitään tekemistä pelaajahankintojen kanssa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.51.54
eikö Edmilson pelannut 02/04 MM-kisoissa topparina? taisi myös Lyonissa pelata topparia?

Pelasi molemmilla paikoilla. Erityisesti Brasilian maajoukkueessa hänen paikkansa on ollut keskikentän pohjalla.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.52.53
Niin, pisteethän määrittyvät otteluiden tuloksista, jotka taas määrittyvät tehtyjen ja päästettyjen maalien suhteesta. Puhuttaessa siitä kuinka paljon joku joukkue päästää maaleja, ei siis kyse ole mistään pikkujutusta.

voihan sitä päästää vaikka 5 maalia joka ottelussa, jos itse tekee sen verran maaleja, että mestaruudet irtoavat.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.53.34
taidettiin viime kauden alussa käydä ihan sama keskustelu Robinhosta.. tosin pienemmässä määrin..

Eipä taidettu käydä. Robinhon hankintaaolen aina arvostanut. Sitä en arvosta, että hänet jumitetaan penkille.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 18.54.49
Miksi Edmilson ei kuulu listalle. Vaikka hän on voittanut lähes kaiken.

Ensinnäkin. Hän on melko hidas pelaaja, hänellä ei ole sitä kompensoidakseen kovin hyvää sijoittumistakaan. Pallo jalassa hän on ihan OK ja pää pelissä. Taklauksissa ja merkkaamisessa ei huippu miehiin verrattaessa ole kummoinen.

Miksi hän on voittanut lähes kaiken. Hän on Brazilialainen. Silloin kun on Brazilialainen ja pelaa sellaisella paikalla mikä on Brazilian heikoin kohta lähes aina. DM niin jengiin pääsee helposti. Maailman mestaruus kuittaantuu siis siinä sivussa lähes itsestään (jos kisat eivät ole Euroopassa)

Barcaan hänet hankittii ensi sijaisesti vaihtomiehen rooliin. Motta ei kuitenkaa koskaa oikein päässyt sille tasolle mitä odotettiin ja oli loukkaantunut tuon tuosta. Ainoa vaihtoehto oli Edmilson. Barceloonassa hänen heikkoutensa eivät tule esille  Decon,Xavin ja Iniestan takia. tähän kun lisätään viellä Messi, Eto'o ja Ronaldinho niin huomaa että Barcalla on jengi joka hallitsee peliä. Josta seuraa se että pulustus ei joudu niin koville. Ei siis DM kään. Sitten viellä lopuksi Decokin tekee enemmän puolustus pään duunia kuin Edmilon.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.54.55
Koska menestys on ollut lähinnä seuralle häpeällistä. ja käykäähän nyt vielä väittämään, että sillä ei ole mitään tekemistä pelaajahankintojen kanssa.
Ai Capellon menestys on häpeällistä? Kyllähän se vaan niin menee, että joukkue luottaa siihen mitä Capello tekee ja kenet Capello haluaa. Hypetä sinä Argentiinan ikuisia lupauksia niin paljon kuin haluat vaan. Cambiassoja on katseltu Madridissa jo ihan tarpeeksi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.55.30
mitä nyt täytyy perustella?

Aloita vaikka perusteluista sille, että Diarra olisi Edmilsonia parempi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 18.56.07
voihan sitä päästää vaikka 5 maalia joka ottelussa, jos itse tekee sen verran maaleja, että mestaruudet irtoavat.
No lyöpäs sellaisen liigavoittajan nimi pöytään joka päästää maaleja keskiarvolla 5/peli.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 18.56.45
Varmaan Eto'oa lämmitti vuoden 2002 mm-kisat kun viime kesänä katseli kisat sohvaltaan.  :)

Enpä tiedä lämmittikö, mutta Champions Leaguen mestaruus ja La Ligan mestaruus varmasti lämmitti. Diarra sai vain todeta, että ei osaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 18.57.54
Niin, pisteethän määrittyvät otteluiden tuloksista, jotka taas määrittyvät tehtyjen ja päästettyjen maalien suhteesta. Puhuttaessa siitä kuinka paljon joku joukkue päästää maaleja, ei siis kyse ole mistään pikkujutusta.

voihan sitä päästää vaikka 5 maalia joka ottelussa, jos itse tekee sen verran maaleja, että mestaruudet irtoavat.
Mutta jos Edmilson ja Barcan puolustus on liigan paras. Niin tuskin päästää 5 maalia ? Ajoit taas ittes pussiin   ;D naurettavaa settiä. Voi olla myös varma että et edes tajua sitä itse vaan heität jotain säälittävää vastaukseksi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 18.58.41
mitä nyt täytyy perustella?
Aloita vaikka perusteluista sille, että Diarra olisi Edmilsonia parempi.
en ole sanonut missään, että Diarra olisi parempi.. voithan sinä etsiä.. otetaan nyt toinen näkökanta.. Diarra on nuorempi kuin Edmilson..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.00.28
Enpä tiedä lämmittikö, mutta Champions Leaguen mestaruus ja La Ligan mestaruus varmasti lämmitti. Diarra sai vain todeta, että ei osaa.
Diarra varmaan suorastaan häpesi Ranskan mestaruuttaan ja tietoa siitä, että maailman kaikkien aikojen menestynein seura on hänen perässään?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 19.00.39
Diarra sai vain todeta, että ei osaa.
ei kiesus..  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.00.53
Robinholla esimerkiksi on 2 Brazilian mestaruutta (sinulle ie mitään, no en kyllä itsekkään kummoisina pidä) Ei muuta. joten Kanoute on Robinhoakin parempi pelaaja! Kyllä näin asian täytyy olla.

On muuten kiva ettet ikinä vastaa juttuihin johon et voi todistaa toista puolta.

Minähän täällä vastailen joka juttuun ja vielä usealle kirjoittajalle ja vielä perusteluiden kera. Itse en alennu teidän tavallanne vain heittämään kaunaisia mielipiteitä ilman perusteluja ja esittämään valheita ja lähes sairaita vääntelyitä muiden puheista. Kanoutea ja Robinhoakin on vähän hankala vertailla, kun Robinho ei ole Euroopassa oikein saanut osaamistaan esittää. Kanoute oli tärkeä osa Sevillalle viime kaudella, kun joukkue UEFA Cupin vei ja on ollut tärkeä tälläkin kaudella, kun joukkue on aloittanut kauden hyvin. Sekös sinunlaisiasi gloryhuntereita harmittaa, kun joukkue, joka ei ole kasattu juorulehtipojista näyttää vahvalta ja menestyy.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.02.50
Sekös sinunlaisiasi gloryhuntereita harmittaa, kun joukkue, joka ei ole kasattu juorulehtipojista näyttää vahvalta ja menestyy.
Real Madridin viimekauden sijoitus La Ligassa: 2.
Sevilla: 5.

Kumpi siis menestyi paremmin?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.07.38
Miksi Edmilson ei kuulu listalle. Vaikka hän on voittanut lähes kaiken.

Ensinnäkin. Hän on melko hidas pelaaja, hänellä ei ole sitä kompensoidakseen kovin hyvää sijoittumistakaan. Pallo jalassa hän on ihan OK ja pää pelissä. Taklauksissa ja merkkaamisessa ei huippu miehiin verrattaessa ole kummoinen.

Miksi hän on voittanut lähes kaiken. Hän on Brazilialainen. Silloin kun on Brazilialainen ja pelaa sellaisella paikalla mikä on Brazilian heikoin kohta lähes aina. DM niin jengiin pääsee helposti. Maailman mestaruus kuittaantuu siis siinä sivussa lähes itsestään (jos kisat eivät ole Euroopassa)

Barcaan hänet hankittii ensi sijaisesti vaihtomiehen rooliin. Motta ei kuitenkaa koskaa oikein päässyt sille tasolle mitä odotettiin ja oli loukkaantunut tuon tuosta. Ainoa vaihtoehto oli Edmilson. Barceloonassa hänen heikkoutensa eivät tule esille  Decon,Xavin ja Iniestan takia. tähän kun lisätään viellä Messi, Eto'o ja Ronaldinho niin huomaa että Barcalla on jengi joka hallitsee peliä. Josta seuraa se että pulustus ei joudu niin koville. Ei siis DM kään. Sitten viellä lopuksi Decokin tekee enemmän puolustus pään duunia kuin Edmilon.

Haha. Etpä todellakaan taida seurata asioita yhtään. Jos Edmilson on niin surkea, niin miksi Barca häntä sitten kentällä pitää? Edmilson nimenomaan hankittiin pelaamaan tuossa keskikentän pohjalla ja on nimenomaan ollut yksi syy siihen, että Barcan puolustuspää rupesi viime kaudella toimimaan, kun teki jatkuvasti arvokasta työtä puolustuksen eteen. Se, minkä Edmilson häviää tällä "hitaudellaan" hän paikkaa pelinlukukyvyllä ja tekniikalla, joissa on kummassa täysin eriluokkaa kuin Diarra. Edmilson on menestynyt joka joukkueessa, jossa on pelannut ja voittanut arvostetuimmat palkinnot maailmassa. ennen kuin Diarra voittaa jotakin suurta ei häntä voi edes verrata Edmilsoniin. Lyoninkin paras osa-alue on hyökkäämisessä, joten samalla tapaa voi dissata ne Diarrankin ainoat saavutukset.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.08.12
Real Madridin viimekauden sijoitus La Ligassa: 2.
Sevilla: 5.

Kumpi siis menestyi paremmin?

Sevilla. He voittivat jotakin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 19.09.17
Gloryhunter !!!!! Ah tuo teki päiväni kiitos! kiitos! Mies joka ei tiedä edes minkälainen pelaaja on Redondo(yksi Realin suurin legenda)  ja Sanoo minua minua Glory Hunteriksi. Ah siis uskomaton mies. Tämän foorumin hienoin mies. Kiitos vielä kerran.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 19.10.29
Miksi Edmilson ei kuulu listalle. Vaikka hän on voittanut lähes kaiken.

Ensinnäkin. Hän on melko hidas pelaaja, hänellä ei ole sitä kompensoidakseen kovin hyvää sijoittumistakaan. Pallo jalassa hän on ihan OK ja pää pelissä. Taklauksissa ja merkkaamisessa ei huippu miehiin verrattaessa ole kummoinen.

Miksi hän on voittanut lähes kaiken. Hän on Brazilialainen. Silloin kun on Brazilialainen ja pelaa sellaisella paikalla mikä on Brazilian heikoin kohta lähes aina. DM niin jengiin pääsee helposti. Maailman mestaruus kuittaantuu siis siinä sivussa lähes itsestään (jos kisat eivät ole Euroopassa)

Barcaan hänet hankittii ensi sijaisesti vaihtomiehen rooliin. Motta ei kuitenkaa koskaa oikein päässyt sille tasolle mitä odotettiin ja oli loukkaantunut tuon tuosta. Ainoa vaihtoehto oli Edmilson. Barceloonassa hänen heikkoutensa eivät tule esille  Decon,Xavin ja Iniestan takia. tähän kun lisätään viellä Messi, Eto'o ja Ronaldinho niin huomaa että Barcalla on jengi joka hallitsee peliä. Josta seuraa se että pulustus ei joudu niin koville. Ei siis DM kään. Sitten viellä lopuksi Decokin tekee enemmän puolustus pään duunia kuin Edmilon.

Haha. Etpä todellakaan taida seurata asioita yhtään. Jos Edmilson on niin surkea, niin miksi Barca häntä sitten kentällä pitää? Edmilson nimenomaan hankittiin pelaamaan tuossa keskikentän pohjalla ja on nimenomaan ollut yksi syy siihen, että Barcan puolustuspää rupesi viime kaudella toimimaan, kun teki jatkuvasti arvokasta työtä puolustuksen eteen. Se, minkä Edmilson häviää tällä "hitaudellaan" hän paikkaa pelinlukukyvyllä ja tekniikalla, joissa on kummassa täysin eriluokkaa kuin Diarra. Edmilson on menestynyt joka joukkueessa, jossa on pelannut ja voittanut arvostetuimmat palkinnot maailmassa. ennen kuin Diarra voittaa jotakin suurta ei häntä voi edes verrata Edmilsoniin. Lyoninkin paras osa-alue on hyökkäämisessä, joten samalla tapaa voi dissata ne Diarrankin ainoat saavutukset.

Onko Lyonin ja Barcan hyökkäyksessä kuitenkin vähän eroa ??
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 20.09.2006, 19.11.06
Kiiti tää topic riitti mulle. (Älä kinastelu idiootin kanssa, he voittavat sinut kuitenkin kokemuksellaan...)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.13.04
Sevilla. He voittivat jotakin.
Voittivat jotain sellaista, missä hyvät ja melko hyvät joukkueet eivät ole edes mukana. Se on vähän kun voittais Suomen Cupissa pikkufinaalin ja sitten tulis nälvimään Liigassa toiseksi tulleille.  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.13.14
Gloryhunter !!!!! Ah tuo teki päiväni kiitos! kiitos! Mies joka ei tiedä edes minkälainen pelaaja on Redondo(yksi Realin suurin legenda)  ja Sanoo minua minua Glory Hunteriksi. Ah siis uskomaton mies. Tämän foorumin hienoin mies. Kiitos vielä kerran.

Minä tiedän Redondon saavutukset paljon paremmin kuin sinä, joten älä käy taas noita valheitasi levittelemään. minulla on oikeus mielipiteeseeni ja pystyn ne perustelemaan toisin kuin sinä, joka vain luet lehtien juttuja.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.14.43
Onko Lyonin ja Barcan hyökkäyksessä kuitenkin vähän eroa ??

On ja se näkyy jo siinä, että Barca voitti Champions Leaguen, kun taas Lyon lensi taas pihalle puolivälierissä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.15.34
Kiiti tää topic riitti mulle. (Älä kinastelu idiootin kanssa, he voittavat sinut kuitenkin kokemuksellaan...)

Ehkäpä ensi kerralla sinulla on muutakin tarjottvaa kuin perusteettomia väittämiä ja valehtelua.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.18.27
Voittivat jotain sellaista, missä hyvät ja melko hyvät joukkueet eivät ole edes mukana. Se on vähän kun voittais Suomen Cupissa pikkufinaalin ja sitten tulis nälvimään Liigassa toiseksi tulleille.  ;D

Arvaa mitä muuta tekivät? Voittivat lisäksi Barcan ja Euroopan Supercupin. Jo se, että vertailet Suomen Cupia UEFA Cupiin kertoo siitä, että olet täysin pihalla jalkapallosta. Sevilla voitti eurocupin ja Real Madrid häpäisi itsensä jotakin Arsenalia vastaan siinä on viime kauden meriittiä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.19.36
La Ligassa Real Madrid oli Sevillaa parempi, mussuta sinä noilla säälicupeillasi mitä haluat. Ja tuo viimeinen heittosi kertoo ettet (taaskaan) ymmärtänyt mistä puhuttiin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.22.06
Diarra varmaan suorastaan häpesi Ranskan mestaruuttaan ja tietoa siitä, että maailman kaikkien aikojen menestynein seura on hänen perässään?

Real Madrid on nykyisin pelkkä paita siitä, mitä se vielä muutama vuosi sitten oli. Sehän se Real Madridin ongelma onkin, että hankitaan pelaajia, jotka tulevat vain näyttämään itseään kuin turistit, eivätkä pelaamaan hyvää jalkapalloa. Diarra tuntuisi olevan tästä vain uusi esimerkki.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.23.55
La Ligassa Real Madrid oli Sevillaa parempi, mussuta sinä noilla säälicupeillasi mitä haluat. Ja tuo viimeinen heittosi kertoo ettet (taaskaan) ymmärtänyt mistä puhuttiin.

Voittaja on aina voittaja ja häviäjä häviäjä. Toivottavasti Real Madridin pelaajat olivat erittäin ylpeitä kolmannesta pokaalittomasta kaudestaan. Sen tiedän, että kannattajat eivät olleet.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.24.38
Real Madrid on nykyisin pelkkä paita siitä, mitä se vielä muutama vuosi sitten oli.
Kysy sitä Diarralta, sinun mielipiteelläsi kun ei siinä vaiheessa ollut väliä kun Diarra lähdöstään päätti.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.25.19
Voittaja on aina voittaja ja häviäjä häviäjä.
Nytkö Sevilla voittikin La Ligan? Mielenkiintoiseksi menee  ;D
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.25.42
La Ligassa Real Madrid oli Sevillaa parempi, mussuta sinä noilla säälicupeillasi mitä haluat. Ja tuo viimeinen heittosi kertoo ettet (taaskaan) ymmärtänyt mistä puhuttiin.

Se, että sinä todellakin olet sitä mieltä, että häviäjät ovat parempia kuin voittajat kertoo sen, että olet erittäin ulkona urheiluun liittyvistä asioista.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.26.42
Nytkö Sevilla voittikin La Ligan? Mielenkiintoiseksi menee  ;D

Lopetappa tuo valehtelu. Näin en ole missään vaiheessa sanonut. Vielä kerran ja koita nyt viimein tajuta, että Sevilla voitti UEFA Cupin ja Real Madrid ei mitään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.27.16
Se, että sinä todellakin olet sitä mieltä, että häviäjät ovat parempia kuin voittajat kertoo sen, että olet erittäin ulkona urheiluun liittyvistä asioista.
Katso se La Ligan viimekauden sarjataulukko ja totea se fakta, että Sevilla ei pysty sarjamallisessa kilpailussa kärkikolmikkoon (tai edes nelikkoon). Ellei Sevilla sitten ollut meitä korkeammalla?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.28.23
Vielä kerran ja koita nyt viimein tajuta, että Sevilla voitti UEFA Cupin ja Real Madrid ei mitään.
Real Madrid oli Sevillaa parempi siinä kilpailussa, jossa molemmat olivat mukana, eli La Ligassa. Mitä epäselvää siinä on?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.30.04
Ehdotan, että jatkamme tätä jauhamista priva-puolella, koska tällä ei enää ole ketjun otsikon kanssa mitään tekemistä. Tämä siis mikäli osaat privaviestiä käyttää?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.32.50
Katso se La Ligan viimekauden sarjataulukko ja totea se fakta, että Sevilla ei pysty sarjamallisessa kilpailussa kärkikolmikkoon (tai edes nelikkoon). Ellei Sevilla sitten ollut meitä korkeammalla?

Katso sinä tottuuta silmiin ja totea, että Sevilla vei eurocupin ja on jatkanut vahvoja esityksiään tälläkin kaudella.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: STRIKER - 20.09.2006, 19.33.46
e. Myös Litti peittoaa Aimarin 100-0 yhdellä Champions Leaguellaan?
Ei nyt ehkä 100-0, mutta Kuningas peittoaa Aimarin. Ilman kymmeniä loukkaantumisia Litmasen ura olisi itse Zidanen uraakin hohdokkaampi. Kovaan seuraan Litin nostin, mutta sinne hän kuuluukin. Toki tuo on vain jossittelua...
Loukkaantumisten kanssakin on Litti vieläkin huippupelaaja, joka haastaa edelleen maailman parhaita. Tosin Malmössä tuo on hieman hankalaa...

Niin ja tämä ottelutopic on täynnä paskaa (jos saan sanoa?) Viimeiset 6-7 sivua  ;D Kohtuullisen pitkä vain ottelutopikiksi...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.34.11
Real Madrid oli Sevillaa parempi siinä kilpailussa, jossa molemmat olivat mukana, eli La Ligassa. Mitä epäselvää siinä on?

siinä ei mole mitään epäselvää kuten ei siinäkään, että Sevillalle jäi viime kaudesta pokaali käteen ja Real Madridille ei mitään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.34.43
Katso sinä tottuuta silmiin ja totea, että Sevilla vei eurocupin ja on jatkanut vahvoja esityksiään tälläkin kaudella.
Tosiaan, Sevilla UEFA-cupin voitollaan osoitti, että se on niistä kakkosluokan eurojoukkueista se paras, onnittelut heille siitä. Viimekauden La Liga sensijaan osoitti ettei Sevillalla vielä ole eliittiin asiaa. Tämän kauden alku on tosiaan ollut lupauksia antava heille. Saa nähdä kuinka käy kun kausi etenee ja pelaajia loukkaantuu.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.35.22
Ehdotan, että jatkamme tätä jauhamista priva-puolella, koska tällä ei enää ole ketjun otsikon kanssa mitään tekemistä. Tämä siis mikäli osaat privaviestiä käyttää?

Siksikö, että pelkäät saavasi bannia noilla valheillasi ja törkeyksilläsi, kun faktat loppuvat?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 19.35.38
Viimeiset 6-7 sivua  ;D
taitaa olla jo yli 13 sivua offtopickia..  ;)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 19.36.57
Ehdotan, että jatkamme tätä jauhamista priva-puolella, koska tällä ei enää ole ketjun otsikon kanssa mitään tekemistä. Tämä siis mikäli osaat privaviestiä käyttää?

Siksikö, että pelkäät saavasi bannia noilla valheillasi ja törkeyksilläsi, kun faktat loppuvat?
ei vaan.. tää keskustelu ei oo edenny ~13 sivuun..
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.37.23
Tosiaan, Sevilla UEFA-cupin voitollaan osoitti, että se on niistä kakkosluokan eurojoukkueista se paras, onnittelut heille siitä. Viimekauden La Liga sensijaan osoitti ettei Sevillalla vielä ole eliittiin asiaa. Tämän kauden alku on tosiaan ollut lupauksia antava heille. Saa nähdä kuinka käy kun kausi etenee ja pelaajia loukkaantuu.

Sevilla voitti myös sen ykkösjoukkueiden kilpailun voittajan. Real Madrid taas häpäisi itsensä toista kertaa putkeen jo neljännesvälierissä.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 20.09.2006, 19.37.57
ei vaan.. tää keskustelu ei oo edenny ~13 sivuun..

Siitä minä en ole vastuussa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: STRIKER - 20.09.2006, 19.38.09
Viimeiset 6-7 sivua  ;D
taitaa olla jo yli 13 sivua offtopickia..  ;)
Niin, päässälaskutaito vain loppui tohon kuuteen seitsemään.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.09.2006, 19.39.12
ei vaan.. tää keskustelu ei oo edenny ~13 sivuun..

Siitä minä en ole vastuussa.
etpä tietenkään..  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 20.09.2006, 19.44.57
Siksikö, että pelkäät saavasi bannia noilla valheillasi ja törkeyksilläsi, kun faktat loppuvat?
En kyllä tunnusta valheita tai törkeyksiä. Viestejä olen kyllä tässä postaillut liikaa, olenhan turhaan tarttunut trollaukseesi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 20.09.2006, 22.12.41
Toi Puskas ei taida älytä, että jalkapallo on joukkuepeli ja, että jos jossain joukkueessa on yksi huippupelaaja se ei tee siitä joukkueesta hyvää. Esim. Diarra-Mali
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: raulforever - 20.09.2006, 22.22.58
eli kun saa pelejä alle niitä maaleja tulee varmasti...
Onhan tuossa jo pari kautta pelattuna, eli pelejä pitäisi olla jo alla.  ::)
No jos muistat niin hän oli kuitenkin viimekaudella puolikautta sivussa, että koitappa itte olla puoli vuotta pelaamatta ja samantien paluun jälkeen olla huippukunnossa. Ja toissa kaudella Raul teki kuitenkin 12 maalia, eikä joukkue nyt silloinkaan hirveän erikoisesti pelannut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Heinämies - 21.09.2006, 00.01.22
Heitetäänpä oma lusikka soppaan, vielä ehkä yksi mahtuu  ;D

Puskaksen pointti lienee se, että Diarra ei tällähetkellä ole sitä Euroopan eliittiä. Mutta se johtuu ainoastaan siitä, että Real ei ole saanut peliänsä kuntoon. Kun jokainen osa-alue alkaa vähitellen toimimaan, voin luvata, että Diarra on keskikentän herra. Totta helvetissä se vaatii aikaa, että uuden tiimin peliä oppii lukemaan ja ne vapaat pelaajat löytämään. Tähän asti Diarra on ollut hieman hukassa, mutta en epäile hetkeäkään, ettei tähän olisi tulossa muutossa kunhan kausi vähän vanhenee. Aivan sama homma se olisi jokaisella teidän top-10 listassa oleville. Antakaa aikaa.

Sevillan UEFA-cup voitolle en anna paljoa arvoa, mutta super-Cupin finaali oli jo toista maata. Sevillalla on mahdollisuudet mennä pitkälle tänä vuonna, mutta niin on monella muullakin seuralla.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Alpo - 21.09.2006, 10.39.59
Voittivat jotain sellaista, missä hyvät ja melko hyvät joukkueet eivät ole edes mukana. Se on vähän kun voittais Suomen Cupissa pikkufinaalin ja sitten tulis nälvimään Liigassa toiseksi tulleille.  ;D

Arvaa mitä muuta tekivät? Voittivat lisäksi Barcan ja Euroopan Supercupin. Jo se, että vertailet Suomen Cupia UEFA Cupiin kertoo siitä, että olet täysin pihalla jalkapallosta. Sevilla voitti eurocupin ja Real Madrid häpäisi itsensä jotakin Arsenalia vastaan siinä on viime kauden meriittiä.
   Atl. Madridkin otti KAKSI voittoa Barcasta se varmaan tekee siitä Realia paremman seuran. Uefa cup voitto ihan jees sinne kuitenkin tippuu aina pari "kovaa" joukkuetta. En silti kävisi vertaamaan sitä edes Mestarien liigan puolivälieriin. Ei oo varmaan Barcan jätkiä hirmusti kiinnostanut pelata/valmistua peliin tosissaan tai siis täydellä sydämellä. Tarkoitan siis tota Supercuppia.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 11.48.17
Atl. Madridkin otti KAKSI voittoa Barcasta se varmaan tekee siitä Realia paremman seuran. Uefa cup voitto ihan jees sinne kuitenkin tippuu aina pari "kovaa" joukkuetta. En silti kävisi vertaamaan sitä edes Mestarien liigan puolivälieriin. Ei oo varmaan Barcan jätkiä hirmusti kiinnostanut pelata/valmistua peliin tosissaan tai siis täydellä sydämellä. Tarkoitan siis tota Supercuppia.

Atletico Madrid nyt on pelkkä keskikastin seura, jolla on jatkuvasti suuret puheet ja paljon rahaa kuluu siihen, että eivät saa mitään aikaiseksi. Saa nähdä, joko viimein tällä kaudella saavat UEFA Cupiin paikan. Sitä, että kiinnostiko Barcan pelaajia tuo finaali en tiedä, mutta se on selvää, että kyseisessä finaalissa Sevilla oli selvästi parempi ja hyvät otteet ovat jatkuneet sarjan alussa. Voihan sitä muiden seurojen saavutukset dissata, mutta totuus on, että Real Madridin kannattajille tuo UEFA Cupin voitto olisi kelvannut millä hetkellä hyvänsä häpeällisen huonon Champions Leaguen sijaan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 11.49.56
Toi Puskas ei taida älytä, että jalkapallo on joukkuepeli ja, että jos jossain joukkueessa on yksi huippupelaaja se ei tee siitä joukkueesta hyvää. Esim. Diarra-Mali

Kanoute ja Sissoko ovat menestyneempiä jalkapalloilijoita kuin Diarra, joten muiden huonoudesta on turha itkeä? Oliko Diarra kenties myös Lyonissa täysin yksin ja muut olivat täysin surkeita? Eipä näyttänyt Diarran lähtö paljoakaan Lyonia haittaavan. päin vastoin pelasivat ehkä paremmin kuin koskaan.
Kyllä minä tiedän, että jalkapallo on joukkuelaji ja kokoajanhan nostan niitä joukkueiden kanssa voitettuja asioita esille juuri tämän takia. Mutta pääosan mielipide on se, että Diarra on joka paikassa kärsinyt huonoista joukkuekavereista ja sen takia suurempaa menestystä ei ole tullut. Kuitenkin hänen ympärillään on ollut sekä maajoukkueessa, että Lyonissa häntä menestyneempiä jalkapalloilijoita.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 11.57.44
Heitetäänpä oma lusikka soppaan, vielä ehkä yksi mahtuu  ;D

Puskaksen pointti lienee se, että Diarra ei tällähetkellä ole sitä Euroopan eliittiä. Mutta se johtuu ainoastaan siitä, että Real ei ole saanut peliänsä kuntoon. Kun jokainen osa-alue alkaa vähitellen toimimaan, voin luvata, että Diarra on keskikentän herra. Totta helvetissä se vaatii aikaa, että uuden tiimin peliä oppii lukemaan ja ne vapaat pelaajat löytämään. Tähän asti Diarra on ollut hieman hukassa, mutta en epäile hetkeäkään, ettei tähän olisi tulossa muutossa kunhan kausi vähän vanhenee. Aivan sama homma se olisi jokaisella teidän top-10 listassa oleville. Antakaa aikaa.

Viimein joku tajuaa ainakin vähän pointtiani. Diarra voi nousta huippujen joukkoon, mutta toistaiseksi hän ei ole esittänyt mitään siihen viittaavaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 11.58.59
Sevillan UEFA-cup voitolle en anna paljoa arvoa, mutta super-Cupin finaali oli jo toista maata. Sevillalla on mahdollisuudet mennä pitkälle tänä vuonna, mutta niin on monella muullakin seuralla.

Silti se UEFA Cupin voitto hakkaa mennen tullen kaikki saavutukset, jota Real Madrid on viimeisen 3 vuoden aikana pystynyt saavuttamaan. ehkä tämä kertoo sen millaiseen syväsukellukseen seura on ajettu.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 12.00.36
Ei nyt ehkä 100-0, mutta Kuningas peittoaa Aimarin. Ilman kymmeniä loukkaantumisia Litmasen ura olisi itse Zidanen uraakin hohdokkaampi. Kovaan seuraan Litin nostin, mutta sinne hän kuuluukin. Toki tuo on vain jossittelua...
Loukkaantumisten kanssakin on Litti vieläkin huippupelaaja, joka haastaa edelleen maailman parhaita. Tosin Malmössä tuo on hieman hankalaa...

Niin ja tämä ottelutopic on täynnä paskaa (jos saan sanoa?) Viimeiset 6-7 sivua  ;D Kohtuullisen pitkä vain ottelutopikiksi...

Olihan Litmanen parhaimmillaan todella kova, mutta Zidanne on kuitenkin täysin eri planeetalta. Zidanne on menestynyt joka paikassa, jossa on pelannut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 12.01.45
Kysy sitä Diarralta, sinun mielipiteelläsi kun ei siinä vaiheessa ollut väliä kun Diarra lähdöstään päätti.

Eipä niin. Itse en noin keskinkertaista pelaajaa olisi Real Madridiin ikinä ottanut.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 12.02.58
En kyllä tunnusta valheita tai törkeyksiä. Viestejä olen kyllä tässä postaillut liikaa, olenhan turhaan tarttunut trollaukseesi.

Olen kertonut faktoja, mutta jos sinusta faktat ovat trollausta niin pidä toki mielipiteesi.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Hartikainen - 21.09.2006, 13.08.41
Jos puskas osais kirjottaa yhteen viestiin kaiken niin tää threadi ois about 10sivun mittainen. (opettele tuo lainaus)

Diarra keskinkertainen ja Gattuso ja De Rossi muka parempia, herää ny helvetti.  :traktori:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 21.09.2006, 14.18.21
Viimein joku tajuaa ainakin vähän pointtiani. Diarra voi nousta huippujen joukkoon, mutta toistaiseksi hän ei ole esittänyt mitään siihen viittaavaa.
Hyviä kausia Lyonissako ei voi siis pitää edes suuntaa antavina? Onko hyvien esitysten pakko tapahtua La Ligassa, Serie A:ssa tai Etelä-Amerikassa, että ne kelpaavat? Esim. vahvat näytöt Ligue 1-otteluissa sekä Champions Leaguessa eivät kelpaa?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 16.40.46
Diarra keskinkertainen ja Gattuso ja De Rossi muka parempia, herää ny helvetti.  :traktori:

Aivan varmasti ovat Diarraa parempia pelaajia ja nimenomaan niitä täällä huudeltuja puolustavia pivoteja. Ja viestini kirjoitan tasan niin kuin itseäni kiinnostaa.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 21.09.2006, 16.43.14
Hyviä kausia Lyonissako ei voi siis pitää edes suuntaa antavina? Onko hyvien esitysten pakko tapahtua La Ligassa, Serie A:ssa tai Etelä-Amerikassa, että ne kelpaavat? Esim. vahvat näytöt Ligue 1-otteluissa sekä Champions Leaguessa eivät kelpaa?

MM-kilpailuja ja Champions Leaguessa tässä tapauksessa odottelisin näyttöjä ennen kuin 28 miljoonaa maksetaan. Ranskan liigan taso on Espanjaan nähden heikko. Eikä Lyon päässyt hänen siellä ollessaan puolivälieriä pidemmälle Champions Leaguessa, vaikka Ranskan lehdistössä on kohta 3 vuotta hehkutettu Lyonia varmana mestarina. Ja edelleenkään Diarran lähtö ei Lyonin otteissa suuremmin näy, joten taisi olla kaveri siellä nimenomaan näitä marjan poimijoita.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 21.09.2006, 17.27.05
MM-kilpailuja ja Champions Leaguessa tässä tapauksessa odottelisin näyttöjä ennen kuin 28 miljoonaa maksetaan.
Jaa, että on pakko olla mm-kisat alla ennen kuin Real Madridiin voidaan hankkia? Kuinkas monet mm-kisat mainostamallas Gagolla on?

vaikka Ranskan lehdistössä on kohta 3 vuotta hehkutettu Lyonia varmana mestarina.
Tästä olis kiva saada vaikka linkkiä johonkin ranskalaislehden sivuille missä näin sanotaan, tokihan ranskan kieltä osaat? Meinaan vaan, että sieltä kun on turha etsiä käännöksia englanniksi...
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: VilleL - 21.09.2006, 21.21.34
Diarrako ei ole esittänyt hyviä esityksiä Lyonissa ollenkaan? Et tainnut Lyonin pelejä kahtena viime vuonna seurata?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Juanito - 21.09.2006, 22.34.44
Joku ylläpitäjä.Kiitos, sulkekaa tätä topicci.  :tuoppi:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: pälle - 22.09.2006, 00.11.09
täytyy nyt päästä oma kommentti vielä heittämään. En jaksa ettiä tuolta kauempaa, mutta Puskas kysy millon viimeks ranskalainen joukkue on voittanut eurocupin. no ainakin tässä 2000-luvulla Marseille oli Valenciaa vastaan Uefa-cupin finaalissa, mutta Barthez otti punasen (jossain vaiheessa ottelua) ja Marseille hävisi siis kyseisen ottelun. Niin ja kuten E-spel mainitsi, olihan Monaco finaalissa pari vuotta taaksepäin..

Ja muistaakseni Puskas kommentoi ranskan liigan huonon tason yhteydessä että ranskan liigasta ei ole montaa pelaajaa Ranskan maajoukkueessa. Noh, ainakin mm-kisoissa oli Lyonista Malouda, Abidal ja Coupet. myös Barthez, Ribery ja (Cisse, ei kuitenkaan pelannut mm-kisoissa koska loukkaantui harjoitusottelussa ja vasta siirtyikin Marseilleen).
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Principe - 22.09.2006, 08.30.23
Vieläkin täällä jauhetaan...  ::)
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 22.09.2006, 13.33.19
Jaa, että on pakko olla mm-kisat alla ennen kuin Real Madridiin voidaan hankkia? Kuinkas monet mm-kisat mainostamallas Gagolla on?

Tästä olis kiva saada vaikka linkkiä johonkin ranskalaislehden sivuille missä näin sanotaan, tokihan ranskan kieltä osaat? Meinaan vaan, että sieltä kun on turha etsiä käännöksia englanniksi...

Gagon hinta tuskin tulisi olemaan 28 miljoonaa, joten riskit olisivat pienemmät ja pelaaja lahjakkaampi.

Ranskalaislehdistön kirjoittelu on aina ylimielistä ja olihan siellä Blanc hehkuttamassa Lyonia, kun pudotuspelipareja arvottiin.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 22.09.2006, 13.34.39
Diarrako ei ole esittänyt hyviä esityksiä Lyonissa ollenkaan? Et tainnut Lyonin pelejä kahtena viime vuonna seurata?

Sen verran olen seurannut, että muut siellä joukkuetta eteenpäin veivät. Juninho ja Malouda pääosissa. Eikä diarran lähdöstä haittaa näkynyt Lyonille olevan.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 22.09.2006, 13.36.36
täytyy nyt päästä oma kommentti vielä heittämään. En jaksa ettiä tuolta kauempaa, mutta Puskas kysy millon viimeks ranskalainen joukkue on voittanut eurocupin. no ainakin tässä 2000-luvulla Marseille oli Valenciaa vastaan Uefa-cupin finaalissa, mutta Barthez otti punasen (jossain vaiheessa ottelua) ja Marseille hävisi siis kyseisen ottelun. Niin ja kuten E-spel mainitsi, olihan Monaco finaalissa pari vuotta taaksepäin..

Ja muistaakseni Puskas kommentoi ranskan liigan huonon tason yhteydessä että ranskan liigasta ei ole montaa pelaajaa Ranskan maajoukkueessa. Noh, ainakin mm-kisoissa oli Lyonista Malouda, Abidal ja Coupet. myös Barthez, Ribery ja (Cisse, ei kuitenkaan pelannut mm-kisoissa koska loukkaantui harjoitusottelussa ja vasta siirtyikin Marseilleen).

Voitto on tainnut irrota viimeeksi josku 90-luvun alussa, kun Marseille voitti Champions Leaguen. Kakkostiloilla ei sen suurempaa merkitystä ole, kun voittajat vain muistetaan.
Suurin osa Ranskan maajoukkueen pelaajista tulee oman liigan ulkopuolelta.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: E-spel - 22.09.2006, 13.51.12
Gagon hinta tuskin tulisi olemaan 28 miljoonaa, joten riskit olisivat pienemmät ja pelaaja lahjakkaampi.
No ei ne Etelä-Amerikan joukkueetkaan mitään karkkikauppoja ole, etenkään kun ostaja on Real Madrid. Muistanet vielä, että Robinhosta maksettiin toiselle mantereelle melkoisen pitkä centti?
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 22.09.2006, 22.59.07
No ei ne Etelä-Amerikan joukkueetkaan mitään karkkikauppoja ole, etenkään kun ostaja on Real Madrid. Muistanet vielä, että Robinhosta maksettiin toiselle mantereelle melkoisen pitkä centti?

Eivät ole, mutta sitä ei kyllä ole Lyonkaan, joka taas nappasi hyvät rahat pelaajasta, joka on ylihypetetty.
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 22.09.2006, 23.54.41
Opettele Puskas käyttämään lainausta, mitääh?!  :tuoppi:
Otsikko: Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
Kirjoitti: Puskas - 23.09.2006, 12.35.57
Opettele Puskas käyttämään lainausta, mitääh?!  :tuoppi:

Opettelen mitä opettelen.